abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:09:51 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41089604
Dat "light up, light up" bij Run was zo mooi
Kheb de aansteker nog
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_41090193
Light up, Light up.. *is nu aan het luisteren
Delivered without an information leaflet
pi_41100608
Op pukkelpop waren ze donderdag ook aardig, ondanks dat ze hun spullen op Heathrow kwijtspeelde. Mooi akoestisch setje met daarbij horend kippenvel
"It's a poor excuse, I know. But it helps me remember... and I need to remember..." | Last.FM
pi_41103037
Ja inderdaad, was echt een suuuper optreden op Lowlands! Bandleden waren ook erg spontaan en leuk bezig, hoewel ik juist altijd las dat het niet echt van die podiumbeesten waren... Maar werkelijk waar, die gasten kunnen er wat van! En volgens mij kon Gary het zelf maar amper drooghouden toen tijdens "Light up, light up" in Run de aanstekers de lucht in gingen.
En dankzij de signeersessie van de heren ben ik niet alleen in het bezit van een gratis Snow Patrol T-shirt en aansteker, maar ook nog eens van een gesigneerde CD!
misschien wel een beetje jammmer dat ze Final Straw hebben gesigneerd, gemaakt door de eerdere formatie... Ach, details, details.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41103064
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Lieke_K het volgende:

misschien wel een beetje jammmer dat ze Final Straw hebben gesigneerd, gemaakt door de eerdere formatie... Ach, details, details.
Daar zeg je me iets, ja
pi_41103596
Gary in het wild


  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:10:14 #182
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_41104786
Mooi weer was het trouwens ook toen de bandleden aan het signeren waren... Dat was zondag wel anders. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:25:08 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41105372
Ja Snow Patrol was geweldig Alleen jammer dat ik alleen You are all that I have kende Ik ga de komende tijd wat meer naar de mannen luisteren. 11 oktober ga ik ze weer zien
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:29:06 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41105511
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef MaJo het volgende:
Ja Snow Patrol was geweldig Alleen jammer dat ik alleen You are all that I have kende Ik ga de komende tijd wat meer naar de mannen luisteren. 11 oktober ga ik ze weer zien
Jij ook al?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_41107292
Goed zo, hoe meer chickies hoe beter
pi_41107689
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef MaJo het volgende:
Ja Snow Patrol was geweldig Alleen jammer dat ik alleen You are all that I have kende Ik ga de komende tijd wat meer naar de mannen luisteren. 11 oktober ga ik ze weer zien
Luister ook zeker naar hun eerste twee albums. Wel stukken experimenteler en minder gestileerd dan hun laatste twee albums. En over de hele cd's gekeken vind ik de kwaliteit ook een stuk minder, maar er zitten wel een aantal hele mooie nummers tussen.

Van hun eerste cd 'Songs for Polarbears' (laat ik maar verder niet over eisbären beginnen ) raad ik iig iedereen aan om eens naar Mahogany te luisteren. Andere mooie nummers op dat album zijn The Last Shot Ringing In My Ears, Get Balsamic Vinegar... Quick You Fool, NYC, Velocity Girl, Fiveteen Minutes Old, One Hundred Things You Should Have Done In Bed, Jj, My Last Girlfriend en I Could Stay Away Forever.

Mocht het iemand boeien dan som ik later ook nog wel de nummers die ik mooi vind van hun tweede cd (When It's All Over We Still Have To Clear Up) op. (nu niet, geen tijd)
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:59:02 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41108608
Ik vind die Last Straw tot nu toe (oppervlakkig geluisterd) beter dan Polar Bears. Maar goed, ik ga ze allemaal oefenen voor de 11e
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_41110694
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef kreuk050 het volgende:
Goed zo, hoe meer chickies hoe beter
Sorry, ik ga ook om het mannen-gehalte weer wat omhoog te krikken.....alhoewel....ik denk dat ik m'n moeder maar eens op een kaartje trakteer want die vind het ook helemaal geweldig
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 23:23:13 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41112912
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:35 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Luister ook zeker naar hun eerste twee albums. Wel stukken experimenteler en minder gestileerd dan hun laatste twee albums. En over de hele cd's gekeken vind ik de kwaliteit ook een stuk minder, maar er zitten wel een aantal hele mooie nummers tussen.

Van hun eerste cd 'Songs for Polarbears' (laat ik maar verder niet over eisbären beginnen ) raad ik iig iedereen aan om eens naar Mahogany te luisteren. Andere mooie nummers op dat album zijn The Last Shot Ringing In My Ears, Get Balsamic Vinegar... Quick You Fool, NYC, Velocity Girl, Fiveteen Minutes Old, One Hundred Things You Should Have Done In Bed, Jj, My Last Girlfriend en I Could Stay Away Forever.

Mocht het iemand boeien dan som ik later ook nog wel de nummers die ik mooi vind van hun tweede cd (When It's All Over We Still Have To Clear Up) op. (nu niet, geen tijd)
Bedankt voor deze uitgebreide reactie Ik ga zeker naar die nummers luisteren. Ik heb nog bijna twee maanden de tijd dus dat moet lukken

Wat ik trouwens ook zo geweldig vind aan Gary is dat hij een beetje verlegen is en zo ontzettend dankbaar. Tijdens Run toen iedereen met die aanstekers stond kon hij uit emotie even niet zingen, zo schattig En hij keek steeds zo liev het publiek in, echt dankbaar dat de mensen de nummers kenden. Ik hou van dat soort bands!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41112980
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die Last Straw tot nu toe (oppervlakkig geluisterd) beter dan Polar Bears. Maar goed, ik ga ze allemaal oefenen voor de 11e
Final Straw bedoel je en ga er maar niet van uit dat ze nummers van Songs for Polarbears zullen spelen (evenals When It's All Over We Still Have To Clear Up). Dus leer maar gewoon Final Straw en Eyes Open uit je kop
Vaste nummers van ze zijn iig How To Be Dead, Chocolate, Run, Grazed Knees, You're All I Have, Chasing Cars, Beginning To Get To Me en Open Your Eyes
pi_41113159
Het spijt me hoor. Ik vind Snow Patrol echt hele goede muziek maken. Maar het optreden op Lowlands was gewoon NIET GOED. Die vent was zo verschrikkelijk zenuwachtig dat hij de helft compleet verprutste. Dat jullie dat niet is opgevallen.
pi_41113330
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef Vitalogy het volgende:
Het spijt me hoor. Ik vind Snow Patrol echt hele goede muziek maken. Maar het optreden op Lowlands was gewoon NIET GOED. Die vent was zo verschrikkelijk zenuwachtig dat hij de helft compleet verprutste. Dat jullie dat niet is opgevallen.
pi_41113588
Hey, dweperige groupie
doe eens wat foto's plaatsen in je fotoboek.
pi_41113647
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Vitalogy het volgende:
Hey, dweperige groupie
doe eens wat foto's plaatsen in je fotoboek.
Ah, groupies zijn oké?
Ik dweep trouwens alleen met Luke (nouja, eigenlijk niet meer) Johnny en Carl
  donderdag 24 augustus 2006 @ 03:52:07 #195
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41118540
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef Vitalogy het volgende:
Het spijt me hoor. Ik vind Snow Patrol echt hele goede muziek maken. Maar het optreden op Lowlands was gewoon NIET GOED. Die vent was zo verschrikkelijk zenuwachtig dat hij de helft compleet verprutste. Dat jullie dat niet is opgevallen.
Ik was waarschijnlijk aan het genieten van de muziek, of ie nou fouten maakte ja of nee, het klonk in ieder geval geweldig en daar gaat het voor mij om. Dat technisch geneuzel kan me gestolen worden.
  Moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 12:52:53 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41126089
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:39 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ah, groupies zijn oké?
Ik dweep trouwens alleen met Luke (nouja, eigenlijk niet meer) Johnny en Carl
En Alexander Carl heb ik ook aan mijn lijstje toegevoegd Gary stond er al een tijdje op Luke is er inderdaad weer af
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41126166
Nee idd, op Lowlands waren ze niet overtuigend
Are you nuts??
pi_41147053
Sticky Teenage Twin
pi_41149781
Waar werden die aanstekers dan uitgedeeld? Want Dolf beloofde dat iedereen er één zou krijgen, maar ik heb niks gezien (stond in het rechter voorste vak)!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:04:11 #200
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41149821
hij was domme opmerking aan het maken, want in het krantje stond toch duidelijk vermeld dat de aanstekers die middag gratis werden uitgedeeld bij de Boutique cd-shop (1500 stuks). Ik was zelf een uur te laat toen we er langs liepen, had er wel graag eentje willen hebben maar helaas dus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')