die lui heb je overal, dus je moet niet alle geneeskunde studenten over één kam scheren.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Sjonge jonge jonge. Gisteren op een geneeskunde feest. Wat een TMF tentoonstelling zeg. Wel leuke meisjes, maar ja, als je daar ff geen zin in hebt.
Maar daar gaat t niet om. Loop ik naar de wc, plukt er zo'n gast aan mn kleren en zegt: leuk spijkerjasje, zn maten eromheen zo zielig naar me lachen. Ik denk ja doeiiii en loop door. Een uur later sta ik op de dansvloer, begint die dikke aap weer aan me te plukken. Dus ik zeg sodemieter op man! Komt zn maat naar me toe: wat zei je? Ik zei tegen je maat dat hij een eind op moet pleuren, en als jij dat nou ook ff doet, blijft t nog gezellig vanavond. Krijg ik een kopstoot. Wil die me gaan meppen. Nou toen kwamen mijn metgezellen ertussen en bleef het daarbij. Sjonge jonge jonge zeg, wat een grote jongens. Ja ik weet het, ik moet dan mn bek houden, maar mijn irritatiegrens met van die natte balletjes is tegenwoordig heel snel bereikt.
Maak van dat geneeskunde maar een HBO opleiding, want zo zag het er daar uit, veel te trendy mensen. Heeft niks meer met studenten te maken.
Zo dat is er uit.
idd... mannen die aan mannen plukken?? homo?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Letteren studenten![]()
Wel een kutactie trouwens! Je had je bek niet hoeven houden imo, want ik zou het ook niet waarderen als een wildvreemde aan me begint te plukken. Rot op. En je hebt 'm gewaarschuwd![]()
En dat je bent weggelopen is ook
Het was dus een geneeskunde feest. Met overwegend TMF publiek en dus die natte gasten. Maar ik had dat punt ook al wel gemaakt in mn post hierbovenquote:Op donderdag 29 april 2004 11:06 schreef nerd4sale het volgende:
Heeft denk ik weinig met geneeskunde te maken. Het klinkt meer als een typisch corpsballenfeest.
Hoeft niet hoor. Ik ben man en ik pluk regelmatig aan mezelf. Ik ben geen homo.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd... mannen die aan mannen plukken?? homo?
Kusje op geven?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:24 schreef Mtijn het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen op t moment dat ik zn hand vasthad
En jij bent student?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Wel leuke meisjes, maar ja, als je daar ff geen zin in hebt.
Misschien zie jij er wel gewoon niet uit? Als ik zou studeren en er komt een mega stinkende gothic aan zou ik er ook wel wat van zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:20 schreef ErikT het volgende:
Sjonge jonge jonge. Gisteren op een geneeskunde feest. Wat een TMF tentoonstelling zeg. Wel
Maak van dat geneeskunde maar een HBO opleiding, want zo zag het er daar uit, veel te trendy mensen. Heeft niks meer met studenten te maken.
quote:Op donderdag 29 april 2004 10:50 schreef ErikT het volgende:
Type te veel kraagjes - horizontale streepshirts - Ralph Lauren overhemden - natte mat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |