abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:46:42 #201
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18919472
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:41 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Aan een middenmotor zeg je? NEC zeker?

Maar ik bedacht me net, misschien blijft Gullit wel niet zo spelen en gooit hij er inene 3 spitsen in. Wie weet..
Dat van die 3 spitsen zou wellicht kunnen. NEC= nee. Ik dacht eerder aan NAC, zij zoeken nog goede, betaalbare spelers. Nou Lazovic voor 2 jaar verhuren lijkt me voor NAC betaalbaar en voor Lazovic een perfecte plek om te rijpen. Mogen ze die Schreuder ook weer terug kopen!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:52:16 #202
87870 Handsome
Forever more
pi_18919582
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat van die 3 spitsen zou wellicht kunnen. NEC= nee. Ik dacht eerder aan NAC, zij zoeken nog goede, betaalbare spelers. Nou Lazovic voor 2 jaar verhuren lijkt me voor NAC betaalbaar en voor Lazovic een perfecte plek om te rijpen. Mogen ze die Schreuder ook weer terug kopen!
Nee jochie dat zie je helemaal verkeerd.
Die lazovic gaat opbloeien onder Gullit. Dan heb je hele larsson niet meer nodig.
Schreuder mogen ze natuurlijk wel terugkopen!
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:54:06 #203
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18919619
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:52 schreef Handsome het volgende:

[..]

Nee jochie dat zie je helemaal verkeerd.
Die lazovic gaat opbloeien onder Gullit. Dan heb je hele larsson niet meer nodig.
Schreuder mogen ze natuurlijk wel terugkopen!
Ik zou ook graag zien dat Lazovic opbloeit, maar een man die 35 goals per jaar maakt! Je zou gek zijn als je niet probeert hem binnen te halen als de verloren zoon!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:52:14 #204
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18922943
Henke Rulez
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_18923078
Anderds koop je Larsson twee er ook bij uit de Arsenal jeugd.
Gaat waarschijnlijk weg daar en wil naar een goeie club waar hij veel kans maakt in het eerste te komen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:21:02 #206
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18924317
Cartman had een tijdje geleden z'n ideale opstelling neergezet voor volgend jaar, die zag er in mijn ogen harstikke mooi uit.

----------------------------------Babos--------------------------------------
Song ------- Nieuwe aankoop -----Paauwe ------Van Haaren

------------------------------- Ghali--------------------------------------

---------------------Ono----------------------Bosschaart---------------

-------------------------------Kuijt---------------------------------------

------------------------Lazovic---------Buffel--------------------------

De verdediging klopt volgens mij niet zoals hij hem had maar die heb ik naar me eigen mening ingevult. Ik hoop dat er voor Paauwe ook nog een andere komt maar 2 nieuwe is denk ik te duur. Zo kunnen dus wel de 3 aanvallers spelen die we hebben.

Ik denk dat we Larsson niet nodig hebben ook al is die wel goed. Kuijt schiet er dit jaar (moeilijk seizoen voor iedereen) al 20 in, ik denk dat ie er volgend jaar makkelijk 30 haalt (ook als je kijkt naar de kansen, volgens mij zelfs een penal, die die heeft gemist).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:27:19 #207
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18924427
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef jojomen4 het volgende:
Opstelling enzo

Ik denk dat we Larsson niet nodig hebben ook al is die wel goed. Kuijt schiet er dit jaar (moeilijk seizoen voor iedereen) al 20 in, ik denk dat ie er volgend jaar makkelijk 30 haalt (ook als je kijkt naar de kansen, volgens mij zelfs een penal, die die heeft gemist).
Maar dan hebben we nog wel een extra spits nodig voor reserve, anders moet je bij een blessure meteen je team omgooien.
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:36:36 #208
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18924602
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:27 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Maar dan hebben we nog wel een extra spits nodig voor reserve, anders moet je bij een blessure meteen je team omgooien.
Ik vind Hoogendorp, in tegenstelling tot anderen, wel een hele goeie om op de bank te hebben. Ik denk dat Larsson's salaris even hoog zal liggen als die "topverdediger" die we gaan halen ik heb dan liever 2 verdedigers dan een nog een superspits op de bank. Verder hebben we ook nog Leonardo die ik wel als centrum spits zie spelen.

Kuijt is haast nooit geblesseerd en Buffel ook niet. Zou Lazovic uitvallen dan kunnen we altijd Kuijt iets doorlaten schuiven en Ono Kuijt's positie overnemen. Of Hoogendorp voor de uitvaller

Als die er 16, 13, 17 inschiet laatste seizoenen (dit seizoen niet meergerekend) dan schiet ie er bij Feyenoord in 34 wedstrijden 30 in.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:42:41 #209
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18924713
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik vind Hoogendorp, in tegenstelling tot anderen, wel een hele goeie om op de bank te hebben. Ik denk dat Larsson's salaris even hoog zal liggen als die "topverdediger" die we gaan halen ik heb dan liever 2 verdedigers dan een nog een superspits op de bank. Verder hebben we ook nog Leonardo die ik wel als centrum spits zie spelen.

Kuijt is haast nooit geblesseerd en Buffel ook niet. Zou Lazovic uitvallen dan kunnen we altijd Kuijt iets doorlaten schuiven en Ono Kuijt's positie overnemen. Of Hoogendorp voor de uitvaller

Als die er 16, 13, 17 inschiet laatste seizoenen (dit seizoen niet meergerekend) dan schiet ie er bij Feyenoord in 34 wedstrijden 30 in.
Je bent een van de weinigen die het in deze geloof ik met me eens is. Hoogendorp is een leuke breedteversterking. Ik zou ook liever zien dat er twee goede verdigers komen dan nog een topspits erbij.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:33:09 #210
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18926111
Wotte heeft al verschillende keren gezegd dat er een nieuwe rechterverdediger bij komt én een concurrent voor Paauwe.
The Most Incredible, Baby
pi_18926131
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef jojomen4 het volgende:
Cartman had een tijdje geleden z'n ideale opstelling neergezet voor volgend jaar, die zag er in mijn ogen harstikke mooi uit.

Song ------- Nieuwe aankoop -----Paauwe ------Van Haaren

------------------------------- Ghali--------------------------------------

-------------------------------Kuijt---------------------------------------

------------------------Lazovic---------Buffel--------------------------

De verdediging klopt volgens mij niet zoals hij hem had maar die heb ik naar me eigen mening ingevult. Ik hoop dat er voor Paauwe ook nog een andere komt maar 2 nieuwe is denk ik te duur. Zo kunnen dus wel de 3 aanvallers spelen die we hebben.

Denk niet dat Cartman Song in de basis heeft staan
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:47:35 #212
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18926574
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:33 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk niet dat Cartman Song in de basis heeft staan
Klopt Daarom zei ik ook dat de verdediging naar mijn keuze is ingevult

maare ik herriner me nu wie hij wel had, dat was Gyan. Die vind ik zelf ook niet slecht maar opbouwend vind ik Song wel stukkie beter, dit jaar ging het bij iedereen minder maar vorig jaar hebben we kunnen zien dat die kerel echt wel goed kan ballen!

Hij had ook een andere linksback dacht ik.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:49:24 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18926632
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:33 schreef RedGuy het volgende:
Wotte heeft al verschillende keren gezegd dat er een nieuwe rechterverdediger bij komt én een concurrent voor Paauwe.
En wie staat er dan op de andere centrum verdedigerplek?
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:53:53 #214
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18926773
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:49 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

En wie staat er dan op de andere centrum verdedigerplek?
Nou, een nieuwe aankoop met Loovens en Peter "Kindertelefoon" Van Den Berg achter hand, daarnaast Paauwe met de nieuwe linker CBT achter de hand.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:55:23 #215
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18926809
Cart_man had trouwens een andere opstelling. .

Ghaly en Bosschaart defensief, Buffel en Ono aanvallend.

Kuijt van rechts komend in de spits (Denk aan Sheva bij Milan) en Lazovic in de punt.
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:00:18 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18926920
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:53 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Nou, een nieuwe aankoop met Loovens en Peter "Kindertelefoon" Van Den Berg achter hand, daarnaast Paauwe met de nieuwe linker CBT achter de hand.
Oki, dan begrijp ik het.

3 Nieuwe verdedigers Voor Song hoeven ze van mij geen nieuwe te halen, ik vind die dus wel goed. Zeker omdat we met Gyan een goede vervanger hebben *UEFACUP *. 2 Mensen voor in het centrum lijkt me prima! Paauwe heeft het dit jaar dan aanvallend niet eens zo heel slecht gedaan, af en doe op goeie momenten doorschuiven is alleen maar goed! Alleen verdedigend gaat ie er nog steeds als een oude oma in. Zeg maar zoals Melchiot gisteravond.
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:01:24 #217
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18926950
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:55 schreef RedGuy het volgende:
Cart_man had trouwens een andere opstelling. .

Ghaly en Bosschaart defensief, Buffel en Ono aanvallend.

Kuijt van rechts komend in de spits (Denk aan Sheva bij Milan) en Lazovic in de punt.
Lijkt me sterk omdat ik gelijk *flieft* was op de opstelling, kzal het wel ff opzoeken!

aub: Feyenoord #36: Wie wordt de nieuwe centrale verdediger?

hij had wel Buffel en Kuijt andersom, exuses
pi_18927954
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:47 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

maare ik herriner me nu wie hij wel had, dat was Gyan. Die vind ik zelf ook niet slecht maar opbouwend vind ik Song wel stukkie beter, dit jaar ging het bij iedereen minder maar vorig jaar hebben we kunnen zien dat die kerel echt wel goed kan ballen!
Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_18928262
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:38 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?
Inderdaad, heb de laatste jaren heel wat wedstrijden gezien en Song is me 1 keer positief opgevallen en dat was tegen Twente. De kerntaak van zijn positie, verdedigen, heb ik hem nog nooit goed zien uitvoeren, en hij zou eens bij mij in de leer moeten komen voor een sliding, die heb ik hem volgens mij nog nooit zien maken.
pi_18929505
quote:

Song ------- Nieuwe aankoop-------Paauwe---------Van Haaren--

-- ------------------------------- Ghali--------------------------------------

-------------------------------Buffel---------------------------------------

----------------Lazovic--------------------Kuijt--------------------------

1. Castelen (1) Smolarek
2. Leonardo (2) Snoyl
3. Lodewijks (3) Mtiliga
4. Loovens (4) van den Berg
5. Schreuder (5) Gyan
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:58:04 #221
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18932953
Buffel wil nog een jaar bij Feyenoord blijven, en daarna vertrekken zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen!

Eindelijk een jongen die meedenkt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_18935735
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Buffel wil nog een jaar bij Feyenoord blijven, en daarna vertrekken zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen!

Eindelijk een jongen die meedenkt!
Ik vind 'm een zeer goede speler hoor, maar welke topclub zoekt zo'n soort spits?
  donderdag 6 mei 2004 @ 18:14:50 #223
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18936003
6 Mei 1970: Eddy Pieters Graafland, Piet Romeijn, Theo Laseroms, Rinus Israël, Theo van Duivenbode, Franz Hasil, Wim Jansen, Willem van Hanegem, Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn, Guus Haak en Ernst Happel.

pi_18936469
Dat mag zeker niet overgeslagen worden.
Mijlpaal in de rijke geschiendenis van Feijenoord!

6 mei 1970

"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 6 mei 2004 @ 18:46:21 #225
94159 ForzaRay
Sterker door Strijd
pi_18936586
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Sjaddaj het volgende:
Hoogendorp lijkt me wel een goeie (als hij zijn seizoen heeft).
Lazovic moet eerst meer spelen, dan pas kan ik wat over hem zeggen.
Hoogendorp hoeft voor mij niet te komen, hij is ook al op leeftijd, en wat Schreuder betrefd die mag van mij weg samen met vd Berg. hoewel die laatste het de laatste weken wel goed doet.

ga nu ook naar www.mijnfeyenoord.nl
Bezoek nu ook mijn Forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')