Theo Reitsma over Maradona.quote:
Mag ik nog schieten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou erg verrast zijn als Ronaldinho zondag net zo ongelofelijk onder het gras wordt gestopt als afgelopen woensdag, en ik zou evenveel verrast zijn als Madrid er een zelfde resultaat en spel uit zou krijgen als Chelsea.
Maar je kan me er zondag op afschieten.
Neequote:Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef BramKVO het volgende:
Natuurlijk is het een wonderschone goal maar zoals er weer over gesproken wordt alsof zoiets nog nooit is voorgevallen ...
iddquote:Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef BramKVO het volgende:
Natuurlijk is het een wonderschone goal maar zoals er weer over gesproken wordt alsof zoiets nog nooit is voorgevallen ...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dit is een mooi doelpunt, maar geen unieke trefferquote:Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef BramKVO het volgende:
dit is geen mooi doelpunt.quote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dit is een mooi doelpunt, maar geen unieke treffer
Ik zei het nog tegen je in het Real-Barca topic, maar deze is voor jou. Ik had Real onderschat. Ik hoop trouwens nog steeds dat Real en Chelsea elkaar treffen in de CL dit jaar.quote:
Wat neequote:
ik mag hopen dat je niet die omhaal bedoelt van toen ie die hattrick scoorde? want dat er verschil tussen zit dat lijkt me overduidelijkquote:Op zondag 26 november 2006 14:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zei het nog tegen je in het Real-Barca topic, maar deze is voor jou. Ik had Real onderschat. Ik hoop trouwens nog steeds dat Real en Chelsea elkaar treffen in de CL dit jaar.
[..]
Wat nee![]()
Rivaldo deed het, maar 10x mooier![]()
Ja het verschil zit em erin dat ik die van Rivaldo mooier vind.quote:Op zondag 26 november 2006 14:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je niet die omhaal bedoelt van toen ie die hattrick scoorde? want dat er verschil tussen zit dat lijkt me overduidelijk
Laat is zien.quote:Op zondag 26 november 2006 14:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zei het nog tegen je in het Real-Barca topic, maar deze is voor jou. Ik had Real onderschat. Ik hoop trouwens nog steeds dat Real en Chelsea elkaar treffen in de CL dit jaar.
[..]
Wat nee![]()
Rivaldo deed het, maar 10x mooier![]()
teringquote:Op zondag 26 november 2006 14:30 schreef AminBen het volgende:
Hij kreeg ook wel heel veel ruimte ..
dat was wel duidelijkquote:Op zondag 26 november 2006 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja het verschil zit em erin dat ik die van Rivaldo mooier vind.
En veel belangrijker, in de blessuretijd van de laatste wedstrijd bij een 2-2 stand tegen een concurrent ook nogquote:Op zondag 26 november 2006 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja het verschil zit em erin dat ik die van Rivaldo mooier vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |