Dé kreet!quote:Op donderdag 29 april 2004 19:52 schreef Abbadon het volgende:
HUUUUUUUUUUU
tong is ook fan!quote:Op donderdag 29 april 2004 19:55 schreef tong80 het volgende:
Chico was ook lief.
Ze waren allemaal lief.
Tuterdetuut. Even poetsen.
Jufrouw Ooievaar waakte over iedereen.
het was toch lowieke de vos?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
Bor het liefste beest op de TV.
Loekie de Vos was ook lief.
Gerrit de Postduifquote:Op donderdag 29 april 2004 19:57 schreef tong80 het volgende:
Zou Gerrit de Kraai nog leven ? Hij was al zo oud.
Da's bor de wolf, kroegtijger (en eigenaar tegelijk).Had een licht stotterprobleem en was zeer gevoelig. Misschien zelfs labiel. Wanneer hij het allemaal niet meer zag zitten of op z'n wolvenklauwtjes was getrapt ging hij naar het donkere dierenwoud (of hoe de plek ook heette), waar de lichtinval op zijn zachtst gezegd nogal sinister was, maar hij voelde zich er om de een of andere reden prima thuis. Soms zong hij droevige liedjes op z'n harmonica, hij was de melangolist van het hele bonte gezelschap. Ook al was het van nature een canivoor, hij was toch het meest sociaal bewogen.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:51 schreef tuindwerg het volgende:
Oh, das van voor mijn tijd geloof ik, of ik vond het gewoon saai. Fabeltjeskrant toch?
Die zijn weer vrij hoor tong!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ed en Willem bever zitten trouwens in de bajes. Iets met bouwfraude.
Ik heb destijds nog op Chico gestemd. Heb ik nu nog spijt van. Corrupte zeiklama!quote:Op donderdag 29 april 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Heel goed JustMe!
Realiseren we ons ook dat Chico eigenlijk de eerste populaire allochtoon in Nederland was? Men riep hem zelfs uit tot burgermeester!
Een stem op Chico leek destijds logisch.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:45 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik heb destijds nog op Chico gestemd. Heb ik nu nog spijt van. Corrupte zeiklama!![]()
Ja, mooie praatjes had ie wel. Maar ondertussen...quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een stem op Chico leek destijds logisch.
Iedereen SCH!quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:46 schreef SCH het volgende:
Hij was toch verliefd op Juffrouw Ooievaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |