Hoeft niet meer!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:06 schreef Murray het volgende:
Zeg, open een Carter-topic in B&H ofzo.![]()
![]()
ik vind het verdriet ook echt twee uitersten hoor..quote:Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef bloempjuh het volgende:
Carol huilde heel beheerst, terwijl die moeder van de verbrande patient onderuit ging..
Twee extreme vormen van huilen
I saw Alex Kingston nudequote:Op woensdag 28 april 2004 22:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ooh ER is zo een leuke serie he... zo goed gemaakt allemaal... en Carter is inderdaad een schatje!
[afbeelding]
Dr Corday is ook een leuk wijffie!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:17 schreef furanku het volgende:
[..]
I saw Alex Kingston nude![]()
Die heeft nog nooit een naaktscene gedaan!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:31 schreef furanku het volgende:
AHAHAHAHA.. geweldig... nu nog een paar geweldige pics van sherry stringfield en ik ben helemaal happy![]()
Weet ik (had al een zoektocht gedaan, maar kon nauwelijks iets vinden).. maar hopen kan altijdquote:Op woensdag 28 april 2004 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een naaktscene gedaan.
Klopt ook..quote:Op woensdag 28 april 2004 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind het verdriet ook echt twee uitersten hoor..
een verlamde dochter en!!! een zoon die dood gaat aan brandwonden of de vader van je kind leeft nog maar je ziet hem nooit meer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en gelijk een stiekeme tvp![]()
Haha, sorryquote:Op donderdag 29 april 2004 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat jij het ook niet weet! Ik had al mijn hoop op jou gevestigd!
I Love Him!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:46 schreef DarkElf het volgende:
nare vent toch die romano
(alhoewel hij gisteravond wel grappig was)
Nou, Kovac mij anders wel! Door Maura Tierney 'the Croatian Sensation' genoemd, zeer toepasselijk!quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:26 schreef mitt het volgende:
Vandaag de introductie van Kovac en van Cleo, vooral Cleo heeft mij echt niet kunnen boeien die 3 seizoenen dat ze in ER speelde.
Nee! Hoe weet je datquote:Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dus nu nog seizoen 6 en dan is het weer even afgelopen op Net 5, maar goed dat zijn nog 18 afleveringen dus nog een week of 4.
M&M's... check! Chips... check! Oranjetompoes als bonus... check!![]()
Was donderdag geloof ik.. is igg al geweest.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:57 schreef Kerry-anne het volgende:
was afgelopen vrijdag ook de vraag van Reggie? Of is dat ook in de seizoenstop gebeurt?
Dankje!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, donderdag was einde seizoen 5 en vrijdag begin 6.
Maar Dr. Dave is daarin niet voorgesteld hoor.
Ik probeer al de hele avond de aflevering van vandaag te kijken, maar er word steeds gebeld!
Dus nu ga ik gauw kijken!
[edit]
Wat zie ik nu? Aventura in het blauw? Gefeliciteerd! Leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 04-05-2004 14:58:08 ]***
Verslaafd......Heel verslaafd.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oe, mag ik je aanraken! Jij was in de buurt!
Wauwie!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:38 schreef Aventura het volgende:
Best wel ernstig he
Ik geloof jequote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:05 schreef Aventura het volgende:Ik ben een volwassen, mentaal evenwichtige en intelligente vrouw
Maar die komt ook nog naar Amsterdam voor de opnames!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
![]()
Julia Roberts is trouwens leuker![]()
Dan ga ik ook mee.....Ik dan Julia stalkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:50 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Maar die komt ook nog naar Amsterdam voor de opnames!
Las trouwens op TT dat Dr. Ross donderdag jarig is. Kunnen we hem niet een leuk cadeautje brengen?? En ik ben dan de hele dag in Amsterdam voor colleges enzo. Oh, wat een toonbeeld van intelligente, evenwichtige vrouwen hier![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:42 schreef Wieteke het volgende:
Even een vraagje voor de kennersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, ik heb hem nooit leuk gevonden (net als Cleo trouwens), vooral nu niet in seizoen 9.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb niet zo heel veel met Kovac.
Ik hoop dat je hem alleen voor in de serie cool vind en niet dat je een persoon zoals hij in het echte leven ook cool zou vinden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:12 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het een stomme botte hork, net als dr. Benton. Stomme karakters zijn het. Daarentegen vind ik Romano, de grootste klootzak in de serie, juist weer enorm cool!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem alleen voor in de serie cool vind en niet dat je een persoon zoals hij in het echte leven ook cool zou vinden?
Ik heb gisteren maar met een half oog zitten kijken, maar een van de hoogtepunten was dat Jeannie toch die baby mocht gaan verzorgen en dat ze dus niet god-weet-waar gingen trouwen, maar gewoon in het gerechtshuis om de hoek.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:05 schreef DarkElf het volgende:
iiii ik heb het gemist gisteren!
heb ik veel gemist?
Nu zie ik alles dan wel voor de 2e keer en heb al deze afleveringen al gezien, maar kan me niet meer herinneren wie nou de vader van Reese was. Was het nou Roger of toch Peter?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En verder was er nog wat met Benton en Reese, of hij nou of niet de echte vader was. Hij ging een test doen geloof ik.
quote:Deaf Baby on E.R.
From Jamie Berke,
Your Guide to Deafness/Hard of Hearing.
Dec 8 2003
out of the mouths of deaf babes
Let me start off this feature by saying I am not an E.R. fan but when I heard about the new deaf storyline, I had to watch.
The show is trying to portray what happens when a baby is identified as deaf. The father of the baby - a deaf child actor (Matthew Watkins) - is shown going through all the emotions and worries that parents have.
So far, the baby has gotten hearing aids, and the father has met other deaf people. Phyllis Frelich, the deaf community's own version of Katherine Hepburn, is in fine form in her guest role as a doctor. They've had the required emergency room scenes, but the real purpose of the E.R. scenes involving deaf and hearing people is to further the deaf storyline.
The storyline has been commented on in newsgroups on the internet - both the deaf-l newsgroup and newsgroups devoted to E.R. Everyone is watching to see what happens next - will the deaf baby be raised with sign language, or will the father opt for a cochlear implant? In last week's episode, the baby signed "father" for the first time with a lot of prompting from his daddy.
Will baby Reese be a semiregular character when the storyline is over or will we never see him again after this season? It would be interesting if the hearing world had the opportunity to watch a deaf character grow up on television.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:28 schreef furanku het volgende:
[..]
Nu zie ik alles dan wel voor de 2e keer en heb al deze afleveringen al gezien, maar kan me niet meer herinneren wie nou de vader van Reese was. Was het nou Roger of toch Peter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
De slet!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:28 schreef furanku het volgende:
[..]
Nu zie ik alles dan wel voor de 2e keer en heb al deze afleveringen al gezien, maar kan me niet meer herinneren wie nou de vader van Reese was. Was het nou Roger of toch Peter?
Als ik het goed heb was het: No Strings Attachedquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Help! was vorige week op vakantie dus ik heb die aflevering van donderdag gemist.
Weet iemand de titel van die aflevering?
ff downloaden![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:35 schreef DarkElf het volgende:
carter is cute, samen zijn ze cute..
trouwen
Ik vind het anders een hele mooie vrouw hoor, Rebecca de Mornay,quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik snap nou echt niet waarom Carter op zo'n oude taart als Elaine kan vallen zeg.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Shit, dat is wel heel erg balen!
Heb dat ook eens gehad. Kanalen van de kabel gewisseld. Heb je ineens een berg sneeuw.
Wrom?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk en nog laat ik de video snorren en dat was vandaag dus maar goed ook.
vhs-je opsturen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
een lege band
Vriendinnetje kwam ineens onverwachts langs...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrom?
liefquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:15 schreef Wieteke het volgende:
[..]
vhs-je opsturen?
Toen de leader begon ging de telefoon...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje kwam ineens onverwachts langs...
Ja, en die kan je moeilijk buiten laten staan.
Hoewel...Het blijft ER...
Hmm, jah. Zijn er eigenlijk wel 2 zusters ontslagen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even tussendoor: Ik vind het echt asociaal dat ze die verhaallijn over die 2 zusters die ontslagen moesten worden gewoon negeren. Nooit meer iets over gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
quote:Op zondag 9 mei 2004 21:51 schreef nietzman het volgende:
WAT EEN ONGELOVELIJKE KUTSERIE!!!!!
Dit is helemaal nieuw voor mij. Wil het dus ook niet weten. Ga jouw spoilers de komende tijd maar proberen te negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*je bent sterk* *je kan het****
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:35 schreef nietzman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*aansluitquote:Op zondag 9 mei 2004 23:59 schreef Aventura het volgende:
Nee he, heb ik deze ook nog gelezen, ik kan me niet beheersen. Ik ben voor een apart ER spoilertopic
Ja!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:56 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het ook eng & raar dat ik me zo inleef in een serie. Het is dan ook de enige serie of film waarmee ik dat heb. (Ok, en verders kijk ik ook niet zoveel TV).
Ik moest ook janken om Mark. Om die reden heb ik niet eens zin om seizoen 7 en 8 weer te zien...Erg he.
Idd.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:09 schreef Koningin het volgende:
Oh, ik dacht dat Doug het wist van de zwangerschap
Sorry, ik zat verkeerdquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:24 schreef CherryLips het volgende:
morgen al..???
Ach daarna kwam de kerstuitzending van Friends, bleef je tenminste in het sfeertjequote:Op woensdag 12 mei 2004 20:49 schreef mitt het volgende:
altijd leuk John Lennon horen in mei.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:45 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ach daarna kwam de kerstuitzending van Friends, bleef je tenminste in het sfeertje
Dat wordt dan een dag vol tegenstrijdigheden, want op woensdag komt na ER ook Friends - The one with the prom videoquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:23 schreef furanku het volgende:
dinsdag en woensdag.. dan zijn het de afleveringen met lucy, carter![]()
One word: VCR.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht
En volgende week ben ik op vakantie, dus mag er voor 1 keertje wel voetjebal zijn
ah dank.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Manisch Depressief
Zowel haar moeder als haar broer hebben het dus.
Volgens mij ben ik toch echt geen vrouw hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:33 schreef furanku het volgende:
Het zijn ook bijna allemaal vrouwen he, die E.R. volgen..
Alleen seizoen 1 is nog maar op dvd verschenen. Seizoen twee komt in juli geloof ik.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Btw, weet iemand of de E.R. dvd'tjes te huur zijn bij de videotheken?
http://www2.warnerbros.com/ertv/home.html Of ik kan niet lezen, of jij hebt het mis.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 is nog maar op dvd verschenen. Seizoen twee komt in juli geloof ik.
Ja, dat is de regio 1. Ik heb het natuurlijk over de officiele regio 2 edite en die komt in juli uit. Zoals je weet mogen videotheken geen regio 1 verhuren... en daar ging het de vraagsteller om.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www2.warnerbros.com/ertv/home.html Of ik kan niet lezen, of jij hebt het mis.
Hmm, ok. Da's jammer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is de regio 1. Ik heb het natuurlijk over de officiele regio 2 edite en die komt in juli uit. Zoals je weet mogen videotheken geen regio 1 verhuren... en daar ging het de vraagsteller om.
Dus ik ben bang dat jij niet helemaal goed hebt gelezen
Nog maar een keer mijn vraag...quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:00 schreef Hilje23 het volgende:
welke ER hebben jullie het over? op ned 1.2.3 of zo? welk seizoen is dat? Ik zit te kijken op Net 5 welk seizoen is dat?
Geef ik nog maar een keer antwoord dan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
Over dat Manisch Depressieve verhaal is Seizoen 9, op Ned 2.
Op Net 5 is momenteel Seizoen 6 bezig.
Hier is oma weer!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:29 schreef Abbadon het volgende:
leuke aflevering wel weer...
heb net de video ff teruggekeken
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:17 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Hier is oma weer!
Hee maar leuke serie! Volg m nu toch ook.![]()
Jawel, maar in seiz. 9 vind ik er echt niks meer aan enneh... [female modequote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou, Kovac was vooral in het begin wel n schatje...
Ben jij er zo één? Ik weet nog een leuke Canadees voor je.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jawel, maar in seiz. 9 vind ik er echt niks meer aan enneh... [female mode] Carter heeft geld!
Oe ja, helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:14 schreef Aventura het volgende:
Nou, ik zou Carter echt niet kiezen, je mag van hem niet eens roken en drinken
V'tel???quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:13 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ben jij er zo één? Ik weet nog een leuke Canadees voor je.
Hij barst van het geld omdat hij Scroodge is maar je mag wel roken en drinken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
V'tel???
Helemaal gelij heb je! En dan moet je ook nog eens mee naar allemaal van die vreselijke liefdadigheidsbals met die tang van een oma van em!! Brrr....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:14 schreef Aventura het volgende:
Nou, ik zou Carter echt niet kiezen, je mag van hem niet eens roken en drinken
Nou nee, laat maar, klinkt niet echt als een 'good catch'. Er zijn genoeg andere mannen die roken en drinken niet erg vinden.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:20 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hij barst van het geld omdat hij Scroodge is maar je mag wel roken en drinken.
Hij wil dolgraag trouwen met een mooi wijf voor het plaatje en vraagt je mening daarover in aanwezigheid van je ouders en vrienden. Als je interesse hebt, mail me gerust.![]()
Probeer eens de ouderwetse antenne anders?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:24 schreef Uiruru het volgende:
Godver... ik zit hier op kamers en kan Ned 1, 2, en 3 op de een of andere manier niet ontvangen... baal als een stekker want ik vind ER echt een super serie.
Ja sorry hoor, ben gelijk aan het editten geslagen. Had ook niet verwacht dat jij je Hottopic aan had staan.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:34 schreef bloempjuh het volgende:
En dáárom zit er dus een preview-knop onderaan het veld waar je je bericht in tikt
Nee dus. De DVD-box is alleen maar voor VERkoop.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naja, zou videoland/hollywood Season 1 hebben denk je?
Plant even een schoteltje neer... ontvang je meer dan je lief is!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:24 schreef Uiruru het volgende:
Godver... ik zit hier op kamers en kan Ned 1, 2, en 3 op de een of andere manier niet ontvangen... baal als een stekker want ik vind ER echt een super serie.
Je bedoelt, kijken op Net5?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Als ik het goed begrijp is het duffe ellende dinsdag en woensdag. Ik zit te twijfelen of ik wel moet gaan kijken. De persoon die de oorzaak van die duffe ellende is, vind ik dus net de leukste in de serie
Van mij mag die kale gladjakker meteen verdwijnenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Ha, jongens, ik heb dit draadje gevonden, hoor!
Hier spreekt een Romano-fan!!!
Shit, mis ik nu een lekkere spoiler van je Wieteke? Ben nu wel heel nieuwsgierig!quote:Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ben gelijk aan het editten geslagen. Had ook niet verwacht dat jij je Hottopic aan had staan.
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je bedoelt, kijken op Net5?
Ik wil niet spoileren...![]()
Ik mag niet spoileren...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij mag die kale gladjakker meteen verdwijnen
Het is wel zeer belangrijk voor de komende verhaallijn rond Carter...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..].... en die moest ik denk ik maar overslaan ofzo.
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:24 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik mag niet spoileren...![]()
Maar: wees voorzichtig met je wensen, ze kunnen uitkomen...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ik ga ook wel kijken. Ik weet dat ik me toch niet kan bedwingen. En ik weet ook wat de reden is van de gebeurtenis.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is wel zeer belangrijk voor de komende verhaallijn rond Carter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Zo: {spoiler} ... tekst ..... {/spoiler} .... En dan de { en de } vervangen door [ en ]quote:Op zondag 16 mei 2004 01:26 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoe maak ik een anti-spoiler-dingetje? Dan krijg je een antwoord...
(ik heb stiekem de episode guides voor seizoen 10 gelezen)
Ken je deze al, BE: http://www.erheadquarters.com/index2.htmquote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Shit, mis ik nu een lekkere spoiler van je Wieteke? Ben nu wel heel nieuwsgierig!
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:27 schreef Brighteyes het volgende:
plaats je tekst tussen de volgende tagsik doe vast wat fout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bedankt!
[spoiler]testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Ik doe dat meestal ook maar ben nog niet zo ver gekomen...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:26 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoe maak ik een anti-spoiler-dingetje? Dan krijg je een antwoord...
(ik heb stiekem de episode guides voor seizoen 10 gelezen)
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:28 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Ken je deze al, BE: http://www.erheadquarters.com/index2.htm
Kon het niet nalaten om de beschrijvingen van seizoen 10 te lezenen ik heb zoooooveel spoilers gevonden. Je zult ze zelf even moeten zoeken of ik mail je want dit was echt mijn laatste post hier.
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Verklaar je nader, scanman... Ik vond het namelijk een tamelijk onverwachte verhaallijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef dutch-mamma het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Dank = groot!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 01:28 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Ken je deze al, BE: http://www.erheadquarters.com/index2.htm
Kon het niet nalaten om de beschrijvingen van seizoen 10 te lezenen ik heb zoooooveel spoilers gevonden. Je zult ze zelf even moeten zoeken of ik mail je want dit was echt mijn laatste post hier.
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Voor mij niet, want ik volg het alleen op net5. Als ik nu ook NL2 ga kijken zie ik veel te veel totaal onbekende mensen rondwandelen. Da's n iet leuk. Dus ik kijk alleen NET5 en verder niet.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:34 schreef dutch-mamma het volgende:
ja, maar dat is al op de NL-tv geweest...
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:34 schreef scanman01 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Aha, op die manier!quote:Op zondag 16 mei 2004 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij niet, want ik volg het alleen op net5. Als ik nu ook NL2 ga kijken zie ik veel te veel totaal onbekende mensen rondwandelen. Da's n iet leuk. Dus ik kijk alleen NET5 en verder niet.
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Maar waarom is het belangrijk voor de verhaallijn van Carter dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |