abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18754813
Heeft iemand ervaring met deze borstvergrotende pillen?
Ik vind het namelijk raar dat ze worden verkocht als het écht niet werkt...(hebben ze hier geen FDA-achtige instantie?)
pi_18755137
Helaas, daar kan ik je niet mee helpen. Waar ik wel mee kan helpen is natuurlijke borstvergroting.
quote:

Natuurlijke borstvergroting

PUMP IT UP!

Een mooie stevige borstpartij, wie droomt daar niet van. Stevige ronde borsten zijn het teken van vrouwelijkheid en een gespierde borstkas is een uiting van daadkracht en personality. De Engelse zooloog Desmond Morris heeft aangetoond dat in het eerste contact mensen elkaar beoordelen op borsten en gezicht. Dus: verbeter je borstpartij en je maakt een goede eerste indruk.
In totaal zijn er 1 tot 3 twee groepen oefeningen, namelijk voor (a) het onderste en middengedeelte van de borst en (b) voor de bovenkant van de borst. Om een mooie ronde borstpartij te krijgen zullen 'schuine' borstoefeningen moeten worden uitgevoerd, met accent op de bovenkant. De volgende oefeningen geven het beste resultaat:
  • 1. Incline dumbbell bench press.

Zittend op de drukbank met een rughoek van 45 graden, schouderhoek ook 45 graden, in de eindpositie vormen de dumbbells een driehoek.

• 2. Schuine push up.
    Uitvoeren met benen op een verhoging, lichaam recht houden.

• 3. Pecdeck.

Ellebogen lager dan de schouders!

• 4. Bench press.

Houd altijd een vuistruimte tussen de stang en de borst!

Programma's als 'Make me beautiful' wekken de indruk dat dit droombeeld alleen op een onnatuurlijke manier is te bereiken: door implantatie van siliconen of zoutzakjes. Dat is jammer, want het kan ook op een natuurlijke en veel goedkopere manier, namelijk met doelgerichte krachttraining. Als je bereid bent om wekelijks een tot drie keer te trainen, kun je al binnen twee tot drie maanden de eerste mooie resultaten zien!
    Als vrouw kun je door middel van training de omvang van de borsten met minimaal een cupmaat (!) vergroten en bovendien de borsten verstevigen. Vrouwen zijn vaak terughoudend om doelgericht hun borstspieren te trainen omdat ze denken dat hun borsten daar kleiner van worden. Vet op de borsten zou worden omgezet in strakke spieren. Maar dat is absoluut niet waar!
    Vrouwen die doping gebruiken met anabole werking zullen inderdaad minder borstvet krijgen. De verhoging van het testosterongehalte verandert een vrouwenlichaam namelijk in een mannenlichaam. Bij een training zonder doping, op natuurlijke basis, zal dit niet gebeuren. Zoals het onmogelijk is om met buikspieroefeningen specifiek buikvet te laten verdwijnen, zo is het ook onmogelijk om met borstspieroefeningen specifiek borstvet aan te spreken.
    Door maximale krachttraining van de borstspieren (pectoralis major) zal hypertrofie oftewel volumetoename van de borstspieren ontstaan. Deze spieren, die zich direct onder het borstweefsel bevinden, zullen het borstweefsel omhoog duwen, waardoor de borsten in totaliteit groter worden. De stevigheid van het borstweefsel zelf wordt bepaald door de zogeheten collagene vezels van het bindweefsel. Deze vezels zijn gevoelig voor trekkracht. Kort gezegd worden deze vezels steviger wanneer er regelmatig door middel van spiertraining aan wordt getrokken.
    Een goed trainingsrecept (voor mannen en vrouwen) bestaat altijd uit de juiste Frequentie, Intensiteit, Tijd en Type oefening, de zogeheten FITT-factoren.
    Voor een optimaal resultaat moeten de borstspieren minimaal een keer en bij voorkeur drie keer per week worden getraind. De oefeningen moeten zo zwaar zijn dat je ze maximaal acht keer kunt uitvoeren. Wanneer je met dezelfde weerstand na een aantal trainingen de oefening twaalf keer kunt herhalen, moet je een zwaarder gewicht kiezen.
  • bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 28-04-2004 21:21:16 ]
    pi_18755510
    Oh, interessant....
    pi_18755586
    -edit: topictitel wat duidelijker gemaakt .
    pi_18779228
    Dat vind ik prima hoor

Maar wat ik me afvraag:
    - Krijg je wel ronde borsten van die trainingen?
    - Hoe voelen de borsten dan aan? (worden het dan harde blokken vlees...)
    - Wat als je stopt met de trainingen?
    pi_18792632
    Hoe komt t dan dat van die echte sportvrouwen nooit borsten hebben????
    pi_18795261
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2004 15:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
    Idd... Dat vroeg ik me dus ook al af...
    pi_18796753
    Ik zou het echt niet weten eerlijk gezegd .
    pi_18796817
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2004 15:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
    Borsten bestaan voornamelijk uit vet. Ze hebben hun borsten er dus gewoon af getraind
    Ask me no questions and I'll tell you no lies
      vrijdag 30 april 2004 @ 19:58:24 #10
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_18796950
    quote:
    Op woensdag 28 april 2004 20:56 schreef Daphne85 het volgende:
    Heeft iemand ervaring met deze borstvergrotende pillen?
    Ik vind het namelijk raar dat ze worden verkocht als het écht niet werkt...(hebben ze hier geen FDA-achtige instantie?)
    er zijn ook pillen om een penis mee groter te maken, om je zonder bewegen vele kilo's te laten afvallen etc...

Wil je grotere borsten? Dan moet je je spaarpot ondersteboven houden en de inhoud naar Dr. Schoemacher brengen.

Maar koop geen pillen, die werken toch niet
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_18798371
    je kan misschien met oefeningen een klein beetje meer stevigheid krijgen, maar dat kan je beter aan een goede BH overlaten. Rondere borsten is volgens mij onmogelijk zonder een implantatie, omdat je nu eenmaal een bepaalde vorm borsten hebt, daar kan je niet veel aan doen.

Accepteer wat je hebt, of ga sparen voor een operatie.
      zaterdag 1 mei 2004 @ 00:13:06 #12
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_18802837
    Als pillen bestaan die dat echt kunnen. Had Dr Schoemacher nu geen werk meer gehad!

Je moet je eerst eens goed af vragen waarom jij nou grotere borsten wilt. En dan word het sparen Als je groter wilt dan.
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_18817811
    Ik wil geen operatie, dus ik zoek een alternatief...
    pi_18817988
    Welke cup heb je nu dan?
      zaterdag 1 mei 2004 @ 22:11:22 #15
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_18819649
    is het niet zo dat ze nog groeien op jou leeftijd?
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    pi_18839835
    Ik heb een 65B en volgens mij zullen ze niet meer groeien
    pi_18840066
    Een B is toch niet zo klein?
    pi_18840304
    een 75B is een handvol, maar een 65B zit er ongeveer twee cupmaten onder, dus niet 'zo klein' kun je beter eufemistisch opvatten...
    pi_18840360
    Ok

Post es een foto dan, in een shirt ofzo?
      zondag 2 mei 2004 @ 21:07:36 #20
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_18840374
    quote:
    Op zondag 2 mei 2004 21:05 schreef Daphne85 het volgende:
    een 75B is een handvol, maar een 65B zit er ongeveer twee cupmaten onder, dus niet 'zo klein' kun je beter eufemistisch opvatten...
    Da kan je vergelijken met een 75A toch?

Maar belangrijker is het volgende.
    Hoe ziet de rest van je lichaam er uit? Want als je 2 grote ballen op een latje hebt. Is dat ook niet om aan te zien.

En is het niet zo dat ze altijd nog kunnen groeien tot je 23ste?

Eigelijk wel raar dat ik als man dit weet
    pi_18840591
    Nee, je kunt het vergelijken met een 75AA

Ik ben 1.60m en weeg 44/45kg, dus best wel een lat.

Het kán wel dat je borsten na je twintigste nog groeien, maar volgens mij gebeurt dat vooral bij vrouwen die al goed bedeeld zijn...

Eigenlijk wel goed dat je dit als man weet
      zondag 2 mei 2004 @ 21:24:05 #22
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_18840773
    quote:
    Op zondag 2 mei 2004 21:16 schreef Daphne85 het volgende:
    Nee, je kunt het vergelijken met een 75AA

Ik ben 1.60m en weeg 44/45kg, dus best wel een lat.

Het kán wel dat je borsten na je twintigste nog groeien, maar volgens mij gebeurt dat vooral bij vrouwen die al goed bedeeld zijn...

Eigenlijk wel goed dat je dit als man weet
    Nou er is nog hoop voor je. Want meisjes met de wat kleinere borsten. Hebben ook nog het geluk dat ze groeien. Alleen gebeurd dit is later. Net als toen iedereen in je klas al aardig wat had. En jij nog niks. Of bijna niks. Wat dat betreft loopt de borst groei wat achter.

Maar wat zou je dan graag willen hebben?
    En waarom moet het juist groter?

[ Bericht 5% gewijzigd door ook_gek op 02-05-2004 21:32:01 ]
      zondag 2 mei 2004 @ 21:55:12 #23
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_18841609
    weet je wat het is: als je een relatie met een jongen hebt of je ligt er met een tussen de lakens dan is het laatste wat belangrijk is: de omvang van je borsten. Je hebt wat hangen, er kan mee gespeeld worden, ik neem aan dat je tepels ook wel gewoon werken? Waarom zou je je druk maken of je borsten wel groot genoeg zijn? Gebruik anders gewoon wat push-up-beha's en zo om een in jouw ogen aantrekkelijke set te creeren. Als je een jongen hebt veroverd maakt de inhoud van je beha hem niet zoveel meer uit hoor
    [..]
      zondag 2 mei 2004 @ 21:59:10 #24
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_18841701
    quote:
    Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef MikeyMo het volgende:
    weet je wat het is: als je een relatie met een jongen hebt of je ligt er met een tussen de lakens dan is het laatste wat belangrijk is: de omvang van je borsten. Je hebt wat hangen, er kan mee gespeeld worden, ik neem aan dat je tepels ook wel gewoon werken? Waarom zou je je druk maken of je borsten wel groot genoeg zijn? Gebruik anders gewoon wat push-up-beha's en zo om een in jouw ogen aantrekkelijke set te creeren. Als je een jongen hebt veroverd maakt de inhoud van je beha hem niet zoveel meer uit hoor
    Het is niet vaak wegens de sex. Of om mee te spelen.

Maar het is zo dat vaak met iets vollere borsten truitjes net even beter staan dan wanneer je plat of zo goed als plat bent. En daar zal het de TS om gaan denk ik zo

Shit
    dit word eng. Ik lijk wel een wijf
      zondag 2 mei 2004 @ 22:03:27 #25
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_18841808
    quote:
    Op zondag 2 mei 2004 21:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is niet vaak wegens de sex. Of om mee te spelen.

Maar het is zo dat vaak met iets vollere borsten truitjes net even beter staan dan wanneer je plat of zo goed als plat bent. En daar zal het de TS om gaan denk ik zo

Shit
    dit word eng. Ik lijk wel een wijf
    whehehe jij ook al.

Maar dat punt probeer ik te maken. Douw wat van die kipfiletjes in je beha en klaar ben je.
    [..]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')