abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2004 @ 10:20:19 #1
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18765249
Sjonge jonge jonge. Gisteren op een geneeskunde feest. Wat een TMF tentoonstelling zeg. Wel leuke meisjes, maar ja, als je daar ff geen zin in hebt.
Maar daar gaat t niet om. Loop ik naar de wc, plukt er zo'n gast aan mn kleren en zegt: leuk spijkerjasje, zn maten eromheen zo zielig naar me lachen. Ik denk ja doeiiii en loop door. Een uur later sta ik op de dansvloer, begint die dikke aap weer aan me te plukken. Dus ik zeg sodemieter op man! Komt zn maat naar me toe: wat zei je? Ik zei tegen je maat dat hij een eind op moet pleuren, en als jij dat nou ook ff doet, blijft t nog gezellig vanavond. Krijg ik een kopstoot. Wil die me gaan meppen. Nou toen kwamen mijn metgezellen ertussen en bleef het daarbij. Sjonge jonge jonge zeg, wat een grote jongens. Ja ik weet het, ik moet dan mn bek houden, maar mijn irritatiegrens met van die natte balletjes is tegenwoordig heel snel bereikt.
Maak van dat geneeskunde maar een HBO opleiding, want zo zag het er daar uit, veel te trendy mensen. Heeft niks meer met studenten te maken.
Zo dat is er uit.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 29 april 2004 @ 10:24:36 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_18765335
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Sjonge jonge jonge. Gisteren op een geneeskunde feest. Wat een TMF tentoonstelling zeg. Wel leuke meisjes, maar ja, als je daar ff geen zin in hebt.
Maar daar gaat t niet om. Loop ik naar de wc, plukt er zo'n gast aan mn kleren en zegt: leuk spijkerjasje, zn maten eromheen zo zielig naar me lachen. Ik denk ja doeiiii en loop door. Een uur later sta ik op de dansvloer, begint die dikke aap weer aan me te plukken. Dus ik zeg sodemieter op man! Komt zn maat naar me toe: wat zei je? Ik zei tegen je maat dat hij een eind op moet pleuren, en als jij dat nou ook ff doet, blijft t nog gezellig vanavond. Krijg ik een kopstoot. Wil die me gaan meppen. Nou toen kwamen mijn metgezellen ertussen en bleef het daarbij. Sjonge jonge jonge zeg, wat een grote jongens. Ja ik weet het, ik moet dan mn bek houden, maar mijn irritatiegrens met van die natte balletjes is tegenwoordig heel snel bereikt.
Maak van dat geneeskunde maar een HBO opleiding, want zo zag het er daar uit, veel te trendy mensen. Heeft niks meer met studenten te maken.
Zo dat is er uit.
die lui heb je overal, dus je moet niet alle geneeskunde studenten over één kam scheren.
Alleen bij letteren heb je ze niet
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage donderdag 29 april 2004 @ 10:27:39 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18765388
Letteren studenten

Wel een kutactie trouwens! Je had je bek niet hoeven houden imo, want ik zou het ook niet waarderen als een wildvreemde aan me begint te plukken. Rot op. En je hebt 'm gewaarschuwd
En dat je bent weggelopen is ook
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 29 april 2004 @ 10:39:03 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_18765630
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Letteren studenten

Wel een kutactie trouwens! Je had je bek niet hoeven houden imo, want ik zou het ook niet waarderen als een wildvreemde aan me begint te plukken. Rot op. En je hebt 'm gewaarschuwd
En dat je bent weggelopen is ook
idd... mannen die aan mannen plukken?? homo?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 april 2004 @ 10:50:16 #5
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18765928
Misschien kan de topicnaam beter veranderd worden in: Natte kutballetjes. Want dat waren het. Type te veel kraagjes - horizontale streepshirts - Ralph Lauren overhemden - natte mat.
Hoewel het TMF environment natuurlijk een broeinest is voor dit soort gasten.

Echt te debiel. Kwam mijn maat er dus tussen, en toen moest ik die gast een hand gaan geven. Dus ik weiger, ja hallo, die gast geeft me een kopstoot. Uiteindelijk op aandringen van mn vriend toch maar gedaan, want ja, wij waren met zn vieren op een geneeskunde feest. Ik hoorde nog die gast: "ik bied hem toch mn hand aan?" Echt die arrogantie, ruzie zoeken, zelfs fysiek worden en dan denken dat als je een hand aanbiedt alles weer goed is . Wat een kutvolk. Na ja, was het voorbij, gaan ze je nog 5 minuten aan staan kijken. Ik ben er maar mee gestopt na 10 seconden, maar dat zie je dan uit je ooghoek...te kansloos eigenlijk om er uberhaupt een topic over te openen.

Trouwens wel leuk om die gasten bij iedere poging kansloos de mist in te zien gaan bij de vrouwen, hoewel het daar echt niet lastig was, getuige alles wat er om ons heen gebeurde. Ik twijfelde nog om zo'n meisje te versieren waar zij een uur tegenaan hadden staan rijden, maar ja, dat leek me toch niet zo'n verstandig plan plus ik had er sowieso die avond geen zin in. Zo, nou is het boek dicht.
pi_18766072
Vreemd verhaal man! Ik weet dat studenten in bijvoorbeeld Delft toch een stuk vriendelijker met elkaar zijn.

Zal wel het soort mensen zijn denk ik.
Ja Ja
pi_18766190
Volgens de wc's op onze faculteit neuken geneeskunde studentes het best.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18766317
Heeft denk ik weinig met geneeskunde te maken. Het klinkt meer als een typisch corpsballenfeest.
  donderdag 29 april 2004 @ 11:08:41 #9
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18766391
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:06 schreef nerd4sale het volgende:
Heeft denk ik weinig met geneeskunde te maken. Het klinkt meer als een typisch corpsballenfeest.
Het was dus een geneeskunde feest. Met overwegend TMF publiek en dus die natte gasten. Maar ik had dat punt ook al wel gemaakt in mn post hierboven
  donderdag 29 april 2004 @ 11:23:26 #10
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_18766758
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

idd... mannen die aan mannen plukken?? homo?
Hoeft niet hoor. Ik ben man en ik pluk regelmatig aan mezelf. Ik ben geen homo.
pi_18766779
Ik weet wel wat ik zou doen op t moment dat ik zn hand vasthad
  donderdag 29 april 2004 @ 11:37:54 #12
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_18767128
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:24 schreef Mtijn het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen op t moment dat ik zn hand vasthad
Kusje op geven?
opgezegd@fok.nl
pi_18769921
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef FoXje het volgende:

[..]

Kusje op geven?
Bijna goed
pi_18770343
bovenbuurvrouw, geneeskunde feestjes erik maakt ook van alles mee
  donderdag 29 april 2004 @ 16:47:30 #15
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_18774366
-edit-
  donderdag 29 april 2004 @ 16:48:43 #16
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_18774389
quote:
Wel leuke meisjes, maar ja, als je daar ff geen zin in hebt.
En jij bent student?

pi_18775327
quote:
Sjonge jonge jonge. Gisteren op een geneeskunde feest. Wat een TMF tentoonstelling zeg. Wel
Misschien zie jij er wel gewoon niet uit? Als ik zou studeren en er komt een mega stinkende gothic aan zou ik er ook wel wat van zeggen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_18775346
geneeskundestudenten zijn omhoog gevallen alfa's
  FOK!fossiel donderdag 29 april 2004 @ 21:36:49 #19
1455 Keroppi
kool kikker
pi_18780504
Ga dan ook naar een diergeneeskunde feest! In een donkere fietsenkelder met bier voor 70 cent. Veel vee-artsen-to-be dus zo hip is het ook niet. En als je de DJ eens lief aankijkt draaien ze vast Oerend Hard!

(Maar gezellig dat het er is nooit ruzie meegemaakt)
Chick on a mission
pi_18781326
Ik ben een gewone alfa. Problemen mee?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_18782083
Bèta 4 life aaaiight?
pi_18782140
Spijkerjasje
pi_18782165
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:50 schreef ErikT het volgende:
Type te veel kraagjes - horizontale streepshirts - Ralph Lauren overhemden - natte mat.
M-o-d-e
  donderdag 29 april 2004 @ 22:51:01 #24
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_18782173
Wat een kut-gasten

*kuch*
eigenlijk moet je zn adres opzoeken en alsnog zn kop eraf trekken.

Een kopstoot... dat je dat pikt: bij mij was de maat al over-vol geweest op het moment dat die gasten begonnen te lachen. wat denken ze wel niet, arrogante lozers

Overigens heb ik niets tegen Ralph-lauren-types hoor, er zijn leuke (lees heel leuke) meiden bij
  donderdag 29 april 2004 @ 22:52:21 #25
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_18782205
Die ''natte mat'' , hoe ziet er dat uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')