hehequote:Op donderdag 29 april 2004 00:28 schreef FokCrash het volgende:
19% :
38 en 10 is 48![]()
(als ik assurantiebelasting ipv btw bedoelde had ik wel 6% ipv 19% gezegd...)![]()
Galgje nalezen is echtquote:Op donderdag 29 april 2004 00:54 schreef livEliveD het volgende:
Ik zal me proberen in te houden voor Geartsjuh![]()
Yeah 1 op rij![]()
Wel strak dat je het bewijs neerzet hier.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:17 schreef Schorpioen het volgende:
Jullie raden maar wat he!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hou het langer uit dan jijquote:Op donderdag 29 april 2004 01:55 schreef livEliveD het volgende:
Hehehe ja dat zou ik ook wel willen.
O wacht ik heb nu Lapo.
Och och och! Wat een pech nu weer! Speciaal voor jou heb ik de meeleefsmiley opgezochtquote:Op donderdag 29 april 2004 02:22 schreef livEliveD het volgende:
Dit is een hele onopvallende lapo. Hopelijk zie je hem niet
Urenlang surfen en toenquote:Op donderdag 29 april 2004 02:34 schreef livEliveD het volgende:
Dank je wel
He hoe kom je aan die coole smileys?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 april 2004 03:19 schreef sweetgirly het volgende:
Trust!!![]()
Dank jequote:
jij ookquote:Op donderdag 29 april 2004 03:28 schreef psiii het volgende:
slaap lekker he
quote:Op donderdag 29 april 2004 06:05 schreef FokCrash het volgende:
Welterusten? GOEIESMORGENS!!!
quote:Op donderdag 29 april 2004 10:59 schreef qu63 het volgende:
mogûh!!![]()
![]()
![]()
quote:
De Duivel
Archetype: Zwarte magie, duistere tegenhanger.
Symboliseert: Het verwekken van materiële illusies. Het oproepen van individuele verlangens op financieel, sexueel of politiek gebied.
Betekenis: De Duivel brengt ons doorgaans met onze eigen schaduwkanten in contact. Hij heerst over de vitale energie die in de donkere, moeilijk toegankelijke ruimte van het zelf ligt opgeslagen. Volledige bevrijding van onbewuste energie kan slechts worden teweeggebracht door deze ruimte, met al haar illusies, verschrikkingen en verlangens, binnen te gaan.
Gemoedstoestand: De Duivel geeft aan dat je een slaaf bent van je verlangens, in plaats van meester over je lot. Dit kan betrekking hebben op een allesoverheersende obsessie, waarbij je je gedwongen voelt dingen te doen die je eigenlijk verafschuwt. Je leeft in de illusie dat er nauwelijks alternatieven voor deze situatie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |