Goeiequote:Op woensdag 28 april 2004 17:38 schreef G1ml1 het volgende:
Drop Dread Gorgeous![]()
![]()
thnxquote:Op woensdag 28 april 2004 17:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie
WOOT Kikkequote:Op woensdag 28 april 2004 17:38 schreef G1ml1 het volgende:
Drop Dread Gorgeous![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:26 schreef Rewimo het volgende:
We willen wel weten wat het wordt natuurlijk!
of welke je meeneemtquote:Op woensdag 28 april 2004 18:26 schreef Rewimo het volgende:
We willen wel weten wat het wordt natuurlijk!
Drop Dread Gorgeous niet?quote:Op woensdag 28 april 2004 18:29 schreef Meisssie het volgende:
kheb de volgende opgeschreven:
Beautyzone
Cosmicfly
cosmetic-hair
dready hair solutions
Dreamdreads
Een slogan zou dan kunnen zijn "Wil je dingen in je haar dan moet je hier wezen".quote:Op woensdag 28 april 2004 18:32 schreef Tijn het volgende:
Allemaal Dingen Voor In Je Haar Enzo
sorry vergetenquote:Op woensdag 28 april 2004 18:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Drop Dread Gorgeous niet?![]()
Die is echt goed, hoor! (en niet van mij, dus 't is geen ijdelheid ofzo)
Dreaderie staat er nu ook bij... wordt nog lastig kiezen zo hahaha. heb zelf weinig fantasie wat dat betreft du dacht, ik gooi die vraag eens op Fok!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:36 schreef Phat Lip het volgende:
Waarom allemaal zo engels en 'hip'?? Je moet niet zoeken naar een mooie of stoere naam maar naar een naam die blijft hangen, een naam die langzaam een begrip wordt ..of zelfs een werkwoord.
Ik zou gaan voor 'Dreaderie' of iets dergelijks
Rastaworld -> Bob Marley -> joints - coffeeshopquote:Op woensdag 28 april 2004 18:38 schreef BB-King het volgende:
Rastaworld
snel patent op die namen aanvragen, vang je ook nog wat geldquote:Op woensdag 28 april 2004 18:41 schreef tonks het volgende:
Yeah mijn naam staat erbijallebij zelfs
begin eerst ff vanuit huis, ff lekker wat geld sparen want een pand lijkt me ook behoorlijk duur. zit in amersfoortquote:Op woensdag 28 april 2004 18:42 schreef Famas het volgende:
[..]
snel patent op die namen aanvragen, vang je ook nog wat geld![]()
ontopic:
TS, waar zit je shop?? ..niet dat ik dreads wil ofzo...gewoon nieuwsgierig
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
From Vamp to Tramp....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |