En die "spass" hebben we zekerquote:Op woensdag 28 april 2004 19:51 schreef tong80 het volgende:
De journaalpresentator.
'trots allem, viel spass beim fussballen.'
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Roemenië, daar spelen wij toch tegen in de WK-kwals?
Zeker niet. Tot hoeveel gaat het worden 5 of 8-0? of komen de duitsers terug?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:56 schreef tong80 het volgende:
Terchte topicwissel.
Maar de lol wordt er niet minder om.
Niks dus dan dus.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:58 schreef BMWM3 het volgende:
YupDus
![]()
Geweldig ja, kon het niet meer aanzien en zit in zijn eentje in de spelersbus.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
'Oliver Kahn sitzt im bus.'![]()
![]()
Ze hebben de verbinding verbroken.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:31 schreef koentjuh18 het volgende:
hmm.. welke zender is het ..kan het niet vinden
zou ook geen kwaad kunnenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben de verbinding verbroken.
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben de verbinding verbroken.
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:45 schreef tong80 het volgende:
Kut het blijven Duitsers.
toch nog 2 - 2 gewordenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:55 schreef placebeau het volgende:
stomme belgen
met 1 - 2 verloren tegen de turken
(wat een offtopic reactie eigenlijk)
En 2-3 tien seconden voor affluiten... Turken drie keer aan doel geweest...quote:toch nog 2 - 2 geworden
je hebt beide wedstrijden gezienquote:Op woensdag 28 april 2004 22:29 schreef Heero87 het volgende:
Ik durf te wedden dat België - Turkije tien keer, misschien zelfs meer, vermakelijker was dan Nederland - Griekenland. Mondje toe dus.
Zeg dat maar uit eigen ervaringen, de uitslag (4-0 is vrij duidelijk) én reacties van sommige mensen.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
je hebt beide wedstrijden gezien
Ach ja,resultaat is het enigste wat teltquote:Op woensdag 28 april 2004 22:29 schreef Heero87 het volgende:
Ik durf te wedden dat België - Turkije tien keer, misschien zelfs meer, vermakelijker was dan Nederland - Griekenland. Mondje toe dus.
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:23 schreef twentemeisje het volgende:
Van de website van Duitsland's beste krant () Bild
-knip-
[
Precies! Maar deze voorpret kunnen ze ons niet meer ontnemen... (ik heb nog steeds een smile op bij smoelquote:Op woensdag 28 april 2004 23:34 schreef okkidude het volgende:
Laat ik er nog maar een dooddoener ingooien. Duitsland blijft Duitsland, het is een toernooiploeg. Voor het WK was het ook shit met de Duitsers, maar ze haalden wel de finale. Eerste de punten pakken op het EK, dan kunnen we ze echt uitlachen. Maar dit is wel een leuke opwarmer :-p
is helemaal geen vooroordeel maar een oordeelquote:Op woensdag 28 april 2004 22:37 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeg dat maar uit eigen ervaringen, de uitslag (4-0 is vrij duidelijk) én reacties van sommige mensen.
En ik zeg het uiteraard maar als reactie op dat belachelijke vooroordeel, weet ik veel dat het ook écht tien keer leuker was.
Dacht eerst '6en en 5en? dat valt best meequote:Op woensdag 28 april 2004 23:23 schreef twentemeisje het volgende:
Van de website van Duitsland's beste krant () Bild
[afbeelding]
Noten: 1 = Weltklasse, 2 = Stark, 3 = Durchschnitt, 4 = Ausreichend, 5 = Schwach, 6 = Hat das Geld nicht verdient
Wat hadden ze erover te melden?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
5-1 gebleven.
Dadelijk de tweede helft van het Nederlands elftal op de Duitser.
Laat ze maar zien hoe het wel moet.
Ik weet niet hoevaak ik "debacle" op de ZDF heb gehoord.quote:Op donderdag 29 april 2004 08:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat hadden ze erover te melden?
Jammer dat ie niet meer wilt, want ik had hem meegenomen naar het EK.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:21 schreef zjroentje het volgende:
Krijgt Baggio zijn publiekswissel, heeft de RaiUno reclame.![]()
![]()
De manier waarop vooral. Even inhouden om te kijken welke kant de keeper opgaat en de bal dan recht in de handen van de keeper plaatsen.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:21 schreef mitt het volgende:
onbegrijpelijk dat Figo overal nog de penalty's neemt.
Hij mist wel erg vaak
Alsof ie het erom doet inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2004 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De manier waarop vooral. Even inhouden om te kijken welke kant de keeper opgaat en de bal dan recht in de handen van de keeper plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |