dat zou dan Ronaldinhoinho worden volgens mij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:23 schreef Smeich het volgende:
Kleine Ronaldinho (hoe zeg je dat trouwens in t Spaans/Portugees?)
tegen Real was het wel heel erg, die gast liep de hele tijd met een gigantische glimlach op z'n hoofd rond, zelfs als hij een bal verkeerd passte of neergehaald werdtquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Het plezier dat hij uitstraalt in de wedstrijd, echt geweldig.
ja dat viel mij ook op hij heeft er zin aan blijkbaar hij lijdt barca naar de titelquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tegen Real was het wel heel erg, die gast liep de hele tijd met een gigantische glimlach op z'n hoofd rond, zelfs als hij een bal verkeerd passte of neergehaald werdt![]()
Waarom krijg ik alleen muziek te horen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:20 schreef Showtime het volgende:
http://www.ronaldinho10.com/lematchvideo20042005.htm
tip: het Barça - Real Madrid filmpje![]()
Dat niet in de vergetelheid mag verzanden.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:18 schreef tong80 het volgende:
Zo iemand verdient een eigen topic.
Ja, shirtjes ruilen tijdens de rust, echt geniaal. Hoe kom je er op?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:18 schreef pfaf het volgende:
Hij was weer geniaal.
Fereirra wist dat hij vlak na rust gewisseld zou worden, dus heeft hij gesmeekt of hij Ronaldinho's shirt niet al in de rust mocht hebben. Want zeg nou zelf, wie wil er nou geen shirtje van R. boven z'n schoorsteenmantel en het stoere verhaal er bij kunnen vertellen dat je gedold bent door hem.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:25 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, shirtjes ruilen tijdens de rust, echt geniaal. Hoe kom je er op?
de pingel was zij netje?? dus wat is slecht genomenquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Zo geniaal was ie niet, op de goal na. Verder zag ik hem een prima pass buitenkant voet geven en had hij nog één leuke dribbel. Voor de rest zat ie verstrikt in een blauw web en was de pingel erg slecht genomen.
keeper zat er nog net aan als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:54 schreef DAMH het volgende:
[..]
de pingel was zij netje?? dus wat is slecht genomen![]()
Inderdaad. Geniaal. De bal op volle snelheid perfect meenemen of met één aanname de tegenstander al op het verkeerde been zetten. Bloedgeil.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Wat telkens weer opvalt is de bal-aanname van eigenlijk elke Barca speler, zo goed.
Technisch briljant, dit is waarom je graag voetbal kijkt.
Hahaha, ge-ni-aal filmpje. Maar wel fake hoor. Nike commercial.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
leuk filmpje let op de schoten op de lat !
http://www.youtube.com/watch.php?v=aRHk8ol0vTw
ohquote:Op donderdag 3 november 2005 00:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Hahaha, ge-ni-aal filmpje. Maar wel fake hoor. Nike commercial.
Dat zou buitenaards zijn. Die bal komt niet alleen 4 keer op de lat, hij komt ook nog recht terug op zijn borst.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohik dacht al hoe kan hij zo goed mikken
die filmpjes zijn ook wel iets minder geloofwaardigquote:Op donderdag 3 november 2005 00:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dat zou buitenaards zijn. Die bal komt niet alleen 4 keer op de lat, hij komt ook nog recht terug op zijn borst.
Niet voor niks dat het met een home-cam zogenaamd getaped is, dat doen ze expres om een en ander te editen en de scherpte eruit te halen zodat je niet meer kan zien dat er geknoeid is. Hij is extreem goed, maar niet zo goed..
Dit soort filmpjes vanuit home-cam perspectief zie je de laatse tijd wel meer. Check deze 2 soortgelijke geniale filmpjes (niet over voetbal) die net echt zijn :
http://analogik.com/multimedia/video/tetra_vaal.mov
http://test.kladblog.com/media/200509/fast.mov
Waren anders heel veel mensen die dachten dat beide echt was.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
die filmpjes zijn ook wel iets minder geloofwaardig
zie je nou wel 1 x ! !quote:Op donderdag 3 november 2005 00:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Waren anders heel veel mensen die dachten dat beide echt was.![]()
In werkelijkheid heeft ie trouwens maar 1 keer die lat geraakt.
Lol. Het ongeloofwaardige zat hem dan ook meer in het 5 keer achter mekaar de lat raken en de perfecte terugkaatsende richting en snelheid.quote:
het is wel superknap gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2005 01:08 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Lol. Het ongeloofwaardige zat hem dan ook meer in het 5 keer achter mekaar de lat raken en de perfecte terugkaatsende richting en snelheid.
jij snapt 'mquote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hier kan je kort over zijn, Dinho is gewoon een magistrale speler. Met recht de beste van de wereld atm imho.
nee hoor, Brazillie wordt gewoon 2e. allemaal volgens Marco's plan.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef DeTolk het volgende:
Dinho gaat Brazillie wereldkampioen maken.
en dan wil Dinho naar de hofleverancier van Oranje, AZ, en wint daarmee de CL.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee hoor, Brazillie wordt gewoon 2e. allemaal volgens Marco's plan.
Volgens mij verlees je je.. er staat Ronaldinho, i.p.v. Rosenberg...quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij verlees je je.. er staat Ronaldinho, i.p.v. Rosenberg...
hahahahahaha......quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij verlees je je.. er staat Ronaldinho, i.p.v. Rosenberg...
Minstens een dubbel-dvd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Fok_you het volgende:
hopelijk blijft hij gewoon nog een jaar of 6/7 bij barca waarna hij terug gaat naar brazilie...
wat mij betreft mogen ze wel een dvd van hem uitgeven; ik zou nog het origineel kopen ook![]()
ondertussen hebben we gelukkig video googlequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Fok_you het volgende:
hopelijk blijft hij gewoon nog een jaar of 6/7 bij barca waarna hij terug gaat naar brazilie...
wat mij betreft mogen ze wel een dvd van hem uitgeven; ik zou nog het origineel kopen ook![]()
Maar ik had wel een vooruitziende blikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Trancelocator het volgende:
De TT is al lang aan een update toe.
Net als Theo Maassen zeker, die Johan Cruyff ontdekte... op het WK '74quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik had wel een vooruitziende blik
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Net als Theo Maassen zeker, die Johan Cruyff ontdekte... op het WK '74
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |