hoezo ik betaal er toch voor en als alles waar ik voor betaald heb opeens weg is is het toch diefstal en diefstal is toch strafbaar ??.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:04 schreef TimmyAsd het volgende:
verder alles goed?
Morgen komen we je koelkast opeisen. Er zit toch wel bier in he?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
hoezo ik betaal er toch voor en als alles waar ik voor betaald heb opeens weg is is het toch diefstal en diefstal is toch strafbaar ??.
kun je geen diefstalverzekering afsluiten??quote:Op donderdag 29 april 2004 23:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
hoezo ik betaal er toch voor en als alles waar ik voor betaald heb opeens weg is is het toch diefstal en diefstal is toch strafbaar ??.
je wilt ECHT aangifte doen?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef _bigmac_ het volgende:
nee mensen jullie begrijpen het niet.
Ik betaal met echte euro's om dat spel te spelen.
Dus als ik gehackt word stelen ze die euro's en daar wil ik dan aangifte voor doen
ROFLquote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Dus als ik gehackt word stelen ze die euro's en daar wil ik dan aangifte voor doen
http://www.habbohotel.co.uk/habbo/en/quote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Te verkopen!?!?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:31 schreef mschol het volgende:
wat dacht je er van om alles slim tew verkopen en er gewoon mee te stoppen en iets te zoeken dat gratis is???
quote:You must not:
Use any hacking, scripting or editing program within the hotel
Steal other Habbos' Credits or furniture
Laat het die pro's even weten dan!quote:Habbo Hotel is moderated 24 hours a day, every day, by professional moderators backed-up by a team of 180 trained hotel guides.
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:33 schreef foton het volgende:
[..]
Te verkopen!?!?![]()
![]()
Ik hou het niet meer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |