Sorry, same here. Veel succesquote:Op donderdag 29 april 2004 08:14 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Zeer vet topic en ik ben benieuwd wat de reacties zijn. Helaas kan ik niet meedoen aangezien ik tot de "verdom-het-niet-om-Metallica-na-te-doen" gitaristen behoor.![]()
Laat ik met de hand over het hart strijken en dit een keer door de vingers zien. Welkom.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:30 schreef Gitarist het volgende:
Dus ik mag niet in dit topic posten als ik (naast veel jazz en blues nummers) ook wel eens een nummertje Nirvana of Metallica meespeel?
Ik ken beide nummers niet. Even downloaden en luisteren maar en dan kijk ik daarna wel of ik je van commentaar kan voorzien.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:06 schreef Gitarist het volgende:
Dank je![]()
Ik ben op dit moment bezig met het nummer "Night and day", in de uitvoering van Everything but the girl. Iemand ervaringen en / of tips?
Het vervelende van deze versie van het nummer is, dat er waarschijnlijk iets fout is gegaan bij het masteren. De tuning van de gitaar op de "plaat" zit namelijk tussen E en Eb in. Beetje jammer, maar goed. Ik heb de begeleiding zelf ingespeeld op de computer en ben er wat overheen aan 't soleren.
Trouwens, een tip voor een leuk blues nummer: BB King & Eric Clapton - Days of old
Lijkt erg veel op mijn gitaar, ook een alhambra. Zie alleen niet goed of er een golpeador opzit.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:55 schreef Luchtpost het volgende:
Kwijlt u even allen op de geweldige prijs/kwaliteit verhouding van deze gitaar.
[afbeelding].,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!
...en nu even in het Nederlands.....quote:Op maandag 3 mei 2004 12:09 schreef Anotsu het volgende:
[..]
Lijkt erg veel op mijn gitaar, ook een alhambra. Zie alleen niet goed of er een golpeador opzit.
Een golpeador is een tikplaat. Een laagje zeer hard plastic dat op de gitaar wordt geplakt zodat je je lak niet aan gort slaat en allemaa onprettige butsen in je mooiequote:Op maandag 3 mei 2004 17:02 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
...en nu even in het Nederlands.....(oftewel: wat is een golpeador?)
Je leraar heeft vast aan het Rotterdamse conservatorium gezeten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef Anotsu het volgende:
Luchtpost, hoe lang speel je al flamenco? Ben zelf pas sinds october ofzo bezig, na een aantal jaar elektrisch (voornamelijk jazz) te hebben gespeeld.
Ik ben nu bezig met stukken Paco Pena's boek Toques Flamencos. Mijn leraar heeft nog les van hem gehad![]()
Dat is wel waar ja, maar ik heb gelukkig wel het voordeel van een erg goede leraar die al les kreeg, in spanje, van Paco Pena voordat die in Rotterdam lesgafquote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:51 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
...maar zoals jij ook wel zal ervaren is het vrij gemakkelijk om iets te maken dat voor een leek op Flamenco lijkt en op en echte Flamenco.
Bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:09 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Een golpeador is een tikplaat.....
Ik heb ook een gitaar en vele vinden mij alternatief, maar ik heb wel het boek Learn to play guitar with MetallicAquote:Op donderdag 29 april 2004 08:14 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Zeer vet topic en ik ben benieuwd wat de reacties zijn. Helaas kan ik niet meedoen aangezien ik tot de "verdom-het-niet-om-Metallica-na-te-doen" gitaristen behoor.![]()
Oh, leuk boek. Is dat uit dezelfde reeks als het tipboek voor de Engelse uitspraak door Wim Kok ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:50 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb ook een gitaar en vele vinden mij alternatief, maar ik heb wel het boek Learn to play guitar with MetallicA :')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |