Dat van die 3 spitsen zou wellicht kunnen. NEC= nee. Ik dacht eerder aan NAC, zij zoeken nog goede, betaalbare spelers. Nou Lazovic voor 2 jaar verhuren lijkt me voor NAC betaalbaar en voor Lazovic een perfecte plek om te rijpen. Mogen ze die Schreuder ook weer terug kopen!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:41 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Aan een middenmotor zeg je?NEC zeker?
Maar ik bedacht me net, misschien blijft Gullit wel niet zo spelen en gooit hij er inene 3 spitsen in. Wie weet..
Nee jochie dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat van die 3 spitsen zou wellicht kunnen. NEC= nee. Ik dacht eerder aan NAC, zij zoeken nog goede, betaalbare spelers. Nou Lazovic voor 2 jaar verhuren lijkt me voor NAC betaalbaar en voor Lazovic een perfecte plek om te rijpen. Mogen ze die Schreuder ook weer terug kopen!
Ik zou ook graag zien dat Lazovic opbloeit, maar een man die 35 goals per jaar maakt! Je zou gek zijn als je niet probeert hem binnen te halen als de verloren zoon!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:52 schreef Handsome het volgende:
[..]
Nee jochie dat zie je helemaal verkeerd.
Die lazovic gaat opbloeien onder Gullit. Dan heb je hele larsson niet meer nodig.
Schreuder mogen ze natuurlijk wel terugkopen!
Maar dan hebben we nog wel een extra spits nodig voor reserve, anders moet je bij een blessure meteen je team omgooien.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef jojomen4 het volgende:
Opstelling enzo
Ik denk dat we Larsson niet nodig hebben ook al is die wel goed. Kuijt schiet er dit jaar (moeilijk seizoen voor iedereen) al 20 in, ik denk dat ie er volgend jaar makkelijk 30 haalt (ook als je kijkt naar de kansen, volgens mij zelfs een penal, die die heeft gemist).
Ik vind Hoogendorp, in tegenstelling tot anderen, wel een hele goeie om op de bank te hebben. Ik denk dat Larsson's salaris even hoog zal liggen als die "topverdediger" die we gaan halenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar dan hebben we nog wel een extra spits nodig voor reserve, anders moet je bij een blessure meteen je team omgooien.
Je bent een van de weinigen die het in deze geloof ik met me eens is. Hoogendorp is een leuke breedteversterking. Ik zou ook liever zien dat er twee goede verdigers komen dan nog een topspits erbij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vind Hoogendorp, in tegenstelling tot anderen, wel een hele goeie om op de bank te hebben. Ik denk dat Larsson's salaris even hoog zal liggen als die "topverdediger" die we gaan halenik heb dan liever 2 verdedigers dan een nog een superspits op de bank. Verder hebben we ook nog Leonardo die ik wel als centrum spits zie spelen.
Kuijt is haast nooit geblesseerd en Buffel ook niet. Zou Lazovic uitvallen dan kunnen we altijd Kuijt iets doorlaten schuiven en Ono Kuijt's positie overnemen. Of Hoogendorp voor de uitvaller
Als die er 16, 13, 17 inschiet laatste seizoenen (dit seizoen niet meergerekend) dan schiet ie er bij Feyenoord in 34 wedstrijden 30 in.
Denk niet dat Cartman Song in de basis heeft staanquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef jojomen4 het volgende:
Cartman had een tijdje geleden z'n ideale opstelling neergezet voor volgend jaar, die zag er in mijn ogen harstikke mooi uit.
----------------------------------Babos--------------------------------------
Song ------- Nieuwe aankoop -----Paauwe ------Van Haaren
------------------------------- Ghali--------------------------------------
---------------------Ono----------------------Bosschaart---------------
-------------------------------Kuijt---------------------------------------
------------------------Lazovic---------Buffel--------------------------
De verdediging klopt volgens mij niet zoals hij hem had maar die heb ik naar me eigen mening ingevult. Ik hoop dat er voor Paauwe ook nog een andere komt maar 2 nieuwe is denk ik te duur. Zo kunnen dus wel de 3 aanvallers spelen die we hebben.![]()
Ik denk dat we Larsson niet nodig hebben ook al is die wel goed. Kuijt schiet er dit jaar (moeilijk seizoen voor iedereen) al 20 in, ik denk dat ie er volgend jaar makkelijk 30 haalt (ook als je kijkt naar de kansen, volgens mij zelfs een penal, die die heeft gemist).
Kloptquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk niet dat Cartman Song in de basis heeft staan![]()
En wie staat er dan op de andere centrum verdedigerplek?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:33 schreef RedGuy het volgende:
Wotte heeft al verschillende keren gezegd dat er een nieuwe rechterverdediger bij komt én een concurrent voor Paauwe.
Nou, een nieuwe aankoop met Loovens en Peter "Kindertelefoon" Van Den Berg achter hand, daarnaast Paauwe met de nieuwe linker CBT achter de hand.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En wie staat er dan op de andere centrum verdedigerplek?
Oki, dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe aankoop met Loovens en Peter "Kindertelefoon" Van Den Berg achter hand, daarnaast Paauwe met de nieuwe linker CBT achter de hand.
Lijkt me sterk omdat ik gelijk *flieft* was op de opstelling, kzal het wel ff opzoeken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:55 schreef RedGuy het volgende:
Cart_man had trouwens een andere opstelling..
Ghaly en Bosschaart defensief, Buffel en Ono aanvallend.
Kuijt van rechts komend in de spits (Denk aan Sheva bij Milan) en Lazovic in de punt.
Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
maare ik herriner me nu wie hij wel had, dat was Gyan.Die vind ik zelf ook niet slecht maar opbouwend vind ik Song wel stukkie beter, dit jaar ging het bij iedereen minder maar vorig jaar hebben we kunnen zien dat die kerel echt wel goed kan ballen!
![]()
Inderdaad, heb de laatste jaren heel wat wedstrijden gezien en Song is me 1 keer positief opgevallen en dat was tegen Twente. De kerntaak van zijn positie, verdedigen, heb ik hem nog nooit goed zien uitvoeren, en hij zou eens bij mij in de leer moeten komen voor een sliding, die heb ik hem volgens mij nog nooit zien maken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?
quote:----------------------------------Babos--------------------------------------
Song ------- Nieuwe aankoop-------Paauwe---------Van Haaren--
-- ------------------------------- Ghali--------------------------------------
---------------------Ono----------------------Bosschaart---------------
-------------------------------Buffel---------------------------------------
----------------Lazovic--------------------Kuijt--------------------------
1. Castelen (1) Smolarek
2. Leonardo (2) Snoyl
3. Lodewijks (3) Mtiliga
4. Loovens (4) van den Berg
5. Schreuder (5) Gyan
Ik vind 'm een zeer goede speler hoor, maar welke topclub zoekt zo'n soort spits?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Buffel wil nog een jaar bij Feyenoord blijven, en daarna vertrekken zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen!
Eindelijk een jongen die meedenkt!
Hoogendorp hoeft voor mij niet te komen, hij is ook al op leeftijd, en wat Schreuder betrefd die mag van mij weg samen met vd Berg. hoewel die laatste het de laatste weken wel goed doet.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Sjaddaj het volgende:
Hoogendorp lijkt me wel een goeie (als hij zijn seizoen heeft).
Lazovic moet eerst meer spelen, dan pas kan ik wat over hem zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |