Ik had de post verwijderd en mededeling geplaats voordat ik de topic report zagquote:Op zondag 9 mei 2004 17:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Topic report werkt dus echt
Volgens mij op de RBC supporters. Hij zei iets van "Godverdomme, stelletje teringleijers!"quote:Op zondag 9 mei 2004 20:46 schreef manny het volgende:
Op wie zat Pauwe nou zo te schelden na zijn goal ?
Wat mij betreft schenkt Feyenoord gewoon 3 puntjes aan Zwolle, maar goedquote:Op zondag 9 mei 2004 17:33 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
hmmm dus "nahnahnahnaaah sliep uit sliep uit" enzo mogen dus niet![]()
Maar goed ff ontopic: feijenoord beste overwinning te pakken!
Als jullie nou ff genoegen nemen met een gelijkspelletje strakkies....
't Zal wel niet he? .. Jammer maar ik begrijp het wel. Laatste thuiswedstrijd enzo...
Salonremisequote:Op zondag 9 mei 2004 21:15 schreef Xante het volgende:
[..]
Wat mij betreft schenkt Feyenoord gewoon 3 puntjes aan Zwolle, maar goed.
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:22 schreef sqlsmurft het volgende:en dat alleen maar omdat jij niet welkom was zonder kaartje....
Wat heb jij tegen de Hanzestad Zwolle?
Nou nou, ik ben al jaren Feyenoord supporter, maar Rotterdam vind ik geen mooie stad. Zelfs lelijk, eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:30 schreef altface het volgende:
Rotterdam is de mooiste stad terwereldROTTERDAM
![]()
Ik woon niet in Rotterdam.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:28 schreef sqlsmurft het volgende:zo jammer dat jij dit pittoreske stadje niet op waarde kunt schatten.
Tsja als je van al het beton in Rotjeknor bent gaan houden dan is het inderdaad een te grote overgang...
Wat vind je er lelijk aan dan? Het centrum vind ik geweldig!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben al jaren Feyenoord supporter, maar Rotterdam vind ik geen mooie stad. Zelfs lelijk, eigenlijk.
Dan blijft Volendamquote:Op maandag 10 mei 2004 11:19 schreef Cart_man het volgende:
Niets liever dan dat Zwolle en Vitesse uit de competitie vliegen.
Twee klotesteden met klotesupporters en kloteburgemeesters.
Nou en.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:40 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dan blijft Volendam![]()
Ik vond het nogal irritant eigenlijk...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
Leuk rbc-Feyenoord als 7e wedstrijd bij studio sport...
Ik snapte de logica ook niet helemaal.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik vond het nogal irritant eigenlijk...
Juist het centrum. Allemaal te hoog en te modern en ik vind het gewoon niet mooi.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat vind je er lelijk aan dan? Het centrum vind ik geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |