Geen idee. De wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Is Wup weer kwaad op ons?
neuh, ik was even voor je bezig....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Is Wup weer kwaad op ons?
Ja, met het verneuken van die jpegs.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
neuh, ik was even voor je bezig....
Ja, ik vind die logo's ook niet mooi.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Zeg nou zelf, ze ziet er toch belachelijk uit zo!
Dankjewel!!! Je caps zien er scherp uit de laatste tijdquote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, ik was even voor je bezig....
wen er maar aan.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar ik word wel woest op Wup. Ik haat logo's......
Juist leuk die logo's!!!! En Wup heeft al moeie voor je gedaan de logo's minder zichtbaar te maken dus nou niet meer huilen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ik vind die logo's ook niet mooi.
Ja, maar nou staan ze over dat lekkere lichaam van Ariel en dat vind ik niet leuk, want nou zie ik er minder van......quote:Op donderdag 29 april 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Juist leuk die logo's!!!! En Wup heeft al moeie voor je gedaan de logo's minder zichtbaar te maken dus nou niet meer huilen hoor.
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar nou staan ze over dat lekkere lichaam van Ariel en dat vind ik niet leuk, want nou zie ik er minder van......
Dan moet Babette21 toch maar eens wat vaker online komen en dan mag zij de caps maken.....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
wen er maar aan.
Jij lult het topic toch ook wel eens zinloos vol? En klop niet zo op de grond. Straks staan de onderburen te zaniken.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:Zeer geloofwaardig dit, wiv.
mja we willen Babette....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet Babette21 toch maar eens wat vaker online komen en dan mag zij de caps maken.....![]()
Mja, ik ga best wel vaak offtopic ja. De onderburen staan al te bonken met de bezem.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij lult het topic toch ook wel eens zinloos vol? En klop niet zo op de grond. Straks staan de onderburen te zaniken.
Huh? Jij ook al?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
mja we willen Babette....
Sinds wanneer heeft babette21 een tv in/out?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet Babette21 toch maar eens wat vaker online komen en dan mag zij de caps maken.....![]()
Weet je zeker dat het onderbuurmans bezem is?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Mja, ik ga best wel vaak offtopic ja. De onderburen staan al te bonken met de bezem.
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
[..]
mja we willen Babette....
Meer dan drie regels kan Carlo niet onthouden.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
dat bezoekje van Carlo aan Aafke duurde trouwens ook niet meer dan 3 seconden, en het werd wel 4 keer genoemd alsof het een soort heldendaad was.....
M'n tapijt krijgt witte vlekken nu...quote:Op donderdag 29 april 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het onderbuurmans bezem is?
Natuurlijk heeft ze een in- en uitgang.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
Sinds wanneer heeft babette21 een tv in/out?
Dan maak je geen logo's?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:22 schreef Wup het volgende:
en als er morgen weer geen Arthur & Claire komt dan ga ik in staking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |