quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:41 schreef nietzman het volgende:
Of anders die mongolen die in de zwartgeverfde trouwjurk van Oma fotosessies houden op begraafplaatsen?
Zou even lekker worden, lig je net lekker in je laatste rustplaats, komt er zo'n wannabee-lijk je bloemetjes vertrappen. Bah, laat die Goths zichzelf dan gewoon ophangen, zijn ze ook meteen van hun "Teenage angst" en hun "Pityfull, hard-knock life" af.
hoho, fotosessies op begraafplaatsen is wel wat anders dan hiltergroeten bij het auschwitzmonument, ik ben toevallig de begraafplaats bij mij om de hoek opgelopen en zo'n dooie del daar gaf aan dat dat wat haar betreft ook over de grens is, en ze zulke mensen ook niet graag bij concerten van Into Temptation tegenkomt.
zelf ben ik nog altijd wel van het type dat op het allerlaatste moment toch op de rem trap als er eentje voor mijn bumper verschijnt, noem het soft, maar ik heb ook nog zo mijn eigen moraal, en vind het niet kunnen om dan gas te geven, al moet je zulke gevallen toch ook individueel beoordelen.
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:47 schreef Anthraxx het volgende:
of het is een WNF aanhanger natuurlijk
Prins Bernhard grappen, achter aansluiten en netjes op je beurt wachten ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25