abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 01:42:39 #1
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1329557
Wederom geprolongeerd op de zondagavond: Zomergasten. Met als presentator Adriaan van Dis (eveneens geprolongeerd) en als gasten Mensje van Keulen, Sylvia Toth, Frits Barend & Henk van Dorp, Youp van 't Hek en Martin Bril. Voor degenen die het programma niet kennen, Herman Brusselmans legt het uit in Vara TV Magazine:
quote:
Voor degenen die het programma niet kennen: iedere week heeft de gast een tiental televisiefragmenten uitgekozen die we in andere programma's over televisiegeschiedenis een miljoen keer eerder zagen en na het vertonen van ieder fragment wordt er een eind uit de nek geluld door de presentator/interviewer en z'n gast van de week. Je moet zeker kijken als je op de hoogte wil blijven van open deuren die met veel getoeter worden ingetrapt, touwen die nergens aan vast te knopen zijn, droog brood dat door geen hond meer wordt gelust, land dat nog onmogelijk kan worden bezeild, loeven die bij het leven worden afgestoken, gestotter, gestamel, gezemel, geneuzel, opgeschep, gewinkwinknutchnutch, kijk 'ns mama zonder handen en ik zei in 1984 al dat die muur in Berlijn nog 'ns zou vallen en net daarom heb ik dit fragment gekozen uit een film die de grote Eisenstein in 1921 gedraaid heeft. Reeds.

Ik hoop er elke keer weer het beste van, maar het kan me maar zelden boeien. Toch ga ik het ook ditmaal weer proberen. Zijn er meer kijkers?

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2001 @ 02:50:21 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1329788
Zomergasten is het meets saaie programma op de Nederlandse TV dat er ooit in gemaakt. Een spuuglelijk decor, gasten die niks te vertellen hebben en Adriaan van Dis. Nee, die drie uur zijn niet aan mij besteed.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-08-2001 11:08]

Moderator zaterdag 4 augustus 2001 @ 11:52:10 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1330524
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:50 schreef SunChaser het volgende:
Zomergasten is het meets saaie programma op de Nederlandse TV dat er ooit in gemaakt. Een spuuglelijk decor, gasten die niks te vertellen hebben en Adriaan van Dis. Nee, die drie uur zijn niet aan mij besteed.
Ik vind dat het er maar net aan ligt, wie de zomergast is. De aflevering met Raoul Heertje vorig jaar was heel aardig. Dit jaar zijn er ook wel een paar die interessant kunnen zijn...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1330533
Wie de gast ook is,Shmoops kijkt altijd.
Ben ook heel blij met Adriaan van Dis,Hanneke Groenteman was een beetje te lief en van Ingen was nog minder dan 3 keer niks.

Het is een prachtig programma,waar je de hele avond voor gaat zitten.

Als het aan mij lag zonden ze nog een keer de avond van Ischa Meijer uit,met steeds zo'n blokje 'erg'.

Geweldig!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2001 @ 12:45:01 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_1330707
Tong kijkt met je mee shmoopy. Ik heb nog nooit een aflevering gemist, wel gewist ( helaas ).

Dit jaar verwacht ik niks van Sylvia Toth, dus dat wordt de leukste uitzending.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2001 @ 21:00:48 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1341315
Dan hier maar verder.
Ik ga ook ff kijken. Mensje van Keulen vanavond.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1341399
Hangt echt van de gast af. Die met Henk van Os vorig jaar was slaapverwekkend.
Mensje van Keulen is wel oke. Lekkere maffe boeken wel. 'De lach van Schreck' is een bundel die leuk is voor mensen die van een goed verhaal met weirde trekjes houden.
'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2001 @ 00:36:48 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_1343697
Het was weer dodelijk saai.

Een verschrikkelijk serieus mensje.

En haar haar was ook raar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1343861
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 00:36 schreef tong80 het volgende:
Het was weer dodelijk saai.

Een verschrikkelijk serieus mensje.

En haar haar was ook raar.

Ik vond haar wel aardig, maar idd weinig spectaculair.

Ze nemen zichzelf altijd zo ontzettend serieus als ze daar zitten met Van Dis tegenover zich.

pi_1344085
Ik heb er niet alles van gezien want ik moest aan het werk maar ik vond het wel interesant om te horen over Mensje van keulen. ik kende haar niet maar nu weet ik wat meer van haar en ik ben wel beniewd geworden naar de flims die ze maakt. Zijn daar nog stukjes van uitgezonden later op in de uitzending ? Het is mooi hoor al die ouwe beelden.
pi_1344271
Potdomme wat een prachtige aria lieten ze horen. Iets van Puccini, heeft iemand de titel please?

Bij de weg, klopt dat gasten vaak erg serieus over komen bij Van Dis. Merkte echt dat ze ook niet echt lekker ontspannen was. Beetje op haar hoede.

maandag 6 augustus 2001 @ 08:52:53 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1345467
Die opera heette geloof ik 'Suor Angelica'.

Verder vond ik het eigenlijk onverwacht boeiend. Heb nooit eerder naar Zomergasten gekeken (vakantie, te mooi weer, etc) maar ga zeker de volgende zondagen ook even kijken.

pi_1347209
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:42 schreef PingPong het volgende:
Wederom geprolongeerd op de zondagavond: Zomergasten. Voor degenen die het programma niet kennen, Herman Brusselmans legt het uit in Vara TV Magazine:
Ik heb dat stuk van Brusselmans gelezen en wat een walgelijke zelfingenomen blaaskaak is dat...
  maandag 6 augustus 2001 @ 13:06:43 #14
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1347287
Ik heb het gisteren gemist, maar vorig jaar vond ik Adriaan van Dis maar vervelend.. kunnen ze niet gewoon elk jaar Wim T. Schippers nemen?
pi_1360386
Standbeeld voor Wim T. Schippers.

NU!

woensdag 8 augustus 2001 @ 11:19:41 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1364149
Nou, ik heb genoten van de uitzending met Mensje van Keulen. Het eerste stukje had ik jammergenoeg gemist, maar toen ik eenmaal keek, moest ik ook blijven kijken. Heerlijk fragment van Braindead, he, huuuuh... En ja, die aria van Puccini, ik moest er gewoon van huilen, zo aangedaan was ik. Volgende week kijk ik weer!
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 14:01:00 #17
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1381442
Ik word heel errug moe van die Adriaan 'kijk eens hoe intellectueel ik ben' van Dis! Ik kijk wel uit naar de uitzending met Youp van 't Hek!
Back in town
  Redactie Frontpage vrijdag 10 augustus 2001 @ 17:16:13 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1383218
Youp van het Hek wilde fragmenten van Menno Buch, Sexquize on the Beach en de Hunkering. De commercielen geven alleen geen fragmenten vrij. En 1 minuut Amerikaanse tv kost zo'n 7000 dollar. En het budget is slechts 2 ton.

(bron Nieuwe Revu)

pi_1383453
Vin dhet wel leuk, maar het hangt ervan af wie er zit en wie presenteert. Ik kan me een uitzending herinneren waarin Freek de Jonge Connie Palmen interviewde. Zelden heb ik zo geirriteerd TV zitten kijken. Hij liet haar nauwelijs uitpraten en trok veel te veel aandacht naar zich toe. Je moet een conferencier ook niet laten interviewen. Al had Wim kan het vast beter gedaan.
Jusqu'ici tout va bien...
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2001 @ 17:55:01 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_1383604
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:35 schreef Manono het volgende:
Al had Wim kan het vast beter gedaan.
Een tafel vol met spiekbriefjes, dat is ook geen gezicht.

pi_1383641
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:55 schreef tong80 het volgende:
Een tafel vol met spiekbriefjes, dat is ook geen gezicht.:P
pi_1397679
Sylvia Tóth vanavond.
Shmoops gaat er weer even lekker voor zitten.
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2001 @ 20:50:02 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_1397785
tong80 gaat er even lekker voor liggen.

Zo'n bank staat er niet voor niks.

pi_1397794
Wanneer komt Youp van 't Hek? . Wie weet dat?
Wittgenstein
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2001 @ 20:57:46 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_1397841
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:52 schreef Koekepan het volgende:
Wanneer komt Youp van 't Hek? . Wie weet dat?
Hij is de laatste gast, dus reken maar uit.

zondag 12 augustus 2001 @ 22:02:07 #26
13491 MrPopocatepetl
MrJerommekedepommekepotl
pi_1398329
wat een kakkarrrrrrrrrrr is die sylvia toth zeg
Sorry voor mijn domme nickname, maar toen ik 'm koos was ik onder invloed. [een half jaar lang onder invloed, yea, yea...]
pi_1398717
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 22:02 schreef MrPopocatepetl het volgende:
wat een kakkarrrrrrrrrrr is die sylvia toth zeg
Zou ze met een plat Haags accent ook zover gekomen zijn,denk je?

Er is een verschil tussen ABN spreken en kakker zijn.

pi_1398733
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 22:39 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Zou ze met een plat Haags accent ook zover gekomen zijn,denk je?

Er is een verschil tussen ABN spreken en kakker zijn.

<Offtopic>

SHHHHHMOOOOOOOOOOOOOPYYYYYYYYYYYy

</offtopic>

pi_1398815
Wat een Pink Panther!
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_1398872
Zomergasten was een prachtig programma maar ze hebben het de nek omgedraaid. Jaren geleden deed Peter van Ingen het en hij was onbetwist de beste presentator. Het programma duurde toen ook nog langer en was echt een 'ideale televisie-avond' samengesteld door een interessante gast. Fragmenten van een half uur of langer waren geen uitzondering, ik herinner me prachtige fragmenten uit bbc-documentaires zoals het 'blind obedience' onderzoek in de uitzending met Piet Vroon. Jan Wolkers over beelden van Piet Keijzer 'godverdomme wat mooi !' Nu is het meer een gezapig interview gelardeerd met wat beelden. Van Dis vind ik ook lang niet meer zo goed als vroeger; het is alleen nog maar vorm, netjes praten, beschaafd lachen om beschaafde mopjes, het gaat nergens meer over. Van Ingen liet als hij niks te zeggen wist gewoon een stilte vallen, dat is geen onkunde dat is durf ! Vroeger werd van Zomergasten nog wel 'ns gezegd : mooi programma maar jammer van die presentator. Met terugwerkende kracht stel ik dat achtereenvolgens Wim T Schippers, Freek de Jonge, Hanneke Groenteman en nu dus van Dis (voorwaar een aardig rijtje namen) zich aan dit prachtige (en wereldwijd unieke) tv-concept hebben vertild. Van de eerste twee is dat niet zo heel vreemd, hun kwaliteiten liggen op heel andere vlakken (al hadden ze er dan dus niet aan moeten beginnen) maar de laatste zouden zich het aan moeten trekken want het is hun vak.
Hierbij dus een dringende oproep het programma weer door Peter van Ingen te laten presenteren, er weer een echte 4 uur durende tv-avond van te maken en interessante gasten uit te nodigen die iets komen vertellen of betogen aan de hand van boeiende frgmenten, in plaats van braaf standaard antwoordjes geven op vragen die ons toch eigenlijk al niet zo interesseerden.
= godverdikkie hee =
pi_1399359
...en mevr Toth trekt even een nieuw harnasje aan.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2001 @ 23:47:14 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_1399379
mevrouw Túth.

pi_1399388
Nou ja! Wat een onzin!

La Tóth heeft zich dus net omgekleed tijdens een fragment. En dan daarna natuurlijk even terloops melden dat ze iets van Issey Miyake aanheeft. Ze komt ook steeds terug op haar vermogen. Wel heel goedkoop om zo met je rijkdom te koop te lopen.

pi_1399422
Van Dis is best goed, hij weet Toth precies op de goede plekken te raken.
Ik vind haar alleen niks als gast, stomme doos. Ik denk dat die avond met Youp het interessantst wordt.
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2001 @ 23:53:27 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_1399442
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:51 schreef Bazyx het volgende:
Ik denk dat die avond met Youp het interessantst wordt.
Wedden dat ie zich halverwege ook gaat omkleden?!

pi_1399447
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wedden dat ie zich halverwege ook gaat omkleden?!

. Wedden van niet?!
pi_1399462
Wat een vreemd Star Wars kostuum heeft ze nu aan?
Surfin' Afghanistan
pi_1399471
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:55 schreef Purno het volgende:
Wat?

.

Ik ga snel kijken..

Verbaal genie in love!
pi_1399481
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:55 schreef Purno het volgende:
Joh, das een Issey Miyake! Dat is heeeeel duur! Maar dat maakt voor haar niet uit, want ze heeft ondertussen al wel tien keer verteld hoe veel geld ze wel niet heeft.
pi_1399505
Lijkt wel een haring zonder uitjes!!!
  maandag 13 augustus 2001 @ 00:13:46 #41
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1399602
sluikreclame!!
wel 1000 keer Schoevers en Content
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 13 augustus 2001 @ 00:23:27 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_1399679
volgende week barend en van dorp te gast
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Trouwste user 2022 maandag 13 augustus 2001 @ 00:31:09 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_1399745
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 00:23 schreef Adelante het volgende:
volgende week barend en van dorp te gast
Misschien schuiven Büch en Mulder ook nog aan.

maandag 13 augustus 2001 @ 00:36:41 #44
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_1399790
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:51 schreef Bazyx het volgende:
Van Dis is best goed, hij weet Toth precies op de goede plekken te raken.
Ik vind haar alleen niks als gast, stomme doos. Ik denk dat die avond met Youp het interessantst wordt.
Dat vind ik dus absoluut niet, van Dis liet vrij vaak een opmerking van toth voor wat het was terwijl het juist wel intressant zou zijn als ie 's doorvroeg, daardoor blijft 't m.i. toch iets te veel op de vlakte. Beetje jammer dat ik nu geen voorbeelden kan bedenken, zaterdag misschien ;-).

Verder vond ik het wel een goede gast, ze had zich prima voorbereid met goede fragmenten en had opzich ook wel wat te vertellen. Tja dat ze zich omkleed moet ze zelf weten, ik denk niet dat ze daar bijbedoelingen bij heeft gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het je in die positie ene hol intresseert wat de buitenwereld van je denkt eigelijk. Het is in elk geval een geslaagde aktie om het imago van toth (en boonstra) weer wat omhoog te trekken.

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
pi_1399883
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 00:36 schreef hoihepiet het volgende:

[..]

Dat vind ik dus absoluut niet, van Dis liet vrij vaak een opmerking van toth voor wat het was terwijl het juist wel intressant zou zijn als ie 's doorvroeg, daardoor blijft 't m.i. toch iets te veel op de vlakte. Beetje jammer dat ik nu geen voorbeelden kan bedenken, zaterdag misschien ;-).

Verder vond ik het wel een goede gast, ze had zich prima voorbereid met goede fragmenten en had opzich ook wel wat te vertellen. Tja dat ze zich omkleed moet ze zelf weten, ik denk niet dat ze daar bijbedoelingen bij heeft gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het je in die positie ene hol intresseert wat de buitenwereld van je denkt eigelijk. Het is in elk geval een geslaagde aktie om het imago van toth (en boonstra) weer wat omhoog te trekken.

Toth heeft zelf gewoon erg weinig te bieden. Ze kan goed een bedrijf leiden en schijnheilig doen, maar daar blijft het bij. Telkens als Van Dis wat dieper wilde gaan ging ze erg zachtjes praten. Zodra het weer over tennis of iets oppervlakkigs ging, werd ze enthousiast.

Ze was inderdaad goed voorbereid, het leek wel een spreekbeurt af en toe...

Dat het zo verliep vanavond lag echt aan de gast, niet aan Van Dis.

maandag 13 augustus 2001 @ 01:16:00 #46
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_1400021
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 00:50 schreef Bazyx het volgende:

[..]

Toth heeft zelf gewoon erg weinig te bieden. Ze kan goed een bedrijf leiden en schijnheilig doen, maar daar blijft het bij. Telkens als Van Dis wat dieper wilde gaan ging ze erg zachtjes praten. Zodra het weer over tennis of iets oppervlakkigs ging, werd ze enthousiast.

Ze was inderdaad goed voorbereid, het leek wel een spreekbeurt af en toe...

Dat het zo verliep vanavond lag echt aan de gast, niet aan Van Dis.

Sorry maar ik ben het totaal niet met je eens. Ik had het idee dat van Dis onder de indruk was van toth en op een of andere manier niet door durfte te vragen. Ik had 't idee dat toth wel dieper op een aantal onderwerpen in wilde gaan maar dat door van Dis niet goed uit de verf kwam.

Misschien dat 't type gast en daarmee de fragmenten je niet lagen, ik vond 't in elk geval zeer geslaagd op de slechte van Dis na dan.

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
  maandag 13 augustus 2001 @ 01:21:06 #47
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1400047
eerste 2 afleveringen heb ik niet gekeken.. leken me niks aan. Barend & Van dorp, Youp en Martin Bril ga ik wel kijken, lijken me veel leukere gasten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1400057
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 01:16 schreef hoihepiet het volgende:

[..]

Sorry maar ik ben het totaal niet met je eens. Ik had het idee dat van Dis onder de indruk was van toth en op een of andere manier niet door durfte te vragen. Ik had 't idee dat toth wel dieper op een aantal onderwerpen in wilde gaan maar dat door van Dis niet goed uit de verf kwam.

Misschien dat 't type gast en daarmee de fragmenten je niet lagen, ik vond 't in elk geval zeer geslaagd op de slechte van Dis na dan.

Het type gast lag me inderdaad niet, de fragmenten vond ik best leuk. Ik geloof echt niet dat Van Dis onder de indruk was, integendeel. Ik ook niet, misschien is dat het.
pi_1401155
* Kimmie viel halverwege in slaap

Die Toth boeide niet echt (beetje erg braaf), jammer dat ik haar 2e out fit niet heb kunnen bewonderen. Had ze ook andere juwelen om?

fake a dream
pi_1401666
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 10:06 schreef Kimmie het volgende:
Had ze ook andere juwelen om?
Nope.
  Redactie Frontpage maandag 13 augustus 2001 @ 11:50:21 #51
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1401823
Het eerste wat ik tegen die Van Dis zou zeggen is: lul toch eens normaal man.
  maandag 13 augustus 2001 @ 13:26:39 #52
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1402578
Waarop hij zou zeggen: "Bewaking, wilt u deze meneer even uit mijn blikveld verwijderen? Ik zit hier met een gast te praten."
pi_1403820
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 01:22 schreef Bazyx het volgende:
Ik geloof echt niet dat Van Dis onder de indruk was,
Volgens mij vond hij haar ook niet zo heel aardig -> mutserig tiep.
  Trouwste user 2022 maandag 13 augustus 2001 @ 19:16:42 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_1405029
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 15:56 schreef Eightball het volgende:

[..]

Volgens mij vond hij haar ook niet zo heel aardig -> mutserig tiep.

Volgens mij was dat wederzijds.

pi_1405104
Alleen mensen die echt iets te melden hebben en dat ook degelijk kunnen onderbouwen mogen mij een hele zomeravond lang vermoeien. Maar dit ging echt nergens over. Van Dis is een trouwens een watje, die alles op zichzelf betrekt. Peter van Ingen vond ik tot nu toe ook duidelijk de beste, de scherpste, en de meest boeiende presentator, die oprecht geïnteresseerd was in zijn gast.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1405115
brr, peter van engen!

enne.. hihi hebben jullie haar 'vibrator' verspreking gehoord?

pi_1405311
Ik vond haar niet echt boeiend. Alles draaide om 'winners' en geld. Volgens mij viel dat zigeunerorkest haar tegen, ogen zeggen veel.

Bepaalde stukjes waren interessant, zoals die stukjes met Paul Witteman met Swarttouw, kippevel!
  Trouwste user 2022 maandag 13 augustus 2001 @ 20:56:10 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_1405474
Het fragment uit Billy Elliot vond ik ook heel mooi.

pi_1405529
'Ja, en dat tonéélstuk gaat dus eigenlijk over mij, leuk hè?'

Ik had het idee dat haar hele aanwezigheid in het programma een strak geregisseerd toneelstuk was, zonder enige spontaniteit. Een tragedie eigenlijk.

I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 17:18:41 #60
11923 I.R.Baboon
pi_1411226
Het was de best bekeken zomergasten aflevering ooit. Het oude record van de aflevering met Raoul Heertje was ruim gebroken. Op een bepaald moment keken er zelfs 1,1 miljoen mensen.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 augustus 2001 @ 17:20:29 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1411238
Die tien minuten later in bed lagen?

Vroeger duurde zo'n programma zelfs 5 uur. Nemen ze dat in een dag op eigenlijk??

pi_1411350
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 19:46 schreef Maggiblokje het volgende:
Volgens mij viel dat zigeunerorkest haar tegen, ogen zeggen veel.
En daar kwam de ware aard boven!

Toen ze te horen kreeg dat ze opname's van haar vader zou krijgen. Geen: "Goh, wat leuk!", geen: "Dat had je nou niet hoeven doen!". Zelfs niet een bedankje voor de vorm. Alleen maar onmiddelijk: Ïs dat beloofd?", alsof ze de man niet vertrouwd. Sneu hoor.

A man doesn't stop playing when he grows old, he grows old when he stops playing.
  Redactie Frontpage woensdag 15 augustus 2001 @ 00:25:01 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1413296
Ze trok meer kijkers dan RH, zo staat op tt.
pi_1414985
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:38 schreef slechts_op_bezoek het volgende:

[..]

En daar kwam de ware aard boven!

Toen ze te horen kreeg dat ze opname's van haar vader zou krijgen. Geen: "Goh, wat leuk!", geen: "Dat had je nou niet hoeven doen!". Zelfs niet een bedankje voor de vorm. Alleen maar onmiddelijk: Ïs dat beloofd?", alsof ze de man niet vertrouwd. Sneu hoor.

Dat stukje heb ik dus net niet gezien.
Sylvia Toth vind ik niks, maar ze had wel wat leuke fragmenten.

Overigens, het is live.

pi_1416440
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Het eerste wat ik tegen die Van Dis zou zeggen is: lul toch eens normaal man.
Idd. 'Wat is dat voor malligheid?'

En het publiek vond het nog leuk ook.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1416462
Ik vind van Dis wel leuk, lekker droog en toch grappig. Sylvia Toth vond ik ook niet onaardig eik.
pi_1442830
* SCHOP *

Vanavond in dit theater; Barend & van Dorp!

Redactie Frontpage zondag 19 augustus 2001 @ 14:40:18 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1442877
Leuk, drie mannen die elkaar niet laten uitspreken danwel niet nar elkaar luisteren
pi_1442884
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 14:40 schreef SunChaser het volgende:
Leuk, drie mannen die elkaar niet laten uitspreken danwel niet nar elkaar luisteren
Top toch? Beetje rellen/discussie..
  Moderator zondag 19 augustus 2001 @ 14:42:47 #70
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1442893
Als we maar niet de hele avond politiek-correcte momenten van Frits Barend krijgen...

Is het al bekend wat er uitgezonden gaat worden ?

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1443873
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 14:42 schreef Mike het volgende:
Als we maar niet de hele avond politiek-correcte momenten van Frits Barend krijgen...

Is het al bekend wat er uitgezonden gaat worden ?

Oh yes, wat dacht je van de opening van het WK in Argentinië in 1978 (waar B&vD ook waren) met dictator Videla. Prettig ook dat Adriaan van Dis in de eerste aflevering van Zomergasten liet weten dat hij zich totaal niet interesseert voor alles wat met sport te maken heeft.
I intend to live forever, or die trying.
  Redactie Frontpage zondag 19 augustus 2001 @ 19:57:18 #72
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1444344
Adriaan van Dis is toch alleen geinteresseerd in zichzelf?
  Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2001 @ 20:03:56 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_1444388
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Adriaan van Dis is toch alleen geinteresseerd in zichzelf?
Dat is juist het probleem, hij is ijdel maar laat te weinig zijn eigen mening zien. Hierdoor worden de gasten niet geprovoceerd. En kabbelt het vaak in een sukkeldraf naar het einde toe. Helaas.

van Dorp en Barend, of Barend en van Dorp zoals andere mensen zeggen, zullen hem ook aan de tand gaan voelen, denk ik. Hierdoor zal het wel levendiger worden dan de vorige twee slaapmiddel vervangende afleveringen.

pi_1444854
Zouden jullie dan vanavond eens heel goed op meneer van Dis willen letten?

Hij is namelijk meesterlijk in het subtiel aanroeren van zaken waar de gast het duidelijk niet over wil hebben.

Kom niet aan Adriaan!

Veel plezier met BvD zonder Mulder,kijken of er een beetje vaart in zit.

pi_1444884

Alsof ze bij het schoolhoofd op het matje geroepen zijn, zo zitten ze erbij.

Ze gaan opeens ook zo raar praten.

* shmoopy heeft er zin in.

Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2001 @ 22:10:45 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_1445221
Kun je de chips even doorgeven meissie?

pi_1445313
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 22:10 schreef tong80 het volgende:
Kun je de chips even doorgeven meissie?

Jij zit er het dichtst bij,liefie.

Toch

pi_1446389
3 x niks.
Surfin' Afghanistan
pi_1446418
Nou, ik vond hem wel leuk deze keer! Wel grappig, volgens mij zat Henk van Dorp daar met een missie, nl. van Dis uit de tent lokken. Mgoed, de gasten waren deze keer tenminste niet zo stijf. Tis natuurlijk ook wel makkelijker als je met z'n tweeën bent.
pi_1446644
Ik vond het de beste Zomergasten totnutoe (van dit seizoen) Van Dis eindelijk een beetje op z'n gemak. Van Dorp vond ik soms wat schijnheilig bijvoorbeeld over politici die ontwijkend antwoorden; maar wel zelf tot drie keer toe ergens geen woord over willen zeggen. Frits Barend vind ik meestal de minste van de twee maar die zat aardig op z'n praatstoel vanavond. En heel belangrijk, de fragmenten waren meestal boeiend. De vechtpartij bij Karel vd Graaf stond bij mij ook al heel lang op m'n verlanglijstje. En Mladic versus Karremans blijft ook adembenemend en voer voor lange discussies. Volgende week Youp, hopelijk zet de stijgende lijn zich voort.
= godverdikkie hee =
  maandag 20 augustus 2001 @ 00:53:45 #81
11049 suger
 nee, niet zo zoet...
pi_1446718
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 00:43 schreef Kirk Olson het volgende:
Van Dorp vond ik soms wat schijnheilig bijvoorbeeld over politici die ontwijkend antwoorden; maar wel zelf tot drie keer toe ergens geen woord over willen zeggen.
Dat vond ik ook al zo opvallend. Hij zij ook iets over de koningin: 'Dat is het enige onderwerp waar ik het niet over wil/ kan hebben.' Maar uiteindelijk werden er zo veel vragen ontweken.

Ook een beetje triest dat Barend en van Dorp over alles een zelfde mening lijken te hebben. Ze vallen elkaar nooi t af en hebben alleen maar respect voor elkaar. Dat gaf een beetje een 2 tegen 1 situatie, waardoor ze van Dis eigenlijk een beetje 'overmeesterden'.

Trouwens wel veel leuke en interessante fragmenten

Trouwste user 2022 maandag 20 augustus 2001 @ 00:57:40 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_1446748
Lekkere uitzending. Jammer dat van Dorp zo nadrukkelijk de journalist wilde uithangen, was een beetje doorzichtig.
Ik vind het altijd wel leuk te zien hoe Barend enthousiast of afkeurend reageert.
De fragmenten waren ook de moeite waard, alhoewel ik de meesten al gezien had.
Het mag allemaal wel wat verrassender.
En die beelden van het Heizeldrama waren ook nu weer schokkend.

Jammer dat Hazes niet meer aan bod kwam.

Redactie Frontpage maandag 20 augustus 2001 @ 11:30:21 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1448304
Barend: Dan wordt ik emotioneel
Van Dis: Nou, ik wil natuurlijk niet boren naar het verleden met je vader
Van Dorp: Wat? Je moet boren!

Heb t laatste half uur gezien en net zoals ik dacht waren het 3 mannen die niet naar elkaar luisterden. Wat ik wel intrigerend vond waren die beelden van het Heizelstadion.

Volgende week dus Van 't Hek die het zonder beelden moet foen van Menno Buch en Sexquize on the Beach.

maandag 20 augustus 2001 @ 11:40:31 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1448377
* Jojogirl vond het ook de beste van dit seizoen tot nu toe.

Interessantere fragmenten dan de twee dames hiervoor ook.
Verder viel het me heel erg mee. Ik had verwacht dat door de desinteresse van Van Dis in sport het een vreselijke uitzending zou worden, maar dat viel reuze mee. Verder is er ook over dingen gekletst die Barend en van Dorp meestal ontwijken, al beleven ze ook nu over wat dingen stil.

zondag 26 augustus 2001 @ 21:10:53 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1496016
*schop*

Voor alle fans en haters:

Nu in Zomergasten:

Youp van 't Hek.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 augustus 2001 @ 21:12:55 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1496041
tv op Ned3
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 26 augustus 2001 @ 22:06:39 #87
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_1496410
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 11:30 schreef SunChaser het volgende:
Volgende week dus Van 't Hek die het zonder beelden moet foen van Menno Buch en Sexquize on the Beach.
En achteraf toch inclusief beelden van Menno Buch
pi_1496782
Mag ik een nieuwe uitdrukking lanceren?

"Een van 't Hekje doen"

Heel hard roepen dat iemand van jou de k*nker moet krijgen,
en als je merkt dat dat toch niet goed valt ineens zeggen:
"Ja,nee,maar dan heb je niet goed gelezen."

En de avond begon zo mooi,
met het doelpunt van van Basten,en een stukje uit Festen.

* shmoopy schudt meewarig het hoofd...

pi_1496856
Topper!
  zondag 26 augustus 2001 @ 23:45:48 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1496906
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 23:02 schreef shmoopy het volgende:
Mag ik een nieuwe uitdrukking lanceren?

"Een van 't Hekje doen"

Heel hard roepen dat iemand van jou de k*nker moet krijgen,
en als je merkt dat dat toch niet goed valt ineens zeggen:
"Ja,nee,maar dan heb je niet goed gelezen."

En de avond begon zo mooi,
met het doelpunt van van Basten,en een stukje uit Festen.

* shmoopy schudt meewarig het hoofd...

Ik schudt even met je mee.

"Iedereen moet doen wat ie zelf wil, maar ik verbaas me er over"

Ja,ja...eerst iedereen te kakken zetten en dan het weer afzwakken, want ohwee als de kassa opeens niet meer rinkelt.

edit-typo-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 26-08-2001 23:47]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1496927
Youp's manier om zich te verweren ja.
Of je hebt niet goed geluisterd, of je kan niet lezen.
En dan ook nog zeggen dat ie (notabene!)namens de kankerpatienten spreekt.
Ik voelde kwaadheid borrelen......

Ik moet het n.l. altijd eerst van iemand zelf horen om het te geloven.
Krantenartikelen zijn maar al te vaak onbetrouwbaar vind ik.

Jammer Youp...
Vin je ineens niet meer zo leuk..

zondag 26 augustus 2001 @ 23:53:32 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1496939
Hoewel ie wel nu weer iets goed maakt met het uitkiezen van 1 van mijn favo TV-momenten:

De vieze man, van Van Kooten.

Blijft geweldig om terug te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 26-08-2001 23:53]

Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 augustus 2001 @ 23:57:08 #93
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_1496952
hehe.. ja lekkere opmerking was et maar hij had wel coole stukjes van Theo Maassen en Van Kooten & de Bie uitgezocht
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_1496981
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 23:53 schreef golfer het volgende:
Jah Topper!
Theo Maassen is ook echt mega!
pi_1497066
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 23:53 schreef golfer het volgende:
Hoewel ie wel nu weer iets goed maakt met het uitkiezen van 1 van mijn favo TV-momenten:

De vieze man, van Van Kooten.

La vie devant soi,
maakte ook iets goed.
pi_1497095
Ja, er zaten best aardige stukjes tussen. Hoewel ik vond dat hijzelf niet zoveel opzienbarends te zeggen had, behalve dan het bagatelliseren van zijn column. Een beetje zo-zo allemaal....
  maandag 27 augustus 2001 @ 00:41:28 #97
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1497276
Het is natuurlijk ook een kunst om de gedachtenwisseling "ik snap het niet, waarom doe je dat, mag dat niet van je?" "tuurlijk mag dat, ik mag er toch wel om lachen?" over 4 uur uit te spreiden.

Nee, nee... dan léés je niet goed..

Haha...

[Dit bericht is gewijzigd door Dubbelzuurrr op 27-08-2001 00:41]

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_1497301
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 00:19 schreef fokje het volgende:
Ja, er zaten best aardige stukjes tussen. Hoewel ik vond dat hijzelf niet zoveel opzienbarends te zeggen had, behalve dan het bagatelliseren van zijn column. Een beetje zo-zo allemaal....
Fokje (of iemand die het programma geheel heeft gezien) kun je mij vertellen wat van Dis zei over de column van Y. en hoe Y. zich precies verweerde, ben ik erg benieuwd naar nl.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1497459
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 00:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Fokje (of iemand die het programma geheel heeft gezien) kun je mij vertellen wat van Dis zei over de column van Y. en hoe Y. zich precies verweerde, ben ik erg benieuwd naar nl.

Ha, Van Dis was het er volgens mij niet mee eens, al heeft hij dat niet zo expleciet gezegd. "Maar die vrouw is toch gek?!" "En omdat ik zeg dat ik kanker heb wens je het me toe?" "Ik vind dat die vrienden van SV haar moesten terugfluiten, jaren terug". Zo heeft Van Dis het ongeveer gezegd, in die strekking althans.

[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 27-08-2001 01:00]

pi_1497463
Het programma wordt zaterdagmiddag herhaald, vanaf 14.00 uur... Maar wat waren de highlights, afgezien van het gesprek over die column? Wie o wie...

Liefs,
Helga

maandag 27 augustus 2001 @ 01:02:36 #101
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1497477
Ik heb het helemaal gezien, en het stuk over de column was eigenlijk erg magertjes, van zowel van 't Hek als van van Dis.

Van Dis stuurde aan op 'te ver gaan', 'kwaad worden' enz., waarna hij dus de gewraakte column aanhaalde. Natuurlijk zei van Dis: "Kijk, je wenst hier iemand letterlijk kanker toe." Vervolgens zegt van 't Hek "Nee, nee.. dan lees je verkeerd". Om z'n stelling kracht bij te zetten zei hij nagenoeg direct nadat van Dis het stuk voorlas: "Ja, nee, maar je leest niet de hele column, het ging eigenlijk over een vriend van mij die aan kanker gestorven is." Dus hij heeft wel wat gehad aan z'n ingebouwde verantwoordingswaarborg, maar niet veel. Uiteraard ook nog even vertellen over hoeveel kankerpatiënten hem wel niet geschreven hadden met positieve reacties (ook negatieve reacties, maar niet van kankerpatiënten). Verder was het eigenlijk niet veel meer dan "Ja... je weet wel hoe dat gaat.. je wenst natuurlijk niemand kanker toe, maar ja, je bent kwaad, en dan schrijf je zoiets." En dan 5x. Dat en een verhaaltje over het verwerpelijke gedrag van Singh Varma, dat was het eigenlijk.

pi_1497494
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 00:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Hij begon een onsamenhangend verhaal over dat het eigenlijk meerdere column waren (blijkbaar om een context te suggereren),en zei toen dingen als:"Ja,maar dat meen ik natuurlijk niet écht."
Hij kwam met een onhandige vergelijking,die ik alweer vergeten ben,en zat enorm te draaikonten.
De uitzending wordt overigens in de middag herhaald deze week.
pi_1497527
De confrontatie tussen een de populistische volksjongen en de snobbige intellectueel vond ik juist wel interessant. Zeker toen het over zijn collumn over Singh Varma ging, hij beschrijft de gevoelens van het volk (de kankerpatienten? nou ja, vast wel een paar) maar liet onbedoeld ook zien hoe zwak dat klinkt tegenover iemand die daar ook maar de minste vraagtekens bij zet (en Van Dis was heel mild daarover.

Voor Cosma-Shiva:

Van Dis las uit de column dat youp vond dat TSV maar kanker ingespoten moest worden, omdat ze bewust had gespot cq. misbruik had gemaakt van kankerpatienten. Hij claimde de eerste te zijn die het vanuit het oogpunt van kankerpatienten bekeek. Van Dis vroeg vervolgens of het voorwenden van kanker reden was om iemand die ziekte toe te wensen. Youp, geschrokken dat hij dus iemand kanker had toegewenst, krabbelde terug met door te zeggen dat hij het niet letterlijk zo bedoelt, maar dat het een uitting van kwaadheid was. Van Dis probeerde nog te opperen dat TSV geestelijk ziek was, maar youp hield vast aan het idee dat ze kanker voorwende om aan haar financiele situatie te ontkomen. Had interessant, maar ook sfeerbedervend kunnen worden, dus Van Dis ging er niet verder op in.

[Dit bericht is gewijzigd door Dopamine op 27-08-2001 01:09]

One day, man will look back and say that I gave birth to the twentieth century.
pi_1497542
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 01:00 schreef Helga het volgende:
Het programma wordt zaterdagmiddag herhaald, vanaf 14.00 uur... Maar wat waren de highlights, afgezien van het gesprek over die column? Wie o wie...

Liefs,
Helga

Voor mij dat orkestje uit Albanië. Prachtige muziek en mooie koppen.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_1497545
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 01:02 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik heb het helemaal gezien, en het stuk over de column was eigenlijk erg magertjes, van zowel van 't Hek als van van Dis.

Van Dis stuurde aan op 'te ver gaan', 'kwaad worden' enz., waarna hij dus de gewraakte column aanhaalde. Natuurlijk zei van Dis: "Kijk, je wenst hier iemand letterlijk kanker toe." Vervolgens zegt van 't Hek "Nee, nee.. dan lees je verkeerd". Om z'n stelling kracht bij te zetten zei hij nagenoeg direct nadat van Dis het stuk voorlas: "Ja, nee, maar je leest niet de hele column, het ging eigenlijk over een vriend van mij die aan kanker gestorven is." Dus hij heeft wel wat gehad aan z'n ingebouwde verantwoordingswaarborg, maar niet veel. Uiteraard ook nog even vertellen over hoeveel kankerpatiënten hem wel niet geschreven hadden met positieve reacties (ook negatieve reacties, maar niet van kankerpatiënten). Verder was het eigenlijk niet veel meer dan "Ja... je weet wel hoe dat gaat.. je wenst natuurlijk niemand kanker toe, maar ja, je bent kwaad, en dan schrijf je zoiets." En dan 5x. Dat en een verhaaltje over het verwerpelijke gedrag van Singh Varma, dat was het eigenlijk.

Ja,da's beter.

Ik was overigens stomverbaasd dat hij de geestelijke gesteldheid van Varma absoluut niet relevant vond,en ook geen excuus.
Hij staarde zich nogal blind op het feit dat Singh Varma die geestesziekte had om daarmee onder haar financiele verplichtingen uit te komen.
Het kwam nogal dom over:Ze was ziek,zodat ze die verplichtingen niet na hoefde te komen.
Meer harder schreeuwen om niet te laten merken dat je niet weet waar je het over hebt,vond ik.
Iemand die al op de grond ligt,moet je niet natrappen vind ik,
dat is niet sjiek,
en ze was nét even een te makkelijke prooi.

pi_1497577
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 01:10 schreef the-O het volgende:

[..]

Voor mij dat orkestje uit Albanië. Prachtige muziek en mooie koppen.

Hou op zeg!
Vieze ouwe mannetjes die onrijpe druifjes willen plukken!

Toch

pi_1497653
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 01:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hou op zeg!
Vieze ouwe mannetjes die onrijpe druifjes willen plukken!

Toch

Nee, dan heb je het niet helemaal begrepen, ze plukten niet omdat het de druifjes nog onrijp waren Daar waren ze zo verdrietig om.

pi_1497766
Nou, wat een diepgang bij van het Hek zeg! Die gast heeft niet veel te vertellen, viel me zwaar tegen. Elke keer over zijn column, en oud werk aanhalen (dat stukje over de Lions en zo heb ik net gelezen in zijn boek). En die lange filmpjes zeg. Pfff.
Ondanks dat de vragen van v.Dis af en toe behoorlijk lullig waren, had ie geen enkel verweer en zat ie constant weer met de mond vol tanden. 't Hek werd ook steeds zenuwachtiger volgens mij, naarmate het interview vorderde, omdat ie gewoon wist dat ie afging. Adrem was ie niet.
En van Dis liet op het laatst ook ongenadig doorschemeren dat hij het ook een verschrikkelijk interview vond.

2 stukjes op het eind (ongeveer):

over de herhaling van het interview
v.t.Hek :"Kom je bij mij kijken"
v.Dis: "Om weer eens te zien hoe vreselijk het was??"

v.Dis: "Hierna komt nog de uitzending van Lowlands. Wie zou de moed nog hebben??"

Dat zegt wel genoeg lijkt me . Jammer Youp. Ik hoop voor je dat de dagbladen het interview niet gezien hebben.

maandag 27 augustus 2001 @ 02:34:58 #109
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1497993
Hehe.. Ja idd, ik vond het 'n beetje zielig. Hij valt met deze column ten prooi aan zijn liefde voor melo-drama.

- Als ik mag verkondigen dat de wereld op een doodlopend spoor zit omdat ik bepaalde dingen niet kan uitleggen aan mijn zoon, dan mag ik Singh Varma vast ook wel kanker toewensen in naam van een dode vriend... -

vD: "Ach ja, we lezen het morgen wel in de dagbladen."

pi_1498013
Al jullie negatieve kritiek ten spijt ga ik zaterdag toch kijken... Ik ben een jaar of iets geleden afgeknapt op Youp en ik zie mijn oordeel bevestigd in jullie meningen. Maar ik wil het hoedanook zelf ervaren. Bedankt voor jullie recensies!

Liefs,
Helga

[Dit bericht is gewijzigd door Helga op 27-08-2001 02:52]

pi_1498026
Thanks iedereen die het deel dat ik heb "gemist" heeft willen omschrijven.

Tja, Y. bracht het niet echt best af in dit programma.
Een adrem grapje aan het begin, daarna een beetje babbel babbel, toegeven dat hij zo op bepaalde mensen afgeeft (die hij eigenlijk juist zo leuk vind zei hij) om zijn eigen saaiheid en burgelijkheid te compenseren, gaf hij toe.

Hoevele malen was mevr. Toth niet interessanter naast van Dis? (had ik eigenlijk niet verwacht maar vooral de fragmenten waarvoor ze had gekozen spraken boekdelen over haar persoonlijkheid)

Het treurigste vond ik nog dat hij zei vaak te horen dat mensen na afloop van zijn shows vaak zeiden "wat was hij weer grof he", de echte Y. fans zeggen dat daadwerkelijk, in mijn omgeving bevinden zich er enkelen die mij dat ook met genoegen vertellen (denk buren/niet zo goede vrienden/vage kennissen).
Y. is er trots op wanneer hij dat mensen hoort zeggen, het is een beetje grof zijn om het grof zijn geworden, zelf gaf hij ook toe dat zonder grof zijn en dergelijke nergens zou zijn.
Triest, naast de imposante van Dis, zat Y. als bezweet zelfs onzeker type met toch wel gebrek aan het vinden van de juiste woorden.

Hij wist dat van Dis het wist van de goede doelen die hij stevast steunt, nee hij spreekt er liever niet over, alleen goede vrienden weten ervan, heb het vermoeden dat vanwege de gewraakte column zijn liefdadigheid toch even tentoongespreid diende te worden, zij het op bescheiden wijze, anders ligt het er te dik bovenop natuurlijk.

Ik vind het een mooie en welbespraakte en uiterst correcte man die van Dis, hetgeen nog eens versterkt wordt wanneer er iemand als Y. naast hem zit.

maandag 27 augustus 2001 @ 03:04:26 #112
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1498039
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 02:55 schreef Cosma-Shiva het volgende:
zelf gaf hij ook toe dat zonder grof zijn en dergelijke nergens zou zijn.
Bijzonder goede vraag vond ik dat: Als je alle woede, haat, kwaadheid (etc.) weghaalt, wat blijft er dan van Van 't Hek over?

Van Dis is koel!

Ook mooi hoe hij in zijn 'domme' rol bleef, alsof hij de 'humor' van VtH niet zou snappen.
Er is weer eens heerlijk door Youpie heengeprikt!

br.

maandag 27 augustus 2001 @ 03:08:49 #113
9926 Jenga
maar dan anders
pi_1498042
Imposante Van Dis? Laat me niet lachen.
Deze sjors is niet de enige eikel
  maandag 27 augustus 2001 @ 03:11:10 #114
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1498044
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 03:08 schreef Jenga het volgende:
"Van Dis" is oud-Swahili voor: "Zwaar onderkoelde ironie met een stalen gezicht". Vergeet dat niet!
pi_1498049

(Ik moet echt eens stoppen met lurken. Het begint me ontzettend op te breken )

maandag 27 augustus 2001 @ 03:27:14 #116
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1498064
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 03:16 schreef Lamon het volgende:

Lucht uw hart...
  maandag 27 augustus 2001 @ 03:35:54 #117
272 R@b
No-nonsens
pi_1498068
Van 't Hek roeleerde, vooral in het tweede gedeelte van het programma. Kijkers die dat niet inzien snappen weinig van Van 't Hek óf houden gewoon niet van zijn manier van doen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1498069
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 03:08 schreef Jenga het volgende:
Jenga, dat is een persoonlijke mening, en niet om jou aan het lachen te maken.
Ik vind van Dis een mooie persoonlijkheid hebben, welbespraakt, sterk, interviewt niet ter meerdere glorie van zichzelf, zal nooit banaal zijn, is rustig, zelfbewust op een prettige manier en toch bescheiden, intelligent en heeft ook iets liefs.

Ik kom hem weleens tegen in Amsterdam Zuid, en naast alle positieve eigenschappen die ik hem toedicht, qua uiterlijk is het een zeer imposante man, groot, statig, koel en toch niet afstandelijk, ookal is hij niet een van de jongsten, toch vind ik hem zelfs uitermate aantrekkelijk.
100 maal liever zie ik van Dis, als bv Jeroen Pauw, die krampachtig de intellectueel probeert uit te hangen.

pi_1498070
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 03:27 schreef broer het volgende:

[..]

Lucht uw hart...

Alleen omdat je het me vraagt.

(neem me het verder alsjeblieft niet kwalijk. Het is enkel maar mijn mening. )

Van Dis is wat mij betreft 1 van die figuren die zijn bestaansrecht haalt uit semi-intellectuele spraakwatervallen. Zo'n figuur die vorm over materie stelt. Iemand die denkt zijn pyrus-overwinning te halen door middel van holle woorden en emoties als een secundaire bijkomstigheid ziet.
Wat mij betreft een nageboorte van een vervlakte en inhoudloze samenleving.

Ik koester mensen als Youp van 't Hek. Inconsequent, tegenstrijdig, maar brandend met woede. Geen voorbereidingen, geen inschikkelijkheid, geen enkele notie van het vangnet van woorden, dat voor hem uitgelegd is.

En hier wilde ik het graag bij laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 27-08-2001 03:42]

maandag 27 augustus 2001 @ 03:39:55 #120
272 R@b
No-nonsens
pi_1498075
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 01:02 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Welnee. Niet van Van 't Hek, die verdedigde zich perfect. Van Dis liet wel een aantal vragen over de column liggen. Adriaan vergat te vragen waarom Van 't Hek zijn overleden vriend aanhaalde om de column te vergoeilijken bijvoorbeeld.
pi_1498078
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 03:35 schreef R@b het volgende:
Van 't Hek roeleerde, vooral in het tweede gedeelte van het programma. Kijkers die dat niet inzien snappen weinig van Van 't Hek óf houden gewoon niet van zijn manier van doen.
R@b, dat is jouw perceptie van het geheel, ik heb hier een andere mening over, het zou toch raar zijn indien ik zou beweren dat jij niet inziet dat Y. nu juist niet "roeleerde" (wat een woord), of dat je er weinig van snapt.
Ik respecteer je mening hoor, er zijn veel mensen die weglopen met Y., en die zullen vinden dat hij een pracht-performance heeft neergezet.
Persoonlijk denk ik daar anders over, geen probleem lijkt me, laten we het er maar op houden dat ik niet zo gecharmeerd ben van zijn manier van doen

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 27-08-2001 03:48]

pi_1498080
dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 27-08-2001 03:47]

maandag 27 augustus 2001 @ 03:46:21 #123
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1498081
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 03:36 schreef Lamon het volgende:
Alleen omdat je het me vraagt.
En dat deed ik. (Vrij naar: C. Joh. Kievit.)
quote:
Van Dis is wat mij betreft 1 van die figuren die zijn bestaansrecht haalt uit semi-intellectuele spraakwatervallen. Zo'n figuur die vorm over materie stelt. Iemand die denkt zijn pyrus-overwinnig te halen door middel van holle woorden en emoties als een secundaire bijkomstigheid ziet.
Wat mij betreft een nageboorte van een vervlakte en inhoudloze samenleving.
Iets dergelijks dacht ik ook altijd, maar ik heb geleerd zijn humor te doorzien. Hij is onderkoeld, scherp en ironisch. Dat alles vele malen meer dan Youpie.
Als hij dat allemaal niet bewust is, dan is het inderdaad een arrogant duf ei.
quote:
Ik koester mensen als Youp van 't Hek. Inconsequent, tegenstrijdig, maar brandend met woede. Geen voorbereidingen, geen inschikkelijkheid, geen enkele notie van het vangnet van woorden, dat voor hem uitgelegd is.
En altijd hetzelfde praatje. Maar op het moment dat hij iets moet uitleggen redt hij het niet. Da's jammer en doorzichtig. Ik begrijp wel dat hij de manier waarop hij mw. Singh Varma heeft aangepakt niet kan verdedigen, want dat is een kwestie van smaak (hoe hard mag humor zijn...), maar hij kwam met zijn uitleg over het waarom van zijn aanval niet zo ver. Van Dis kwam veel verder.
quote:
En hier wilde ik het graag bij laten.
So be it...
  maandag 27 augustus 2001 @ 03:46:31 #124
272 R@b
No-nonsens
pi_1498082
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 01:10 schreef shmoopy het volgende:Ik was overigens stomverbaasd dat hij de geestelijke gesteldheid van Varma absoluut niet relevant vond,en ook geen excuus.
Ik niet. Ik trap daar net als Van 't Hek niet zomaar in bijvoorbeeld.

Zeker niet na de aanval van Varma op Rosenmöller, die nu ineens eerder had moeten inzien dat ze niet spoorde. Die kakkineuze Van Dis kwam ook al met een dergelijke opmerking: "Waarom heb je je niet gericht op de mensen die Varma omringden?".

quote:
Hij staarde zich nogal blind op het feit dat Singh Varma die geestesziekte had om daarmee onder haar financiële verplichtingen uit te komen.
Het kwam nogal dom over:Ze was ziek,zodat ze die verplichtingen niet na hoefde te komen.
Meer harder schreeuwen om niet te laten merken dat je niet weet waar je het over hebt,vond ik.
Iemand die al op de grond ligt,moet je niet natrappen vind ik,
dat is niet sjiek,
en ze was nét even een te makkelijke prooi.
Ze is helemaal geen makkelijke prooi. Dat blijkt maar weer, kijk maar naar alle commotie over Youp's column.

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 27-08-2001 03:49]

pi_1498550
Kmoet zeggen dat ik ook vond dat Joep nogal door de mand viel. Kzal de genoemde voorbeelden niet nogmaals aanhalen, maar Van Dis wist hem redelijk subtiel te ontmaskeren. Joep maakte nog wat grapjes die niet leuk waren, vertelde saaie anekdotes zonder relevantie en als het serieus werd bleek ie weinig tot niets te melden te hebben. Over de fragmenten had ie ook weinig meer te vertellen dan dat ze 'gewoon mooi' waren.

Overigens vond ik in vier van de fragementen een zelfde thema terugkomen, waar eigenlijk niet zo op ingegaan werd. In het fragment uit Festen, het fragment van Theo Maassen en de fragmenten uit die Italiaanse en Franse films ging het steeds om leugens tegenover de harde werkelijkheid. Ook de kwestie met Singh Varma draait deels om liegen en Joep's verzonnen vriendje kwam ook aan de orde. Vreemd dat Van Dis bij de verzonnen familie uit die Franse film niet de link legde naar Joeps verzonnen vriendje van vroeger.

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 27-08-2001 10:17]

pi_1498584
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 10:17 schreef k_man het volgende:
maar Van Dis wist hem redelijk subtiel te ontmaskeren.
Die subtiliteit heb ik al eerder in dit topic aangegeven,
jammer dat niet iedereen het ziet.

Overigens vond ik in vier van de fragementen een zelfde thema terugkomen, waar eigenlijk niet zo op ingegaan werd. In het fragment uit Festen, het fragment van Theo Maassen en de fragmenten uit die Italiaanse en Franse films ging het steeds om leugens tegenover de harde werkelijkheid. Ook de kwestie met Singh Varma draait deels om liegen en Joep's verzonnen vriendje kwam ook aan de orde. Vreemd dat Van Dis bij de verzonnen familie uit die Franse film niet de link legde naar Joeps verzonnen vriendje van vroeger.
Jaaaa!
Dát was nou een mooie vergelijking geweest.
Vraag me alleen af of Youp het zelf zou hebben begrepen.
Ik heb gemerkt dat hij voor iemand die vaak zo blind om zich heen trapt zelf erg weinig kritiek verdraagt.
Deze uitzending heeft hem imago-wise denk ik weinig goed gedaan.
pi_1498701
Heb ook gekeken gisteren en vind ook dat Y. het niet al te best deed

Maar wat mij bij A. opviel, net als vorige week, is zijn superioriteitsgevoel t.o.v. mensen die sport op welke manier dan ook leuk vinden. Onbegrijpelijk voor een man die zichzelf zo intellectueel vindt, en bijzonder irritant om naar te kijken.

pi_1500020
Van 't Hek best bekeken Zomergast ooit

Bron: ANP
Publicatietijd: 27-08-01 12:03
Laatste wijziging: 27-08-01 12:09

HILVERSUM - Youp van 't Hek is waarschijnlijk de best bekeken Zomergast ooit. Zondagavond keken 1,3 miljoen mensen naar het live-interview van Adriaan van Dis in het VPRO-programma Zomergasten.

Het tweetal kreeg met 7.6 een hoge waardering. De uitzendingen met Sylvia Tôth en Barend en Van Dorp werden bekeken door 915.000 mensen. De programma's haalden respectievelijk een 7.4 en een 7.5. Dit meldt de Dienst Kijk- en Luisteronderzoek.

------------------------------------------------------------

Ik heb hier wel een verklaring voor, de Y.fans zullen dit programma natuurlijk niet willen missen, maar tevens degenen die zich geergerd hebben aan zijn misselijkmakende column, hebben willen zien, hoe Y. zich hieruit zou praten.

(laat ik nog even degenen die uitsluitend kijken voor van Dis achterwege)

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 27-08-2001 14:29]

pi_1500166
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 14:28 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het tweetal kreeg met 7.6 een hoge waardering.
Sjees, inhoudelijk was het erg matig, hoe kan dat??? Hoe kan dat nou zo'n hoge waardering krijgen????
  maandag 27 augustus 2001 @ 14:57:57 #130
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1500280
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 03:39 schreef R@b het volgende:

[..]

Welnee. Niet van Van 't Hek, die verdedigde zich perfect. Van Dis liet wel een aantal vragen over de column liggen. Adriaan vergat te vragen waarom Van 't Hek zijn overleden vriend aanhaalde om de column te vergoeilijken bijvoorbeeld.

Ergens geef ik je wel gelijk, en van 't Hek hoeft ook niet zo afgebrand te worden. Van Dis liet inderdaad een aantal essentiële punten onbenoemd, en daarom vind ik ook niet dat je kunt spreken van subtiliteit waar dan ook in het hele programma. Hij stelde alleen standaardvragen, en ging nergens echt dieper op in. Nu kon dat ook niet echt met Van 't Hek, maar ik verwacht wel van een presentator van een dergelijk programma dat hij van z'n plateautje af kan komen om down-to-business te komen. Als het niet gaat op jouw manier, dan zul je toch andere wegen moeten bewandelen. En dat is zijn taak, niet die van Van 't Hek.

Ik snap altijd precies wat Youp van 't Hek wil zeggen, en ik kan (kon) vaak hard om 'm lachen, maar het spijtige eraan is dat hij zijn uitspraken belangrijker wil laten overkomen dan dat ze werkelijk zijn. Als hij nu ergens in het programma had gezegd: "Luister van Dis, je kunt me de hele avond gaan zitten vragen over wat er leuk aan me is, maar het zit gewoon zo: Ik zie dingen, belachelijke dingen. Daar schrijf ik iets over, of ik sta te orakelen op een willekeurig podium in het land. Daarbij probeer ik zo hard mogelijk te schelden, en gebruik ik woorden als 'tikteef' en 'vuile broekrok'. En ja, dat vinden sommige mensen leuk, en nee, we hoeven dit niet tot in het oneindige uit te diepen, next question please". Dan was het goed geweest. Van 't Hek heeft dit ook wel geprobeerd te zeggen, maar het kwam niet uit de verf, met herhaling tot gevolg. Daarbij neemt van 't Hek zichzelf misschien nog iets te serieus, ook al laat hij dat niet expliciet merken (Ik ben 'n jongen van 't volk), en dat is de reden waarom Van Dis de hele avond als 'n bot zwaard van Damocles boven zijn hoofd hing. Bot, want er was niets scherps aan.

Van 't Hek beziet de wereld op 'n grappige manier, maar ook op micro-niveau. Dat hij aspecten van de wereld op macro-niveau aanhaalt om z'n micro-wereld te ridiculiseren wil nog niet zeggen dat je hem per sé serieus moet nemen. Ik bedoel hiermee het volgende. Schoolvoorbeeld Youp van 't Hek:

" Het is toch verdomme godsgeklaagd dat we hier in Nederland zitten met 'n overschot aan gedesillusioneerde padvinders met volvo's van de zaak, die zich elke dag in de file al brallend in hun spreekijzer laten pijpen door hun allochtone reserve-amah, terwijl er op de andere kant van de aardkloot duizenden kinderen omkomen door de hongersnood?"

Daarom vind ik ook dat je het eigenlijk niet groter moet maken dan het is, het is leuk om zo nu en dan naar zo'n brulkikker te gaan kijken, hard te lachen, en vervolgens te roepen dat hij 'wel weer hééllll grof was'. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Maar dat neemt niet weg dat iemand je ooit tot de verantwoording kan roepen, als jij straffe uitspraken doet in naam van een dode vriend. Want dan is het ieder voor zich, een spelletje dat van 't Hek niet goed afgaat. Maar laat dat dan wel door iemand anders doen dan Adriaan van Dis, want met al z'n eloquentie, minachting jegens het platte vermaak en voorkeur voor 'de vorm' liet hij het na hij om er een echte discussie van te maken.

pi_1500431
quote:
Maar laat dat dan wel door iemand anders doen dan Adriaan van Dis, want met al z'n eloquentie, minachting jegens het platte vermaak en voorkeur voor 'de vorm' liet hij het na hij om er een echte discussie van te maken.
Dat eloquente van van Dis vind ik juist erg mooi.
De reden dat hij het naliet er een echte discussie van te maken (waar het onderwerp zich uiteraard voor leende) kan ook zijn geweest ter bescherming van Y.
Van Dis heeft op subtiele wijze aangegeven hoe hij erover dacht, en voelde mogelijk niet de behoefte voor discussie waarin hij, zelfs subtiel blijvende, Y. geheel had neergesabelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 27-08-2001 15:18]

maandag 27 augustus 2001 @ 15:30:32 #132
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1500525
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 15:17 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dat eloquente van van Dis vind ik juist erg mooi.
De reden dat hij het naliet er een echte discussie van te maken (waar het onderwerp zich uiteraard voor leende) kan ook zijn geweest ter bescherming van Y.
Van Dis heeft op subtiele wijze aangegeven hoe hij erover dacht, en voelde mogelijk niet de behoefte voor discussie waarin hij, zelfs subtiel blijvende, Y. geheel had neergesabelt.

Ik kan z'n welbespraaktheid en koele omgangsvorm ook wel waarderen (alhoewel dat gisteren ook niet echt aan de orde was), maar dat moet niet ten koste gaan van de discussie. Als je presentator bent, vind ik dat je de onuitgesproken verplichting hebt om interessante televisie te maken. Youp van 't Hek bedoeld het allemaal best goed, dus je kunt er van uitgaan dat hij uiteindelijk wel iets duidelijker uit had kunnen leggen waar het precies om draaide. Van Dis had daarbij een goede begeleider kunnen zijn, hij weet wel waar hij op moet inspelen om dat voor elkaar te krijgen. Hij had hem of compleet kunnen neersabelen, wat interessante en ws tenenkrommende tv was geweest, of hij had kunnen zorgen dat van 't Hek nu écht duidelijk maakte wat zijn bedoeling was met de column. Als het van 't Hek daarbij ontbreekt aan beargumentering, dan moet dat maar, dan sabelt hij zichzelf neer, iets wat hij nu in lichte mate heeft gedaan. Maar ga dan geen 4 uur durend programma maken dat veel wegheeft van een oefenwedstrijd dammen. Ze hielden zich allebei veel te veel op de achtergrond, er kwam niet echt iets aan het licht, en dat vond ik jammer...

[Dit bericht is gewijzigd door Dubbelzuurrr op 27-08-2001 15:32]

maandag 27 augustus 2001 @ 15:31:22 #133
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1500533
..weer dubbel..

[Dit bericht is gewijzigd door Dubbelzuurrr op 27-08-2001 15:31]

pi_1500677
" laten we er een lekkere oppervlakkige avond van maken" zei Y. nog triomfantelijk.

" Dat wil ik alleszins voorkomen, want ik wil met je praten".

Nou zo begon het dan. Y. en A. Wat een suf interview zeg, zowel interviewer als geinterviewde waren ondermaats, met namen Y. Ik snap niet dat mensen zeggen dat zijn masker is afgegleden, zo doet hij toch altijd, ook op het toneel? Ik heb geen ENKEL nieuw aspect aan Y. kunnen ontdekken, behalve dan een voor mij hemeltergende zwart/wit blik op de wereld en een zwakke moraalridder die zijn eigen moraal niet snapt. Y, heeft werkelijk niets kunnen brengen, suffe anekdotes en als er om uitleg gevraagd wordt, weet ie niets te zeggen of begint er een beetje omheen te praten.

Jammer. Een punt is wel dat Y. zich niet als iemand anders voordoet . Hij zegt het zoals hij denkt dat het is, het is 'zijn' waarheid, hij lult niet mee met alle winden en wil zich vastklampen aan zijn principes ook al leidt dit tot botte, ongenuanceerde uitspraken. Leuk voor in zijn show, maar niet in Zomergasten. Dat is het enige positieve, ben blij dat hij spreekwoordelijk vanuit zijn zolderkamertje naar de straat kijkt het allemaal niet meer snapt, dan heb ik er geen last van.

pi_1500815
Hetgeen ik wel grappig vond was dan van Dis meende te concluderen dat een groot deel van de bezoekers van Y. shows de zgn "Centerparks types" waren, Y. kon deze opmerking niet erg appreciëren.

Daarnaast de verbolging van Y. over de Mickey Mouse sokken van mannen van rond de 50, terwijl hij zelf kwam opdraven met bretels met hierop chinese tekens.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 augustus 2001 @ 16:29:32 #136
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1500974
quote:
En steeds schreef Cosma-Shiva het volgende:
Y.
Y.
Y.
heb jij een of andere afwijking dat je geen Youp kan tikken, dat is namelijk maar 2 letters meer dan Y. en leest een stuk minder irritant.

[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 27-08-2001 16:29]

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1501238
Van Dis hield zich in qua doorvragen omdat ie Van 't Hek wou interviewen, niet aanvallen cq. afbranden. In tegenstelling tot de dagelijkse fokpraktijk vond ik het wel mooi om te zien hoe twee mensen die het overduidelijk niet met elkaar eens waren een gesprek voerden over een van die twee.
Maar ja, de consequentie is dan wel dat dat niet al te diep kan gaan, en da's weer jammer.

One day, man will look back and say that I gave birth to the twentieth century.
  maandag 27 augustus 2001 @ 18:12:10 #138
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1501516
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 17:26 schreef Dopamine het volgende:
Van Dis hield zich in qua doorvragen omdat ie Van 't Hek wou interviewen, niet aanvallen cq. afbranden. In tegenstelling tot de dagelijkse fokpraktijk vond ik het wel mooi om te zien hoe twee mensen die het overduidelijk niet met elkaar eens waren een gesprek voerden over een van die twee.
Maar ja, de consequentie is dan wel dat dat niet al te diep kan gaan, en da's weer jammer.

Ja, wat dat betreft toonde van Dis zich toch wel van zijn milde kant, zeker als je bedenkt dat Youp van 't Hek vorig jaar (of 2 jaar geleden) in een column naar aanleiding van een andere aflevering van Zomergasten al kenbaar maakte dat hij het wel zou weten qua fragmenten en gesprekken, maar dat ze hem nooit uitgenodigd hadden.
  maandag 27 augustus 2001 @ 18:20:28 #139
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1501574
Waarschijnlijk was hij met de originele opzet ook iets meer in z'n element geweest...

http://www.volkskrant.nl/nieuws/nederland/996646541592.html

pi_1512445
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 16:29 schreef Tokus het volgende:

[..]

heb jij een of andere afwijking dat je geen Youp kan tikken, dat is namelijk maar 2 letters meer dan Y. en leest een stuk minder irritant.

Beste Tokus, ik vind het te familiair om Joep of Youp te gaan typen dat is meer iets voor de fans, zeker nav zijn misselijkmakende column houd ik het liever op Y. of Y. v.'t Hek.

[off-topic] persoonlijk heb ik het ook niet zo op A.v.Duin, en zal om die reden dan ook nooit in een post over ene Andre reppen (als ik het al ooit over deze A. zou hebben)

zondag 2 september 2001 @ 21:02:39 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1546887
*schop*

Zometeen laatste zomergast:

Martin Bril.

Poef.....gone! ©golfer
  zondag 2 september 2001 @ 21:09:54 #142
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1546950
quote:
Op zondag 02 september 2001 21:02 schreef golfer het volgende:
Martin Bril.
Dat zal me het intellectuele avondje wel worden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_1547019
Goh, om Van Dis nog eens Nirvana aan te horen kondigen.

Wie had dat ooit gedacht?

pi_1547060
Het moet wel een bandje zijn. Niet twee DJ's met geel haar en een gekke zonnebril die een beetje achter wat draaitafels staan te knikkebollen.
pi_1547381
Echoooooooooooooooooo..........
pi_1547391
quote:
Op zondag 02 september 2001 22:18 schreef shmoopy het volgende:
Echoooooooooooooooooo..........
Mja, het wil maar niet interessant worden.
pi_1547450
Ik heb alleen nog maar de maanlanding gezien, maar wat was dat mooi!
Die zingende Frits Lambrechts nu kan me dan weer niet zo boeien.
pi_1547515
Hij zit daar maar als een soort jonge Jan Mulder-wannabe.

Zo zie je maar dat interessante dingen doen je nog niet tot een interessant iemand maken.

Het had wat mij betreft net zo goed de bedrijfsleider van de plaatselijke AH kunnen zijn,qua entertainment-gehalte.

Heel onboeiend.

zondag 2 september 2001 @ 22:41:37 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1547529
quote:
Op zondag 02 september 2001 22:38 schreef shmoopy het volgende:
Hij zit daar maar als een soort jonge Jan Mulder-wannabe.

Zo zie je maar dat interessante dingen doen je nog niet tot een interessant iemand maken.

Het had wat mij betreft net zo goed de bedrijfsleider van de plaatselijke AH kunnen zijn,qua entertainment-gehalte.

Heel onboeiend.

Mee eens.

Hij moet zich houden bij stukkies schrijven, want die collumns van hem zijn vaak wel boeiend en amusant.

Poef.....gone! ©golfer
pi_1547534
Het staat hier nog op, maar meer als bewegend behang.

Het is idd echt helemaal niks.

Jammer, want de eerste tien minuten waren wel veelbelovend.

zondag 2 september 2001 @ 22:43:05 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1547539
Aha, alweer 1 van de beroemste sterf-scenes van de laatste jaren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_1547602
quote:
Op zondag 02 september 2001 22:43 schreef golfer het volgende:
Aha, alweer 1 van de beroemste sterf-scenes van de laatste jaren.
Heb ik gemist.

Wie?

pi_1547636
Volgens mij heb ik een andere zender opstaan, mij kon het dus wel boeien. Iets teveel "ik bedoel" maar wel een uitgesproken mening. Leuke sportmomenten ook.

Dat nonchalante deed me ook wel irritant vaak aan Jan Mulder denken.

zondag 2 september 2001 @ 23:02:38 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1547661
quote:
Op zondag 02 september 2001 22:53 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Heb ik gemist.

Wie?

Tara Singh Varma kwam ff langs met die AT5 scene.
Poef.....gone! ©golfer
pi_1547684
quote:
Op zondag 02 september 2001 23:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Tara Singh Varma kwam ff langs met die AT5 scene.

Weer gemist!

Ik duik m'n bed in,
jammer om mijn favoriete programma zo te zien eindigen dit seizoen.

Volgend jaar beter,hoop ik.

Truste

zondag 2 september 2001 @ 23:07:37 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1547689
quote:
Op zondag 02 september 2001 23:06 schreef shmoopy het volgende:

Truste

Slaap lekker, lieve Shmoops
Poef.....gone! ©golfer
pi_1547704
quote:
Op zondag 02 september 2001 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Slaap lekker, lieve Shmoops

Ook voor vrouwe B,
die wellicht meeleest.
  maandag 3 september 2001 @ 00:49:45 #158
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1548214
Nou ja! Ik heb de hele uitzending geconcentreerd bekeken, en ik was geboeid. Ben ik zo'n saaie sukkel of hoe zit dat? Ik vind die Martin Bril wel een relaxte kerel. Dat-ie wat op Jan Mulder lijkt en nonchalance tot levensstijl heeft verheven, daar kan je hem toch niet op aanvallen? Onderhoudende uitzending, en vaak ook boeiende fragmenten. Jammer dat Van Dis altijd zo clichématig psychologiserend op de persoon speelt ipv zijn aandacht op de fragmenten te richten.

En met een bedscène van Bert & Ernie eindigen is gewoon ontzettend stijlvol.

pi_1548405
Ik vond dit de mooiste aflevering.

De vpro is helaas gezwicht voor de macht van de kijkcijfers en ze kiezen vaker voor 'tv personalities'. Dat is jammer.

Bril's walging naar aanleiding van het Postbank spotje (15 miljoen mensen) was uit het hart gegrepen wat mij betreft.

Surfin' Afghanistan
  Redactie Frontpage maandag 3 september 2001 @ 11:17:04 #160
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1549106
Heb 20 minuten gekeken, ik ken die hele Bril niet maar hij zag er wel relaxt uit. Idd beetje JM maar toch een eigen mening. En wat flauw dat Van Dis ook aan de reine claude ranja ging.
  maandag 3 september 2001 @ 11:58:19 #161
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1549316
quote:
Op maandag 03 september 2001 01:43 schreef Purno het volgende:
Bril's walging naar aanleiding van het Postbank spotje (15 miljoen mensen) was uit het hart gegrepen wat mij betreft.
Het is ook een gruwelijke commercial, bah
  maandag 3 september 2001 @ 12:07:50 #162
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1549392
Ik vond het wel een prima aflevering, ik moest vooral erg lachen om de blik van Van Dis na het Nirvana-fragment, en zijn opmerking dat hij destijds de andere kant op keek bij de maanlanding omdat hij tegen de VS was.
pi_1549510
quote:
Op maandag 03 september 2001 11:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee, het is een heerlijk spotje, lekker met zijn allen. Al die gezelligheid, al die RTL-4 Oubolligheid.

Nee het spotje druipt van de ironie ja. Het collectieve wordt verheerlijkt door het middel van het individuele. Opzich erg knap gedaan.

maandag 3 september 2001 @ 12:35:44 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1549574
quote:
Op maandag 03 september 2001 12:23 schreef zodiakk het volgende:
Nee het spotje druipt van de ironie ja. Het collectieve wordt verheerlijkt door het middel van het individuele. Opzich erg knap gedaan.
Dan is het dus gewoon sarcasme, een gruwelijke marketingvariant. Onzichtbaar voor de meeste onnozele kijkers. Lekker met z'n allen de regels aan de laars lappen (jaja) maar wel stuk voor stuk vastzitten aan een rekening, lening, hypotheek, lijfrentepolis van meneertje Postbank. Jaja.
Slim gedaan, dat wel.
  maandag 3 september 2001 @ 13:17:54 #165
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1549800
Ik vind het spotje juist wel leuk.

Enniewee, hoewel ik het vaak niet met Bril eens was vond ik het een leuke aflevering..

Trouwste user 2022 maandag 3 september 2001 @ 14:33:16 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_1550240
Leukste aflevering van dit jaar, met verrassende items. Nirvana, Brood, van Hanegem en de VARA-haan ( hoe kom je d'r op ?! ). Prima uitzending.

pi_1550396
quote:
Op maandag 03 september 2001 11:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat had hij er tegen dan?
pi_1550480
quote:
Op maandag 03 september 2001 12:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon sarcasme, een gruwelijke marketingvariant. Onzichtbaar voor de meeste onnozele kijkers. Lekker met z'n allen de regels aan de laars lappen (jaja) maar wel stuk voor stuk vastzitten aan een rekening, lening, hypotheek, lijfrentepolis van meneertje Postbank. Jaja.
Slim gedaan, dat wel.

idd, de motieven zijn niet zo eerbaar.
  maandag 3 september 2001 @ 15:52:16 #169
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1550683
quote:
Op maandag 03 september 2001 15:04 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Wat had hij er tegen dan?

"Het poldermodel in z'n meest gezellige vorm."
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 22:34:20 #170
11923 I.R.Baboon
pi_5248368
11 augustus begint nieuwe serie van 4 afleveringen.

Wel aankondiging gezien, maar vergeten wie er ook al weer komen. .

Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2002 @ 22:38:32 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_5248416
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
11 augustus begint nieuwe serie van 4 afleveringen.

Wel aankondiging gezien, maar vergeten wie er ook al weer komen. .

Anna Enquist. En......

vrijdag 2 augustus 2002 @ 22:39:54 #172
11923 I.R.Baboon
pi_5248427
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Anna Enquist. En......

Ik heb het even opgezocht op de website: Mies Bouwman, Anna Enquist, Cees Fasseur en Huub v.d. Lubbe.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2002 @ 22:42:52 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_5248463
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht op de website: Mies Bouwman, Anna Enquist, Cees Fasseur en Huub v.d. Lubbe.

Cees Fasseur zegt me niks, de andere gasten beloven een leuke TV avond.

Huub van der Lubbe is een sportfan, net als Anna Enquist.

pi_5248464
Shit, wilde ik doen.

Idd, het worden weer mooie avonden.

* shmoopy verheugt zich alvast.

pi_5617189
excusez-moi, verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door Wwolfje op 02-09-2002 03:34]

Wat is de toekomst anders dan het verleden dat zich omdraait in zijn slaap?
  maandag 2 september 2002 @ 21:11:39 #176
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_5628935
Adriaan van Dis stopt er mee.

Nog maar een jaartje Hanneke Groenteman dan?

Trouwste user 2022 maandag 2 september 2002 @ 21:12:26 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_5628954
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:11 schreef MeneerTim het volgende:
Adriaan van Dis stopt er mee.

Nog maar een jaartje Hanneke Groenteman dan?

Bron.

maandag 2 september 2002 @ 21:14:15 #178
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_5628987
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:12 schreef tong80 het volgende:
Bron.
Dat zei hij gisteren aan het eind van de uitzending.

Dat van Groenteman is mijn persoonlijke voorkeur.

maandag 2 september 2002 @ 23:06:24 #179
11923 I.R.Baboon
pi_5631199
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:14 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Dat zei hij gisteren aan het eind van de uitzending.

Nee, I.R.baboon zei dat hij dat gisteren aan het eind van de uitzending zei. Het klopt overigens wel.

Ik zeg: Heinz Polzer.

maandag 2 september 2002 @ 23:09:50 #180
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_5631282
quote:
Op maandag 02 september 2002 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, I.R.baboon zei dat hij dat gisteren aan het eind van de uitzending zei. Het klopt overigens wel.
Nee, ik heb het laatste uurtje zelf nog gekeken, en toen zag ik dat jij gelijk had.

.

pi_5642485
he he niet over rekenen beginnen he!!! zo net na de vakantie.
nog ff relaxen
[url=http://home.wanadoo.nl/m.boomsma]niet hier op klikken!![/url]
  zondag 20 april 2003 @ 17:51:25 #182
11923 I.R.Baboon
pi_9899012
De nieuwe zomergasten-presentator wordt.... Joost Zwagerman.
  Trouwste user 2022 zondag 20 april 2003 @ 19:28:41 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_9900477
quote:
Op zondag 20 april 2003 17:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik las het ook op teletekst.

Goeie keuze wat mij betreft.

pi_9901487
quote:
NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
pi_9901511
quote:
Op zondag 20 april 2003 20:22 schreef shmoopy het volgende:

[..]

o ja?
  Trouwste user 2022 zondag 20 april 2003 @ 20:24:20 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_9901524
quote:
Op zondag 20 april 2003 20:22 schreef shmoopy het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

pi_9908564
quote:
Alles is beter dan Van Dis.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2003 @ 20:41:44 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_11543220
Vanaf 3 augustus :

Paul de Leeuw

Hoeft geen introductie.

Britta Böhler

Wie ? 43-jarige advocate. Geboren Duitse. Advocate van o.a. Abdullah öcelan ( koerdenleider ) en Volkert van der G.

Rookt sigaren.

Hafid Bouazza

Jonge Marokkaans/Nederlandse schrijver.
Over Nederlandse vrouwen die zich tot de islam bekeren : 'Dat vind ik zulke kwezels, met hun bloemetjesjurken.'

Prof. dr. A.A.M. ( Dries ) van Agt

CDA politicus. Minister van justitie, minister-president en beroeps ouwehoer.

Henriëtte Maassen van den Brink

Hoogleraar empirische arbeidseconomie ( 't is wat ) aan de Universiteit van A'dam. Schrijft ook boeken. Empirisch waarschijnlijk.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 juli 2004 @ 22:43:11 #189
862 Arcee
Look closer
pi_20797594
Zomergasten trapt dit jaar af met een van Nederlands geilste vrouwen: Heleen van Royen.

Ik ben wel benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arcee op 23-07-2004 00:12:40 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:45:21 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20797648
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 22:43 schreef Arcee het volgende:
Zomergasten trapt dit jaar af met een van Nederlands geilste vrouwen: Heleen van Rooyen.

Ik ben wel benieuwd.
Goed van je om hem weer omhoog te trappen, Arcee.
Ik heb gedeelte van haar keuzes voor a.s. zondag al gelezen in mijn Vara-gidsje en ga zeker proberen te kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_20798536
Jammer alleen van Joost Zwagerman
pi_20798618
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 22:43 schreef Arcee het volgende:
Zomergasten trapt dit jaar af met een van Nederlands mediageilste vrouwen: Heleen van Rooyen.

Ik ben wel benieuwd.
Ik ben we benieuwd naar Theo Maassen. Maar goed, ik woon in Eindhoven.
En Rottenberg maakt altijd wel mooie scherpe documentaires, dus wie weet.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_20798809
Wie zijn de overige zomergasten dit jaar?
pi_20799468
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 23:37 schreef rooierooie het volgende:
Wie zijn de overige zomergasten dit jaar?
Heleen van Rooyen, Felix Rottenberg, Theo Maassen, Morris Tabaksblat, Tijs Goldschmidt en Ayaan Hirshi Ali in volgorde van opkomst.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:06:38 #195
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20799533
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de gasten drie keer niks..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:07:21 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20799548
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:04 schreef shmoopy het volgende:

Heleen van Rooyen , Felix Rottenberg, Theo Maassen, Morris Tabaksblat, Tijs Goldschmidt en Ayaan Hirshi Ali in volgorde van opkomst.
Heleen.
Felix
Theo
Morris
Tijs
Ayaan

Bij voorbaat mijn mening al.
Poef.....gone! ©golfer
pi_20799556
Nou mitt, ik heb er weer zin an.

http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:08:47 #198
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20799577
dat ze sowieso zo'n mediageil kind als Ayaan Hirshi Ali weer nemen
pi_20803883
Ik had wel graag een aflevering met Sylvie Meijs gezien.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:13:48 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_20812805
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 09:46 schreef julekes het volgende:
Ik had wel graag een aflevering met Sylvie Meijs gezien.
die kan nooit een hele avond haar aandacht erbij houden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:14:39 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_20812825
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:07 schreef golfer het volgende:

Ayaan

Bij voorbaat mijn mening al.
ik deel je mening niet wat betreft Ayaan
pi_20813111
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

die kan nooit een hele avond haar aandacht erbij houden
Zwagerman ook niet als ze zo'n diep uitgesneden truitje aandoet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 juli 2004 @ 18:41:30 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_20813424
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:07 schreef golfer het volgende:

Felix
Die zullen we moeten opnemen golfert want volgens mij zitten we dan in de Arena.

pi_20815282
Wil er wel een aantal zeker zien, anderen maken me niet zo veel uit...
Net een Hirsi ali lijkt me heel interessant, ookal bevalt die persoon me helemaal niet.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 juli 2004 @ 20:30:24 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_20815971
Hirsi Ali zei in de VPRO gids dat ze niet opgegroeid is met tv en nooit tv kijkt. Rottenberg en Maassen zijn daarentegen al weken bezig met hun lijstjes.

Daar verwacht ik het meeste van.

van Rooyen laat trouwens fragmenten zien van Rob Oudkerk, Barend en van Dorp en de Bauers.

zaterdag 24 juli 2004 @ 00:07:30 #206
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20820720
6? kdacht andere jaren maar 4.
Kvind eigenlijk alleen maar Theo interessant. De rest worden van die politiek correct links gereutel dat ik me meer aan hun standpunt ga ergeren, dan dat ik kan genieten van zon avond.
Ik vond vorig jr van Agt erg leuk, alsmede die Turkse (of was het nu marrokaanse ) schrijver wiens naam ik steeds vergeet !
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20820889
Hafid Bouazza. 't Is een Marokkaan trouwens.

zaterdag 24 juli 2004 @ 00:38:32 #208
7859 456
pi_20821275
Mijn excuses dat hij mij ontschoten is, dank!
Ik vond dat toen een ERG leuke uitzending, die man is nl. ontzettend slim, en wist rake opmerkingen te maken over de dingen des levens!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:39:52 #209
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_20821296
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 20:30 schreef tong80 het volgende:
Hirsi Ali zei in de VPRO gids dat ze niet opgegroeid is met tv en nooit tv kijkt.
...
Toch is het deze mediazieke dramaqueen weer gelukt om haar reet ook hier tussen te persen. Naast haar gebruikelijke stokpaardjes verwacht ik hier dus niet veel van.

Overigens mag de VPRO mijns insziens sowieso wel stoppen met Zomergasten. De formule is inmiddels tot de draad versleten. Van zo'n progressieve omroep had ik verwacht dat ze inmiddels wel weer iets nieuws had verzonnen.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_20821306
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 00:38 schreef 456 het volgende:
Mijn excuses dat hij mij ontschoten is, dank!
Ik vond dat toen een ERG leuke uitzending, die man is nl. ontzettend slim, en wist rake opmerkingen te maken over de dingen des levens!
Ja, heel intelligent. Ik ben het trouwens vaak niet met hem eens als het gaat om de dingen des levens, maar zijn gedachtengang is interessant en origineel.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 01:33:26 #211
7859 456
pi_20821908
Pas op: Met slimme mensen is het prima discussieren over bepaalde (soms principiele) zaken. Vanwege het niveau kan je ondanks een standpunt waar je op tegen bent toch begrip opbrengen voor diens standpunt vanwege de goede opmerkingen.
Daarbij dien je elkaar met respect te behandelen (Van beide kanten uit) ook al lig je mijlen ver uit elkaar.
En dat vond ik bij hem toen echt goed.

Dus ik denk dat ik je wel begrijp in deze
pi_20822435
Ik moet zeggen dat die aflevering met Bouaza imho een van de leukste was. Hij had leuke, originele fragmenten uit documentaires (eentje over de biochemische verklaring van bijna-doodervaringen, eentje over een eremoord in Saudi Arabie) in plaats van het standaard jaren 50, 60 70 en 80 boutseries die je bij al die Nederlanders krijgt.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 02:36:38 #213
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20822474
De uitzending met Heleen van Royen lijkt me het leukste, omdat ze weer laat zien, wat voor een vreselijk iemand het is.

De uitzending met Felix Rottenberg lijkt me de beste uit de serie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seborik op 24-07-2004 02:42:59 ]
  zaterdag 24 juli 2004 @ 02:40:43 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20822516
Overigens is het Heleen van Royen met 1 o.
Poef.....gone! ©golfer
pi_20822545
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:40 schreef golfer het volgende:
Overigens is het Heleen van Royen met 1 o.
Twee o's zou teveel eer voor haar zijn.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 02:47:26 #216
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20822572
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:44 schreef julekes het volgende:

[..]

Twee o's zou teveel eer voor haar zijn.
Inderdaad, ze is rot niet root.
pi_20822597
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:47 schreef Seborik het volgende:

[..]

Inderdaad, ze is rot niet root.
Hear hear.
Snol geen snool. Bimbo en geen bimboo. De leukigheid van woordgrappen ebt vrij snel weg moet ik zeggen.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 02:55:36 #218
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20822674
Wat leuk dat Joost Zwagerman weer presenteert. Ik verheug me al op de scherpe discussies en uitdiepingen.
pi_20822696
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:55 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk dat Joost Zwagerman weer presenteert. Ik verheug me al op de scherpe discussies en uitdiepingen.
Ik mis Adriaan nog steeds.

Adriaan .
pi_20822712
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:57 schreef shmoopy het volgende:
Adriaan .
pi_20822747
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:55 schreef Seborik het volgende:
Alsof iemand naar dat programma kijkt voor de discussie.... Half "binnen een jaar of twintig seniel" Nederland kijkt ernaar omdat ze hopen dat dat ene leuke liedje uit "Ja zuster Nee zuster" erin voorkomt. En goede kans dat het er ook daadwerkelijk in voorkomt.
pi_20822793
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 03:00 schreef julekes het volgende:

[..]

Alsof iemand naar dat programma kijkt voor de discussie.... Half "binnen een jaar of twintig seniel" Nederland kijkt ernaar omdat ze hopen dat dat ene leuke liedje uit "Ja zuster Nee zuster" erin voorkomt. En goede kans dat het er ook daadwerkelijk in voorkomt.
Dat soort mensen kijken niet.

En ik heb de DVD al.
pi_20822811
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 03:04 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat soort mensen kijken niet.

En ik heb de DVD al.
pi_20825662
Theo Maasen en Rottenberg zijn beide geweldig. Kijk ik zeer naar uit. Twee mensen met wiens standpunten ik het wel heel erg vaak eens ben. Wie Rottenberg ook onder 'politiekcorrect links' zet, hanteert wel een heel brede definitie. Tuurlijk, hij is links, maar dat is Maasen ook. Maar beide houden ze zich nou niet bepaalt aan de heersende conventies.

De rest wat minder, maar ik zal zeker kijken of het was is. Al is goed weer dan een geduchte concurrent.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:21:08 #225
7859 456
pi_20825726
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 02:36 schreef Seborik het volgende:
De uitzending met Heleen van Royen lijkt me het leukste, omdat ze weer laat zien, wat voor een vreselijk iemand het is.

Overigens lijkt mij die van Maassen de leukste, omdat hij de leukste is. Wellicht wordt dit dan een tegenvaller, hoewel ik wel benieuwd ben naar wat hij te vertellen heeft.

Rothenberg komt zeker wel op de 2e plaats, als het maar niet te veel opsmuk heeft van politieke ideeen. Ik hoor hem graag spreken, hij heeft een prettige uitstraling.
pi_20831261
Ik ga ook voor Theo Maassen. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 juli 2004 @ 18:23:59 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_20831345
Maassen zal iig veel jeugdsentiment en sport laten zien meldde ie. Dat mag ik wel.

pi_20838858
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 12:21 schreef 456 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Overigens lijkt mij die van Maassen de leukste, omdat hij de leukste is. Wellicht wordt dit dan een tegenvaller, hoewel ik wel benieuwd ben naar wat hij te vertellen heeft.

Rothenberg komt zeker wel op de 2e plaats, als het maar niet te veel opsmuk heeft van politieke ideeen. Ik hoor hem graag spreken, hij heeft een prettige uitstraling.
Theo Maasen is in interviews (zie bijvoorbeeld Nova van een week geleden) nooit echt grappig, dus verwacht zeker geen cabaretshow van 90 minuten. Maasen heeft wel iets te vertellen, iets wat je ook uit zijn shows kan halen. Nu zal het nog extra duidelijk worden.
pi_20846131
Als ik hem niet verwar met iemand anders, dan is Maassen veelbelovend. Interviews met hem zijn vaak heel aardig. Vanavond Heleen.. ach, sja, we geven Zomergasten maar weer eens een kans. Ik blijf het een programma vinden waar meer van te maken valt, met een betere interviewer en interessantere gasten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 25 juli 2004 @ 15:44:13 #230
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20846234
Hafid Bouazza mag van mij nog wel een keer langskomen. .
Ga vanavond zéker naar Heleen kijken en ben benieuwd of mevrouw de eigengeiler ook fragmenten van zichzelf gaat laten zien. (Zoals de keer dat ze een burqa aan had bij B&vD)
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  Trouwste user 2022 zondag 25 juli 2004 @ 16:11:46 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_20846799
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:44 schreef Insomaniac het volgende:
Hafid Bouazza mag van mij nog wel een keer langskomen. .
Ga vanavond zéker naar Heleen kijken en ben benieuwd of mevrouw de eigengeiler ook fragmenten van zichzelf gaat laten zien. (Zoals de keer dat ze een burqa aan had bij B&vD)
Er komen iig fragmenten uit B&vD Dus wie weet.

zondag 25 juli 2004 @ 16:13:42 #232
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20846832
quote:
Op zondag 25 juli 2004 16:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Er komen iig fragmenten uit B&vD Dus wie weet.

Och hemel. Proof me wrong Heleen!
Echte liefde!
  Trouwste user 2022 zondag 25 juli 2004 @ 16:36:21 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_20847275
Maak je borst maar nat want Rob Oudkerk komt ook aanbod met fragmenten.

zondag 25 juli 2004 @ 17:11:27 #234
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20847985
He jasses.

En tóch ga ik kijken. .
Echte liefde!
  Trouwste user 2022 zondag 25 juli 2004 @ 17:13:25 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_20848021
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
He jasses.

En tóch ga ik kijken. .
Zo zijn wij dan weer wel.

zondag 25 juli 2004 @ 17:16:37 #236
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20848115
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zo zijn wij dan weer wel.

Je ergeren aan TV. Heerlijk. .

Go Heleen, amaze me! .
Oh, en mocht je hier lezen, kap eens met al die randverschijnselen van je 'beroemdheid' en schrijf gewoon weer een boek. .
Echte liefde!
  FOK!Babe zondag 25 juli 2004 @ 18:09:42 #237
11324 shmoopy
pi_20849199
Ik heb er iig zin in.
En vraag me bij deze ook eens af of al die heisa rondom het Oudkerk-schandaal net zo uitgepakt had als het een mannelijke columnist betrof.

Een vrouw met een mening en een grote bek, ik hou daar wel van.
  Trouwste user 2022 zondag 25 juli 2004 @ 18:13:41 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_20849269
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:09 schreef shmoopy het volgende:

Een vrouw met een mening en een grote bek, ik hou daar wel van.
Joh ?

FOK!Babe zondag 25 juli 2004 @ 18:15:38 #239
11324 shmoopy
pi_20849308
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Joh ?

Ze had ook nog een heel stuk in de Volkskrant van zaterdag geschreven, nog gelezen?
pi_20849363
Ze had toch gezegd dat ze Oudkerk juist niet zou behandelen?
  Trouwste user 2022 zondag 25 juli 2004 @ 18:19:58 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_20849417
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ze had ook nog een heel stuk in de Volkskrant van zaterdag geschreven, nog gelezen?
Nee nog niet, had ze het nog over zomergasten, en eventuele fragmenten ?

FOK!Babe zondag 25 juli 2004 @ 18:21:20 #242
11324 shmoopy
pi_20849448
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:18 schreef Modus het volgende:
Ze had toch gezegd dat ze Oudkerk juist niet zou behandelen?
Yup.
En mij boeit het ook voor geen meter eigenlijk, die hele affaire is al zo uitgekauwd, ik wil nu wel eens iets anders horen.

Haar boeken heb ik (nog) niet gelezen, maar haar columns in Het Parool waren zeker de moeite waard.
  FOK!Babe zondag 25 juli 2004 @ 18:22:29 #243
11324 shmoopy
pi_20849468
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee nog niet, had ze het nog over zomergasten, en eventuele fragmenten ?

De fragmenten staan allemaal op de VPRO-site, die link die ik eerder al had gegeven, kijk maar even terug.
Wel leuk dat ze nu afsluiten met een film naar keuze.
  Trouwste user 2022 zondag 25 juli 2004 @ 18:35:27 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_20849724
Ok teruggekeken. Ziet er leuker uit dan verwacht.

pi_20852736
Ik ga vanavond maar eens kijken. De gasten die je totaal niet kent, of waar je absoluut geen raakvlakken mee hebt, hebben vaak de boeiendste fragmenten.

Maassen sla ik daarom maar over, doelpunten van Romario en André van Duin sketches zijn wel erg voorspelbaar.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:11:09 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20853102
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:21 schreef shmoopy het volgende:

Haar boeken heb ik (nog) niet gelezen, maar haar columns in Het Parool waren zeker de moeite waard.
Haar boeken, "De gelukkige huisvrouw" en "Godin van de jacht" zijn absoluut de moeite waard om te lezen. Vol humor, seks en subtiel verdriet.

Zo nu Heleentje kijken.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 juli 2004 @ 21:13:31 #247
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20853171
Ze begint met de trailer van S.W.A.T! Die film heb ik gister gekeken, goede film zeg. .

En wat golfer zegt, Shmoops, fijn leesvoer. Ik heb ze beiden in mn bezit.
Echte liefde!
  zondag 25 juli 2004 @ 21:14:56 #248
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20853207
Ze heeft de film niet eens gezien. .
Echte liefde!
  zondag 25 juli 2004 @ 21:16:50 #249
16715 Mylene
*schatje*
pi_20853255
Wel een mooie vrouw, maar als ze haar bek open trekt .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 juli 2004 @ 21:19:18 #250
862 Arcee
Look closer
pi_20853317
Prachtige vrouw. Wat een uitstraling.

Stem is wat minder idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:21:20 #251
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_20853371
Ze komt lekker dom over, wat wil je als je getrouwd ben met Ton.
Die opening met een baggerfilm als SWAT doet me nou al bijna de afstandsbediening pakken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 25 juli 2004 @ 21:22:26 #252
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20853398
ik kijk nog steeds
  zondag 25 juli 2004 @ 21:23:52 #253
43642 Bayswater
pi_20853430
Wat een flutfragmenten heeft die inhoudloze doos.
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 21:24:25 #254
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20853445
Prachtige vrouw. En nog slim ook. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:25:27 #255
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20853481
gaat ze over voetbal praten
  zondag 25 juli 2004 @ 21:26:58 #256
43642 Bayswater
pi_20853518
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
Prachtige vrouw. En nog slim ook. .
nou hoor slimme meid, Mackaay moet eruit want hij heeft niet naar de finale gekeken.

meisje wil een mening hebben
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 21:27:09 #257
38437 Drimzef
boevenbaas
pi_20853524
Wat een baloney.

only the end of things is important
  zondag 25 juli 2004 @ 21:27:19 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20853529
Dat Amsterdamse accent van haar is ze ook al woont ze nu in Almere, nog steeds niet kwijt.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 juli 2004 @ 21:28:19 #259
43642 Bayswater
pi_20853548
die jankende de Boer, nou mooi hoor, daar winnen we de oorlog mee
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 21:29:41 #260
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20853578
Irritante hyperkip met flutantwoorden (tenminste zo denk ik er nu over, ben zo stoned als een garnaal )
Die zoute stokjes...
  zondag 25 juli 2004 @ 21:31:00 #261
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20853608
van Nistelrooij scoorde niet

volgende onderwerp
  zondag 25 juli 2004 @ 21:31:39 #262
43642 Bayswater
pi_20853635
Nog dommer dan ik dacht is ze , van Nistelrooij scoorde tegen Duitsland zelfs zonder kans
Life lies a slow suicide
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 juli 2004 @ 21:32:33 #263
862 Arcee
Look closer
pi_20853658
Genoeg over 't E.K. nu.

Die sensuele oogopslag...
pi_20853671
The Police! cool
pi_20853680
Het is een mooie vrouw, maar er komt alleen maar bagger uit haar mond.

Je kan alles wat ze zegt met een korreltje zout nemen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 juli 2004 @ 21:33:25 #266
862 Arcee
Look closer
pi_20853682
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:32 schreef Apie74 het volgende:
The Police! cool

Niet hun beste nummer, though.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:33:59 #267
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20853698
Mwoah. Redelijke TV. Maak je ff kwaad Heleen, dan ben je op je leukst.
Echte liefde!
  zondag 25 juli 2004 @ 21:34:44 #268
43642 Bayswater
pi_20853722
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:32 schreef Apie74 het volgende:
The Police! cool
ja, maar wat moet ik daarmee met zomergasten. Zet ik wel een dvd'tje op.
Life lies a slow suicide
  Trouwste user 2022 zondag 25 juli 2004 @ 21:35:01 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_20853730
Ik vermaak me prima, erg leuke fragmenten. De Police

pi_20853756
Wat haat ik deze vrouw.. met d'r oppervlakkige prietpraat
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  zondag 25 juli 2004 @ 21:36:54 #271
43642 Bayswater
pi_20853781
Ze heeft de Police ontdekt, maar ze weet het eerste nummer niet meer
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 21:37:01 #272
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20853782
Mooie vrouw maar voor de rest.........
Die zoute stokjes...
  zondag 25 juli 2004 @ 21:43:16 #273
43642 Bayswater
pi_20853921
Snatch, een goede film. Erg oppervlakkig interview.
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 21:44:24 #274
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20853948
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Mogen ze er nog even in komen?
Echte liefde!
  zondag 25 juli 2004 @ 21:45:22 #275
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_20853964
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Ik dacht al, ik zap naar 3 en zie Snatch
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 juli 2004 @ 21:48:50 #276
862 Arcee
Look closer
pi_20854030
"Ik hou helemaal niet zo van actiefilms". Vandaar ook die trailer.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:49:56 #277
43642 Bayswater
pi_20854046
We schroeven het niveau wat omhoog.
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 21:51:22 #278
16715 Mylene
*schatje*
pi_20854070
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Mogen ze er nog even in komen?
Joost kan haar niet bijbenen. Het klikt niet .

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 25-07-2004 21:57:25 ]
  zondag 25 juli 2004 @ 21:53:02 #279
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20854104
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Josst kan haar niet bijbenen. Het klikt niet .
Ze is idd erg temperamentvol en Joost wat gezapiger. Misschien kunnen ze van drankje ruilen?
Echte liefde!
  Moderator zondag 25 juli 2004 @ 22:00:01 #280
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_20854251
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Joost kan haar niet bijbenen.
Dat probleem had Joost vorig jaar ook. Ik had veel liever een ander gezien dit jaar als presentator.
  zondag 25 juli 2004 @ 22:03:18 #281
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_20854331
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:27 schreef golfer het volgende:
Dat Amsterdamse accent van haar is ze ook al woont ze nu in Almere, nog steeds niet kwijt.
Zoals de meeste Almeerders
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 25 juli 2004 @ 22:03:33 #282
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20854338
hee, hier is al een draadje, ik zal al te spuien in #pol ...

Wat vinden jullie van Heleen van Rooyen?
Ik zie gewoon de irritatie bij Zwagerman
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_20854342
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat probleem had Joost vorig jaar ook. Ik had veel liever een ander gezien dit jaar als presentator.
Suggesties?
  zondag 25 juli 2004 @ 22:05:23 #284
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_20854370
Mja... ben geen fan van Van Dis.. maar ben benieuwd hoe hij 't met haar deed (nee... ).
  zondag 25 juli 2004 @ 22:05:38 #285
43642 Bayswater
pi_20854378
Gaat mevrouw even Reve afkraken, Zwagerman dondert bijna van zijn stoel af
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 22:05:58 #286
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_20854381
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:03 schreef julekes het volgende:

[..]

Suggesties?
Adriaan van Dis
Jeroen Pauw
Paul Witteman
ehmmmm.. even denken hoor
Echte liefde!
  Moderator zondag 25 juli 2004 @ 22:06:05 #287
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_20854384
quote:

[..]

Suggesties?
Ik zou wel eens zo'n avond gebracht zien worden door Theo van Gogh, een van de beste interviewers van Nederland. Jeroen Pauw lijkt me ook wel een aardige keuze.
pi_20854405
ik vind Joost ook niet goed als interviewer . Heleen lijkt me best ok voor zover ik het gevolgd heb tot nu toe.

leuke suggesties, mike!
  zondag 25 juli 2004 @ 22:07:19 #289
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20854407
Mental Theo
Die zoute stokjes...
  zondag 25 juli 2004 @ 22:07:21 #290
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20854410
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:05 schreef Bayswater het volgende:
Gaat mevrouw even Reve afkraken, Zwagerman dondert bijna van zijn stoel af
.

Heleen: ik wil graag een fragment van de Bauers en daarna wil ik alle cup-a-soup reklames achter elkaar geplakt zien want het is mijn avondje en ik provoceer graag..

....teeeeeeeeeeeenenkrommend. Wat zou Zwagerman na deze uitzending doen om zich af te reageren? Lizzy Rosenfeld opzoeken?
  zondag 25 juli 2004 @ 22:07:34 #291
7859 456
pi_20854419

Kga maar naar de hoeren ofzo....
  zondag 25 juli 2004 @ 22:08:40 #292
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20854440
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:07 schreef 456 het volgende:

Kga maar naar de hoeren ofzo....
Die zoute stokjes...
  zondag 25 juli 2004 @ 22:09:15 #293
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_20854450
quote:

[..]

Suggesties?
Ik ga een hele wilde suggestie doen: Paul de Leeuw.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zondag 25 juli 2004 @ 22:14:39 #294
43642 Bayswater
pi_20854593
Ik hoop dat Rob Oudkerk live binnenkomt stormen en haar ter plekke neerknalt. Past perfect in het programma.
Life lies a slow suicide
  zondag 25 juli 2004 @ 22:14:44 #295
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20854594
kevin masters
  zondag 25 juli 2004 @ 22:15:34 #296
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_20854613
*laptop voor de tv schuift
  zondag 25 juli 2004 @ 22:16:15 #297
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_20854626
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:14 schreef Harry_Sack het volgende:
kevin masters
Steve O
pi_20854630
Leuke suggesties Mike.
  zondag 25 juli 2004 @ 22:16:31 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20854635
Steve-O.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 juli 2004 @ 22:17:43 #300
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20854665
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:16 schreef cosmick het volgende:

[..]

Steve O
Ik kan me best voorstellen dat die Robbedoes van d'r altijd zo chagerijnig is