Nieuws van Gamer.nlquote:EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2
roaming Game World
REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speed™ Underground 2 under the EA GAMES™ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speed Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.
Need for Speed Underground 2 will challenge gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.
The game will feature new game modes, deep new performance customization and tuning, and more than 30 licensed cars. The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.
Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. This game has not yet been rated by the ESRB.
ABOUT ELECTRONIC ARTS
Electronic Arts (EA), headquartered in Redwood City, California, is the world's leading interactive entertainment software company. Founded in 1982, Electronic Arts posted revenues of $2.5 billion for fiscal 2003. The company develops, publishes, and distributes interactive software worldwide for video game systems, personal computers and the Internet. Electronic Arts markets its products under three brand names: EA SPORTS™, EA GAMES™, and EA SPORTS BIG™. EA's homepage and online game site is www.ea.com. More information about EA's products and full text of press releases can be found on the Internet at http://info.ea.com.
# # #
Electronic Arts, EA, EA SPORTS, EA SPORTS BIG, EA GAMES and Need for Speed are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. Microsoft and Xbox are registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the U.S. and/or other countries. PlayStation is a registered trademark of Sony Computer Entertainment Inc. Nintendo GameCube and Game Boy Advance are trademarks of Nintendo.
Screenshotquote:Vrij toegankelijke stad in NFS: Underground 2
23/04/2004 16:12 :: by Erwin Bergervoet :: reacties (41)
Electronic Arts heeft een vervolg aangekondigd op Need for Speed: Underground, de straatracegame die sinds haar release eind vorig jaar meer dan vijf miljoen keer over de toonbank ging. Need for Speed: Underground 2 zal in de herfst van dit jaar verschijnen en biedt de speler nog meer game-modes en maar liefst 30 verschillende gelicenseerde auto's.
Ook heeft men de tuning-mogelijkheden flink uitgebreid. Zo zullen er dubbel zoveel visuele aanpassingen aan je auto te maken zijn, wat neerkomt op niet minder dan 70 miljard verschillende uiterlijke combinaties. De grootste vernieuwing van het spel vinden we echter terug in de spelwereld, die dit maal vrij toegankelijk zal zijn. Je rivalen rijden rond door de stad en je kan, net als in Midnight Club II, naar ze toe rijden en de confrontatie met ze aangaan.
Need for Speed: Underground 2 verschijnt op Playstation 2, Xbox, GameCube, PC, GameBoy Advance en wordt ontwikkeld door EA Canada.
jes, helemaal mee eens. Wat Jerry Bruckheimer is voor films is EA voor games. Veel opsmuck weinig inhoud. Lineare manier van costumizen is belachelijk. Heb je hele buidel met cash mag je het niet uitgeven omdat je shit nog niet onlocked hebt. Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:32 schreef nftk het volgende:
Ik voel weer uit melkerij van EA.
NFSU 1 was helemaal niet zo goed vond ik .
Was veel te saai veel te veel de zelfde lvls enz.
Je kon maar beperkt upgraden .
Nee NFSU1 was leuk voor 5min dan had je het ook gezien
heh? Als je doelt op dat PS2érs geen onlineplay doen, dan heb je het mis.. momenteel maken 2,5 miljoen ps2-gamers gebruik van de online mogelijkheden. Anders snap ik niet wat je bedoelt.quote:Wat ze ook niet meer moeten doen is dat de PS2 en PC versies niet over internet komen. Niemand gaat met de PS2 over internet. en daarmee blokken ze de mogelijkheid voor upgrades..
Wat ik bedoel. Met NFS:U heb ik nog met geen enkele iemand online gespeeld die op een PS2 zat te gamen. Alleen maar PC gebruikers. Ze moeten het gewoon niet weer doen.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef Brasco125 het volgende:
heh? Als je doelt op dat PS2érs geen onlineplay doen, dan heb je het mis.. momenteel maken 2,5 miljoen ps2-gamers gebruik van de online mogelijkheden. Anders snap ik niet wat je bedoelt.![]()
Maar wat deel 2 betreft.. er moet behoorlijk wat aan de gameplay gesleuteld worden wil ik er na deel 1 nog in geintresseerd raken. Maar ik neem aan dat er weer volkstammen de game zullen aanschaffen, net als dat er volkstammen graag naar Bad Boys 2 willen kijken.
Daar heb je gelijk in met de uitbreidingenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef Brasco125 het volgende:
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt. thanks for explaining
Die uitbreidingen kunnen ze toch voor de PC versie maken? why not. Doen ze toch wel eens meer voor mulitplatform spellen, updates voor de een en niet voor de anderen. Meeste mulitplatform spellen zijn zo-wie-zo niet het zelfde.. Ook qua inhoud.
In het algemeen: Idd af en toe moet er ff gerelaxed worden. En mijn opinie loopt een beetje spaak op het feit dat NFS:U niet ontzettend slecht is en BBII wel![]()
Wat ik dus al zeiquote:Op donderdag 29 april 2004 17:19 schreef Dacide het volgende:
en de boomboom radio niet te vergeten. Met zo'n mega vette tft screen.
En inderdaad heel belangrijk: Het geluid!!!
en zelf stickers kunnen ontwerpen. etc etc
Praat geen poep man.. je vond deel 1 beter als er geen deel 2 zou komen? Dan ben je in ene je uurtjes speelplezier van deel 1 kwijt ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:15 schreef Komakie het volgende:
Ik had het beter gevonden als het 1 deel was gebleven. Dan was het een leuke (wel beperkte) game gebleven maar nu zal deel 2 waarschijnlijk wel een slap aftreksel worden van deel 1...
4 maanden maar? Ik al sinds hij uitkwamquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:26 schreef WurM het volgende:
NFSU is nog steeds n geweldig spel, na n lange tijd begint-ie wel wat saai te worden. Maar met deel 2 kunnen we weer n aantal maandjes vooruit!
(t kan me lekker niet schelen dat jullie t allemaal n stom spel vinden... Ik heb minstens 4 maanden lang genoten van NFSU)
Lezen is ook een kunst....quote:Op donderdag 29 april 2004 20:03 schreef dunc het volgende:
[..]
Praat geen poep man.. je vond deel 1 beter als er geen deel 2 zou komen? Dan ben je in ene je uurtjes speelplezier van deel 1 kwijt ofzo.![]()
Anyway.. het racen is lekker in die geme (physics en graphics), alleen de gameplay mist. Miscchien fixen ze dat voor deel 2, maar EA kennende...![]()
![]()
![]()
quote:
Discription
UNCOVER THE UNDERGROUND
Discover the living, breathing world of tuner culture in Need for Speed™ Underground 2, the sequel to the best-selling racing game of 2003, and the latest blockbuster installment in the legendary Need for Speed™ franchise.
Taking place in a massive, free-roaming city featuring five distinct interconnected neighborhoods, Need for Speed Underground 2 delivers an immersive game world where the streets are your menus. As players explore the city, they’ll encounter rival racers who will school them in the ways of the underground and tip them off to the hottest racing spots in town.
Deep new performance tuning allows gamers to fine-tune every aspect of their ride's handling and performance, while hundreds of new visual customizations guarantee players can create their own personalized, totally unique car.
All-new game modes join Circuit, Drift, and Drag events to add depth and variety, pushing car and driver to the limit, while more than a dozen new cars and hundreds of aftermarket parts from the biggest names in the business make Need for Speed Underground 2 the deepest, most authentic tuner experience ever.
Key FeaturesFree-Roaming City: Explore a massive city divided into five distinct, interconnected neighborhoods, ranging from serpentine suburban hills to an intense downtown grid. A complex series of drivable freeways connect the neighborhoods together. Emergent Gameplay: Want to make a name for yourself in the underground? You’ll need to find it first. Races can happen anywhere and at any time and as players encounter rivals on the street they’ll be clued into where they can buy the hottest upgrades or enter the most elite events. New Gameplay Modes: Three new gameplay modes are added to last year’s circuit, drift and drag competitions, challenging gamers to hone their skills in a number of driving disciplines. Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride. The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they’re hot on the street, they’re in the game. Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2. Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn. Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world’s best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.*.
*An Internet connection, Network Adaptor and Memory Card for the PlayStation 2 are required for online game play.
Free-Roming Cityquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoewel ik zeker wel wat aan te merken heb op deel 1 heb ik er echt enorm veel lol mee gehad, als deeltje 2 wat verbeteringen brengt zie ik het wel zitten.
Ik mag het hopen, maar ik vond het tuninggedeelte bij deel 1 eigenlijk nogal tegenvallen, en daar werd van tevoren nog wel zo'n heisa over gemaakt. Vooral de performancetuning was dufquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:07 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Free-Roming CityWordt absoluut een kraker
Moet je opletten. Game award van het jaar: The Sims II.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:22 schreef Dacide het volgende:
ik durf nu al te wedden dat het een gigantische vette game wordt.
A new bestseller is born!
Zozo. Wordt je ook een beetje gek van NFSquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ohhh vet man!
Die moet ik écht écht hebben!
Die screenshotsVet vet vet!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zozo. Wordt je ook een beetje gek van NFS
Ben ik ook
Man ik kan niet wachten.
Lolquote:Op woensdag 28 april 2004 12:50 schreef BMWM3 het volgende:
Ik zat even te surfen op de site van Need For Speed en kwam heel goed nieuws tegen. Er komt een nieuw deel uit van Underground. Need For Speed Underground 2 komt in de herfst van 2004 uit. Dit wilde ik even met jullie meedelen. Hieronder het bericht en een enkele screenshot.
[..]
Nieuws van Gamer.nl
[..]
Screenshot
[afbeelding]
FOK!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:57 schreef BMWM3 het volgende:
Komt geen autoschade. Ook wel beter zo
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet. Vinden de autodealers geen goede promotie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:15 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
FOK!![]()
Hmm, we zien wel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:29 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet. Vinden de autodealers geen goede promotie!
Klopt als een Toyota Celicaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:59 schreef Visitor.Q het volgende:
Ja, ik hoop ook dat je meer kunt verliezen dan 3 minuten om het nog eens te proberen. Laat ze maar een auto van je pakken, als je geld hebt kun je er weer eentje tunen zodat je volgende poging haalbaar is, geen geld = kutraces rijden tot je genoeg hebt... Ofzo...
In Oktober 2004. Voor alle platforms. [PC/Xbox/PS2/GameCube] Welke datum in oktober is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:45 schreef el_nuno het volgende:
aaaaaahhhhhh wanneer komt ie uit ik moet hem hebben!!![]()
BMW's zijn lelijke grafkisten, B_M_W_M_3quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:24 schreef BMWM3 het volgende:
Dit is het NFSU II Topic K_S
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:57 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
BMW's zijn lelijke grafkisten, B_M_W_M_3
BMW's zijn mooiquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:57 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
BMW's zijn lelijke grafkisten, B_M_W_M_3
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Young_David het volgende:
Dus je kan ook je audio set tunen .... krijg je dan ook in een keer betere muziek ofzo? Begin je in de eerste race met een flauw country deuntje en krijg je tegen het einde Static-X en FC Kahuma enzo ....
Ik heb de game kort even gespeeld en zag iig dat er nu meerdere muziekstijlen in de game zatenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Young_David het volgende:
Dus je kan ook je audio set tunen .... krijg je dan ook in een keer betere muziek ofzo? Begin je in de eerste race met een flauw country deuntje en krijg je tegen het einde Static-X en FC Kahuma enzo ....
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik heb de game kort even gespeeld en zag iig dat er nu meerdere muziekstijlen in de game zaten
Persevent, wat is dat preciesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Persevent
Ach er zitten er zoveel dingen bij: Oa. Bodykits, spolers, motorkap, dakluchtinlaten, Audio, knipperlichten, headlights, achterlichten, neon, sproeiers. etc. etc! Iets van 70.000.000 combinaties. Dus geen 1 auto is hetzelfde zeg maar!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef el_nuno het volgende:
het is wel jammer dat ik dezelfde auto's en spoilers en bodykit zie als in deel 1 komen er wel nog meer bij of niet?
Omdat de PC ook alleen maar mooier isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:45 schreef ElmarO het volgende:
Het is alleen wel jammer dat ze alleen maar screens van de PS2 vrijgeven.
Bron: Gamer.nlquote:Het voor veel mensen tot de verbeelding sprekende straatracespel Need For Speed Underground is een van de populairste spellen van het afgelopen jaar. Ondanks dat er al enkele spellen met hetzelfde onderwerp uitwaren wist Need for Speed: Underground echt door te breken met gladde graphics en vele upgrades voor je bolide. Een vervolg zat er dan ook aan te komen en is enige tijd geleden al aangekondigd. Vandaag is daar de eerste trailer van verschenen die wat ingame beelden laat zien.
The first movie from Need for Speed: Underground 2 is now available from download, offering more than a minute and a half on in-game footage from this sequel which will feature new game modes, deep new performance customisation and tuning, and more than 30 licensed cars.
The game also delivers twice the visual customisation upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression".
De trailer is te downloaden bij 3DGamers.com en Gamershell.com en weegt een vriendelijke 10 MB. Need For Speed:Underground 2 zal verschijnen op de PS2, Xbox, GC, PC en GBA. Er hoeft dus niemand achter te blijven.
Bron: NeedForSpeed.comquote:The Inside Track - #1
"Welcome to Bayview"
By Justin Wiebe - Associate Producer
For my first Inside Track segment I thought it would be a good idea to give you a quick look into the brand new city we're building for Need for Speed™ Underground 2. This year Underground 2 will feature a completely open world environment. The open world will allow players the freedom to drive anywhere they want, when they want and quite honestly lose themselves in the world that's been created. The Underground 2 city, officially known as Bayview, is absolutely immense, spanning over 200km (124.27 miles) of track through many unique regions. To put this into some perspective, the city in the first Underground game measured around 40 km (24.85 miles) of drivable road.
The first question I'm sure most people would ask is "Why go away from the traditional Need for Speed closed course circuit racing?" When it comes right down to it we are in fact not abandoning the traditional circuits at all, we're actually expanding on them. The entire city was constructed with racing in mind, meaning, we build the best drives that we can, connect them all together, and populate a city around those roads. The end result is we can now pick and choose a nearly unlimited number of race routes throughout the city, and every single one of them is a fun and rewarding drive. The second reason for building an open world is to implement one of the most requested features from Underground players: freedom of choice. In our conversations with gamers we quickly noticed similar trends. People wanted more tracks, the freedom to choose their race experience and to be able to drive anywhere they wanted.
The career mode is built around freedom of choice; players can drive around the world and enter any event they choose. If you really love circuit racing you are free to enter any circuit race you find, whenever you want, or, if you prefer drag racing you can jump straight into that too. Using the open world technology, races will be populated all over the city, players will be free to drive around and select any race they want to participate in. Along the way, players will be able to discover hidden events that will offer higher rewards than the standard races, which is just one of the ways we are making the open world concept meaningful to the game. The world is massive, and we are using it to its fullest potential by blowing out the exploration concept and providing all kinds of hidden goodies for players to find. I'm sure people will be going on the Internet as soon as the game is released to start sharing information on where all the secrets they've discovered are located. The exploration mode is designed to work with the career and the economy, which means a lot of thought and time has gone into making them feel really special and rewarding.
Driving around the world in Underground 2 is actually very similar to when you are moving to a new city. When you are new to a city, or just visiting, you only know a few places to go, but, once you start to learn the city you discover all kinds of things that a tourist would miss - an entirely new city that is full of activities and opportunities for people "in the know". This also lends into knowledge of the drive, as you become more familiar with the tracks you learn to adapt your driving style based on the region your in. Each region has been designed with a specific set of driving challenges; some areas contain short winding roads and are filled with intersections requiring split second reactions, while others areas are faster paced with occasional hairpin turns and elevation changes to reduce visibility, thus providing a higher speed challenge. The more players drive around the world, the better they become. That's what the open world does for Underground 2 and is ultimately what makes the experience new and fresh.
Trust me when I tell you, this game throws you right in the middle of the tuner racing world!
- Justin
Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:55 schreef BMWM3 het volgende:
Als ik goed heb begrepen is dat je geen 1 auto kan opslaan in je garage, maar meerdere.
Dus e gebruikt een auto voor drift, de andere voor drag. en ga maar door!
Serieus. Ligt ie in de winkel?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.
Ik heb altijd wel geld over voor julliequote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:34 schreef speedfreakssj het volgende:
Koop hem toch gewoon maandag. kst dat nu? 2 euro?
Neem je een cheeseburger of een biertje minder vrijdag.
quote:SSX 3 had zijn berg, Need For Speed Underground 2 heeft zijn stad, een hele grote stad...
"Daar heel in de verte staat een radiotoren, kan iedereen hem zien?" We knikken, terwijl de EA medewerker met zijn vinger de desbetreffende aan de horizon gelegen toren aanwijst. David White (artist van NFSU2) drukt de X-knop in en rijdt ettelijke minuten de hele stad door op weg naar de eerder aangewezen toren, dit om te demonstreren hoe ontzettend groot de stad van Need For Speed Underground 2 daadwerkelijk is.
PRACHT EN PRAAL
Het meest indrukwekkende van de presentratie was misschien wel het moment dat je met je wagen vanaf de snelweg richting het commerciële centrum van de stad rijdt. Verwelkomd door fraai verlichte wolkenkrabbers duik je het drukbevolkte centrum in. De kleurenpracht die tentoon wordt gespreid is net even wat mooier uitgewerkt dan in de originele Need For Speed Underground (NFSU). Het komt allemaal wat minder clean en kunstmatig over, wagens glimmen nu niet meer zo overdreven en ook de neonverlichting van de omgeving is wat minder nadrukkelijk aanwezig.
VRIJHEID
Na deze korte doch indrukwekkende voorstelling werden wij naar de verschillende demopods gedirigeerd, alwaar onze gretige handjes aan den lijve komden ondervinden wat NFSU2 straks voor ons in petto heeft.
Het eerste dat opvalt, is dat er niet meer wordt geracet vanuit menu's maar dat je in die grote stad de wedstrijden afwerkt. Meer dan voorheen heb je nu het idee dat je daadwerkelijk jezelf opwekt in de underground scene van het illegale straatracen. Rivalen rijden door de stad en kunnen, door achter ze aan te rijden, met een druk op de knop uitgedaagd worden voor een wedstrijd. Het is de bedoeling dat je ze inhaalt en een voorsprong van 300 meter behaalt. Lukt dit dan zal je verslagen tegenstander je tips geven of locaties in de stad voor je vrijspelen. Op deze manier stuit je ook op de wedstrijden die we kennen uit NFSU, zoals drag, drift of circuitraces.
Langzaam maar zeker wordt de hele stad, die bestaat uit vijf buurten, toegankelijk. Al snel zie je waar die garage, tuneshop of autohandelaar nu eigenlijk zit. Rij er simpelweg naartoe en je komt in een menu terecht waar je jouw 'ride' een vers laklaagje kunt geven of even flink kunt opwaarderen met nieuwe elektronica of vette spoilers. En deze keer blijft het niet bij uiterlijk alleen maar heeft bijvoorbeeld een spoiler daadwerkelijk invloed op de prestaties van je wagen.
Niet alleen het verslaan van rivalen levert je extra opdrachten of geheime locaties op, ook kun je zelf de stad doorzoeken naar geheime onderdelen. Dit neemt meteen het gevoel weg dat de grootte van de stad slechts aanvoelt als gimmick; het voegt namelijk weldegelijk iets toe aan het spelplezier.
BETER?
Die grote stad zal ook online een prachtig strijdtoneel gaan vormen voor iedere PS2, Xbox of PC bezitter. Je kunt er naar hartelust met wat mensen vrijblijvend de stad verkennen alsmede de gebruikelijke wedstrijden afwerken.
Het enige puntje van kritiek dat ik kon bedenken, was dat er momenteel wel heel erg veel illegale straatrace spellen op de markt verschijnen. Het is dus zaak dat voor NFSU2 om de komende maanden nog wat écht nieuwe zaken toe te voegen, wil het de concurrentie de mond kunnen snoeren.
Ja dat is waar ben er TROTS op!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.
Oftewel.. Hierboven heb ik hem uitgewerktquote:Op maandag 26 juli 2004 22:42 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ja dat is waar ben er TROTS op!
Ja ok. Ik ben nu voor de 8e keer begonnen om het uit te spelenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* meldt. Maar pas sinds kort een console en NFS:U heeft... twee of drie weken ofzo. Maar t gaat nu wel richting het einde lopen...
quote:By: Micheal Mullen, eagames.com editor
Last week EA GAMES had the rare opportunity to talk to one of the only reasons why men watch the E Network, Brooke Burke as she talked about her upcoming starring role in the anticipated release of Need for Speed Underground 2. While her often studied assets are usually front and center (usually on the cover of your favorite magazines), we're happy to report that Brooke's while she's not only beautiful, intelligent and has a great sense of humor, she also plays games.
EA GAMES: I've heard that you actually play games so it must be an honor to actually star in one.
Brooke Burke: It's huge. I actually had that the game [Need for Speed Underground] before EA approached me. I'm also a car enthusiast so there is a reason why I was passionate this game. I think it's going to be awesome. I'm really excited to see the finished product.
EAG: Were you any good at playing Need for Speed Underground?
BB: I was ok but I had a lot to learn. I'm much better now than I was before. I love to drive and I've done some things to my personal car that you can do in the game so it's been kind of fun to see that all happen.
EAG: Have you been able to get in a little time to play NFSU2 yet?
BB: Yeah. We've been messing around a little bit and I think it's going to be so much more fun having the open world option. The size of the world now is just incredible. Things that I really like about the game are that you can make it up as you go along. You can make it up as you go along, you don't have to play the races like the last game that you don't want to play where it just dropped you right in. I also think that it's cool as opposed to some other racing games where these are really attainable cars, these aren't $100,000+ cars. These are cars that people have or can have or that there are attainable goals and they can really have fun and style them out and make them their own. I think that people are really to relate to this game.
EAG: Do you have any favorite games that you're anxious to play in the game?
BB::The Hummer because I have a Hummer in real life. It's pretty amazing to see the performance packages and all the little options to put on that to really make it styled. That's something that's going to be a lot of fun because that's something I'm in the process of doing right now. Not performance-wise, but mainly exterior. I'm dying to see to open up the Hummer in a fantasy world and see how it rides.
EAG: Or you can just ride around and intimidate the other drivers...
BB: Totally and just through all the barriers and whatever!
EAG: So I've heard you own a Ferrari and I was wondering if you've ever raced or drifted?
BB: No, I don't drift in it. I try not to do that. Y'know an occasional race but I'm pretty responsible with that car. I try to avoid all that. But I have a Hummer that I've styled out. It's got a lot of bling on it and chrome so I've had a lot of fun with that inside and outside. And I own a Mercedes with an after kit package on it, lights front and back, rims and exhaust [2:00]. So there are definitely a lot of things in the game I can relate to.
EAG: Being a TV personality and in film... being in a video game is a completely different experience. How to you prepare for a role in a video game?
BB: I had no idea what to expect. And I have to say that the still photo shoot was the toughest acting job I've ever had. Having to be so animated, having to hold the animations, having to let a still photographer capture those moments was pretty challenging. I also had a lot of fun in the voiceover booth really developing the personality of the character and learning the tuner culture lingo. And it's totally different than anything I've ever done before. I have love doing things that I have not done before and I think that this whole process is fascinating, from the still shoot, to the voice over to the development of the character. Today I saw the animated drawings for the first time, it's amazing to see this graphic-like novel play out with me in and be so realistic.
EAG: In Need for Speed Underground 2, you portray Rachel. Now that you've completed your work on the game, can you tell us anything about her?
BB: I think that Rachel has a really cool demeanor about her. Very confident and strong and knowledgeable. She's not a bimbo and she's not too playful. She's a really tough chick. She runs the entire underground street racing circuit and I think she has the ability to mess around with the gamer when she needs to but also to encourage them and give them the tools they need to become better racers. I like that about her, she's really straight up and tough. I think that we have some similar characteristics.
EAG: So I know you're married (sorry, guys) to a plastic surgeon, is he going to torture the animation team if they don't recreate your likeness correctly?
BB: Ha, ha, ha! No, no, no. I think they did a wonderful job.
EAG: So you actually play games at home?
BB: We had a PlayStation 2 and we just got an Xbox. We have a home theater so we have a lot of time playing in there. I used to play video games when I remember Pac Man and Asteroids were just coming up. I love the compilation discs with a lot of the old school games on them, and those are a lot of fun. I play a lot with my kids too, we play Nemo. My husband plays a lot of sports and racing games that he loves. And we play a lot of the old school stuff.
EAG: Have you played any games online?
BB: No. I haven't yet. I would definitely like to check that out. Since my character in the game, Rachel, can't race in the game I'd definitely get online and race against other people. We should set that up.
EAG: Do you have anyone in your family that's most eager to see you in NFSU2?
BB: Yeah, my nephew Ritchie, he's 10. He's a Need for Speed Underground freak, he knows the game inside and out and I'm his hero.
EAG: So has he already asked for Need for Speed T-shirts and other swag?
BB: He hit up EA PR for everything. And he came to the shoot. He lives in Arizona so I flew him out to LA to go to the photo shoot with me. He's a little enthusiast now, I tell ya.
EAG: What's up next after the game?
BB: I don't know. Everybody's asked me that. I think that I've been really fortunate that I'm always working on something. My workout video is finished and is rolling out all over the country. There's an infomercial about that. With my swimsuit line, we're sort of changing direction. I'm looking at some licensing deals. My 2005 calendar hits stores in October, that's going to print this week. We've just signed a deal to do two new posters both internationally and here in the states. And TV and movies, I'm doing some news anchoring this summer.
EAG: It sounds like you don't actually have time to sit down.
BB: [Laughs] Believe it or not I have a lot of free time lately. I have a lot of little projects that are fun. More selective projects if you will.
EAG: So my last question is one to even a bet that we have here in the office. You don't actually live in a bikini everyday, correct?
BB: I'm in a bikini right now [laughs]
EAG: There goes $5.
Volgens mij is dat geen 350Zquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie geloof ik twee keer een 350Z... als ik het goed heb. Alleen die bovenste heb ik niet echt een idee...?
Ik heb even gezocht op Google en die bovenste schijnt de Infiniti G35 te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:58 schreef Mikkie het volgende:
Die bovenste lijkt trouwens het merk van een Acura te hebben... maar welk model is het dan?
Voor de mensen die hem niet kennen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht op Google en die bovenste schijnt de Infiniti G35 te zijn.
quote:Burnout 3 zal NFSU 2 demo bevatten & vice versa
EA heeft bekend gemaakt dat de voor 9 september geplande Burnout 3 een Need for Speed Underground 2 demo zal bevatten. Daarbij komt ook nog eens dat als NFSU 2 uitkomt in november het gebundeld zal worden met een Burnout 3 demo. Dit geld voor zowel de Xbox als de PS2 versies. Dit getuigt van een goede marketing strategie, aangezien iedereen die één van de twee games koopt in aanraking zal komen met de twee meest verkopende arcade racegames. Marketing at it’s best.
BMW M3 CLS ertussen lijkt me ook niet verkeerdquote:Op woensdag 1 september 2004 15:36 schreef minicooperS het volgende:
Al met al ben ik nog niet heel veel nieuwe auto's tegengekomen op de screenshots en video's.
De auto's die ik tot nu toe heb gespot zijn:
- Audi TT
- Mazda RX 8
- Lexus IS300
- Ford Mustang
- Infiniti G35
En de bestaande auto's:
- Subaru Impreza
- Mitsubishi Lancer
- Mitsubishi Eclipse
- Ford Focus
- Nissan 350Z
- Nissan Sentra
- Nissan Skyline
- Toyota Supra
Hoop toch dat ze er nog wat meer auto's inknallen voor meer variatie![]()
Hmm volgens mij was dit filmpje al 2 maanden uitquote:Op donderdag 2 september 2004 21:06 schreef Deviant1nl het volgende:
NFSU2 movie 60MB klein
Nieuw filmpje van NFSU 2
owquote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hmm volgens mij was dit filmpje al 2 maanden uit
Dat meen ik serieus...quote:Op donderdag 2 september 2004 22:57 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ow![]()
Wat bedoel je regelen? Je wilt mijn game dus 'lenen'?quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En is er iets te regelen?
U riep me?quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:09 schreef -Evert- het volgende:
Waarom is BMWM3 er niet meer?
Was jij BMWM3?quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
U riep me?![]()
Nou, gewoon omdat ik hem al heel lang niet meer op het forum heb gezienquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben dus nu NFSUndergroundII en geen BMWM3 meerquote:Op zondag 12 september 2004 17:14 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Nou, gewoon omdat ik hem al heel lang niet meer op het forum heb gezien![]()
Hoiquote:Op zondag 12 september 2004 17:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik ben dus nu NFSUndergroundII en geen BMWM3 meer
Dat is tof! Wanneer komt NFS:U2 nou uit?quote:Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoi
Wat ik nu heb ontdekt. Er zijn 2 (!) Subaru Impreza's. Het oude (met langwerpige headlights) en nieuwe model
Dan kan ik in die tussen tijd nog andere spellen uitspelen...quote:Op maandag 13 september 2004 21:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Release: 18 November 2004
[afbeelding]
Geen VW Golf????quote:Op maandag 13 september 2004 21:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
01. Mitsubishi Evo 8
02. Mitsubishi 3000GT
03. Mitsubishi Eclipse
04. Mazda Miata (MX5)
05. Mazda RX7
06. Mazda RX8
07. Nissan Skyline GT-R R34
08. Nissan Sentra SE-R Spec-V
09. Nissan 240sx SE
10. Nissan 350z
11. Infiniti G35 coupe
12. Toyota Celica
13. Toyota Supra
14. Toyota Corolla (AE86 Trueno)
15. Lexus IS300
16. Hyundai Triburon
17. AM General Hummer H2
18. Subaru Impreza WRX STi
19. Peugeot 206 S16
20. Cadillac Escalade
21. Ford Focus ZX3
22. '05 Ford Mustang GT
23. Linclon Navigator
24. Opel Corsa
25. '04 Pontiac GTO
26. Honda S2000
27. Audi A3
28. Audi TT
29. ???
30. ???
31. ???
32. ???
Mja ik ook....quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou knap matig zijn... die RSX vond ik zo'n beetje de fijnste auto van deel I.
Dat zal wel leuk zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 09:28 schreef Blik het volgende:
haha de Hummer, ik hoop niet dat je ook op je benzinepeil moet letten...
Volgens mij eind september.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:09 schreef Yankee het volgende:
shittt echt wel vette bakken, wanneer komt de demo uit?
Ik heb hem niet erbijquote:Op donderdag 16 september 2004 20:23 schreef MCH het volgende:
Of Burnout3 kopen, daar zit een demo van NFSU2 bij.
Ow. Ik vond het ook een beetje lijken op een CRX!quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Trueno dus?
De Skyline was toch ook een model dat alleen in Amerika verkocht werdquote:Op maandag 20 september 2004 20:51 schreef MrSkyline het volgende:
waarom nou weer de Infinity G35, en niet de Nissan Skyline R35, wat een stierenpoep zeg, precies de zelfde auto alleen de infinity is nep en alleen in amerika te koop.
Ik heb op mijn telefoon een foto van een Skyline GTR (getuned, natuurlijk) die ik in Rijswijk aantrof.quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Skyline is in Nederland niet te krijgen... maar volgens mij in de UK weer wel (ook rechtsgestuurd daar hè)... zoiets staat me bij in elk geval.
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig van? Volgens dat meisje was dat o.a. omdat de lichten te hoog zouden zittenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef -Mzraki- het volgende:
er zijn iig 2 (streetlegal) Skyline R33's in Nederland, 1 daarvan, Skylinology ofzo heeft hier op fok ook nog wel eens gepost
En er is verder 1 streetlegal Skyline R34, master of all
maar dat kan onderhand al wel veranderd zijn, Skyline's rulen nou eenmaal.
check.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet omdat de lichten te hoog zitten, ik bedoel, het feit dat er drie rondrijden betekent dat ze zijn goedgekeurd door de RDW, dus er is niks mis mee. Probleem is dat ze in Nederland officieel niet te krijgen zijn, en in buurlanden bij mijn weten ook niet. Dit komt o.a. doordat ze rechtsgestuurd zijn. Als je een Skyline wilt zul je er dus veel voor moeten doen. Je moet 'm importeren uit bv. Engeland ofzo, maar ook dan moet je een goed woordje Engels spreken, nog minstens één of twee keer naar Engeland reizen om 'm te gaan zien (want het lijkt me niet dat je zoiets op de gok koopt), en vervolgens ben je hier weer bezig met invoerrechten, keuringen en verscheping. Het is een enorme berg werk die alleen een echte liefhebber er voor over zal hebben waarschijnlijk.
Dat was volgens mij de voornaamste redenen, als er iets stuk aan gaat, of iets moet gewoon vervangen worden, moet dat helemaal uit de UK of misschien zelfs wel uit Japan geïmporteerd worden.quote:En daar komt nog bij dat het onderhoud in Nederland ook nog moeilijk is, aangezien er geen gespecialiseerde garages zijn, aangezien het model hier officieel niet verkijgbaar is.
Maar een Impreza is nou niet echt een Skyline....quote:Op woensdag 22 september 2004 17:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
check.
[..]
Dat was volgens mij de voornaamste redenen, als er iets stuk aan gaat, of iets moet gewoon vervangen worden, moet dat helemaal uit de UK of misschien zelfs wel uit Japan geïmporteerd worden.
Daarbij kost zo'n auto sowieso al behoorlijk wat, nieuwprijs is volgens mij 50.000 pond, dat is dus 75.000 euro, van een R34, that is.
Dan komen daar nog een hele hoop invoerkosten bij, belastingen, e.d. Keuringen kosten ook niet niets. En dan dus als voornaamste het onderhoud.
Beetje veel als je ook gewoon een Subaru Imperza WRX bij de dealer om de hoek kunt kopen, kindda.
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
-interessant verhaal-
Die Escalade is vet! Big pimpin!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Screenshots Update
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien wel, hij lijkt er niet helemaal op. Maar ja wat wil je met al die mods, maar een van de andere Mitsubishi's is het zeker niet, dus het moet wel..quote:Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zekers
En die Mitsubishi (1e screenshot) is dat de 3000GT?
allemaal gelijk, net als alle andere multiconsole games van EA, gta komt eerder op de ps2 ivm een contract tussen sony music en R* wat betrefd de muziek licenties van de soundtrack.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:54 schreef Mikkie het volgende:
Wat ik nou vergeten ben hè... (en ik ben op dit moment niet actief genoeg om het na te zoeken)... komt bij dit spel nou ook eerst een ps2-versie uit... en een half jaar later een pc-versie, net als bij GTA, of is de release voor alle systemen hier wel (redelijk) gelijk?
Kan dat echt?!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:56 schreef ivo21 het volgende:
Nu helemaal leuk dat je in deel 2 gta style door de stad kan racen![]()
Aye, free-roam heet datquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:18 schreef nightcast het volgende:
[..]
Kan dat echt?!![]()
Lijkt me onzin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:07 schreef -Evert- het volgende:
Ik hoorde van iemand dat hij niet uitkomt voor de PC, hoe zit dat?
idd hij komt zeker uit voor de pcquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Lijkt me onzin.
Is anders niet te zien in de filmpjes.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey mensen, klopt het nou dat je ook je auto kan beschadigen?
Schijnt wel zo te zijn jah...quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey mensen, klopt het nou dat je ook je auto kan beschadigen?
Wat voor systeem heb je? En inderdaad gewoon alles volopen zetten bij zulk soort spellen als je systeem dat toelaat. Heb zelf een 64 3400+ en Geforce 6800 GT (1024 ram)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:07 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb nu 1 race gespeeld en het spel ziet er heel mooi uit. Ik speel op 1280×1024, 4×AA en 8×AF en world detail op z'n hoogst. Het is ook leuk dat het nu kan gaan regenen. Geeft het toch wat meer realisme. Het motorgeluid is een stuk beter dan in NFSU1. En de besturing is ook dik in orde. Voor zover ik het na 1 race kan beoordelen ziet het er naar uit dat dit een topspel is. Ik zou zeggenvoor EA op dit moment.
Ik heb een 64 3000+, X800 Pro en 1024 MB Ram. Dus dat moet jou toch ook wel lukken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat voor systeem heb je? En inderdaad gewoon alles volopen zetten bij zulk soort spellen als je systeem dat toelaat. Heb zelf een 64 3400+ en Geforce 6800 GT (1024 ram)
Ik wil hem ook even spelen alleen die mirrors schieten niet op!
welke? en continue? of ook inzakkend?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:33 schreef Fillipe het volgende:
Woh ik heb nu een gamershell link die gaat met 500 kb/sec
Nederlandse die al oranje was. En nee echt continue, zit nu op de 502 steady.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
welke? en continue? of ook inzakkend?
Graag/ de mijne zit maar op 44kb/squote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nederlandse die al oranje was. En nee echt continue, zit nu op de 502 steady.
Zal ff de precieze link opzoeken.
Ah inderdaad, komt wel goed en zit er een Anti Aliasing optie in het spel zelf?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een 64 3000+, X800 Pro en 1024 MB Ram. Dus dat moet jou toch ook wel lukken.
En werkt die bij jou ook goed?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:37 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Graag/ de mijne zit maar op 44kb/s
1ste seconde 550kb daarna 50kbquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
En werkt die bij jou ook goed?
Ja er zit een Anti Aliasing op optie in het spel. Ik heb alleen nog geen Anisotropische Filtering in de opties kunnen vinden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ah inderdaad, komt wel goed en zit er een Anti Aliasing optie in het spel zelf?
Burnout 3 style achtig!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja er zit een Anti Aliasing op optie in het spel. Ik heb alleen nog geen Anisotropische Filtering in de opties kunnen vinden.
In Free Roaming kan je trouwens door middel van Power Slides NOS erbij krijgen. Ik kwam erachter nadat ik mijn NOS op had gemaakt en ik een powerslide maakte. Ik kreeg toen wat NOS terug.
Yup. Je NOS is trouwens 2 balkjes. Eerst lichtblauw en daarna een donkerder blauw.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Burnout 3 style achtig!!
Wat heb je nu dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Het wordt nu dus echt tijd voor een andere videokaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |