Ik betwijfel het,als puntje bij paaltje komt gaat ook hijquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's Alan Smith ...
Ik denk dat SG slimmer is
das fucked up voor Scott Parker als het gerucht klopt.. hij zit net een half jaar bij chelseaquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
Veel LFC supporters vinden dat SG te lang stil is en OF moet zeggen dat-ie blijft OF op moet rotten. Een groot aantal ziet de deal 20Mpond + Duff +Parker wel zitten.
Zelf ben ik er nog niet uit. Ik denk dat waar hij ook speelt ik fan van 'm zal blijven - het is het soort voetballer dat ik leuk vind - en hoop dat-ie bij LFC blijft. Maar aan de andere kant ...
Wel naar CFC, niet naar SCUM.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik betwijfel het,als puntje bij paaltje komt gaat ook hij
Eigen schuld voor Money-before-your-club Parkerquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:58 schreef O-DOG het volgende:
[..]
das fucked up voor Scott Parker als het gerucht klopt.. hij zit net een half jaar bij chelsea
Sinds AS sta ik iig nergens meer van te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Wel naar CFC, niet naar SCUM.
quote:Liverpool skipper Steven Gerrard is to undergo surgery on his injured foot.
Gerrard fractured a metatarsal in the first half of Liverpool's match at Manchester United, and he is due to be out of action for eight weeks.
The Reds have confirmed that, after a consultation with his surgeon, it was decided that a screw should be fitted to the bone in his foot.
Anfield spokesman Ian Cotton confirmed the operation but insisted that it should not affect Gerrard's scheduled comeback.
"It's a small surgical procedure and will take place on Wednesday afternoon," said Cotton.
"We are confident that this minor operation will not delay his rehabilitation period of eight weeks."
It will still be an anxious time for Rafa Benitez's side, as Gerrard's leadership has been sorely missed, especially away from home.
Gerrard is also missing England's two World Cup qualifiers against Wales and Azerbaijan, while his continued absence from Liverpool's UEFA Champions League games is a further worry.
Ja wat een overtreding weer hij was niet te houenquote:Op donderdag 9 december 2004 08:34 schreef Sloggi het volgende:
Twee rode kaarten, een afgekeurde goal en een superknal
Ja idd maar volgens mij word het bij hem soms Zwart voor de ogen als hij hem goed had geraaktquote:Op donderdag 9 december 2004 10:17 schreef stevengerrard het volgende:
ik ben ermee eens dat die gele kaart ook een rode had kunnen zijn. Een ding stond voorop, niemand kan Gerrard verwijten dat hij zich niet helemaal heeft gegeven. Hij ging gister als een waardige aanvoerder weer voorop in de strijd!!
Het is schijnbaar nog steeds niet uit zijn systeem, want gisteren had hij gewoon twee rode kaarten verdiend met zijn overtredingen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...
Hij weet het nu beter te plaatsen. Hij zag hoe ver hij kon gaan met deze scheids (een prutser eerste klas), dat de Grieken ook aan schoppen waren en zag dat zeker op dat moment LFC strijd en passie nodig had. De ultieme wil om te winnen. Alles op alles. De beuk er in.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is schijnbaar nog steeds niet uit zijn systeem, want gisteren had hij gewoon twee rode kaarten verdiend met zijn overtredingen.
Wel een wonderschoon doelpunt.
Ja maar keane lukte het welquote:Op donderdag 9 december 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Bij die overtreding waar hij geel voor kreeg, was het toch wel ff een Keane-Haland flashback.
-edit, dubbel-quote:Op maandag 30 mei 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
SUPER STEVEN GERRARD is vandaag 25 jaar geworden.
En ik kreeg te horen dat die vriend die afgelopen weekend in Liverpool was een officieel LFC shirt met Gerrard voor me gehaald
Feli Steven!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
En ik kreeg te horen dat die vriend die afgelopen weekend in Liverpool was een officieel LFC shirt met Gerrard voor me gehaald
Jamie was toch wel de held van de finalequote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef Doc het volgende:
Ik sta nu op 6 LFC shirts(+1 casual shirt)
Als ik nog aan een speciale CL-finale editie kan komen komt er Jamie achterop te staan.
* jaloers isquote:Op maandag 30 mei 2005 20:09 schreef Doc het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |