quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef BB-King het volgende:
Ik ben geen Ajacied.
Trouwens, jullie kunnen toch niet oordelen over mijn kwaliteiten als voetballer?
Als ik doorgegaan had ik nu al bij een topclub gespeeld... maar ik vond dammen leuker.
Zelfs toen die Chelsea-verdediger stond te slapen én verkeerd timede, waardoor de bal onder zijn voet gleed vond de commentator het nog weergaloos, terwijl het faliekant mislukte.quote:
Je bent nog jong hè ?quote:
Nog geen 18?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef Curious-PB het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=o46umbyX1Zk&search=ronaldinho%20chelsea
Beste voetballer aller tijden
Messi is misschien vroeg rijp, maar niet alleen voetbaltecnische kwaliteiten en talent bepalen er wie beter is, ook in het koppie moet het goed zitten en ik schat Ronaldinho slimmer in dan Messi, maar Messi komt ook pas kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 05:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan spelers alleen op hun leeftijd vergelijken en dan is Messi verder
19 jaar. 14 jaar op best hoog niveau gevoetbald.....quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:30 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
19 jaar. 14 jaar op best hoog niveau gevoetbald.....![]()
Dat is het mooie van sport, iedereen heeft zijn eigen favorieten. Hij heeft nu 1 wereldtitel en 1 landskampioenschap met Barca, beiden niet alleen zijn verdienste imo, bij Maradona (mijn favo) lag dat toch anders. het puntertje van Dinho tegen Chelsea vorig jaar vond ik wel vij uniek, maar de andere dingen die je hem ziet doen vind ik niet iets wat alleen hij kan. Het spel is nu sneller inderdaad, maar ook de facilitieten, de begeleiding, het salaris en de sterstatus zijn nu hoger. Spelers (vooral aanvallers) worden nu beter beschermd dan vroeger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:30 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
19 jaar. 14 jaar op best hoog niveau gevoetbald.....![]()
Maare voor mij is Ronaldinho gewoon de beste voetballer aller tijden. Hij speelt voetbal wat nooit eerder op een voetbalveld is getoond, sleept prijzen voor zijn team binnen, staat er op belangrijke momenten en bovendien vind ik dat het voetbal van tegenwoordig van een hoger niveau is dan vroeger:. het spel is sneller, spelers zijn technischer, fysiek beter in orde.
Dat is dan weer te veel van het goede.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Champions league op zn naam.. nu nog WK 2006
Gelukkig heb ik de dingen anders bekeken!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef Radegast het volgende:
Hij speelde ronduit slecht vandaag...
Zat hij niet ook al bij de WK 2002 selectie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Champions league op zn naam.. nu nog WK 2006
Kerel post jij nog wel eens wat anders dan "tvp". Ffs.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
Inderdaad, overheersend was het in ieder geval niet...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:45 schreef bergkampf het volgende:
Viel vandaag op door afwezigheid op de beslissende momenten.
Mijn mening: Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef addictivebeat het volgende:
in de finale vandaag was hij niet bepalend, maar de passes waarmee hij de verdediging van arsenal openscheurde zijn echt van heel hoog niveau. ik begin me nu af te vragen of hij niet goddelijker is dan Zidane.
Yup, hij is er nog lang niet. Leuke truukjes, maar om een grote te worden moet je in finales de beste zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:45 schreef bergkampf het volgende:
Viel vandaag op door afwezigheid op de beslissende momenten.
Mijn mening: Neequote:
nee nog niet. Als hij Brazilië zo ongeveer in zijn 1tje de wereldtitel bezorgd dan wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef addictivebeat het volgende:
in de finale vandaag was hij niet bepalend, maar de passes waarmee hij de verdediging van arsenal openscheurde zijn echt van heel hoog niveau. ik begin me nu af te vragen of hij niet goddelijker is dan Zidane.
Maar dat doet ie niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee nog niet. Als hij Brazilië zo ongeveer in zijn 1tje de wereldtitel bezorgd dan wel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:50 schreef WeebI het volgende:
Als Ronaldinho op het WK ook maar een beetje imponeert (2 goals of 2 assists) ga ik een maand met een Barça avatar lopen.
Je aversie jegens Ronaldhino is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:50 schreef WeebI het volgende:
Als Ronaldinho op het WK ook maar een beetje imponeert (2 goals of 2 assists) ga ik een maand met een Barça avatar lopen.
Moet je niet op mijn reageren maar op het orginele berichtquote:
Ik.... als het niet lukt ga ik Oranje aanmoedigenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef WeebI het volgende:
maar wie is er dan bereid om een tegenprestatie te leveren als het ronnie niet lukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |