Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 29 april 2004 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel hoor. Maandag ga ik gewoon in een toga de hele dag hierzo met geheven hand bijbelteksten lopen verkondigen.
quote:Ah zo. Nou dan is bij deze mijn lidmaatschap opgezegd.
Juistem. Ze zijn al een beetje bang voor me dus daar kan ik mooi gebruik van maken. Ik begin wel met Openbaringen, daar staan van die grootse woorden inquote:Op donderdag 29 april 2004 15:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik zie het al voor meJe gaat met vurige tong het woord Gods verkondigen (in oranje hesje)?
![]()
"nou vooruit" zegt ze... Wie was hier nou de voorzitter?quote:Uh het stond tussen aanhalingstekentjes he? Hmm nou vooruit je mag wat onderwerpen aandragen
Heb je al iets in gedachten?
Oei dat klinkt goed..quote:Op donderdag 29 april 2004 15:13 schreef ReCreative het volgende:
Juistem. Ze zijn al een beetje bang voor me dus daar kan ik mooi gebruik van maken. Ik begin wel met Openbaringen, daar staan van die grootse woorden in. "Ik betuig aan een ieder die de woorden der profetie van dit boek hoort: Indien iemand hieraan toevoegt, God zal hem toevoegen de plagen die in dit boek beschreven zijn; en indien iemand afneemt van de woorden van het boek dezer profetie, God zal Zijn deel afnemen van het geboomte des levens en van de heilige stad, welke in dit boek beschreven zijn". Zalig
We hadden nog geen voorzitter...quote:"nou vooruit" zegt ze... Wie was hier nou de voorzitter?
Ligt er aan hoe bijbelvast ze zijn. Mss vinden ze er wel troost in, dan heb ik een leuke dag en zijn zij geholpen. Dan is het allebei constructiefquote:Op donderdag 29 april 2004 15:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Oei dat klinkt goed..
Maar uhm dat is misschien constructief voor jou, maar hebben zij er dan ook wat aan?
Denk niet dat je zullen begrijpen
Iig zou het wel een stoere actie zijn
Welles. Ikkequote:We hadden nog geen voorzitter...
quote:Op donderdag 29 april 2004 15:25 schreef ReCreative het volgende:
Ligt er aan hoe bijbelvast ze zijn. Mss vinden ze er wel troost in, dan heb ik een leuke dag en zijn zij geholpen. Dan is het allebei constructief.
Ohja die mysterie weer..quote:De beweegredenen snappen ze natuurlijk niet, maar dan is er weer een stukje mysterie gered.
En dat bepaal jij? Grmpf! I'm outquote:Welles. Ikke
Dat laatste misschien wel ja. Leuke vraag, moest echt ff nadenkenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja die mysterie weer..
Hoe kan je een mysterie aanhouden als je niet zelf weet wie je bent? Hoe maak je dan het onderscheid tussen de mysterie en de werkelijke jou? Of is de mysterie dat deel van jou wat je al kent en vervolgens geheim houdt?
Tuurlijkquote:En dat bepaal jij? Grmpf! I'm out![]()
Gedeeld voorzittersschap? Kan dat ook?
Ik dacht wel dat je je dan ietsje beter zou voelenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat laatste misschien wel ja. Leuke vraag, moest echt ff nadenken![]()
Leukquote:Tuurlijk.
Idd! Leukquote:Op donderdag 29 april 2004 15:45 schreef psiii het volgende:
dat sluit wel aan bij jou uitleg van mijn droom, RC
Liefquote:Op donderdag 29 april 2004 15:48 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik dacht wel dat je je dan ietsje beter zou voelen
quote:Kan je dat mysterie op dezelfde manier vormgeven als wie jij werkelijk bent? Als een soort alter ego? Of bestaat de mysterie zelf helemaal niet als een soort persoon en is het gewoon het 'verborgene' ? Kan je iets wat verborgen is ook vormgeven door middel van precies datgene te zijn wat je niet bent?
Kan je iets wat je verborgen houdt eigenlijk wel tot uitdrukking brengen? Als je iets niet uitdrukt, bestaat het dan wel?
Hoe dient dit mysterie jou door niet uit te drukken wie je werkelijk bent?
Enz enz
Kee dan, zie je morgenquote:LeukTwee hamertjes
Maar Geerts gaat er weer vandoor! Tot morgen!![]()
* EleanorGoesCrazy zwaait terugquote:Op donderdag 29 april 2004 18:12 schreef qu63 het volgende:
dag dag
ff zwaaien!!![]()
dat d8 ik ook al!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
* qu63 zwaait terug![]()
Ik denk overigens dat we hier met zijn tweetjes zitten, Q![]()
Woeiiiiii!!!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:20 schreef qu63 het volgende:
dat d8 ik ook al!
ik heb net mn eten op en moet nog even wat weg brengen.. daarna kom ik weer naar je toe!!!
quote:Op donderdag 29 april 2004 18:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Woeiiiiii!!!!!![]()
![]()
Plus RCquote:Op donderdag 29 april 2004 18:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik denk overigens dat we hier met zijn tweetjes zitten, Q![]()
min Q want die gaat weer weg!!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Plus RC, want die is net thuis
Daaag!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
min Q want die gaat weer weg!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |