quote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef wise het volgende:
turkije.
en dan veel, heel veel nederlands over laten komen....................
En ze dan je stront voor je laten opruimen, vezekeren dat ze niet terug kunnen gaan naar het land van herkomst en een paar jaar later de schuld geven van alles? Ga je dan ook de mensen die de problemen wilden voorkomen als reden aanwijzen dat ze er zijn?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef wise het volgende:
turkije.
en dan veel, heel veel nederlanders over laten komen....................
ik neem jp in dienstquote:Op donderdag 29 april 2004 23:22 schreef Mtijn het volgende:
[..]
En ze dan je stront voor je laten opruimen, vezekeren dat ze niet terug kunnen gaan naar het land van herkomst en een paar jaar later de schuld geven van alles? Ga je dan ook de mensen die de problemen wilden voorkomen als reden aanwijzen dat ze er zijn?
Haat je turken??quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:10 schreef wise het volgende:
[..]
ik neem jp in dienst![]()
Bedoel je niet andersom?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Israel, dan nuke ik Syrie en Iran ff .
quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bedoel je niet andersom?
En dan zit Nederland vol met Turken en Turkije vol met Nederlanders. Dat is pas logica!quote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef wise het volgende:
turkije.
en dan veel, heel veel nederlanders over laten komen....................
Ja precies, ik doe meequote:Op donderdag 29 april 2004 19:49 schreef dopa het volgende:
Rusland
Veel mooie dames, een zeer buigzame wetgevingen en rijk aan grondstoffen.
dus, turkije heeft veel beter weer.quote:Op vrijdag 30 april 2004 03:53 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En dan zit Nederland vol met Turken en Turkije vol met Nederlanders. Dat is pas logica!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |