Lolquote:Op woensdag 28 april 2004 12:50 schreef BMWM3 het volgende:
Ik zat even te surfen op de site van Need For Speed en kwam heel goed nieuws tegen. Er komt een nieuw deel uit van Underground. Need For Speed Underground 2 komt in de herfst van 2004 uit. Dit wilde ik even met jullie meedelen. Hieronder het bericht en een enkele screenshot.
[..]
Nieuws van Gamer.nl
[..]
Screenshot
[afbeelding]
FOK!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:57 schreef BMWM3 het volgende:
Komt geen autoschade. Ook wel beter zo
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet. Vinden de autodealers geen goede promotie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:15 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
FOK!![]()
Hmm, we zien wel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:29 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet. Vinden de autodealers geen goede promotie!
Klopt als een Toyota Celicaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:59 schreef Visitor.Q het volgende:
Ja, ik hoop ook dat je meer kunt verliezen dan 3 minuten om het nog eens te proberen. Laat ze maar een auto van je pakken, als je geld hebt kun je er weer eentje tunen zodat je volgende poging haalbaar is, geen geld = kutraces rijden tot je genoeg hebt... Ofzo...
In Oktober 2004. Voor alle platforms. [PC/Xbox/PS2/GameCube] Welke datum in oktober is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:45 schreef el_nuno het volgende:
aaaaaahhhhhh wanneer komt ie uit ik moet hem hebben!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |