wat dat betreft zou een flesje wijn natuurlijk altijd kunnenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:43 schreef Bioslock het volgende:
Ik koop altijd bier. Dat lust mijn moeder namelijk niet.
Uiteraard niet. Het is geen feestdag.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dat betreft zou een flesje wijn natuurlijk altijd kunnen
het hoeft niet altijd practisch te zijn
Ervan uitgaan dat je wat krijg is datquote:Op donderdag 29 april 2004 15:54 schreef Sylvana het volgende:
Mijn moeder is dit jaar met moederdag op vakantie, scheelt dus een cadeautje
Maar mijn moeder maakt altijd een lijstje met wat ze wil hebben, dus dat is lekker makkelijk
Ze zet er natuurlijk wel meerdere dingen op, zodat ze niet precies weet wat ze krijgt, en nou weet ze iig wel dat ze dingen krijgt die ze zelf leuk vindtquote:Op donderdag 29 april 2004 17:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat je wat krijg is datde lol lijkt me er wel af op zo'n moment. Gewoon een willekeurige keer extra attent zijn is veel leuker
9 mei, dus volgende week zondagquote:Op donderdag 29 april 2004 17:37 schreef Fillipe het volgende:
Wanneer is het eigenlijk moederdag ?
In België en in Nederland?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
9 mei, dus volgende week zondag
hahahahaahahaahahquote:Op donderdag 29 april 2004 10:54 schreef the_GuYvEr het volgende:
MOET je wat kopen dan?
Koken doe ik zoiezo elke dag alquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:29 schreef pea4fun het volgende:
Doe die dag alles wat je moeder altijd voor jou doet. Koken, afwassen, de was, stofzuigen..you name it. Afkopen met een kadootje is zo makkelijk.
dat was ik dus NIET van plan...quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:29 schreef pea4fun het volgende:
Doe die dag alles wat je moeder altijd voor jou doet. Koken, afwassen, de was, stofzuigen..you name it. Afkopen met een kadootje is zo makkelijk.
O ja dat doe ik ook nog altijd een onbijtje op bed maken voor mijn moederquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was ik dus NIET van plan...
ik ben dan zelf jarig
dus ze mogen alles voor mij doen...
nouja alles zal op mijn pa aankomen dan...
ontbijt op bed voor mij, ontbijt op bed voor mij
en de hele dag mag ie alles regelen
Nee je moet ook niet aan je moeder vragenquote:Op zondag 2 mei 2004 12:03 schreef daeri het volgende:
Mijn moeder wil niet vertellen wat ze wil hebben...en parfum wil ze altijd alleen maar van een merk hebben en dat is godse duur...
help me eens!!
Bloemetjes vind ik zo afgezaagt... uit eten is te duur... en ijs eet ze niet...quote:Op zondag 2 mei 2004 12:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Nee je moet ook niet aan je moeder vragen
wat wil je hebben met moederdag?
Verras haar eens. En een bloemetje kan ook leuk zijn.
Of neem haar mee uit eten of ga een coupe ijs eten en jij betaald.
Dan koop je niksquote:Op zondag 2 mei 2004 13:21 schreef daeri het volgende:
[..]
Bloemetjes vind ik zo afgezaagt... uit eten is te duur... en ijs eet ze niet...want ijs dat je kan halen bij een ijswinkel met van die bakken vers ijs zit vaak ontlasting in
heeft ze gezien bij de smaak politie ofzo.. dus dat eet ze niet meer... ik weet echt helemaal niks...
kwou dat ik een moeder had die een lijstje bij hielt...
Daar dacht ik dus ook aan, maar ze is op vakantiequote:Op donderdag 29 april 2004 10:44 schreef Boobobob het volgende:
broodbakmachine
Ik moet wat kopen... voorheengaande jaren als ik niks kocht werd ze nogal boos...quote:Op zondag 2 mei 2004 13:24 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan koop je niks
Dan geef je haar ontbijt op bed en je gaat uitgebreid voor haar koken. Wees creatief....
Ik denk dat je dat nu wel kan schudden helaasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:23 schreef TwztId het volgende:
Bestaat er een service die bloemen oid aan huis leverd binnen 1 dag![]()
(ja ik was het vergeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |