Aukje als Charlie was leuk en Lieke is ook leuk. Ze doen het allebei goed. Charlie is gewoon toppie!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben pro-Charlie, en vooral pro Lieke!
Aukje...Nee, dat heb ik altijd al zo een vreselijk kind gevonden.
Al was Charlie wel altijd al leuk, met haar opmerkingen.
Ja daarom... daarom gaat Sjors in de remake en dan komt ze terug als slet... ( is ze nu ook al wel een beetje..quote:Op maandag 3 mei 2004 16:36 schreef Wytze het volgende:
Maar ze moeten echt effe wat doen aan dat gezeik van Sjors, anders vrees ik dat Sjors behoorlijk in populariteit gaat dalen.
Dan wordt ze zo'n 2e barbara weet je wel. Die wordt volgens mij ook door iedereen uitgekotst
Ja, voor het kind van Martine en Frits is ze wel een beetje een erg ingetogen trutje... En vooral als ze een scene heeft met Charlie valt dat op, omdat ze dan van alle kanten voorbijgespeeld en ingemaakt wordt, de muts.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja daarom... daarom gaat Sjors in de remake en dan komt ze terug als slet... ( is ze nu ook al wel een beetje..) maar dat krijgt ze een wild personage
. En slecht (runs in the family he! )
Dat is óf karma, óf traditie. Laura zal in een vorig leven wel iets heel slechts met kinderen gedaan hebben, want het gaat echt niet lekker bij haar.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:41 schreef Dizer het volgende:
Maar er moet weer iemand dood. Hmz, gekeken naar de verhaallijnen over de jaren heen, zal Sil doodgaan
Laura is gewoon IN en IN slechtquote:Op maandag 3 mei 2004 16:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is óf karma, óf traditie. Laura zal in een vorig leven wel iets heel slechts met kinderen gedaan hebben, want het gaat echt niet lekker bij haar.
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is óf karma, óf traditie. Laura zal in een vorig leven wel iets heel slechts met kinderen gedaan hebben, want het gaat echt niet lekker bij haar.
Trut!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Laura is gewoon IN en IN slecht.
Daarom is zij aan de beurt om dood te gaan!
Nee bvo je hoeft haar niet te verdedigen!![]()
![]()
Pardon?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Trut!![]()
.
Zijn er nog meer voorstanders voor een GTST & ONM-forum?
Maar ze is natuurlijk wel een GTST original.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Laura is gewoon IN en IN slecht.
Daarom is zij aan de beurt om dood te gaan!
Nee bvo je hoeft haar niet te verdedigen!![]()
![]()
My thoughtsquote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Wytze het volgende:
Aaghr die Laura moet echt helemaal der kop houden. Wat zij allemaal wel niet is geweest, Even uit mijn hoofd...
-Sekte Freak
-Geflipte huisvrouw
-Linda beschadigd met mes
-Vreemd gegaan met Stan
-Advocaat
-Geflipte Psycho Advocaat die Philip met pan in elkaar slaat en hem laat verdwijnen
-Ontvoerder en Moordenaar voor die ene vrouw
-Psycho Midlife crisis XTC figuur
-Para normale laura ziet geesten laura
-Para Laura eist dat ze celstraf krijgt Laura
-Para jaloerse laura die Daantje het ziekenhuis in slaat
-Para huisvrouw die Sil ontvoerd
Ik hoop dat ze eindelijk eens oprot uit de serie, want face it - Die vrouw heeft der tijdlijn in de serie al 25x overschreden
Edit: Owja Cyberterrorist Laura
Vergeet 'Lesbisch met Tessa' Laura vooral niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Wytze het volgende:
Aaghr die Laura moet echt helemaal der kop houden. Wat zij allemaal wel niet is geweest, Even uit mijn hoofd...
[knip]
Klopt ja.. ik zag vanuit de verte op de tv in het voorstukje het hooft van Milan.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ze is natuurlijk wel een GTST original.Okee, is ook een schreeuwerig zeikwijf, maar zit er al zo lang in, dat past wel leuk bij het meubilair.
Off topic: Donderdag bij Kees & Co doet de dochter van de vriend van Kees het slecht op school en gaat ze in een soap spelen. In GTST, dus zie je daar ook de halve cast, maar dan niet in-character waarschijnlijk.
Nou zo bijzonder is dat niet hoor in GTST..quote:Op maandag 3 mei 2004 16:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeet 'Lesbisch met Tessa' Laura vooral niet.
Je mist:quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Wytze het volgende:
-Sekte Freak
-Geflipte huisvrouw
-Linda beschadigd met mes
-Vreemd gegaan met Stan
-Advocaat
-Geflipte Psycho Advocaat die Philip met pan in elkaar slaat en hem laat verdwijnen
-Ontvoerder en Moordenaar voor die ene vrouw
-Psycho Midlife crisis XTC figuur
-Para normale laura ziet geesten laura
-Para Laura eist dat ze celstraf krijgt Laura
-Para jaloerse laura die Daantje het ziekenhuis in slaat
-Para huisvrouw die Sil ontvoerd
Ik hoop dat ze eindelijk eens oprot uit de serie, want face it - Die vrouw heeft der tijdlijn in de serie al 25x overschreden
Edit: Owja Cyberterrorist Laura
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:53 schreef Shir het volgende:
Laura moet blijven, Laura = GTST! Net als Robert...
Ik heb wel zin in een bitchfight. Charlie en Sjors. Sjors valt Charlie aan, die dnekt eitje, Charlie zit toch in de rolstoel en dan kan Charlie ineens dr benen begwegen en schopt haar verrot....
Kan ik niet zo scenarioschrijver worden?
Ik ken alleen Laura, Tessa, Charlie, Isabella, Yasmine, Paskwal en Milan.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder is dat niet hoor in GTST..
Wie is er nog niet Lesbisch geweest?
Milan?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ken alleen Laura, Tessa, Charlie, Isabella, Yasmine, Paskwal en Milan.
Met die gladde wijvenkop van hem telt ie bij mij als lesbienne.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Milan?
Was die moeder ook lesbisch dan? Wat is er mis met Robert, heeft ie de touch of homosexuality ofzo?quote:En vergeet niet de moeder van Daantje en Milan... ze heette Hans(je) ofzo.
Best veel toch.. niet echt realistisch als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |