Theo Maasen is in interviews (zie bijvoorbeeld Nova van een week geleden) nooit echt grappig, dus verwacht zeker geen cabaretshow van 90 minuten. Maasen heeft wel iets te vertellen, iets wat je ook uit zijn shows kan halen. Nu zal het nog extra duidelijk worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:21 schreef 456 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Overigens lijkt mij die van Maassen de leukste, omdat hij de leukste is. Wellicht wordt dit dan een tegenvaller, hoewel ik wel benieuwd ben naar wat hij te vertellen heeft.
Rothenberg komt zeker wel op de 2e plaats, als het maar niet te veel opsmuk heeft van politieke ideeen. Ik hoor hem graag spreken, hij heeft een prettige uitstraling.
Er komen iig fragmenten uit B&vD Dus wie weet.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:44 schreef Insomaniac het volgende:
Hafid Bouazza mag van mij nog wel een keer langskomen..
Ga vanavond zéker naar Heleen kijken en ben benieuwd of mevrouw de eigengeiler ook fragmenten van zichzelf gaat laten zien. (Zoals de keer dat ze een burqa aan had bij B&vD)
Och hemel. Proof me wrong Heleen!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er komen iig fragmenten uit B&vD Dus wie weet.
Zo zijn wij dan weer wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
He jasses.
En tóch ga ik kijken..
Je ergeren aan TV. Heerlijk.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo zijn wij dan weer wel.
Joh ?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:09 schreef shmoopy het volgende:
Een vrouw met een mening en een grote bek, ik hou daar wel van.
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joh ?
Nee nog niet, had ze het nog over zomergasten, en eventuele fragmenten ?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
Ze had ook nog een heel stuk in de Volkskrant van zaterdag geschreven, nog gelezen?
Yup.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:18 schreef Modus het volgende:
Ze had toch gezegd dat ze Oudkerk juist niet zou behandelen?
De fragmenten staan allemaal op de VPRO-site, die link die ik eerder al had gegeven, kijk maar even terug.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee nog niet, had ze het nog over zomergasten, en eventuele fragmenten ?
Haar boeken, "De gelukkige huisvrouw" en "Godin van de jacht" zijn absoluut de moeite waard om te lezen. Vol humor, seks en subtiel verdriet.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:21 schreef shmoopy het volgende:
Haar boeken heb ik (nog) niet gelezen, maar haar columns in Het Parool waren zeker de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |