En dat is vandaag pas bekend geworden?quote:Op maandag 15 november 2004 15:23 schreef Maestrov het volgende:
Concert gaat vanavond niet door!
Ik zag het. Het zit niet echt mee met de optredens in NL geloof ik he?quote:Op maandag 15 november 2004 16:47 schreef Maestrov het volgende:
Yep, kijk maar op de paradiso site...
Woonde ik maar in amsterdam, ik vind het album no cities left echt geweldig!quote:Op maandag 15 november 2004 18:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Het optreden van Snow Patrol, vanavond in Paradiso, gaat ivm zieke zanger NIET door.
Het is uitgesteld naar januari 2005, een nieuwe datum wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.
Het optreden van voorprogramma the Dears gaat WEL door. Zij treden om 21.00 uur op. Dit optreden is GRATIS.
nog steeds?quote:Op maandag 27 december 2004 21:55 schreef Public_NME het volgende:
Final Straw is gewoon geniaal! Snow patrol is erg hot in de UK, net zoals The Zutons en Franz Ferdinand.
Ja ik hoor de singles van Snow Patrol zeer regelmatig langs komen op Virgin radio wat ze luisteren op mijn werk. The Zutons reclame is om de haverklap op tv, net als Franz Ferdinand en die clips zie ik ook regelmatig op tv.quote:
Run is heel erg goedquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:35 schreef SCH het volgende:
Die single run is wel erg goed.
nu baal ik er nog meer van dat ik geen kaartje van U2 hebquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ze zien, hoorde op 3FM dat ze in het voorprogramma van U2 staan!Ben benieuwd....
Hier staat het concert van de Paradiso online.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:38 schreef Dandilion het volgende:
Goed van ze zeg dat ze in het voorprogramma van u2 staan.
Ik heb de cd Final Straw, ben verliefd geworden op het liedje Run.
Ik heb een concert van hun op dvd. :-)
Live zijn ze ook erg goed!! Jammer genoeg had ik geen kaartje voor het concert wat ze pas geleden in Paeadiso hebben gegeven.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:35 schreef SCH het volgende:
Die single run is wel erg goed.
morgen begint de kaartverkoop dus!quote:Veel mensen zullen het concert van de rock formatie Snow Patrol in Paradiso nog wel herinneren. Het is dan ook fijn om mee te kunnen delen dat de band van Gary Lightbody weer terug komt in Amsterdam en dit keer op 7 maart in de Melkweg. Nog geen Heineken Music Hall voor deze band dus. De band werkt momenteel aan het vierde album ''Eyes Open'' en de kans is dus groot dat je hier tijdens dit optreden al wat van mee krijgt.
Of er nog andere optredens van Snow Patrol in Nederland komen is nog niet bekend. De voorverkoop van het concert in de Melkweg zal beginnen op 27 januari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |