Koen mag geen mening hebben, Joyce mag geen vaderloos kind, alle van Walsums moeten aan het mes geregen.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh, ik had het best wel leuk gevonden als hij de halve haan, die zich "vriend" van Aafke noemt, eens een paar rammen had verkocht. Jammer voor Sjok... ehhhh ... Koen, maar wel leuk voor de scène.
Dat gedoe met die donorbaby is gewoon vervelend. Ik gun Joyce sowieso geen kind. En ze is nog veel te oud ook.quote:Duuk heeft de tijd van zijn leven. Mag hij volgende week weer rukken.
Nico is gewoon een puber, ik hou niet zo pubers in soaps. Maar er lopen er rond die vervelender zijn. Carlo gaat gelukkig snel weg.quote:Nico is gewoon een zielige snol. Anderen uitlachen en als ze een koekje van eigen deeg krijgt staat ze er met de mond vol tanden. Bovendien haat ik het als mensen de partner van een ander proberen af te pakken.
Dat is maar goed ook!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:26 schreef Wup het volgende:
Koen mag geen mening hebben
Is inderdaad overdreven, want de vader is bekend. Duuk zal op zijn manier van het kind houden.quote:Joyce mag geen vaderloos kind
Hugo en die ouwe van 'm wel, ja. Joost en Tara staan er buiten.quote:alle van Walsums moeten aan het mes geregen.....
Zodat jij je aan zijn gespierde lichaam kunt verlekkeren, viespeuk? (quote:Laat die vent gaan boksen ofzo, dan maakt hij zich nog een beetje nuttig.
Ze is 39 ... ehhh ... 43, dat kan nog net, maar als ze niet zo stom was geweest had ze destijds het kind van Frank behouden.quote:Dat gedoe met die donorbaby is gewoon vervelend. Ik gun Joyce sowieso geen kind. En ze is nog veel te oud ook.
Carlo's "hoofd" wordt er af geslagen en die Nico krijgt ruzie met een jaloerse Lizzy. Jaloerse Lizzy's wil je niet meemaken, believe me!quote:Nico is gewoon een puber, ik hou niet zo pubers in soaps. Maar er lopen er rond die vervelender zijn. Carlo gaat gelukkig snel weg.
En partner afpakken moet juist in soap.
Daar dacht Niels toch anders over.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hugo en die ouwe van 'm wel, ja. Joost en Tara staan er buiten.
te oud dus dat zei ik al.quote:Ze is 39 ... ehhh ... 43, dat kan nog net, maar als ze niet zo stom was geweest had ze destijds het kind van Frank behouden.
Lijkt me hardstikke leuk, ze speelt goed nu ze eindelijk af en toe wat te doen krijgt, pissig worden enzo; jaloers zal ze ook wel leuk doen, dus kom maar op.quote:Jaloerse Lizzy's wil je niet meemaken, believe me!.
mja, ik ben ook al helemaal aan het klagen.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:48 schreef Svensational het volgende:
Nou, er was weer weinig aan vanavond
Aan Joost en Tara heeft hij geen hekel.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:45 schreef Wup het volgende:
Daar dacht Niels toch anders over.
Wees blij dat ze iets tegen de vergrijzing doet.quote:te oud dus dat zei ik al.
Stanley Kubrick in de dop. Straks willen alle vrouwen 'm hebben en laten we eerlijk wezen: als Hugo een meid meekrijgt, dan moet het Joost ook lukken. Joost moet ze zelfs voor Hugo aanrukken in de Galaxy.quote:Lijkt me hardstikke leuk, ze speelt goed nu ze eindelijk af en toe wat te doen krijgt, pissig worden enzo; jaloers zal ze ook wel leuk doen, dus kom maar op.
het is alleen wel een erg ongeloofwaardig verhaal dat er vrouwen bestaan die gaan vechten om Joost of all monsters.......
Ja, en daarvan ben ik heb slachtoffer!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
mja, ik ben ook al helemaal aan het klagen.....
nee dat is nou juist zo triest, alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze van Walsumpjes zijn......quote:Op donderdag 29 april 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aan Joost en Tara heeft hij geen hekel.
door een oud wijf een baby in de schoot te werpen?quote:Wees blij dat ze iets tegen de vergrijzing doet.
Hugo ziet er toch wel honderd keer beter uit dan Joost? iedereen ziet er 100 keer beter uit dan Joost. Hugo is saai en Joost is irritant. Pick your choice..... Ik pasquote:Stanley Kubrick in de dop. Straks willen alle vrouwen 'm hebben en laten we eerlijk wezen: als Hugo een meid meekrijgt, dan moet het Joost ook lukken. Joost moet ze zelfs voor Hugo aanrukken in de Galaxy.
heel lang geleden, 2 dagen terug, was ik nog helemaal enthousiast.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, en daarvan ben ik heb slachtoffer!![]()
Claire is officieel nog een van Walsum. Moet zij ook de hals krijgen omgedraaid? Als hij dat doet ga ik Niels persoonlijk een paar klappen verkopen. 10 Euro per stuk.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
heel lang geleden, 2 dagen terug, was ik nog helemaal enthousiast.....
Ik heb niet gezegd dat Huug er beter dan Joost uitziet. Wat mij betreft hebben ze beiden de kop van een ongelikte beer. Saai en irritant zijn ze tegenwoordig beiden.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:55 schreef Wup het volgende:
Hugo ziet er toch wel honderd keer beter uit dan Joost? iedereen ziet er 100 keer beter uit dan Joost. Hugo is saai en Joost is irritant. Pick your choice..... Ik pas
Als ze een kasplantje wordt kunnen ze haar bij Ed's rozen zetten.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar als ik het goed begrijp sterft Aafke op de operatietafel? Of wordt ze een kasplantje?
Chris had ik al verwacht en ik juich het toe.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Chris nog een tijdje in het Beatrix blijft... maar hij heeft (nog) geen vast contract. Over Gilles is nog niets bekend.
Dat kan niet. Ed had geen broeikas. De rozen stonden buiten, op het lapje grond tussen het huis en het tuinhuis, waarin Jan en alleman woonde. Misschien kunnen ze Aafke onder de assimilatielampen zetten, drogen en er een jointje van rollen?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze een kasplantje wordt kunnen ze haar bij Ed's rozen zetten.
Ik citeer Wup: "KMP!" Moet Frommelmans Claire nou nog een heel seizoen blijven irriteren?quote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Chris nog een tijdje in het Beatrix blijft... maar hij heeft (nog) geen vast contract.
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
Chris had ik al verwacht en ik juich het toe.
The punishment fits the crime.quote:Ariel trekt bij Gilles in.....
haha, Claire maakt gehakt van dat krielkipje.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik citeer Wup: "KMP!" Moet Frommelmans Claire nou nog een heel seizoen blijven irriteren?
waarvan ingodsnaam?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Veel caps hoef ik vandaag niet te verwachten, denk ik....
Sinds wanneer draait men gehakt van een kip? Kun je beter soep van trekken. Van Ariels maakt men gehakt en van Joosts / Nico's / Hugo's brandhout. En van gedroogde Aafke's maakt men nederwiedewiedewiet.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
haha, Claire maakt gehakt van dat krielkipje.
Dat zeg ik. Er is vandaag niets te capsen.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
waarvan ingodsnaam?
Van die levensgrote pukkel op het gezicht van Nico.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
[..]
waarvan ingodsnaam?
I don't get it. Ik moet de band ff terugspoelen ...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:15 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt van Ariel in het ziekenhuis die Carlo na staat te doen? Dat zag er echt belachelijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |