Ik zal straks oranje schijten. Is dat okay?quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:11 schreef Wup het volgende:
happy koninginnedag allemaal
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan1976: ben ik hier je favoriete user ofzo?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Tja, ik denk dat Tuur voorlopig niet veel honger meer zal hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:46 schreef Wup het volgende:
mist de ouderwetse van Walsum familiedinertjes, dat Claire & Hugo altijd ruzie kregen over sex en dat Arthur daar helemaal rode oortjes van kreeg terwijl Tara zich rot zat te lachen
ik vrees dat dat allemaal ook weer een uitermate trage bedoeling gaat worden, met allemaal saaie dagen ertussen zoals vandaag en gisteren en dan gerekt tot aan de zomercliff.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, ik denk dat Tuur voorlopig niet veel honger meer zal hebben.
Ze hebben wel wat goed te maken na die anti-climax van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
ik vrees dat dat allemaal ook weer een uitermate trage bedoeling gaat worden, met allemaal saaie dagen ertussen zoals vandaag en gisteren en dan gerekt tot aan de zomercliff.
Wup wil er liever wat vaart in......
quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:58 schreef babette21 het volgende:
ONM weer praktische hele week moeten missen.... Was 't wat?
quote:Otewel: wordt 't me aan- of afgeraden om zondag mijn middag te reserveren?!?
dinsdag mag je echt niet missen, de rest van de week mag je overslaanquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:58 schreef babette21 het volgende:
ONM weer praktische hele week moeten missen.... Was 't wat? Otewel: wordt 't me aan- of afgeraden om zondag mijn middag te reserveren?!?
ja dat is waar, maar van die slome weken als dit wil ik ook niet echt nog heel veel meegaan maken.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hebben wel wat goed te maken na die anti-climax van vorig jaar.![]()
Hier en daar werd er wat door de vermakelijke smakelijke Lizzy opgevuld. Je merkt dat dit seizoen de overgang van de "oudheid" naar de "verjonging" is. Een soort van tussenstuk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:13 schreef Wup het volgende:
een tijdje terug hadden ze ipv saaiheid wat humor erin gebracht als opvulling, dat was veel beter.
ik vrees dan dat ik volledig afknap op de verjonging.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hier en daar werd er wat door de vermakelijke smakelijke Lizzy opgevuld. Je merkt dat dit seizoen de overgang van de "oudheid" naar de "verjonging" is. Een soort van tussenstuk.
Hoezo? Voor jou hebben ze Aram van de Rest geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:28 schreef Wup het volgende:
ik vrees dan dat ik volledig afknap op de verjonging.
nee, voor mij hebben ze Claire en Arthur uitgevondenquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo? Voor jou hebben ze Aram van de Rest geïntroduceerd.
Ja, voor de ruzies, maar je vindt From..%$^&* zip.. Vromans toch lekker om te zien. Zei je zelf!quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:30 schreef Wup het volgende:
nee, voor mij hebben ze Claire en Arthur uitgevonden
ik word wel wat moe van je ja.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen werd Wup stil. Of boos?
Dan moet je volgend jaar toch wat eerder van de KoninginneNach thuiskomen...quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:50 schreef Wup het volgende:
ik word wel wat moe van je ja.
Het ouwe grut heeft dit seizoen ook niet kunnen redden.quote:voor mijn part zetten ze allemaal Joost-monsters neer, als er maar goede verhaallijnen komen en er genoeg te lachen valt.
En jong grut belooft weinig leuke verhaaltjes.
jawellus, Serge, helaas wel van erg korte duur,quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het ouwe grut heeft dit seizoen ook niet kunnen redden.
Ja, okay, Serge en Arthur. Maar Aafke, Renée en nog wat van die ouwetjes waren erg mat en suf, dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:58 schreef Wup het volgende:
jawellus, Serge, helaas wel van erg korte duur,
ennum, ...
maar ik dan ga ik wel heel erg in herhaling vallen...
Aafke en Renee zijn altijd suf. Geen aantrekkelijke karakters dus hoe minder verhaallijn hoe beter. Joyce was een tegenvaller dit seizoen, met als enige verhaallijntje dit domme donorgedoe geloof ik. En Bettina stond ook nogal op de rem dit seizoen. Die had Serge en Boriesje en dat was het wel weer.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, okay, Serge en Arthur. Maar Aafke, Renée en nog wat van die ouwetjes waren erg mat en suf, dit seizoen.
laat dat nou net de enige zijn die ik wél heb gezienquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:24 schreef Wup het volgende:
dinsdag mag je echt niet missen, de rest van de week mag je overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |