Van mij mag ie nog wel wat langer blijvenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Buffel wil nog een jaar bij Feyenoord blijven, en daarna vertrekken zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen!
Eindelijk een jongen die meedenkt!
Song vind ik goed omdat:quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:51 schreef Luni het volgende:
[..]
. De kerntaak van zijn positie, verdedigen, heb ik hem nog nooit goed zien uitvoeren, en hij zou eens bij mij in de leer moeten komen voor een sliding, die heb ik hem volgens mij nog nooit zien maken.
Ik zie liever een compleet nieuwe rechtsback, eentje die goed kan verdedigen en aanvallend ook sterk is.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Voor alle wedstrijd zie ik ook liever Song dan Gyan staan hoor. Wat jullie ineens allemaal hebben met die (toffe!) kerel weet ik niet maarreh..
Je zegt hier eigenlijk niks, ofwel?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:07 schreef methodmich het volgende:
Gyan lijkt me verdedigend betrouwbaarder dan Song.
Song is op basis van een goed WK uitgeroepen tot speler met mogelijkheden, maar is inmiddels meer verworden tot een mogelijke speler van Feyenoord 1.
Ik ook al vond ik Collen zeker wel geschikt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie liever een compleet nieuwe rechtsback, eentje die goed kan verdedigen en aanvallend ook sterk is.
Wat iedereen met die Song heeft begrijp ik juist niet. Van Hooijdonk kreeg na twee slechte getrapte ballen tegen NAC al alle namen van zijn voorgangers te horen, maar bij Song kijken we maar lijdzaam toe..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Voor alle wedstrijd zie ik ook liever Song dan Gyan staan hoor. Wat jullie ineens allemaal hebben met die (toffe!) kerel weet ik niet maarreh..
Waar woon je als ik vragen mag? Geld is idd de grootste boosdoener, juist als je van ver moet komen!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ga niet vaak naar Feyenoord omdat ik niet echt in de buurt woon en het op dit moment *studeert nog* beetje duur is om elke week een treinkaart naar het stadion te nemen.
Ik 20 km onder amsterdam, het zou al een probleem zijn om op zondag naar Woerden te gaan (15 km van m'n dorp) om daar de trein te nemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waar woon je als ik vragen mag? Geld is idd de grootste boosdoener, juist als je van ver moet komen!
Gewoon wachten tot je rijbewijs hebt, of iemand kent met rijbewijs!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:58 schreef jojomen4 het volgende:
Ik 20 km onder amsterdam, het zou al een probleem zijn om op zondag naar Woerden te gaan (15 km van m'n dorp) om daar de trein te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |