12,50? Mail me maarquote:Op woensdag 28 april 2004 18:49 schreef R-Mon het volgende:
2 Denying Wind
Vitalizing Wind
Caller of the Hunt
Treachery
10 euro?
heb geen power matrixquote:Op donderdag 29 april 2004 14:00 schreef rew- het volgende:
ik heb interesse in je power matrix.. hoeveel?
Als ik ze los zou verkopen, zou ik ongeveer op 32,50 uitkomen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef timbob het volgende:
Nevinyrral's Disk
Morphling
donate
final fortune
die vind ik wel leuk
noem es een prijsje?
Kom maar met een richtprijs, anders gaat ie lekker dichtquote:Op woensdag 28 april 2004 16:35 schreef Skv het volgende:
Kom maar met een bod
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:00 schreef Skv het volgende:
Nu blijft ie vast wel open.
Illusions heb ik al een tijdje geleden weggedaan.. is erg fijne kaart samen met donatequote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:59 schreef timbob het volgende:
Nevinyrral's Disk
donate
final fortune
doe eerst die maar. is 12,50 incl ok?
en als je nog eventueel misschien een Illusions of Grandeur hebthou ik me aanbevolen
Als je er een bod bij doet, kan ik kijken of de morphling + disk + keg's naar jou of naar de user boven je gaan.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:22 schreef Westlife-fan het volgende:
Hoi,
Ik heb wel interesse voor:
3x Powder Keg <Urza's Destiny>
1x Morphling (licht beschadigd in de border) <Urza's Saga>
1x Nevinyrral's Disk <geen idee>
1x Volrath's Stronghold <Stronghold>
Gr.
Westlife-fan
Hoe lang krijgt ie de tijd om te reageren?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je er een bod bij doet, kan ik kijken of de morphling + disk + keg's naar jou of naar de user boven je gaan.
ik bied 17quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:42 schreef QM84 het volgende:
Da's minder... Ik heb er intussen ook al een Keg bij, dus kunnen we door onderhandelen over die Morphling en 1 Keg voor ¤15,-?
Zijn binnen! late reactie, ben net terug van vakantiequote:Op woensdag 5 mei 2004 15:32 schreef Skv het volgende:
Kaarten naar R-mon zijn vandaag op de post gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |