abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18772078
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:04 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Ik krijg ze wel hoor . Maandag ga ik gewoon in een toga de hele dag hierzo met geheven hand bijbelteksten lopen verkondigen.
Ik zie het al voor me Je gaat met vurige tong het woord Gods verkondigen (in oranje hesje)?
quote:
Ah zo. Nou dan is bij deze mijn lidmaatschap opgezegd.
Uh het stond tussen aanhalingstekentjes he? Hmm nou vooruit je mag wat onderwerpen aandragen Heb je al iets in gedachten?
pi_18772199
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik zie het al voor me Je gaat met vurige tong het woord Gods verkondigen (in oranje hesje)?
Juistem. Ze zijn al een beetje bang voor me dus daar kan ik mooi gebruik van maken. Ik begin wel met Openbaringen, daar staan van die grootse woorden in . "Ik betuig aan een ieder die de woorden der profetie van dit boek hoort: Indien iemand hieraan toevoegt, God zal hem toevoegen de plagen die in dit boek beschreven zijn; en indien iemand afneemt van de woorden van het boek dezer profetie, God zal Zijn deel afnemen van het geboomte des levens en van de heilige stad, welke in dit boek beschreven zijn". Zalig
quote:
Uh het stond tussen aanhalingstekentjes he? Hmm nou vooruit je mag wat onderwerpen aandragen Heb je al iets in gedachten?
"nou vooruit" zegt ze... Wie was hier nou de voorzitter?
pi_18772323
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:13 schreef ReCreative het volgende:

Juistem. Ze zijn al een beetje bang voor me dus daar kan ik mooi gebruik van maken. Ik begin wel met Openbaringen, daar staan van die grootse woorden in . "Ik betuig aan een ieder die de woorden der profetie van dit boek hoort: Indien iemand hieraan toevoegt, God zal hem toevoegen de plagen die in dit boek beschreven zijn; en indien iemand afneemt van de woorden van het boek dezer profetie, God zal Zijn deel afnemen van het geboomte des levens en van de heilige stad, welke in dit boek beschreven zijn". Zalig
Oei dat klinkt goed..
Maar uhm dat is misschien constructief voor jou, maar hebben zij er dan ook wat aan?
Denk niet dat je zullen begrijpen
Iig zou het wel een stoere actie zijn
quote:
"nou vooruit" zegt ze... Wie was hier nou de voorzitter?
We hadden nog geen voorzitter...
pi_18772430
Mijn kaart van vandaag:

Rad van Fortuin

Archetype: Het levenslot.

Symboliseert: De willekeurige wendingen van het geluk. Ongeacht de wereldlijke macht die we verwerven, blijft ons lot in handen van God.

Betekenis: Omdat we met onze beperkte mentale vermogens geen verband kunnen leggen tussen alles wat plaats vindt, spreken we over 'lot' of 'toeval'. Het korte leven vernauwt onze blik op de wereld tot zo'n miniscuul stukje, dat het leven zinloos lijkt. Maar het Rad leert ons dat alles met elkaar is verbonden. Het illustreert de wetten van het karma, de beslissende factor in wedergeboorte.

Gemoedstoestand: Er staan veranderingen op stapel in je levensomstandigheden, waarvan je de oorzaken waarschijnlijk nog niet zal begrijpen. Het Wiel des Levens wordt pas zichtbaar als je er afstand van kunt nemen.

Oftewel je kan iets beter waarnemen als je er wat afstand van neemt. Toeschouwer ipv deelnemer. Dat geeft nieuwe (objectieve) inzichten. Ja gids, Geerts begrijpt

Trouwens weer een kaart over veranderingen...
pi_18772476
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Oei dat klinkt goed..
Maar uhm dat is misschien constructief voor jou, maar hebben zij er dan ook wat aan?
Denk niet dat je zullen begrijpen
Iig zou het wel een stoere actie zijn
Ligt er aan hoe bijbelvast ze zijn. Mss vinden ze er wel troost in, dan heb ik een leuke dag en zijn zij geholpen. Dan is het allebei constructief .

De beweegredenen snappen ze natuurlijk niet, maar dan is er weer een stukje mysterie gered .
quote:
We hadden nog geen voorzitter...
Welles. Ikke
pi_18772555
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:25 schreef ReCreative het volgende:

Ligt er aan hoe bijbelvast ze zijn. Mss vinden ze er wel troost in, dan heb ik een leuke dag en zijn zij geholpen. Dan is het allebei constructief .
Misschien..
quote:
De beweegredenen snappen ze natuurlijk niet, maar dan is er weer een stukje mysterie gered .
Ohja die mysterie weer..
Hoe kan je een mysterie aanhouden als je niet zelf weet wie je bent? Hoe maak je dan het onderscheid tussen de mysterie en de werkelijke jou? Of is de mysterie dat deel van jou wat je al kent en vervolgens geheim houdt?
quote:
Welles. Ikke
En dat bepaal jij? Grmpf! I'm out
Gedeeld voorzittersschap? Kan dat ook?
pi_18772744
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja die mysterie weer..
Hoe kan je een mysterie aanhouden als je niet zelf weet wie je bent? Hoe maak je dan het onderscheid tussen de mysterie en de werkelijke jou? Of is de mysterie dat deel van jou wat je al kent en vervolgens geheim houdt?
Dat laatste misschien wel ja. Leuke vraag, moest echt ff nadenken
quote:
En dat bepaal jij? Grmpf! I'm out
Gedeeld voorzittersschap? Kan dat ook?
Tuurlijk .
pi_18772817
10. Rad van Fortuin

Archetype: Het levenslot.

Symboliseert: De willekeurige wendingen van het geluk. Ongeacht de wereldlijke macht die we verwerven, blijft ons lot in handen van God.

Betekenis: Omdat we met onze beperkte mentale vermogens geen verband kunnen leggen tussen alles wat plaats vindt, spreken we over 'lot' of 'toeval'. Het korte leven vernauwt onze blik op de wereld tot zo'n miniscuul stukje, dat het leven zinloos lijkt. Maar het Rad leert ons dat alles met elkaar is verbonden. Het illustreert de wetten van het karma, de beslissende factor in wedergeboorte.

Gemoedstoestand: Er staan veranderingen op stapel in je levensomstandigheden, waarvan je de oorzaken waarschijnlijk nog niet zal begrijpen. Het Wiel des Levens wordt pas zichtbaar als je er afstand van kunt nemen.

pi_18772847
dat sluit wel aan bij jou uitleg van mijn droom, RC
pi_18772900
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:40 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Dat laatste misschien wel ja. Leuke vraag, moest echt ff nadenken
Ik dacht wel dat je je dan ietsje beter zou voelen

Kan je dat mysterie op dezelfde manier vormgeven als wie jij werkelijk bent? Als een soort alter ego? Of bestaat de mysterie zelf helemaal niet als een soort persoon en is het gewoon het 'verborgene' ? Kan je iets wat verborgen is ook vormgeven door middel van precies datgene te zijn wat je niet bent?

Kan je iets wat je verborgen houdt eigenlijk wel tot uitdrukking brengen? Als je iets niet uitdrukt, bestaat het dan wel?

Hoe dient dit mysterie jou door niet uit te drukken wie je werkelijk bent?

Enz enz
quote:
Tuurlijk .
Leuk Twee hamertjes

Maar Geerts gaat er weer vandoor! Tot morgen!
pi_18772951
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:45 schreef psiii het volgende:
dat sluit wel aan bij jou uitleg van mijn droom, RC
Idd! Leuk
pi_18773011
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:48 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik dacht wel dat je je dan ietsje beter zou voelen
Lief
quote:
Kan je dat mysterie op dezelfde manier vormgeven als wie jij werkelijk bent? Als een soort alter ego? Of bestaat de mysterie zelf helemaal niet als een soort persoon en is het gewoon het 'verborgene' ? Kan je iets wat verborgen is ook vormgeven door middel van precies datgene te zijn wat je niet bent?

Kan je iets wat je verborgen houdt eigenlijk wel tot uitdrukking brengen? Als je iets niet uitdrukt, bestaat het dan wel?

Hoe dient dit mysterie jou door niet uit te drukken wie je werkelijk bent?

Enz enz
Wij morgen verder praten!
quote:
Leuk Twee hamertjes

Maar Geerts gaat er weer vandoor! Tot morgen!
Kee dan, zie je morgen
pi_18773076
ik ben weg, naar oma toe
  donderdag 29 april 2004 @ 17:29:45 #189
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18775316
Ik ben ook weg. Tot over een aantal dagen
Eerst ff lekker feesten nu
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 29 april 2004 @ 18:12:37 #190
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18776224
dag dag
ff zwaaien!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_18776257
quote:
Op donderdag 29 april 2004 18:12 schreef qu63 het volgende:
dag dag
ff zwaaien!!
* EleanorGoesCrazy zwaait terug

Ik denk overigens dat we hier met zijn tweetjes zitten, Q
  donderdag 29 april 2004 @ 18:20:14 #192
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18776390
quote:
Op donderdag 29 april 2004 18:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

* qu63 zwaait terug

Ik denk overigens dat we hier met zijn tweetjes zitten, Q
dat d8 ik ook al!
ik heb net mn eten op en moet nog even wat weg brengen.. daarna kom ik weer naar je toe!!!
It's Time To Shine
pi_18776416
quote:
Op donderdag 29 april 2004 18:20 schreef qu63 het volgende:
dat d8 ik ook al!
ik heb net mn eten op en moet nog even wat weg brengen.. daarna kom ik weer naar je toe!!!
Woeiiiiii!!!!!
  donderdag 29 april 2004 @ 18:22:43 #194
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18776438
quote:
Op donderdag 29 april 2004 18:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Woeiiiiii!!!!!
Woeiiiiii!!!!!
It's Time To Shine