quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:44 schreef Geartsjuh het volgende:
RC'tje!Outdoor rasfilosoof van me
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Ok, klint interessant. Ga je dan morgen hier even een verslagje tikken over hoe het was? Dan kunnen we wel even bepalen of het potentieel meet-materiaal is
quote:Of beide![]()
Daar kan ik dan ook mooi verslag van doen morgenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:51 schreef Geartsjuh het volgende:
http://www.pannekoeken-boerderij.nl/ <- Toch potentieel meet-materiaal![]()
Yes pleasequote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:51 schreef ReCreative het volgende:
Tuurlijk. Zal ik f***'s maken?
Jeetje, en dan heb je alleen nog maar een gedeelte van de benedenverdieping gezien! Tsssquote:, like Martinitorenpark en De Drie "hee nòg een zaal" Gezusters
. Dat wordt nog zoeken dan
voor een geschikte locatie
.
quote:smileyterreur van RC
GMTA??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maak uw keuze:Jullie overtuiging is de werkelijkheid geworden GMTA Glimp uit het collectief Iets anders...
Okquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:57 schreef Geartsjuh het volgende:
Yes please![]()
Ik ga nog een keer alle zalen doen op alle verdiepingenquote:Jeetje, en dan heb je alleen nog maar een gedeelte van de benedenverdieping gezien! Tsss
Iddquote:Volgende keer als we iets gaan "zoeken" moeten we toch een beetje om de formulering denken he? Mijn arme voeten..
quote:
quote:Een "Piratenbanket" houdt in:
U mag net zoveel pannenkoeken eten als u op kunt. het gerecht bestaat uit stapels pannenkoeken, spek- en naturelpannenkoeken die men zelf kan vullen met verschillende ingredi뮴en,t.w.: aardbeienmarmelade, gemengde vruchten,salami,rozijnen,ananas,kalfsragout, gebakken uien met champignons, kaas, appelmoes en natuurlijk stroop en bruine suiker.
We hebben meer Fok!kers nodigquote:vanaf 7 tot 160 personen
7 redden we toch wel??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
We hebben meer Fok!kers nodig.
Je kan wel door alles heenlopen op één avond (op donderdag is dat al wat moeilijker ivm drukte) maar als je ook nog eens bij elke bar bier wilt drinken kan het een lange nacht/week worden..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:06 schreef ReCreative het volgende:
[quote]
Ik ga nog een keer alle zalen doen op alle verdiepingen. Red ik dat ik een week?
Zeer constructiefquote:Idd. Of het resultaat affirmeren in plaats van de methode. Maar door de zoektocht kwamen we toch ook de eetgelegenheid tegen waar we heen geweest zijn? Dus toch constructief
.
7 moet wel lukken jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
7 redden we toch wel??
Groningen he.. is wel ver voor sommigen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
7 redden we toch wel??
Hola!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
7 moet wel lukken ja. En dan allemaal bij Geartsjuh op de bank
![]()
Idd. Ik wou dat ik in staat was dat gevoel doorlopend vast te houdenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:26 schreef Geartsjuh het volgende:
Zeer constructiefEn natuurlijk weer een mooi stukje Groningen gezien. Ach wat zit het leven toch mooi in elkaar he
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hola!
Ja bij mij ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Idd. Ik wou dat ik in staat was dat gevoel doorlopend vast te houden. En 't gaat steeds beter
Nee slijmen gaat je niet helpen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:31 schreef ReCreative het volgende:![]()
![]()
Er kan wel een select gezelschap bij mij overnachten.. maar niet allemaal?!?!quote:Of we zijn al weer weg om half tien. Of we moeten een Bob vinden die een bus kan besturen
Was jij daar ook gisteren?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:34 schreef FokCrash het volgende:
Groningen city rules!![]()
Yupsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Was jij daar ook gisteren?
Nou, dat we elkaar gemist hebben zeg, hoe ìs het mogelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:37 schreef FokCrash het volgende:
Yups![]()
Hmm elke dag zou eigenlijk affirmatiedag moeten zijn maar ik snap je punt welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:51 schreef ReCreative het volgende:
Ik krijg een ideetje: we roepen zondag 2 mei 2004 uit tot:
Universele Affirmatiedag!
Doen jullie mee?
Voorzetje alvast:
Jullie zijn allemaal fantastisch! Jullie zijn lief! Als ik aan "geweldig" denk, denk ik aan jullie!
Iedereen isen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |