die lui heb je overal, dus je moet niet alle geneeskunde studenten over één kam scheren.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Sjonge jonge jonge. Gisteren op een geneeskunde feest. Wat een TMF tentoonstelling zeg. Wel leuke meisjes, maar ja, als je daar ff geen zin in hebt.
Maar daar gaat t niet om. Loop ik naar de wc, plukt er zo'n gast aan mn kleren en zegt: leuk spijkerjasje, zn maten eromheen zo zielig naar me lachen. Ik denk ja doeiiii en loop door. Een uur later sta ik op de dansvloer, begint die dikke aap weer aan me te plukken. Dus ik zeg sodemieter op man! Komt zn maat naar me toe: wat zei je? Ik zei tegen je maat dat hij een eind op moet pleuren, en als jij dat nou ook ff doet, blijft t nog gezellig vanavond. Krijg ik een kopstoot. Wil die me gaan meppen. Nou toen kwamen mijn metgezellen ertussen en bleef het daarbij. Sjonge jonge jonge zeg, wat een grote jongens. Ja ik weet het, ik moet dan mn bek houden, maar mijn irritatiegrens met van die natte balletjes is tegenwoordig heel snel bereikt.
Maak van dat geneeskunde maar een HBO opleiding, want zo zag het er daar uit, veel te trendy mensen. Heeft niks meer met studenten te maken.
Zo dat is er uit.
idd... mannen die aan mannen plukken?? homo?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Letteren studenten![]()
Wel een kutactie trouwens! Je had je bek niet hoeven houden imo, want ik zou het ook niet waarderen als een wildvreemde aan me begint te plukken. Rot op. En je hebt 'm gewaarschuwd![]()
En dat je bent weggelopen is ook
Het was dus een geneeskunde feest. Met overwegend TMF publiek en dus die natte gasten. Maar ik had dat punt ook al wel gemaakt in mn post hierbovenquote:Op donderdag 29 april 2004 11:06 schreef nerd4sale het volgende:
Heeft denk ik weinig met geneeskunde te maken. Het klinkt meer als een typisch corpsballenfeest.
Hoeft niet hoor. Ik ben man en ik pluk regelmatig aan mezelf. Ik ben geen homo.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd... mannen die aan mannen plukken?? homo?
Kusje op geven?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:24 schreef Mtijn het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen op t moment dat ik zn hand vasthad
En jij bent student?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Wel leuke meisjes, maar ja, als je daar ff geen zin in hebt.
Misschien zie jij er wel gewoon niet uit? Als ik zou studeren en er komt een mega stinkende gothic aan zou ik er ook wel wat van zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Sjonge jonge jonge. Gisteren op een geneeskunde feest. Wat een TMF tentoonstelling zeg. Wel
Maak van dat geneeskunde maar een HBO opleiding, want zo zag het er daar uit, veel te trendy mensen. Heeft niks meer met studenten te maken.
quote:Op donderdag 29 april 2004 10:50 schreef ErikT het volgende:
Type te veel kraagjes - horizontale streepshirts - Ralph Lauren overhemden - natte mat.
Tamelijk lang haar met een overdosis gel.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:52 schreef TheDon18 het volgende:
Die ''natte mat'' , hoe ziet er dat uit?![]()
He, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:43 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Tamelijk lang haar met een overdosis gel.
Dat lijkt me nu weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:02 schreef Mtijn het volgende:
Nee, meestal zijn het gewoon saaie zielen zonder leven
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:53 schreef Hobiedobie het volgende:
Ik heb nog steeds een hoge pet op van de medische opleidingen, ondanks het geen technische opleiding is.![]()
waar heb jij 't nou overquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Brennie het volgende:
Hou op breek me de bek niet open
Sommige geneeskunde studenten moeten de eerste 2 weken zware, zeer uitgebreide psychologische testen doorstaan voordat ze verder mogen.
Dat wil ik!
Please!
Nou... straal bezopen door de stad in je nakie rennen of andere inwijdings tafrelen, enorm zwaar jaquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Brennie het volgende:
Hou op breek me de bek niet open
Sommige geneeskunde studenten moeten de eerste 2 weken zware, zeer uitgebreide psychologische testen doorstaan voordat ze verder mogen.
Dat wil ik!
Please!
Daar ben ik ook nog wel eens beland. Met huisgenoten. Maar dat doe ik de laatste tijd niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:36 schreef Keroppi het volgende:
Ga dan ook naar een diergeneeskunde feest! In een donkere fietsenkelder met bier voor 70 cent. Veel vee-artsen-to-be dus zo hip is het ook niet. En als je de DJ eens lief aankijkt draaien ze vast Oerend Hard!
(Maar gezellig dat het er isnooit ruzie meegemaakt)
Heb je helemaal gelijk in. Maar t zijn altijd dat soort lui die ruzie zoeken. En echt niet alleen met mij, t is gewoon een bekend fenomeen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:57 schreef Steijn het volgende:
Ik denk dat TS wat door elkaar haalt. 'Ballen' zijn helemaal niet per definitie agressief, pesterig en lichtgeraakt. Echter bij elke bevolkingsgroep zijn er een aantal uitwassen die het voor rest soms verzieken. Denk aan marokkanen, zigeuners enzovoort. Laten we asjeblieft goed in het oog houden dat mensen die polo's en overhemden dragen en natte matten hebben niet per definitie dergelijk tuig zijn als TS tegenkwam.
Nou die met dat natte spijkerjasje was ik. (Is een spijkerjasje met eronder een flodder t-shirt tegenwoordig ook al nat?quote:Op vrijdag 30 april 2004 08:15 schreef OKaNoViC het volgende:
Erik, ik kijk naar je profiel en zie dat je sterrenkunde doet in Utrecht.
Ik neem dus even aan dat het feest waar je het over had, ook in Utrecht was. Toevallig nou, dat ik ook op dat feest was en de hele avond maar één ruzie meegemaakt heb. En dat was tussen een jongen met een nat spijkerjasje (bruin haar) en een jongen met een perzikoranje polo met daarover een lichtblauw witgestreept rugbyshirt (donkerblond haar). Tussen hen in, stond een jongen met een strak zwart shirtje, gouden kettinkje en waarschijnlijk een nep Rolex-horloge (kort donkerbruin krullend haar). Daarnaast een onzekere jongen met een blauw-wit gestreepte blouse. Dat moeten jullie wel geweest zijn of niet?
Ja je hebt een punt. Meestal idd op die feesten. Ik heb ook al eerder gezegd dat de topictitel niet goed is, t gaat om balletjes die ruzie zoeken.quote:Ik denk dat 50% van de mensen die daar waren, geen geneeskundestudenten zijn. De jongen waar jij het over had, kende ik ook niet en is naar mijn mening ook geen geneeskundestudent. Natuurlijk is het shit dat je daar ruzie kreeg, jammer dat het op een geneeskundefeest was en ook jammer dat je hem geen mep terug kon verkopen. Ik zou die miskraam ook nooit een hand gegeven hebben maar gewoon aan de uitsmijter gevraagd hebben of hij het vuilnis even buiten wilde zetten (verder…jouw probleem).
Okee, ik ben dus op je tenen gaan staan. Maar mijn reactie was uit frustratie, dat begrijp je ook wel. Dan krijg je niet echt een genuanceerd verhaal, waarvoor mijn excuses. Verder: 1 ik trok geen jongens aan die gast zocht gewoon ruzie (denk ik) 2. ik had geen zin in een meisje versieren die avond 3. zie hierboven, t gaat dus niet over alle geneeskundestudenten maar over die ballen.quote:Alleen omdat je dan zo gefrustreerd bent dat je 1. jongens aantrekt 2. geen meisje hebt kunnen scoren 3. een kopstoot gekregen hebt, moet jij ineens alle geneeskundestudenten afzeiken.
Geneeskunde moet HBO worden, TMF volk, kunnen geen meisjes pakken, trieste teringlijders…totdat jij op je 43ste zó lang naar sterren gekeken hebt, dat je daardoor een hersentumor hebt ontwikkeld. Dan moet zo’n HBOlul die er 16 jaar voor gestudeerd heeft, ineens toch maar z’n best doen dat ei uit je hoofd te krijgen.
Zoals al blijkt uit hierboven, ik ben het met je eens. De nuance was ff weg, heb je wel eens.quote:Man, doe alsjeblieft iets met je frustratie en met je leven. Probeer iets genuanceerder te praten en niet te denken dat iedereen met een paardje op z’n shirt, een rechtse HBOhomo is, die geen meisje kan krijgen en daarom maar achter jongens met spijkerjasjes aangaat.
Zelf kan ik ook niet tegen dat omhooggevallen corpsuitschot en ik zou ook willen dat die buiten de muren van ons feest bleven, maarja dat heet discriminatie toch?
Nee natuurlijk niet. Wel naar zeg, dat jij daar dan weer tegenaan liep. Gek avondjequote:Toen het feest was afgelopen kwamen er om half zeven, 4 dronken Spanjaarden naar me toe die me in elkaar wilden slaan, omdat ze dachten dat ik wat over hun moeder zei…ALLE SPANJAARDEN ZIJN NAZISTISCHE, AAN KANKERLIJDENDE MOEDERSKINDJES DIE EIGENLIJK NAAR AUSTRALIË GETRANSPORTEERD MOETEN WORDEN OM DAAR ALLEMAAL VERGAST TE WORDEN……of niet Erik?
quote:Ik hoop dat ik je wat inzicht heb kunnen bieden en wacht op een snelle reactie.![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:22 schreef gelly het volgende:
topic titel veranderd.
doe het dan goed: Ruziezoekende CORPSballenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:22 schreef gelly het volgende:
topic titel veranderd.
zeker dit jaar niet naar de Varsity geweest??? het DSC heeft vergelijkbare acties als de topicstarter beschrijft. En Virgiel is ook niet te softste als het om brasacties gaat, maar dat terzijde...quote:Op donderdag 29 april 2004 10:56 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Vreemd verhaal man! Ik weet dat studenten in bijvoorbeeld Delft toch een stuk vriendelijker met elkaar zijn.
Zal wel het soort mensen zijn denk ik.
Whahahahaquote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Zo dat is er uit.
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:03 schreef ErikT het volgende:
Nou die met dat natte spijkerjasje was ik. (Is een spijkerjasje met eronder een flodder t-shirt tegenwoordig ook al nat?)
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:53 schreef Oosthoek het volgende:
Wat ik nu weer heb meegemaakt? Sta je daar op een gezellig geneeskundefeest de wijffies te spotten, komt er opeens een natte tosti met zo'n vre-se-lijk spijkerjasje naast me staan. Op het moment dat de YMCA in wordt gezet gaat ie een beetje aan mn reet lopen friemelenEerst dacht ik nog dat ie m'n geld wilde jatten, maar al gauw had ik door dat ie me gewoon keihard wilde nemen in de plee
Gelukkig heeft mn maat hem een kopstoot verkocht
maar vanaaavond, heb ik hoofdpijjnn
Nee jij trekt volle zalenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef cerror het volgende:
ErikT , hobby: hockey, stappen, gezelschapspellen
I rest my case..... :')
zie excuses enz hierbovenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:42 schreef detulp050 het volgende:
Tuurlijk, als studenten te trendy zijn dan kan hun opleiding beter HBO worden
Ja een paar leden van het DSC heeft een Amsterdamse student bewusteloos gemept en in het water gegooid alwaar hij bijna verdronk, want hij was bewusteloos. Gelukkig kon hij gered worden. Een bewusteloos iemand in het water gooienquote:Op maandag 3 mei 2004 13:55 schreef lompedroplul het volgende:
[..]
zeker dit jaar niet naar de Varsity geweest??? het DSC heeft vergelijkbare acties als de topicstarter beschrijft. En Virgiel is ook niet te softste als het om brasacties gaat, maar dat terzijde...
Je moe-der!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Whahahaha
Suk-kel!
Ik zal eens zien, want in principe was het wel een okee feest, toch? Overigens vond ik die (of een) vorige (voor de kerst nog) in de Stairway wel beter.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:53 schreef OKaNoViC het volgende:
[..]
Met "nat" bedoelde ik hier "overgoten met water/bier" en niet als "gadsiderrie nat." Maarja, ik begrijp jou ook wel, als je een kopstoot van iemand krijgt moet je het gewoon even afreageren.
En je zegt zelf ook dat er meer nuance in het verhaal hoorde, dus verder ben ik niet meer op mijn teentjes getrapt! Hopelijk weerhoudt het je er niet van om volgend geneeskundefeest weer te komen
maybe tot dan!
Ja na ja, hoewel mn handen wel jeuken op zo'n moment, ik hou toch niet zo van in knokpartijen verzeild raken. Heb je ook weer die nasleep enzo, loop je een keer alleen over straat en dan staan ze daar met zn zessen...nou, nee laat maarquote:Op maandag 3 mei 2004 14:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Hahaha cool toch juist man?
Die gasten slaan we (mn maten en ik) altijd voor ons plezier in elkaar, hebben vaak ook duur spul aan dus kun je ook mooi verzieken. Zal ze leren de ballen
.
Ook altijd leuk, van die simpele lui die je in elkaar meppen omdat je toevallig duurdere kleren aanhebt dan hunquote:Op maandag 3 mei 2004 14:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Die gasten slaan we (mn maten en ik) altijd voor ons plezier in elkaar, hebben vaak ook duur spul aan dus kun je ook mooi verzieken. Zal ze leren de ballen
.
ik heb inderdaad hard gelachen om de braspartijen op de Varsity van Korps tegen Corps... 3x raden wie er wonquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:08 schreef ROG het volgende:
Ho ho, hét Korps is weer een ander Korps. Corps. Dat moet het zijn. Een Korps"lul" is bijv. een Marinier of een Commando. Die sla je niet graag.
volgens mij hoeven dit niet altijd corpsballen te zijn (daar gaat dit topic over)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ook altijd leuk, van die simpele lui die je in elkaar meppen omdat je toevallig duurdere kleren aanhebt dan hun.
Zo een aanvaring heb ik ook al achter de rug afgelopen donderdagnacht.
Klootzakken zijn het, lui die ruzie zoeken.
Wie denk je dat ik quote?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:27 schreef lompedroplul het volgende:
[..]
volgens mij hoeven dit niet altijd corpsballen te zijn (daar gaat dit topic over)
Zijn arm in een houdgreep of zijn hand breken?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:24 schreef Mtijn het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen op t moment dat ik zn hand vasthad
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:58 schreef ChicaneBT het volgende:
.
Houdgreep idd. kijken oftie nog zo stoer is op het moment datie nix meer kan. Ik hou er niet van als mensen mij een kopstoot gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:05 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Zijn arm in een houdgreep of zijn hand breken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |