abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18742505
Ik zat even te surfen op de site van Need For Speed en kwam heel goed nieuws tegen. Er komt een nieuw deel uit van Underground. Need For Speed Underground 2 komt in de herfst van 2004 uit. Dit wilde ik even met jullie meedelen. Hieronder het bericht en een enkele screenshot.
quote:
EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2

roaming Game World

REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speed™ Underground 2 under the EA GAMES™ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speed Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.

Need for Speed Underground 2 will challenge gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.

The game will feature new game modes, deep new performance customization and tuning, and more than 30 licensed cars. The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.

Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. This game has not yet been rated by the ESRB.

ABOUT ELECTRONIC ARTS
Electronic Arts (EA), headquartered in Redwood City, California, is the world's leading interactive entertainment software company. Founded in 1982, Electronic Arts posted revenues of $2.5 billion for fiscal 2003. The company develops, publishes, and distributes interactive software worldwide for video game systems, personal computers and the Internet. Electronic Arts markets its products under three brand names: EA SPORTS™, EA GAMES™, and EA SPORTS BIG™. EA's homepage and online game site is www.ea.com. More information about EA's products and full text of press releases can be found on the Internet at http://info.ea.com.

# # #

Electronic Arts, EA, EA SPORTS, EA SPORTS BIG, EA GAMES and Need for Speed are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. Microsoft and Xbox are registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the U.S. and/or other countries. PlayStation is a registered trademark of Sony Computer Entertainment Inc. Nintendo GameCube and Game Boy Advance are trademarks of Nintendo.
Nieuws van Gamer.nl
quote:
Vrij toegankelijke stad in NFS: Underground 2
23/04/2004 16:12 :: by Erwin Bergervoet :: reacties (41)
Electronic Arts heeft een vervolg aangekondigd op Need for Speed: Underground, de straatracegame die sinds haar release eind vorig jaar meer dan vijf miljoen keer over de toonbank ging. Need for Speed: Underground 2 zal in de herfst van dit jaar verschijnen en biedt de speler nog meer game-modes en maar liefst 30 verschillende gelicenseerde auto's.

Ook heeft men de tuning-mogelijkheden flink uitgebreid. Zo zullen er dubbel zoveel visuele aanpassingen aan je auto te maken zijn, wat neerkomt op niet minder dan 70 miljard verschillende uiterlijke combinaties. De grootste vernieuwing van het spel vinden we echter terug in de spelwereld, die dit maal vrij toegankelijk zal zijn. Je rivalen rijden rond door de stad en je kan, net als in Midnight Club II, naar ze toe rijden en de confrontatie met ze aangaan.

Need for Speed: Underground 2 verschijnt op Playstation 2, Xbox, GameCube, PC, GameBoy Advance en wordt ontwikkeld door EA Canada.
Screenshot

[ Bericht 16% gewijzigd door BMWM3 op 28-04-2004 14:03:21 ]
  woensdag 28 april 2004 @ 13:05:06 #2
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_18742768
Wat gaaf! ik hoop dat hij net zo goed of beter dan deel 1 wordt. Ik kan niet wachten!
  woensdag 28 april 2004 @ 13:10:35 #3
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18742899
Het eerste deel was leuk voor een weekje.. het gebrek aan custimizability (omdat t compatible moet blijven met de ps/2) doet t toch echt de nek om..

Hoe veel beter zou het zijn als je tenminste je eigen tracks kon uitzetten, je eigen plaatjes importeren, etc...
Het leek zo'n goed idee...
  woensdag 28 april 2004 @ 13:24:53 #4
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18743231
Ik ben zo blij dat er weer een opvolger komt.
Ik heb t eerste deel zodanig vaak gespeeld dat ik er niet aan moet denken om hem weer te moeten spelen nu.

deel 1 heb ik ongeveer 6 x uitgespeeld.

Leuk spel voor een kwartaal
  woensdag 28 april 2004 @ 13:25:50 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18743250
nu maar hopen dat er in de volgende weer wat agenten te zien zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18744512
Hopelijk dat ze dit keer wat doen aan de problemen die velen hadden. En dat er toch meer opties zijn
pi_18746310
Ik voel weer uit melkerij van EA.
NFSU 1 was helemaal niet zo goed vond ik .
Was veel te saai veel te veel de zelfde lvls enz.
Je kon maar beperkt upgraden .
Nee NFSU1 was leuk voor 5min dan had je het ook gezien
You can take him outa hell but you can't take hell outa him.
  woensdag 28 april 2004 @ 23:47:23 #8
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18760058
tja, das natuurlijk persoonlijk voor iedereen.
Maar het valt niet te ontkennen dat EA met NFS:U een wereldhit van formaat te pakken had.

Multiplayer kan beter. Lijkt me wel vet als je met een stuk of 8 tot 10 tegenstanders kan scheuren. Zo kan je er ook voor zorgen dat er clans ontstaan.

Wat betreft upgraden hoop ik dat je ook de afzonderlijke onderdelen kan finetunen (zonder dat het echter "arcade" gevoel verwijnt)
pi_18769647
Wat ze ook niet meer moeten doen is dat de PS2 en PC versies niet over internet komen. Niemand gaat met de PS2 over internet. en daarmee blokken ze de mogelijkheid voor upgrades..
  donderdag 29 april 2004 @ 14:25:43 #10
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_18771082
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:32 schreef nftk het volgende:
Ik voel weer uit melkerij van EA.
NFSU 1 was helemaal niet zo goed vond ik .
Was veel te saai veel te veel de zelfde lvls enz.
Je kon maar beperkt upgraden .
Nee NFSU1 was leuk voor 5min dan had je het ook gezien
jes, helemaal mee eens. Wat Jerry Bruckheimer is voor films is EA voor games. Veel opsmuck weinig inhoud. Lineare manier van costumizen is belachelijk. Heb je hele buidel met cash mag je het niet uitgeven omdat je shit nog niet onlocked hebt. Dat slaat nergens op.

Racen is erg met de eenzijdigheid aan tracks. Multiplayer aan de karige kant. Buiten dat: de Xbox versie ziet er niet uit, alleen maar om die effecten te behouden zijn de textures en resolutie omlaag gedraaid.
quote:
Wat ze ook niet meer moeten doen is dat de PS2 en PC versies niet over internet komen. Niemand gaat met de PS2 over internet. en daarmee blokken ze de mogelijkheid voor upgrades..
heh? Als je doelt op dat PS2érs geen onlineplay doen, dan heb je het mis.. momenteel maken 2,5 miljoen ps2-gamers gebruik van de online mogelijkheden. Anders snap ik niet wat je bedoelt.

Maar wat deel 2 betreft.. er moet behoorlijk wat aan de gameplay gesleuteld worden wil ik er na deel 1 nog in geintresseerd raken. Maar ik neem aan dat er weer volkstammen de game zullen aanschaffen, net als dat er volkstammen graag naar Bad Boys 2 willen kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Brasco125 op 29-04-2004 14:31:47 ]
  donderdag 29 april 2004 @ 15:19:11 #11
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18772312
Soms is het toch wel fijn om zo'n "jerry bruckheimer" game te spelen. Vaak heb ik geen zin om een diehard racer zoals grandprix4 en mcrae rally te spelen . Op zo'n moment is het veel lekkerder om te scheuren in een so called realistische uitgetunede skyline of rx-7 zoals in NFSP:U.

Ik bedoel Bad boys 2 ga je toch ook niet kijken als je een film a'la Tom Clancy wilt zien. Wel als je lekker onderuit op de bank met een jointje relax, een makkelijk te begrijpen film wilt zien.
pi_18773141
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef Brasco125 het volgende:

heh? Als je doelt op dat PS2érs geen onlineplay doen, dan heb je het mis.. momenteel maken 2,5 miljoen ps2-gamers gebruik van de online mogelijkheden. Anders snap ik niet wat je bedoelt.

Maar wat deel 2 betreft.. er moet behoorlijk wat aan de gameplay gesleuteld worden wil ik er na deel 1 nog in geintresseerd raken. Maar ik neem aan dat er weer volkstammen de game zullen aanschaffen, net als dat er volkstammen graag naar Bad Boys 2 willen kijken.
Wat ik bedoel. Met NFS:U heb ik nog met geen enkele iemand online gespeeld die op een PS2 zat te gamen. Alleen maar PC gebruikers. Ze moeten het gewoon niet weer doen.

Als ze dit niet weer doen, kunnen ze ook uitbreidingen maken.
  donderdag 29 april 2004 @ 17:02:07 #13
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_18774715
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt. thanks for explaining

Die uitbreidingen kunnen ze toch voor de PC versie maken? why not. Doen ze toch wel eens meer voor mulitplatform spellen, updates voor de een en niet voor de anderen. Meeste mulitplatform spellen zijn zo-wie-zo niet het zelfde.. Ook qua inhoud.

In het algemeen: Idd af en toe moet er ff gerelaxed worden. En mijn opinie loopt een beetje spaak op het feit dat NFS:U niet ontzettend slecht is en BBII wel
pi_18774959
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef Brasco125 het volgende:
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt. thanks for explaining

Die uitbreidingen kunnen ze toch voor de PC versie maken? why not. Doen ze toch wel eens meer voor mulitplatform spellen, updates voor de een en niet voor de anderen. Meeste mulitplatform spellen zijn zo-wie-zo niet het zelfde.. Ook qua inhoud.

In het algemeen: Idd af en toe moet er ff gerelaxed worden. En mijn opinie loopt een beetje spaak op het feit dat NFS:U niet ontzettend slecht is en BBII wel
Daar heb je gelijk in met de uitbreidingen

Maar ze willen de versies van NFSU 1 allemaal gelijk houden. Dus je kon ook geen nieuwere vynils downloaden etc.

In NFSU 2, wil ik dat je meerdere dingen kan veranderen. Lampen in je motorkap (sproei), (buiten) Spiegels, Interieur, leer, kunstof etc. en de kleur. Bredere banden. En misschien ook wel geluid
pi_18774972
cool :p
  donderdag 29 april 2004 @ 17:19:08 #16
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18775100
en de boomboom radio niet te vergeten. Met zo'n mega vette tft screen.
En inderdaad heel belangrijk: Het geluid!!!
en zelf stickers kunnen ontwerpen. etc etc
pi_18775538
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:19 schreef Dacide het volgende:
en de boomboom radio niet te vergeten. Met zo'n mega vette tft screen.
En inderdaad heel belangrijk: Het geluid!!!
en zelf stickers kunnen ontwerpen. etc etc
Wat ik dus al zei
  donderdag 29 april 2004 @ 18:07:42 #18
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18776111
dacht dat je doelde op het uitlaat geluid
  donderdag 29 april 2004 @ 19:15:35 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18777530
De muziek vond ik erg vet in het spel!!!

Vooral in de levels zelf. Opzwepend en adrenaline verhogend.
Het werkte voor mij iig heel goed.

Het spel is ook echt snel. Dat is ook wel leuk. Je moet alles in een fractie van een seconde beslissen.

Wat ik minder vond aan het spel was idd de grote hoeveelheid dezelfde tracks. Je wist heel vaak wat er al kwam als je een level voor het eerst speelde. Maar dan was het al onderdeel van een andere track geweest.

Het "verhaal" vond ik ook onder de maat. Of je doet iets wat echt iets toe te voegen heeft, of laat het weg, want zo schiet het niet op.

Het racen op zich en het upgraden enzo is wel vet. Hoewel het veel uitgebreider zal moeten (maar dan wordt het te ingewikkeld en dan verliezen ze spelers dus doen ze waarschijnlijk niet) om ook nog een 2de deel te rechtvaardigen.

Ik had het beter gevonden als het 1 deel was gebleven. Dan was het een leuke (wel beperkte) game gebleven maar nu zal deel 2 waarschijnlijk wel een slap aftreksel worden van deel 1...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18777561
Ik kan wel 10 betere en leukere racegames opnoemen dan NFS:U

Laat ze dat hele tune-gebeuren gewoon toevoegen aan Burnout 3...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:03:09 #21
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18778596
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:15 schreef Komakie het volgende:
Ik had het beter gevonden als het 1 deel was gebleven. Dan was het een leuke (wel beperkte) game gebleven maar nu zal deel 2 waarschijnlijk wel een slap aftreksel worden van deel 1...
Praat geen poep man.. je vond deel 1 beter als er geen deel 2 zou komen? Dan ben je in ene je uurtjes speelplezier van deel 1 kwijt ofzo.

Anyway.. het racen is lekker in die geme (physics en graphics), alleen de gameplay mist. Miscchien fixen ze dat voor deel 2, maar EA kennende...
Het leek zo'n goed idee...
pi_18789338
Need For Speed Underground 2 wordt echt weer heel veel game plezier

Heb NFSU nu al 5x uitgespeeld en ben nu nog verslaafd
pi_18789347
Yay was wel te verwachten!
Die ga ik zeker downloaden.. euh.. ik bedoel.. kopen
  vrijdag 30 april 2004 @ 15:26:51 #24
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_18792656
NFSU is nog steeds n geweldig spel, na n lange tijd begint-ie wel wat saai te worden. Maar met deel 2 kunnen we weer n aantal maandjes vooruit!

(t kan me lekker niet schelen dat jullie t allemaal n stom spel vinden... Ik heb minstens 4 maanden lang genoten van NFSU)
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_18792735
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:26 schreef WurM het volgende:
NFSU is nog steeds n geweldig spel, na n lange tijd begint-ie wel wat saai te worden. Maar met deel 2 kunnen we weer n aantal maandjes vooruit!

(t kan me lekker niet schelen dat jullie t allemaal n stom spel vinden... Ik heb minstens 4 maanden lang genoten van NFSU)
4 maanden maar? Ik al sinds hij uitkwam
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:31:37 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18796450
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:03 schreef dunc het volgende:

[..]

Praat geen poep man.. je vond deel 1 beter als er geen deel 2 zou komen? Dan ben je in ene je uurtjes speelplezier van deel 1 kwijt ofzo.

Anyway.. het racen is lekker in die geme (physics en graphics), alleen de gameplay mist. Miscchien fixen ze dat voor deel 2, maar EA kennende...
Lezen is ook een kunst....

Ik vind deel 1 niet beter of slechter als er een deel 2 komt. Ik vind het alleen beter voor de francise van Need for Speed als er geen Underground 2 komt.
Klinkt gewoon heel erg als uitmelkerij.

Maar als het spel op genoeg nuttige punten wordt aangepast en verbeterd zal ik mijn woorden met plezier terugnemen hoor.

Trouwens het racen is het grootste onderdeel van de gameplay... Dus wat klets je in vredesnaam....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 30 april 2004 @ 21:04:38 #27
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18798250
Dat de stad verbeterd is is een big plus.
NFSU was gewoon te monotoon, veel te veel uiterlijke tupperware, het selecteren van racekits maakte niks uit, je kon geen aparte onderdelen monteren of finetunen (zoals je versnellingsbak of je vering) en het tupperware gehalte was veel te hoog.
Mag hopen dat dit een beter spel is.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18852637
Hoop nu ook dat je normaal kan rondrijden. Dus een trial race (MM achtig)
pi_18959414
Meer nieuws rondom Need For Speed Underground II
quote:

Discription

UNCOVER THE UNDERGROUND

Discover the living, breathing world of tuner culture in Need for Speed™ Underground 2, the sequel to the best-selling racing game of 2003, and the latest blockbuster installment in the legendary Need for Speed™ franchise.

Taking place in a massive, free-roaming city featuring five distinct interconnected neighborhoods, Need for Speed Underground 2 delivers an immersive game world where the streets are your menus. As players explore the city, they’ll encounter rival racers who will school them in the ways of the underground and tip them off to the hottest racing spots in town.

Deep new performance tuning allows gamers to fine-tune every aspect of their ride's handling and performance, while hundreds of new visual customizations guarantee players can create their own personalized, totally unique car.

All-new game modes join Circuit, Drift, and Drag events to add depth and variety, pushing car and driver to the limit, while more than a dozen new cars and hundreds of aftermarket parts from the biggest names in the business make Need for Speed Underground 2 the deepest, most authentic tuner experience ever.

Key Features

• Free-Roaming City: Explore a massive city divided into five distinct, interconnected neighborhoods, ranging from serpentine suburban hills to an intense downtown grid. A complex series of drivable freeways connect the neighborhoods together.
  • Emergent Gameplay: Want to make a name for yourself in the underground? You’ll need to find it first. Races can happen anywhere and at any time and as players encounter rivals on the street they’ll be clued into where they can buy the hottest upgrades or enter the most elite events.
  • New Gameplay Modes: Three new gameplay modes are added to last year’s circuit, drift and drag competitions, challenging gamers to hone their skills in a number of driving disciplines.
  • Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
  • The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they’re hot on the street, they’re in the game.
  • Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.
  • Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn.
  • Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world’s best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.*.

*An Internet connection, Network Adaptor and Memory Card for the PlayStation 2 are required for online game play.
  • pi_18959527
    Hoewel ik zeker wel wat aan te merken heb op deel 1 heb ik er echt enorm veel lol mee gehad, als deeltje 2 wat verbeteringen brengt zie ik het wel zitten.
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_18959675
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2004 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    Hoewel ik zeker wel wat aan te merken heb op deel 1 heb ik er echt enorm veel lol mee gehad, als deeltje 2 wat verbeteringen brengt zie ik het wel zitten.
    Free-Roming City Wordt absoluut een kraker
    pi_18959769
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2004 18:07 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Free-Roming City Wordt absoluut een kraker
    Ik mag het hopen, maar ik vond het tuninggedeelte bij deel 1 eigenlijk nogal tegenvallen, en daar werd van tevoren nog wel zo'n heisa over gemaakt. Vooral de performancetuning was duf ...
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_19123431
    Nieuwe screenshots Need For Speed Underground II. Enjoy

<center>

</center>

En dan het uitbouwen van de auto

<center>

</center>

En wat info

Free Roam:
    As you all know, the main part of NFSU2 is Free Roaming. You drive around looking for races instead of plain old "selecting them from the menu" you get to choose what you want to do and you get to choose it in style!!
    Scott has metioned that there will be a lot of stuff in NFSU2 that will keep you wanting to explore the "open" environment.
    He has not told us yet but we all know if they keep it secret, it must be good!!

Cops:
    Sadly there will be no cops in NFSU2. Scott has said that Police is the the main focus of the Hot Pursuit Farnchise, not the Underground Franchise.The Underground Franchise is more about exploration, tuning, racing and customisation of your car.

Visual Efects:
    The visual effects in NFSU blew us all away. Options such as "Motion Blur" and 'Light Trails" gave us an awesome sensation of speed. In NFSU2 they will be adding specials feels/moods for each different area of the world. So if you decide to race in a industrial type zone you'll get the feel of being in an industrial type zone.

Game Modes:
    NFSU Feature 4 modes that you could race in. Dift, Drag, Sprint and Circuit. NFSU2 features 7. We only know of three, Drift, Drag and Circuit. This leaves 4 "unknown" race types that won't be shown to the public. Also, there will be much more freedom so racers can finish the game without doing several of the game types even once!

More In-Depth Tuning:
    Players can now modfy specific parts on there car so that the car fits them. EA have done this to the point that, a hardcore racer can play the game and be able to squeeze that little bit of extra juice out of each part, and that a playere who has never played a racing game in his life can just pick up the game, add the parts and race!

What Cars?:
    EA has not told us the car list for NFSU2 but they have mentioned something very interesting. Quote:"We’ll be going back in time to bring back a couple of older models and we’ll also be looking into the future for a few cars we think will be big on the scene in the next year or so."

Does this mean they will have muscle cars for all those "muscle fans" or future cars that haven't even been released yet? Only time will tell.....
      vrijdag 14 mei 2004 @ 14:14:00 #34
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_19123624
    Ik ben bij deze dus al helemaal overtuigd van het feit dat ik het spel gegarandeerd ga kopen.

man, man, man

awesome
    pi_19123711
    AUDIO! Siccor Doors
      vrijdag 14 mei 2004 @ 14:22:24 #36
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_19123865
    ik durf nu al te wedden dat het een gigantische vette game wordt.

A new bestseller is born!
    pi_19123889
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2004 14:22 schreef Dacide het volgende:
    ik durf nu al te wedden dat het een gigantische vette game wordt.

A new bestseller is born!
    Moet je opletten. Game award van het jaar: The Sims II.
      vrijdag 14 mei 2004 @ 14:28:51 #38
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_19124072
    als dat zo is, stop ik acuut met gamen!

[offtopic]Heb toevallig eergister DTM2 gekregen met de post. Toch wel een lekkere mix tussen arcade en simulator. Zit alleen vast bij het gedeelte waar k moet kiezen tussen pick-up's en truckracing.
    [/offtopic]

Ik hoop wel dat ze de multiplayer van nfs:u2 een beetje (lees: heel veel) gaan verbeteren.
    Lijkt me ook wel vet om met een stuk of 15 auto's door de stad te scheuren
    pi_19124131
    Ohhh vet man!
    Die moet ik écht écht hebben!
    Die screenshots Vet vet vet!
    pi_19124438
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2004 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
    Ohhh vet man!
    Die moet ik écht écht hebben!
    Die screenshots Vet vet vet!
    Zozo. Wordt je ook een beetje gek van NFS

Ben ik ook

Man ik kan niet wachten.
    pi_19124459
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2004 14:42 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Zozo. Wordt je ook een beetje gek van NFS

Ben ik ook

Man ik kan niet wachten.
    Ik vond NFSU 1 al heel erg gaaf
      vrijdag 14 mei 2004 @ 14:43:49 #42
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_19124484
    Grafisch vind ik het er nogal klote uitzien eigenlijk. Maar de optie om zelf subwoofers e.d. in te bouwen is dan wel weer okay.
      vrijdag 14 mei 2004 @ 15:14:14 #43
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_19125372
    wat betreft dat grafische;
    ik ben van mening dat op vandaag de dag het niet boeit hoe de screenshots zijn. Het gaat zich om hoe het beeld beweegt zeg maar.

stil staande plaatjes boeien nie, wel fullmotion waarbij je de vette lichteffecten over het beeld ziet flitsen.
    pi_19126350
    Wil misschien een modje de screenshots in mijn OP zetten?

Bedankt
    pi_19129211
    En de performance tuning is zo te zien weer te gaar voor woorden.... Chip 1, chip 2, pakket 1, pakket 2...
      zaterdag 15 mei 2004 @ 00:07:33 #46
    24184 speedfreakssj
    Bryan Adams- Run to you :9~
    pi_19138826
    ik hoop dat we dit keer ook via lan kunnen en dan met meerdere mensen in die stad gewoon racen. soort van GTA VC, daarnaartoe voor die race. en dat ze het tuninggedoe eens normaal maken. dat je echt iets moet weten. zoals dat internet spel toen, koop je het verkeerde? verkeerde waarden? hup. weg 100 PK extra.
    pi_19249077
    Herfst 2004 dus. Wanneer in de herfst is nog niet officieel bekend
    pi_19249092
    PICS

We're from the Bronx, New York.
    Shit happens.
    pi_19249127
    En nog een paar

woensdag 19 mei 2004 @ 18:05:43 #51
    46802 Visitor.Q
    Neemt alles op!
    pi_19249261
    Need For Speed Underground 2

Hopsa, dat is de nieuwe, dan staat die link hier ook vast in

Ennehh,, ik kan niet wachten tot ze die shit uitbrengen, wat ga ik me daar enorm mee vermaken
    pi_19249290
    Hier nog meer:

Shit happens.
      woensdag 19 mei 2004 @ 18:08:33 #53
    78698 Gianluca
    de stationshoerenhater
    pi_19249313
    Ziet er leuk uit
    Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
      woensdag 19 mei 2004 @ 18:09:30 #54
    65470 Kindred_Spirits
    K i n d r e d _ S p i r i t s
    pi_19249330

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
    pi_19249400
    Mooie plaatjes!
      woensdag 19 mei 2004 @ 18:26:32 #56
    46802 Visitor.Q
    Neemt alles op!
    pi_19249659
    Ik hoop dat je in het spel rijdt met de achterbak dicht, dat is wat overzichtelijker
    pi_19253325
    Wat ook een ongelofelijke domper in NFSU was, dat je METEEN stil stond als je ergens tegenop botste. En dat het slippen (niet bij driften) super onrealistisch was. Ik hoop wel dat ze nu wat wouten erin doen, want alleen verkeer is ook niet echt moeilijk. En MEER (lees: VEEEEEEEEL meer) circuits, en ook nog dat precieze tunewerk. (Zoals al eerder verteld: de vering, je motor zelf tunen, de banden, aerodynamica is misschien ook nog wel handig)

Erg stom was ook dat als je over die brug vloog, dat dan je bumpers IN de grond kwamen als je neerkwam. En natuurlijk ook geen vlammen, of vonkjes of whatever. Ik hoop echt dat er een hoop verbeterd word.
    Shit happens.
    pi_19253639
    quote:
    Op woensdag 28 april 2004 12:50 schreef BMWM3 het volgende:
    Ik zat even te surfen op de site van Need For Speed en kwam heel goed nieuws tegen. Er komt een nieuw deel uit van Underground. Need For Speed Underground 2 komt in de herfst van 2004 uit. Dit wilde ik even met jullie meedelen. Hieronder het bericht en een enkele screenshot.
    [..]

Nieuws van Gamer.nl
    [..]

Screenshot

[afbeelding]
    Lol
    Shit happens.
    pi_19253822
    XBox Live support for NFS Underground 2

EA proudly announced that they will be supporting XBox Live in lots of new games from EA Games and EA Sports:

The first game to include Xbox Live capability will be NCAA® Football 2005, scheduled for release in July. Madden NFL 2005, Tiger Woods PGA TOUR® 2005, NASCAR® 2005: Chase For The Cup, NBA LIVE 2005, NHL® 2005, and NCAA® March Madness™ 2005 will follow. EA GAMES titles on Xbox Live include GoldenEye: Rogue Agent™, Need for Speed™ Underground 2, Battlefield: Modern Combat™, Burnout™ 3 and TimeSplitters Future Perfect™.

So, good news for people with an XBox Live connection

Bron: NSFCars.net
    Shit happens.
    pi_19255878
    Ze moeten autoschade in het spel doen.
    Shit happens.
    pi_19256693
    Komt geen autoschade. Ook wel beter zo
    pi_19264740
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2004 22:57 schreef BMWM3 het volgende:
    Komt geen autoschade. Ook wel beter zo
    FOK!
    Shit happens.
    pi_19265066
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2004 11:15 schreef LinuxCultVapor het volgende:

[..]

FOK!
    Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet. Vinden de autodealers geen goede promotie!
    pi_19266015
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2004 11:29 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk van niet. Vinden de autodealers geen goede promotie!
    Hmm, we zien wel.
    Shit happens.
    pi_19290242
    *hier verder lurkt
    Life sucks
      vrijdag 21 mei 2004 @ 12:50:57 #66
    65470 Kindred_Spirits
    pi_19290395
    jaja, maaruh, schade zou wel vet zijn, om je getunede bak helemaal brak te rijden...

en er moet meer te verliezen zijn... bevoorbeeld dat als je gaat dragracen en je verliest dat je echt je auto kwijt bent,

en dat er veel meer auto's mogelijk zijn en dat je op het einde niet alle auto's automatisch unlockt. zodat online er verschil in blijft.
    _________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
    pi_19290421
    Audio inbouwen . Ik vind het wel lekker snel na het vorige deel, maar om eerlijk te zijn is dat prima want het duurde me altijd al te lang tussen elke NFS game.
    https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
      vrijdag 21 mei 2004 @ 17:59:28 #68
    46802 Visitor.Q
    Neemt alles op!
    pi_19297566
    Ja, ik hoop ook dat je meer kunt verliezen dan 3 minuten om het nog eens te proberen. Laat ze maar een auto van je pakken, als je geld hebt kun je er weer eentje tunen zodat je volgende poging haalbaar is, geen geld = kutraces rijden tot je genoeg hebt... Ofzo...
    pi_19300099
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2004 17:59 schreef Visitor.Q het volgende:
    Ja, ik hoop ook dat je meer kunt verliezen dan 3 minuten om het nog eens te proberen. Laat ze maar een auto van je pakken, als je geld hebt kun je er weer eentje tunen zodat je volgende poging haalbaar is, geen geld = kutraces rijden tot je genoeg hebt... Ofzo...
    Klopt als een Toyota Celica
    Shit happens.
    pi_19307242
    Ja leuke trailer maar daar heb je helaas weinig aan. Niets te zien helaas!
    pi_19311718
    aaaaaahhhhhh wanneer komt ie uit ik moet hem hebben!!
    PSN nick.:helder82
    pi_19313161
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2004 10:45 schreef el_nuno het volgende:
    aaaaaahhhhhh wanneer komt ie uit ik moet hem hebben!!
    In Oktober 2004. Voor alle platforms. [PC/Xbox/PS2/GameCube] Welke datum in oktober is nog niet bekend.
    pi_19313869
    zolang wachten nog
      maandag 24 mei 2004 @ 23:52:03 #75
    65470 Kindred_Spirits
    pi_19379830
    ..
    hier ff een screentje van mn broer uit NFSU1..

pi_19381491
    whow, wat een vet ding zeg!!
      dinsdag 25 mei 2004 @ 01:15:42 #77
    40067 Demon-X
    "What duck?"
    pi_19381574
    zijn die screens van de ps2 ofzo? zien er nogal crappy uit namelijk
    verder lijkt et me wel een coole game vooral dat roaming ^^
    NFSU1 ben k nou al voor de 4e keer ofzo aan et uitspelen
    If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
    pi_19381705
    Dit is het NFSU II Topic K_S
      dinsdag 25 mei 2004 @ 01:57:22 #79
    65470 Kindred_Spirits
    pi_19382047
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2004 01:24 schreef BMWM3 het volgende:
    Dit is het NFSU II Topic K_S
    BMW's zijn lelijke grafkisten, B_M_W_M_3
    pi_19388266
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2004 01:57 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou op?
      dinsdag 25 mei 2004 @ 12:32:52 #81
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_19388596
    inderdaad, waar slaat dat op?
      dinsdag 25 mei 2004 @ 18:08:53 #82
    65470 Kindred_Spirits
    pi_19398703
    UITBLAZEN VERREKTE AARSCHEN
      dinsdag 25 mei 2004 @ 18:21:34 #83
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_19398978
    Hey Lullo,
    praat ff normaal hier op het forum.

CAPS zijn niet gewenst hier (komt schreeuwerig over)

En je taalgebruik wordt ook niet getolereerd!

comprende?
    pi_19435024
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2004 01:57 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

BMW's zijn mooi
    Shit happens.
    pi_19451371

Een selectie uit een aantal nieuwe screenshots. De rest staat op Worthplaying
    pi_19451795
    Mooie screens Bedankt Elmaro
    pi_19817581
    Had dit topic nog niet gezien dus had er ook 1 geplaats maar ziet er goed uit
    pi_19818015
    Noproblem Seal_Force. Ik wilde het je alleen maar even laten weten
    pi_20279024
    En er zijn na een paar maanden wachten nieuwe screenshots van NFSU:2 gereleased.
    Ze komen van de PS2 platform.

pi_20279158
    Zag ik daar nou Audio-Lay out staan bij het Tune gedeelte..
    "Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
    "It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
    pi_20281883
    ja, zit audio-layout in de game. De stad waarin je racet is ook free roaming en schijnt vijf keer zo groot te zijn als vice city .
    pi_20281933
    Hubba hubba hubba.. ik krijg een beetje jeuk aan mijn antenne om het maar ff zo te zeggen/
    "Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
    "It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
    pi_20282003
    Wat vooral gaaf is die vleugel (Scissor) deuren
    pi_20282086
    Dus je kan ook je audio set tunen .... krijg je dan ook in een keer betere muziek ofzo? Begin je in de eerste race met een flauw country deuntje en krijg je tegen het einde Static-X en FC Kahuma enzo ....
    pi_20282180
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Young_David het volgende:
    Dus je kan ook je audio set tunen .... krijg je dan ook in een keer betere muziek ofzo? Begin je in de eerste race met een flauw country deuntje en krijg je tegen het einde Static-X en FC Kahuma enzo ....

Wel een gave optie zal dat zijn

Maar volgens mij hoor je de muziek uit je auto komen en dat je mp3 kan toevoegen zodat je door de zenders heen kan zappen
    pi_20282783
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Young_David het volgende:
    Ik heb de game kort even gespeeld en zag iig dat er nu meerdere muziekstijlen in de game zaten
    pi_20283214
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ik heb de game kort even gespeeld en zag iig dat er nu meerdere muziekstijlen in de game zaten

Gespeeld? Jij? Hoe?
    pi_20286626
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:58 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Gespeeld? Jij? Hoe?
    Persevent
    pi_20292127
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 19:19 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Persevent
    Persevent, wat is dat precies

Zit je in een game review gedoe?
    pi_20292719
    het is wel jammer dat ik dezelfde auto's en spoilers en bodykit zie als in deel 1 komen er wel nog meer bij of niet?
    pi_20293331
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef el_nuno het volgende:
    het is wel jammer dat ik dezelfde auto's en spoilers en bodykit zie als in deel 1 komen er wel nog meer bij of niet?
    Ach er zitten er zoveel dingen bij: Oa. Bodykits, spolers, motorkap, dakluchtinlaten, Audio, knipperlichten, headlights, achterlichten, neon, sproeiers. etc. etc! Iets van 70.000.000 combinaties. Dus geen 1 auto is hetzelfde zeg maar!
    pi_20342237
    En weer 4 nieuwe screenshots!

vrijdag 9 juli 2004 @ 17:36:18 #103
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_20514949
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:08 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      vrijdag 9 juli 2004 @ 17:38:11 #104
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_20514981

[ Bericht 46% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:09 ]
    Zerg schreef:
    pi_20536628
    En weer 4 nieuwe screenshots

zaterdag 10 juli 2004 @ 21:38:58 #106
    69621 DeRCT14
    Wat wordt hier verzwegen?!
    pi_20538893
    Ligt het nu aan mij of kan EA niet met perspectief omgaan
    smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
      zaterdag 10 juli 2004 @ 22:41:16 #107
    24184 speedfreakssj
    pi_20540085
    ligt aan EA. gasten kunnen GEEN mooie screens maken.
    pi_20541087
    Maar het eindresultaat mag wel wezen
    pi_20541695
    Het is alleen wel jammer dat ze alleen maar screens van de PS2 vrijgeven.
    pi_20541977
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2004 23:45 schreef ElmarO het volgende:
    Het is alleen wel jammer dat ze alleen maar screens van de PS2 vrijgeven.
    Omdat de PC ook alleen maar mooier is

Dat willen ze volgens mij nog een beetje geheim houden. Ik wil nog meer screens zien van de autogarage...
    pi_20640358
    quote:
    Het voor veel mensen tot de verbeelding sprekende straatracespel Need For Speed Underground is een van de populairste spellen van het afgelopen jaar. Ondanks dat er al enkele spellen met hetzelfde onderwerp uitwaren wist Need for Speed: Underground echt door te breken met gladde graphics en vele upgrades voor je bolide. Een vervolg zat er dan ook aan te komen en is enige tijd geleden al aangekondigd. Vandaag is daar de eerste trailer van verschenen die wat ingame beelden laat zien.

The first movie from Need for Speed: Underground 2 is now available from download, offering more than a minute and a half on in-game footage from this sequel which will feature new game modes, deep new performance customisation and tuning, and more than 30 licensed cars.
    The game also delivers twice the visual customisation upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression".
    De trailer is te downloaden bij 3DGamers.com en Gamershell.com en weegt een vriendelijke 10 MB. Need For Speed:Underground 2 zal verschijnen op de PS2, Xbox, GC, PC en GBA. Er hoeft dus niemand achter te blijven.
    Bron: Gamer.nl
    pi_20640547
    En er zijn 4 nieuwe screenshots

pi_20683114
    De eerste trailer is gereleased. En is te vinden op de officiele NFS:U2 site

E3 Trailer
    pi_20705106
    quote:
    The Inside Track - #1
    "Welcome to Bayview"

By Justin Wiebe - Associate Producer

For my first Inside Track segment I thought it would be a good idea to give you a quick look into the brand new city we're building for Need for Speed™ Underground 2. This year Underground 2 will feature a completely open world environment. The open world will allow players the freedom to drive anywhere they want, when they want and quite honestly lose themselves in the world that's been created. The Underground 2 city, officially known as Bayview, is absolutely immense, spanning over 200km (124.27 miles) of track through many unique regions. To put this into some perspective, the city in the first Underground game measured around 40 km (24.85 miles) of drivable road.

The first question I'm sure most people would ask is "Why go away from the traditional Need for Speed closed course circuit racing?" When it comes right down to it we are in fact not abandoning the traditional circuits at all, we're actually expanding on them. The entire city was constructed with racing in mind, meaning, we build the best drives that we can, connect them all together, and populate a city around those roads. The end result is we can now pick and choose a nearly unlimited number of race routes throughout the city, and every single one of them is a fun and rewarding drive. The second reason for building an open world is to implement one of the most requested features from Underground players: freedom of choice. In our conversations with gamers we quickly noticed similar trends. People wanted more tracks, the freedom to choose their race experience and to be able to drive anywhere they wanted.

The career mode is built around freedom of choice; players can drive around the world and enter any event they choose. If you really love circuit racing you are free to enter any circuit race you find, whenever you want, or, if you prefer drag racing you can jump straight into that too. Using the open world technology, races will be populated all over the city, players will be free to drive around and select any race they want to participate in. Along the way, players will be able to discover hidden events that will offer higher rewards than the standard races, which is just one of the ways we are making the open world concept meaningful to the game. The world is massive, and we are using it to its fullest potential by blowing out the exploration concept and providing all kinds of hidden goodies for players to find. I'm sure people will be going on the Internet as soon as the game is released to start sharing information on where all the secrets they've discovered are located. The exploration mode is designed to work with the career and the economy, which means a lot of thought and time has gone into making them feel really special and rewarding.

Driving around the world in Underground 2 is actually very similar to when you are moving to a new city. When you are new to a city, or just visiting, you only know a few places to go, but, once you start to learn the city you discover all kinds of things that a tourist would miss - an entirely new city that is full of activities and opportunities for people "in the know". This also lends into knowledge of the drive, as you become more familiar with the tracks you learn to adapt your driving style based on the region your in. Each region has been designed with a specific set of driving challenges; some areas contain short winding roads and are filled with intersections requiring split second reactions, while others areas are faster paced with occasional hairpin turns and elevation changes to reduce visibility, thus providing a higher speed challenge. The more players drive around the world, the better they become. That's what the open world does for Underground 2 and is ultimately what makes the experience new and fresh.

Trust me when I tell you, this game throws you right in the middle of the tuner racing world!

- Justin
    Bron: NeedForSpeed.com
    pi_20785714
    Nieuwe screenshots (20/07/04)

pi_20802109
    Als ik goed heb begrepen is dat je geen 1 auto kan opslaan in je garage, maar meerdere.

Dus e gebruikt een auto voor drift, de andere voor drag. en ga maar door!
      vrijdag 23 juli 2004 @ 03:04:57 #117
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_20802213
    lijkt me iig niet veel aan
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_20802901
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 02:55 schreef BMWM3 het volgende:
    Als ik goed heb begrepen is dat je geen 1 auto kan opslaan in je garage, maar meerdere.

Dus e gebruikt een auto voor drift, de andere voor drag. en ga maar door!
    Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.
    pi_20805898
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 07:34 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.
    Serieus. Ligt ie in de winkel?

Dan haal ik hem even en dan tik ik het hele stuk uit de PU naar dit Topic.
    pi_20817490
    Maandag in de winkel, maar als het goed is hebben abonnee's hem al thuis
      vrijdag 23 juli 2004 @ 22:34:53 #121
    24184 speedfreakssj
    pi_20818817
    Koop hem toch gewoon maandag. kst dat nu? 2 euro?
    Neem je een cheeseburger of een biertje minder vrijdag.
      vrijdag 23 juli 2004 @ 22:37:28 #122
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_20818880
    Vet!
    .
    pi_20819192
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 22:34 schreef speedfreakssj het volgende:
    Koop hem toch gewoon maandag. kst dat nu? 2 euro?
    Neem je een cheeseburger of een biertje minder vrijdag.
    Ik heb altijd wel geld over voor jullie

Ik tik hem helemaal over
      vrijdag 23 juli 2004 @ 22:56:03 #124
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_20819236
    Dit spel wil ik wel hebben alleen een ding.
    Ik mis 1 auto namelijk Toyota trueno AE 86 voor het echte Initial D gevoel
    Initial D is op dit moment een van mijn favoriete anime
    pi_20819861
    Wie weet zit ie er wel in K_R
      zaterdag 24 juli 2004 @ 00:40:23 #126
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_20821307
    Lijkt me allee n niet erg waarschijnlijk.
    * * wacht op GT4 waar hij wel inzit *
    pi_20863412
    Over een uur ga ik de nieuwe PU halen in de winkels. En zal ik het hele interview overtikken... Dus be patient
    pi_20866523
    Need For Speed: Underground 2 ... Bron: Power Unlimited - Augustus 2004, Nummer 08, Jaargang 12 - Bladzijde 24
    quote:
    SSX 3 had zijn berg, Need For Speed Underground 2 heeft zijn stad, een hele grote stad...

"Daar heel in de verte staat een radiotoren, kan iedereen hem zien?" We knikken, terwijl de EA medewerker met zijn vinger de desbetreffende aan de horizon gelegen toren aanwijst. David White (artist van NFSU2) drukt de X-knop in en rijdt ettelijke minuten de hele stad door op weg naar de eerder aangewezen toren, dit om te demonstreren hoe ontzettend groot de stad van Need For Speed Underground 2 daadwerkelijk is.

PRACHT EN PRAAL

Het meest indrukwekkende van de presentratie was misschien wel het moment dat je met je wagen vanaf de snelweg richting het commerciële centrum van de stad rijdt. Verwelkomd door fraai verlichte wolkenkrabbers duik je het drukbevolkte centrum in. De kleurenpracht die tentoon wordt gespreid is net even wat mooier uitgewerkt dan in de originele Need For Speed Underground (NFSU). Het komt allemaal wat minder clean en kunstmatig over, wagens glimmen nu niet meer zo overdreven en ook de neonverlichting van de omgeving is wat minder nadrukkelijk aanwezig.

VRIJHEID

Na deze korte doch indrukwekkende voorstelling werden wij naar de verschillende demopods gedirigeerd, alwaar onze gretige handjes aan den lijve komden ondervinden wat NFSU2 straks voor ons in petto heeft.
    Het eerste dat opvalt, is dat er niet meer wordt geracet vanuit menu's maar dat je in die grote stad de wedstrijden afwerkt. Meer dan voorheen heb je nu het idee dat je daadwerkelijk jezelf opwekt in de underground scene van het illegale straatracen. Rivalen rijden door de stad en kunnen, door achter ze aan te rijden, met een druk op de knop uitgedaagd worden voor een wedstrijd. Het is de bedoeling dat je ze inhaalt en een voorsprong van 300 meter behaalt. Lukt dit dan zal je verslagen tegenstander je tips geven of locaties in de stad voor je vrijspelen. Op deze manier stuit je ook op de wedstrijden die we kennen uit NFSU, zoals drag, drift of circuitraces.
    Langzaam maar zeker wordt de hele stad, die bestaat uit vijf buurten, toegankelijk. Al snel zie je waar die garage, tuneshop of autohandelaar nu eigenlijk zit. Rij er simpelweg naartoe en je komt in een menu terecht waar je jouw 'ride' een vers laklaagje kunt geven of even flink kunt opwaarderen met nieuwe elektronica of vette spoilers. En deze keer blijft het niet bij uiterlijk alleen maar heeft bijvoorbeeld een spoiler daadwerkelijk invloed op de prestaties van je wagen.
    Niet alleen het verslaan van rivalen levert je extra opdrachten of geheime locaties op, ook kun je zelf de stad doorzoeken naar geheime onderdelen. Dit neemt meteen het gevoel weg dat de grootte van de stad slechts aanvoelt als gimmick; het voegt namelijk weldegelijk iets toe aan het spelplezier.

BETER?

Die grote stad zal ook online een prachtig strijdtoneel gaan vormen voor iedere PS2, Xbox of PC bezitter. Je kunt er naar hartelust met wat mensen vrijblijvend de stad verkennen alsmede de gebruikelijke wedstrijden afwerken.
    Het enige puntje van kritiek dat ik kon bedenken, was dat er momenteel wel heel erg veel illegale straatrace spellen op de markt verschijnen. Het is dus zaak dat voor NFSU2 om de komende maanden nog wat écht nieuwe zaken toe te voegen, wil het de concurrentie de mond kunnen snoeren.
    pi_20868266
    pi_20868360
    Het spel lijkt me eigenlijk niets,
    maar uit nieuwsgierigheid wil ik hem toch wel een keer zien
      maandag 26 juli 2004 @ 22:20:15 #131
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_20877977

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:09 ]
    Zerg schreef:
    pi_20878584
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 07:34 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja dat is waar ben er TROTS op!
    pi_20878655
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 22:42 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Ja dat is waar ben er TROTS op!
    Oftewel.. Hierboven heb ik hem uitgewerkt
      maandag 26 juli 2004 @ 23:35:34 #134
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_20879619
    MEesterlijk!!!

Ik kan nie wachten tot ie uit is.

Ik hoop dat hij samen komt met GTR. Lekker arcade scheuren met NFS:U2 en lekker simulator scheuren met GTR.

pi_20879773
    Het komt wel goed hoor.

Wie speelt eigenlijk Need For Speed: Underground nog?
      dinsdag 27 juli 2004 @ 20:08:14 #136
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_20895306

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:10 ]
    Zerg schreef:
    pi_20897655
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2004 20:08 schreef Mikkie het volgende:

[..]

* meldt. Maar pas sinds kort een console en NFS:U heeft... twee of drie weken ofzo. Maar t gaat nu wel richting het einde lopen...
    Ja ok. Ik ben nu voor de 8e keer begonnen om het uit te spelen Nu met de Mazda MX-5.
    pi_20897834
    4 nieuwe screenshots: (27-07-04)

woensdag 28 juli 2004 @ 11:12:10 #139
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_20906093

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:10 ]
    Zerg schreef:
    pi_21002187
    Interview: Brooke Burke Talks About Need for Speed Underground 2
    quote:
    By: Micheal Mullen, eagames.com editor

Last week EA GAMES had the rare opportunity to talk to one of the only reasons why men watch the E Network, Brooke Burke as she talked about her upcoming starring role in the anticipated release of Need for Speed Underground 2. While her often studied assets are usually front and center (usually on the cover of your favorite magazines), we're happy to report that Brooke's while she's not only beautiful, intelligent and has a great sense of humor, she also plays games.

EA GAMES: I've heard that you actually play games so it must be an honor to actually star in one.

Brooke Burke: It's huge. I actually had that the game [Need for Speed Underground] before EA approached me. I'm also a car enthusiast so there is a reason why I was passionate this game. I think it's going to be awesome. I'm really excited to see the finished product.

EAG: Were you any good at playing Need for Speed Underground?

BB: I was ok but I had a lot to learn. I'm much better now than I was before. I love to drive and I've done some things to my personal car that you can do in the game so it's been kind of fun to see that all happen.

EAG: Have you been able to get in a little time to play NFSU2 yet?

BB: Yeah. We've been messing around a little bit and I think it's going to be so much more fun having the open world option. The size of the world now is just incredible. Things that I really like about the game are that you can make it up as you go along. You can make it up as you go along, you don't have to play the races like the last game that you don't want to play where it just dropped you right in. I also think that it's cool as opposed to some other racing games where these are really attainable cars, these aren't $100,000+ cars. These are cars that people have or can have or that there are attainable goals and they can really have fun and style them out and make them their own. I think that people are really to relate to this game.

EAG: Do you have any favorite games that you're anxious to play in the game?

BB::The Hummer because I have a Hummer in real life. It's pretty amazing to see the performance packages and all the little options to put on that to really make it styled. That's something that's going to be a lot of fun because that's something I'm in the process of doing right now. Not performance-wise, but mainly exterior. I'm dying to see to open up the Hummer in a fantasy world and see how it rides.

EAG: Or you can just ride around and intimidate the other drivers...

BB: Totally and just through all the barriers and whatever!

EAG: So I've heard you own a Ferrari and I was wondering if you've ever raced or drifted?

BB: No, I don't drift in it. I try not to do that. Y'know an occasional race but I'm pretty responsible with that car. I try to avoid all that. But I have a Hummer that I've styled out. It's got a lot of bling on it and chrome so I've had a lot of fun with that inside and outside. And I own a Mercedes with an after kit package on it, lights front and back, rims and exhaust [2:00]. So there are definitely a lot of things in the game I can relate to.

EAG: Being a TV personality and in film... being in a video game is a completely different experience. How to you prepare for a role in a video game?

BB: I had no idea what to expect. And I have to say that the still photo shoot was the toughest acting job I've ever had. Having to be so animated, having to hold the animations, having to let a still photographer capture those moments was pretty challenging. I also had a lot of fun in the voiceover booth really developing the personality of the character and learning the tuner culture lingo. And it's totally different than anything I've ever done before. I have love doing things that I have not done before and I think that this whole process is fascinating, from the still shoot, to the voice over to the development of the character. Today I saw the animated drawings for the first time, it's amazing to see this graphic-like novel play out with me in and be so realistic.

EAG: In Need for Speed Underground 2, you portray Rachel. Now that you've completed your work on the game, can you tell us anything about her?

BB: I think that Rachel has a really cool demeanor about her. Very confident and strong and knowledgeable. She's not a bimbo and she's not too playful. She's a really tough chick. She runs the entire underground street racing circuit and I think she has the ability to mess around with the gamer when she needs to but also to encourage them and give them the tools they need to become better racers. I like that about her, she's really straight up and tough. I think that we have some similar characteristics.

EAG: So I know you're married (sorry, guys) to a plastic surgeon, is he going to torture the animation team if they don't recreate your likeness correctly?

BB: Ha, ha, ha! No, no, no. I think they did a wonderful job.

EAG: So you actually play games at home?

BB: We had a PlayStation 2 and we just got an Xbox. We have a home theater so we have a lot of time playing in there. I used to play video games when I remember Pac Man and Asteroids were just coming up. I love the compilation discs with a lot of the old school games on them, and those are a lot of fun. I play a lot with my kids too, we play Nemo. My husband plays a lot of sports and racing games that he loves. And we play a lot of the old school stuff.

EAG: Have you played any games online?

BB: No. I haven't yet. I would definitely like to check that out. Since my character in the game, Rachel, can't race in the game I'd definitely get online and race against other people. We should set that up.

EAG: Do you have anyone in your family that's most eager to see you in NFSU2?

BB: Yeah, my nephew Ritchie, he's 10. He's a Need for Speed Underground freak, he knows the game inside and out and I'm his hero.

EAG: So has he already asked for Need for Speed T-shirts and other swag?

BB: He hit up EA PR for everything. And he came to the shoot. He lives in Arizona so I flew him out to LA to go to the photo shoot with me. He's a little enthusiast now, I tell ya.

EAG: What's up next after the game?

BB: I don't know. Everybody's asked me that. I think that I've been really fortunate that I'm always working on something. My workout video is finished and is rolling out all over the country. There's an infomercial about that. With my swimsuit line, we're sort of changing direction. I'm looking at some licensing deals. My 2005 calendar hits stores in October, that's going to print this week. We've just signed a deal to do two new posters both internationally and here in the states. And TV and movies, I'm doing some news anchoring this summer.

EAG: It sounds like you don't actually have time to sit down.

BB: [Laughs] Believe it or not I have a lot of free time lately. I have a lot of little projects that are fun. More selective projects if you will.

EAG: So my last question is one to even a bet that we have here in the office. You don't actually live in a bikini everyday, correct?

BB: I'm in a bikini right now [laughs]

EAG: There goes $5.
    pi_21041660
    4 nieuwe screenshots

pi_21041905
    zo eindelijk een nieuwe auto een mitsubishi eclipse
    pi_21043005
    wat is die andere dan? Kan het echt niet 1-2-3 onthullen.
      woensdag 4 augustus 2004 @ 00:24:07 #144
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_21044065

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:11 ]
    Zerg schreef:
    pi_21044916
    quote:
    Op woensdag 4 augustus 2004 00:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik zie geloof ik twee keer een 350Z... als ik het goed heb. Alleen die bovenste heb ik niet echt een idee...?
    Volgens mij is dat geen 350Z
      woensdag 4 augustus 2004 @ 10:58:05 #146
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_21049343

[ Bericht 54% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:11 ]
    Zerg schreef:
      woensdag 4 augustus 2004 @ 10:58:24 #147
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_21049348

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:11 ]
    Zerg schreef:
    pi_21052940
    quote:
    Op woensdag 4 augustus 2004 10:58 schreef Mikkie het volgende:
    Die bovenste lijkt trouwens het merk van een Acura te hebben... maar welk model is het dan?
    Ik heb even gezocht op Google en die bovenste schijnt de Infiniti G35 te zijn.
    pi_21056334
    quote:
    Op woensdag 4 augustus 2004 13:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb even gezocht op Google en die bovenste schijnt de Infiniti G35 te zijn.
    Voor de mensen die hem niet kennen.

woensdag 4 augustus 2004 @ 20:29:44 #150
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_21059742

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:12 ]
    Zerg schreef:
    pi_21228498

pi_21331837
    The Inside Track - #3
    "Characters in Underground 2" - Part One

This week’s Inside Track will focus on the characters players will encounter as they progress through the Underground 2 career mode. I’ve included a small Bio and screenshot for each of the primary characters.

Rachel Teller
    Rachel is a sweet 27-year-old brunette beauty. She possesses a charismatic and gregarious flair that rescues her from virtually every situation. Rachel projects an air of confidence, self-sufficiency, and vitality that cause people to take notice of her. She is ambitious and gritty, and highly industrious. Rachel is a little egotistic and doesn’t tolerate opposition or interference. Her fun loving nature and party girl attitude is balanced by a poise that is both headstrong and independent.

Caleb Reece
    Caleb is a force to be reckoned with and Bayview’s tough guy. He runs the infamous Street Reapers. Rumours place Caleb somewhere between 27 and 32 years of age. He has a heavy athletic build adorned with numerous tattoos and brandings that project an intimidating presence in any situation. His most recognisable tattoo is on his right hand. He has an intensity of purpose that encompasses everything he does. His “do or die” attitude creates a forceful and dominating demeanour. He is calculating, callous and merciless. He hates to lose and lives to see people fail. He commands respect through fear, power through intimidation and despises weakness. His uncontrollable rage makes him unapproachable and an individual to avoid at all cost. He dislikes people and uses anyone he can to get to the top.

Tommy
    Tommy is the car aficionado of the Underground 2. Although young and inexperienced, he is a master under the hood and a scholar of race statistics. He is loyal and trustworthy and a close friend of Rachel. He is the first to volunteer and offer his assistance in time of need. He is undeniably the kind of guy you want in your corner when things go sideways.

That's all for now. Be sure to check back for Part Two where we look at the final key players you'll encounter in Underground 2.
    pi_21366187
    Screenshots update 18-08-04

pi_21394268
    Nieuwe video van Need For Speed Underground 2

The Tuner Playground : High Resolution | Low Resolution
    pi_21405433
    Waarom reageert er hier niemand?
    Ben ik dan de enige die op dit spel wacht
      donderdag 19 augustus 2004 @ 19:05:36 #156
    24184 speedfreakssj
    pi_21405498
    Msicchien omdat er nog NIKS voor is? geen demo ofzo? alleen stomme plaatjes en een filmpje?
    pi_21520392

pi_21520530
    Het ziet er wel mooi uit allemaal.
    Alleen die spoiler op die ford focus vind ik niet kunnen net zoals de achterbumper. Is te breed. Maar dat vindt ik dan he
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_21553845

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:12 ]
    Zerg schreef:
      donderdag 26 augustus 2004 @ 14:52:53 #160
    46802 Visitor.Q
    Neemt alles op!
    pi_21557252
    Ik dacht precies hetzelfde over die achterbumper van die Focus, geen gezicht! Mja, het ziet er wel heel vet uit. 1 nadeel. Nadat ik NFSU had gespeeld is geen enkel racespel zo fijn geweest om te spelen. Dus moet ik wachten op U2...
    pi_21566450

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:13 ]
    Zerg schreef:
    pi_21566773
    Is er al een lijst van berijdbare auto's beschikbaar?
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_21568785
    ik zag sowieso een audi TT voorbijkomen in een van de filmpjes
    pi_21569290
    Nee nog geen lijst. Pas in otober wordt dat bekendgemaakt!
    pi_21583577
    quote:
    Burnout 3 zal NFSU 2 demo bevatten & vice versa

EA heeft bekend gemaakt dat de voor 9 september geplande Burnout 3 een Need for Speed Underground 2 demo zal bevatten. Daarbij komt ook nog eens dat als NFSU 2 uitkomt in november het gebundeld zal worden met een Burnout 3 demo. Dit geld voor zowel de Xbox als de PS2 versies. Dit getuigt van een goede marketing strategie, aangezien iedereen die één van de twee games koopt in aanraking zal komen met de twee meest verkopende arcade racegames. Marketing at it’s best.

pi_21674318
    Er zijn weer door EA Games, 4 nieuwe screenshots uitgebracht. Op deze screenshots zie je de nieuwe opties. Zo kan je je kofferklep veranderen, en je kan Neon lichten onder je motorkap installeren.

pi_21674361
    Vet, die rpm/bhp meter.

Zo kun je dus mooi de perfect-shift punten eruit pikken
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_21674385
    welk merk heeft dat embleem van de laatste auto? oude ferrari of een amerikaanse bak?
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_21674779
    oh juist een ford mustang is dat laatste mooi bakkie
    ik kan niet meer wachten
    pi_21680382
    Idd, het is een Ford Mustang

Nog 2 maanden wachten
    pi_21685306
    Al met al ben ik nog niet heel veel nieuwe auto's tegengekomen op de screenshots en video's.
    De auto's die ik tot nu toe heb gespot zijn:

- Audi TT
    - Mazda RX 8
    - Lexus IS300
    - Ford Mustang
    - Infiniti G35

En de bestaande auto's:

- Subaru Impreza
    - Mitsubishi Lancer
    - Mitsubishi Eclipse
    - Ford Focus
    - Nissan 350Z
    - Nissan Sentra
    - Nissan Skyline
    - Toyota Supra

Hoop toch dat ze er nog wat meer auto's inknallen voor meer variatie
      woensdag 1 september 2004 @ 16:58:08 #172
    24184 speedfreakssj
    pi_21687032
    Ik hoop dat ze dit keer een heel scala aan auto's er in gooien. Dus niet alleen ricers en europese zooi. Ook dat je vanaf het begin gewoon alles kan kopen maar zeg maar licences moet halen.
    Ook vind ik dat je dit keer een soort side missies moet hebben. dus dat je een bankoverval kan doen.
    Dat je met je volledig getunede skyline de andere in het stof laat bijten en dat dat dus NIET lukt met je slopel die je voor ¤500 hebt gekocht en daarna vol heb gegooid met spoilers.
    Zo hoop ik ook dat je tune zooi uitmaakt of je harderkan of niet. Dat je gewoon van de weg getild word door de lucht als je met je impreza zonder spoiler 235 gaat.
    pi_21688537
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 15:36 schreef minicooperS het volgende:
    Al met al ben ik nog niet heel veel nieuwe auto's tegengekomen op de screenshots en video's.
    De auto's die ik tot nu toe heb gespot zijn:

- Audi TT
    - Mazda RX 8
    - Lexus IS300
    - Ford Mustang
    - Infiniti G35

En de bestaande auto's:

- Subaru Impreza
    - Mitsubishi Lancer
    - Mitsubishi Eclipse
    - Ford Focus
    - Nissan 350Z
    - Nissan Sentra
    - Nissan Skyline
    - Toyota Supra

Hoop toch dat ze er nog wat meer auto's inknallen voor meer variatie
    BMW M3 CLS ertussen lijkt me ook niet verkeerd
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_21689392
    Wat dacht je van een RS6???
    pi_21695291
    KELLY BROOK TO STAR IN SEQUEL TO THE BEST SELLING RACING GAME OF 2003

REDWOOD CITY, Calif., September 1, 2004 - Electronic Arts (Nasdaq: ERTS), the world's leading interactive software company, today announced that one of the UK's hottest actresses, Kelly Brook, has signed up to star in Need for Speed™ Underground 2 - the much anticipated sequel to the biggest selling racing video -game of 2003 from EA GAMES™

Kelly takes on the role of Nikki, a rebellious and full throttled street racer who can really handle herself, looking as good out of the car as she does in it.

Kelly said of the game "It's amazing to see yourself transformed into a videogame character, EA did a great job making my character Nikki look like I do. I'm very excited to be a part of Need for Speed Underground 2 and I can't believe how realistic videogames have become, the sense of speed and graphics are so good it's almost scary."

Need for Speed Underground 2 challenges gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.

Need for Speed Underground 2 is being developed by EA Canada and will be available on the PlayStation®2 computer entertainment system, the Xbox® video game system from Microsoft, the NINTENDO GAMECUBE™, Game Boy Advance™, and PC this November. More information is available via www.needforspeed.com
    pi_21713898
    NFSU2 movie 60MB klein
    Nieuw filmpje van NFSU 2
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_21714118
    Zojuist gezien, en ziet er zeer goed uit
    Weer goed gepland, net voor sinterklaas en kerst. Dat spel gaat wel verkopen
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_21715829
    The Inside Track - #3
    "Characters in Underground 2" Part Two

This second part of the Inside Track continues a first look on the characters players will encounter as they progress through the Underground 2 career mode. I’ve included a small Bio and screenshot for each of the primary characters.

Nikki Morris
    Although Nikki is an exceptional driver, her physical appeal was the dominating force behind her recruitment into the Street Reapers. Her magnetic personality and ever-cheerful presence makes her the centre of attention. Nikki has an ego that makes her susceptible to flattery and praise. She has very little respect for tradition and lacks diplomacy. Nikki is opinionated and vocal. Underneath her indifferent and tactless exterior Nikki is an emotional and passionate woman who often surprises people with her sense of ethics and justice.

The Street Reapers
    The Street Reapers are a rebellious group of street racers guided by their leader Caleb Reece. Their numbers are unknown and constantly fluctuating. They are a group that will do anything it takes to win. This approach always finds them in the midst of controversy and danger. They never back down from a fight and always strive to crush their opponents. They are avoided by most at all cost.

pi_21716312
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 21:06 schreef Deviant1nl het volgende:
    NFSU2 movie 60MB klein
    Nieuw filmpje van NFSU 2
    Hmm volgens mij was dit filmpje al 2 maanden uit
    pi_21716357
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Hmm volgens mij was dit filmpje al 2 maanden uit
    ow
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_21723118
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 22:57 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

ow
    Dat meen ik serieus...
    ...Dit was het allereerste filmpje die ze introduceerden
    pi_21828014
    3 nieuwe screenshots!

pi_21830338
    Concept Arts!

donderdag 9 september 2004 @ 18:34:45 #184
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_21843324
    Hoelang moeten we hier nog op wachten eigenlijk?
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_21849775
    november ofzo toch?
    pi_21850218
    Terugvindpost
    pi_21850305
    November 2004 komt hij uit

Ik heb hem voor ¤40,-
      vrijdag 10 september 2004 @ 00:31:54 #188
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_21850910

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:13 ]
    Zerg schreef:
    pi_21876317
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 00:31 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En is er iets te regelen?
    Wat bedoel je regelen? Je wilt mijn game dus 'lenen'?
    pi_21877077
    Waarom is BMWM3 er niet meer?
    pi_21877105
    quote:
    Op zaterdag 11 september 2004 11:09 schreef -Evert- het volgende:
    Waarom is BMWM3 er niet meer?
    U riep me?
    pi_21881157
    quote:
    Op zaterdag 11 september 2004 11:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

U riep me?
    Was jij BMWM3?
    pi_21881816
    quote:
    Op zaterdag 11 september 2004 15:17 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Was jij BMWM3?
    Hoezo?
    pi_21886980

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:14 ]
    Zerg schreef:
    pi_21905159
    quote:
    Op zaterdag 11 september 2004 15:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Hoezo?
    Nou, gewoon omdat ik hem al heel lang niet meer op het forum heb gezien
    pi_21905478
    quote:
    Op zondag 12 september 2004 17:14 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Nou, gewoon omdat ik hem al heel lang niet meer op het forum heb gezien
    Ik ben dus nu NFSUndergroundII en geen BMWM3 meer
    pi_21905559
    quote:
    Op zondag 12 september 2004 17:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Ik ben dus nu NFSUndergroundII en geen BMWM3 meer
    Hoi
    pi_21910455
    Hoi

Wat ik nu heb ontdekt. Er zijn 2 (!) Subaru Impreza's. Het oude (met langwerpige headlights) en nieuwe model
    pi_21914614
    quote:
    Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
    Hoi

Wat ik nu heb ontdekt. Er zijn 2 (!) Subaru Impreza's. Het oude (met langwerpige headlights) en nieuwe model
    Dat is tof! Wanneer komt NFS:U2 nou uit?
    pi_21915166
    zo lezen is ook een vak een paar posts hierboven staat in november komt ie uit
    pi_21932224
    01. Mitsubishi Evo 8
    02. Mitsubishi 3000GT
    03. Mitsubishi Eclipse
    04. Mazda Miata (MX5)
    05. Mazda RX7
    06. Mazda RX8
    07. Nissan Skyline GT-R R34
    08. Nissan Sentra SE-R Spec-V
    09. Nissan 240sx SE
    10. Nissan 350z
    11. Infiniti G35 coupe
    12. Toyota Celica
    13. Toyota Supra
    14. Toyota Corolla (AE86 Trueno)
    15. Lexus IS300
    16. Hyundai Triburon
    17. AM General Hummer H2
    18. Subaru Impreza WRX STi
    19. Peugeot 206 S16
    20. Cadillac Escalade
    21. Ford Focus ZX3
    22. '05 Ford Mustang GT
    23. Linclon Navigator
    24. Opel Corsa
    25. '04 Pontiac GTO
    26. Honda S2000
    27. Audi A3
    28. Audi TT
    29. ???
    30. ???
    31. ???
    32. ???
    pi_21932278
    Release: 18 November 2004
      maandag 13 september 2004 @ 21:14:59 #203
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_21932332
    das handig de voorkant van het hoesje hebben we al
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_21946364
    HAHA Hummer H2 en de Escalade

Pimpin'Around
      Redactie Games dinsdag 14 september 2004 @ 15:02:57 #205
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_21946448
    quote:
    Op maandag 13 september 2004 21:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
    Release: 18 November 2004
    [afbeelding]
    Dan kan ik in die tussen tijd nog andere spellen uitspelen...
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      dinsdag 14 september 2004 @ 17:55:34 #206
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_21950694
    quote:
    Op maandag 13 september 2004 21:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
    01. Mitsubishi Evo 8
    02. Mitsubishi 3000GT
    03. Mitsubishi Eclipse
    04. Mazda Miata (MX5)
    05. Mazda RX7
    06. Mazda RX8
    07. Nissan Skyline GT-R R34
    08. Nissan Sentra SE-R Spec-V
    09. Nissan 240sx SE
    10. Nissan 350z
    11. Infiniti G35 coupe
    12. Toyota Celica
    13. Toyota Supra
    14. Toyota Corolla (AE86 Trueno)
    15. Lexus IS300
    16. Hyundai Triburon
    17. AM General Hummer H2
    18. Subaru Impreza WRX STi
    19. Peugeot 206 S16
    20. Cadillac Escalade
    21. Ford Focus ZX3
    22. '05 Ford Mustang GT
    23. Linclon Navigator
    24. Opel Corsa
    25. '04 Pontiac GTO
    26. Honda S2000
    27. Audi A3
    28. Audi TT
    29. ???
    30. ???
    31. ???
    32. ???
    Geen VW Golf????
    Opvallend.....

En geen Acura RSX????
      dinsdag 14 september 2004 @ 21:10:42 #207
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_21954872

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:14 ]
    Zerg schreef:
      dinsdag 14 september 2004 @ 21:11:53 #208
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_21954900

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:15 ]
    Zerg schreef:
      dinsdag 14 september 2004 @ 21:18:03 #209
    24184 speedfreakssj
    pi_21955073
    Een trueno
      dinsdag 14 september 2004 @ 22:51:17 #210
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_21957748
    jeuj!!!!!!!!
    Lets get Initial D
    woei!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_21958009
    aardig wat auto's dat had ik niet verwacht
      woensdag 15 september 2004 @ 18:59:11 #212
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_21975129
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2004 21:11 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat zou knap matig zijn... die RSX vond ik zo'n beetje de fijnste auto van deel I.
    Mja ik ook....

Gelukkig komen er iig nog wel een aantal auto's bij die ook wel stoer zijn
    pi_21982045

pi_21985452
    Life sucks
    pi_21985740
    En zoals je kunt zien race je niet tegen 3 tegenstanders, maar tot maximaal 6-10
      donderdag 16 september 2004 @ 09:28:51 #216
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_21987457
    haha de Hummer, ik hoop niet dat je ook op je benzinepeil moet letten...
    pi_21989313
    quote:
    Op donderdag 16 september 2004 09:28 schreef Blik het volgende:
    haha de Hummer, ik hoop niet dat je ook op je benzinepeil moet letten...
    Dat zal wel leuk zijn
      donderdag 16 september 2004 @ 13:51:40 #218
    24184 speedfreakssj
    pi_21992546
    Dat wil ik ook wel ja
      donderdag 16 september 2004 @ 14:09:09 #219
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_21992979
    shittt echt wel vette bakken, wanneer komt de demo uit?
    .
    pi_21996686
    quote:
    Op donderdag 16 september 2004 14:09 schreef Yankee het volgende:
    shittt echt wel vette bakken, wanneer komt de demo uit?
    Volgens mij eind september.
    pi_22002037
    Of Burnout3 kopen, daar zit een demo van NFSU2 bij.
    pi_22007411
    quote:
    Op donderdag 16 september 2004 20:23 schreef MCH het volgende:
    Of Burnout3 kopen, daar zit een demo van NFSU2 bij.
    Ik heb hem niet erbij
    pi_22007472
    Need for Speed™ Underground 2 Pack Art Revealed

The package art for the upcoming game Need for Speed Underground 2 is now available to check out. Which platform version will you own?

vrijdag 17 september 2004 @ 00:22:21 #224
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_22008398
    leuk plaatje gevonden
    geen idee of het ook zo in de game komt but who knows
      vrijdag 17 september 2004 @ 01:25:50 #225
    24184 speedfreakssj
    pi_22009545
    wat is die honda raar gemod zeg. dat voorwiel lijkt wel half af te breken.
    Die Trueno is echter
      vrijdag 17 september 2004 @ 01:37:12 #226
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_22009686
    Die Trueno is mooi he
    hoop dat je Takumi Fujiwara kan racen
    pi_22012177
    Die achterste. Wat voor 1 is dat? Lijkt verdomd veel op een CRX
      vrijdag 17 september 2004 @ 10:26:30 #228
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_22012236

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:15 ]
    Zerg schreef:
    pi_22069852
    quote:
    Op vrijdag 17 september 2004 10:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die Trueno dus?
    Ow. Ik vond het ook een beetje lijken op een CRX!
      zondag 19 september 2004 @ 23:40:43 #230
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_22070559

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:16 ]
    Zerg schreef:
    pi_22070805
    NFSUnlimited heeft een interview gehouden met EA games en daar is zeer interessante info uitgekomen. Zo werd onderandere bekend dat het spel een hoop nieuwe features zal bevatten.
    Hier een lijstje met de nieuwe features die je kunt verwachten in in Need for Speed: Underground 2.

• De lucht en het licht verandert gedurende de dag.
  • Het weer heeft invloed op de prestaties van de auto.
  • De replay modus is zwaar verbeterd met leuke camera hoeken.
  • Schademodel haalt plezier van racen niet weg (kan ook uitgeschakeld worden).
  • Er is een Free World waar je gewoon vrij GTA stijl door heen kan rijden.
  • EA is nog bezig met Dedicated Server packs.
  • Outrun Race: een modus in Free World waarbij je iemand uitdaagt voor een race. Het is de bedoeling dat je je tegenstander kwijt raakt. Er is géén finish!
  • Street X is een modus die min of meer vergelijkbaar is met shorttrack schaatsen. Op een korte bochtige baan ben je continu in gevecht voor de binnenbocht om als eerst over de finish te komen.
  • Er komt een LAN-play mogelijkheid. Ook zal er splitscreen in de game gebouwd zitten. Over de online mogelijkheden van de game wordt binnenkort meer verteld door EA.
  • Als je iets aan je motor tuned, verandert ook de sound van je auto
  • Visuele upgrades (bumpers ofzo) zorgen voor betere handling en aerodynamica.
  • De game is competiever dankzij een betere AI én door het feit dat elke auto (mits geupgrade) in staat is een zeker niveau te halen welke geschikt is om te racen.
  • pi_22089018
    ok dan er zit dus ook schade bij gaaf!!
    pi_22090609
    waarom nou weer de Infinity G35, en niet de Nissan Skyline R35, wat een stierenpoep zeg, precies de zelfde auto alleen de infinity is nep en alleen in amerika te koop.
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
      maandag 20 september 2004 @ 23:29:56 #234
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_22094998
    quote:
    Op maandag 20 september 2004 20:51 schreef MrSkyline het volgende:
    waarom nou weer de Infinity G35, en niet de Nissan Skyline R35, wat een stierenpoep zeg, precies de zelfde auto alleen de infinity is nep en alleen in amerika te koop.
    De Skyline was toch ook een model dat alleen in Amerika verkocht werd
    Of iig niet in Europa....
      maandag 20 september 2004 @ 23:35:02 #235
    24184 speedfreakssj
    pi_22095162
    tja, EA is nooit echt goed geweest kwa licenties.
    Krijg je als je baggerspellen verkoopt en niet consequent bent.
    Fifa reeks, CSM200x etc etc
      dinsdag 21 september 2004 @ 01:50:00 #236
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_22097778

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:16 ]
    Zerg schreef:
      dinsdag 21 september 2004 @ 14:29:54 #237
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_22104796
    quote:
    Op dinsdag 21 september 2004 01:50 schreef Mikkie het volgende:

[..]

De Skyline is in Nederland niet te krijgen... maar volgens mij in de UK weer wel (ook rechtsgestuurd daar hè)... zoiets staat me bij in elk geval.
    Ik heb op mijn telefoon een foto van een Skyline GTR (getuned, natuurlijk) die ik in Rijswijk aantrof.

Volgens een meisje uit mijn mentorgroep rijden er slechts drie Skylines in Nederland. ZIj zal het wel weten, zij is ook helemaal gek van straatracewegmonsters

Leuke nieuwe opties trouwens voor NFS:U2, vooral de LAN en aerodynamica.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_22105819
    En laat ik net iemand kennen die een Skyline bestuurd
    pi_22106143
    er zijn iig 2 (streetlegal) Skyline R33's in Nederland, 1 daarvan, Skylinology ofzo heeft hier op fok ook nog wel eens gepost

En er is verder 1 streetlegal Skyline R34, master of all

maar dat kan onderhand al wel veranderd zijn, Skyline's rulen nou eenmaal.
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      dinsdag 21 september 2004 @ 15:50:10 #240
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_22106489
    quote:
    Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef -Mzraki- het volgende:
    er zijn iig 2 (streetlegal) Skyline R33's in Nederland, 1 daarvan, Skylinology ofzo heeft hier op fok ook nog wel eens gepost

En er is verder 1 streetlegal Skyline R34, master of all

maar dat kan onderhand al wel veranderd zijn, Skyline's rulen nou eenmaal.
    Waarom zijn er eigenlijk zo weinig van? Volgens dat meisje was dat o.a. omdat de lichten te hoog zouden zitten

Of zijn ze gewoon poepduur?
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 21 september 2004 @ 15:54:20 #241
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_22106578
    IK denk dat ze gewoon bakaduur zijn

Stelletje Jarous bij RDW
    pi_22128845
    Nieuws:

The PC, GameCube, and Game Boy Advance editions will not have the demo.

Dom.
    pi_22129039

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:16 ]
    Zerg schreef:
    pi_22132416
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Niet omdat de lichten te hoog zitten, ik bedoel, het feit dat er drie rondrijden betekent dat ze zijn goedgekeurd door de RDW, dus er is niks mis mee. Probleem is dat ze in Nederland officieel niet te krijgen zijn, en in buurlanden bij mijn weten ook niet. Dit komt o.a. doordat ze rechtsgestuurd zijn. Als je een Skyline wilt zul je er dus veel voor moeten doen. Je moet 'm importeren uit bv. Engeland ofzo, maar ook dan moet je een goed woordje Engels spreken, nog minstens één of twee keer naar Engeland reizen om 'm te gaan zien (want het lijkt me niet dat je zoiets op de gok koopt), en vervolgens ben je hier weer bezig met invoerrechten, keuringen en verscheping. Het is een enorme berg werk die alleen een echte liefhebber er voor over zal hebben waarschijnlijk.
    check.
    quote:
    En daar komt nog bij dat het onderhoud in Nederland ook nog moeilijk is, aangezien er geen gespecialiseerde garages zijn, aangezien het model hier officieel niet verkijgbaar is.
    Dat was volgens mij de voornaamste redenen, als er iets stuk aan gaat, of iets moet gewoon vervangen worden, moet dat helemaal uit de UK of misschien zelfs wel uit Japan geïmporteerd worden.

Daarbij kost zo'n auto sowieso al behoorlijk wat, nieuwprijs is volgens mij 50.000 pond, dat is dus 75.000 euro, van een R34, that is.
    Dan komen daar nog een hele hoop invoerkosten bij, belastingen, e.d. Keuringen kosten ook niet niets. En dan dus als voornaamste het onderhoud.

Beetje veel als je ook gewoon een Subaru Imperza WRX bij de dealer om de hoek kunt kopen, kindda.
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      woensdag 22 september 2004 @ 20:53:07 #245
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_22137431
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 17:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

check.
    [..]

Dat was volgens mij de voornaamste redenen, als er iets stuk aan gaat, of iets moet gewoon vervangen worden, moet dat helemaal uit de UK of misschien zelfs wel uit Japan geïmporteerd worden.

Daarbij kost zo'n auto sowieso al behoorlijk wat, nieuwprijs is volgens mij 50.000 pond, dat is dus 75.000 euro, van een R34, that is.
    Dan komen daar nog een hele hoop invoerkosten bij, belastingen, e.d. Keuringen kosten ook niet niets. En dan dus als voornaamste het onderhoud.

Beetje veel als je ook gewoon een Subaru Imperza WRX bij de dealer om de hoek kunt kopen, kindda.
    Maar een Impreza is nou niet echt een Skyline....
    Maar ik denk dat je dat zelf ook al wel als antwoord kon verzinnen
      donderdag 23 september 2004 @ 00:20:37 #246
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_22143250
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]
    -interessant verhaal-
    Bedankt voor de info

Aha, dat wist ik niet, dat er zo veel moeite voor gedaan moest worden. Dus de voornaamste reden is het rechtsgestuurd (met daaruit voortvloeiend de berg papierwerk) en de eventuele kosten als er iets stukgaat.

Je zou toch een beetje verwachten dat en dergelijke populaire auto (want dat is 'ie toch wel, denk ik) niet ook in een europese versie te krijgen is.

Ik ga maar alvast beginnen met sparen
    pi_22146628
    Screenshots Update

donderdag 23 september 2004 @ 11:47:38 #248
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_22147971
    quote:
    Op donderdag 23 september 2004 10:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
    Screenshots Update

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Die Escalade is vet! Big pimpin!
    .
    pi_22148061
    Zekers

En die Mitsubishi (1e screenshot) is dat de 3000GT?
    pi_22160715
    quote:
    Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
    Zekers

En die Mitsubishi (1e screenshot) is dat de 3000GT?
    Zo te zien wel, hij lijkt er niet helemaal op. Maar ja wat wil je met al die mods, maar een van de andere Mitsubishi's is het zeker niet, dus het moet wel..

Weet iemand trouwens iets van systeem eisen, kan het maar niet vinden..
    En ik ben nieuwsgierig of mijn schrale systeem het trekt, anders ga ik nu al een nieuw systeempje fixen
    Iedereen is wijs, totdat hij spreekt...
    pi_22163251
    Trueno AE86

vette sjit
    Can't fix it? Fuck it!
    pi_22163542
    De eisen zijn nog niet bekend. Hallo, hij komt pas 18 nov uit
      zaterdag 25 september 2004 @ 18:28:42 #253
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_22198836
    Wat is er eigenlijk al bekend van de soundtrack???

Ik heb alleen dit kunnen vinden:

Notice of Eviction - The Bronx
    Switch/Twitch - Fluke Puppy
    The Keys to Life vs. 15 Minutes to Fame - Atmosphere
    Black Betty - Spiderbait
    pi_22200124
    Komen allemaal te staan op de site van Underground 2. Ik hou jullie op de hoogte!
    pi_22322062
    8 Nieuwe screenshots update

vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:54:43 #256
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_22326891

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:17 ]
    Zerg schreef:
    pi_22326991
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 10:54 schreef Mikkie het volgende:
    Wat ik nou vergeten ben hè... (en ik ben op dit moment niet actief genoeg om het na te zoeken )... komt bij dit spel nou ook eerst een ps2-versie uit... en een half jaar later een pc-versie, net als bij GTA, of is de release voor alle systemen hier wel (redelijk) gelijk?
    allemaal gelijk, net als alle andere multiconsole games van EA, gta komt eerder op de ps2 ivm een contract tussen sony music en R* wat betrefd de muziek licenties van de soundtrack.
    Can't fix it? Fuck it!
      vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:09:06 #258
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_22327140

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:17 ]
    Zerg schreef:
      donderdag 7 oktober 2004 @ 21:39:12 #259
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_22476395

nog wat screens
    (krijg je al een bepaalde reclame in je gedachte??? )
      zaterdag 9 oktober 2004 @ 01:20:53 #260
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_22504721
    is er nog geen gelekte beta te zien/spelen ofzo?
    Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
      zaterdag 9 oktober 2004 @ 23:19:22 #261
    24184 speedfreakssj
    pi_22522411
    jammer dat er corolla achterop staat en die lelijke taartschep.
    pi_22536936
    Dit wordt weer een meesterlijk spel
    Alleen ik moet wel gaan kiezen deze komende tijd:
    gt4, gta:sa, pes 4 worden dure maandjes
    Maar dit wordt wel een spel wat ik zeker wil.
    Deel 1 al helemaal kapot gespeeld. Speel het nu soms nog steeds met vrienden. Die 1 vs 1 dragraces zijn egt fantastisch
    Nu helemaal leuk dat je in deel 2 gta style door de stad kan racen
    pi_22537374
    quote:
    Op zondag 10 oktober 2004 18:56 schreef ivo21 het volgende:
    Nu helemaal leuk dat je in deel 2 gta style door de stad kan racen
    Kan dat echt?!
    EGamer.nl
    pi_22537456
    quote:
    Op zondag 10 oktober 2004 19:18 schreef nightcast het volgende:

[..]

Kan dat echt?!
    Aye, free-roam heet dat
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_22644033
    Ik hoorde van iemand dat hij niet uitkomt voor de PC, hoe zit dat?
    pi_22644060
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 18:07 schreef -Evert- het volgende:
    Ik hoorde van iemand dat hij niet uitkomt voor de PC, hoe zit dat?
    Lijkt me onzin.
    pi_22645510
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 18:09 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Lijkt me onzin.
    idd hij komt zeker uit voor de pc
    pi_22749132
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      woensdag 20 oktober 2004 @ 17:12:07 #269
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_22751368
    grrr, laat ze nou morgen dat spel uitbrengen of een beta lekken ofzo want ik wil dat spel hebben
    Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
    pi_22767287
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_22767908
    Lijkt wel of je auto veel overstuur heeft ofzo nadat je elke keer uit een bocht komt. Of diegene die rijdt in dat filmpje kan er gewoon niks van.
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      donderdag 21 oktober 2004 @ 20:00:39 #272
    24184 speedfreakssj
    pi_22778615
    hij boekt die bak wel vet hard en het is dus terecht jammer dat de skotoe met z'n neppe patta's niet zegt dat hij geld moet passen.

iig vind ik best dat hij goed rijdt. die bochten met die tunnels komen wel heel mooi uit. Wat is het eik? Honda of mazda?
    pi_22802077
    Hier een preview van het spel. Is niet verkeerd zo te lezen
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:48:34 #274
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_22802305
    Leuk filmpje, maar die achterkant, die is echt spuuglelijk

Volgens mij is het een Honda/Acura, klopt dat?
    pi_22874005
    Hey mensen, klopt het nou dat je ook je auto kan beschadigen?
    pi_22875709
    quote:
    Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
    Is anders niet te zien in de filmpjes.
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      maandag 25 oktober 2004 @ 23:24:29 #277
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_22876091
    quote:
    Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
    Schijnt wel zo te zijn jah...
    Maar heb het idd nog niet in de filmpjes gezien ofzo
    pi_22892089
    |De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
    pi_22892502
    Klopt downloading
    www.eurocarsforum.nl &gt; Voor een leuke auto forum!
    pi_22893611
    Ik heb nu 1 race gespeeld en het spel ziet er heel mooi uit. Ik speel op 1280×1024, 4×AA en 8×AF en world detail op z'n hoogst. Het is ook leuk dat het nu kan gaan regenen. Geeft het toch wat meer realisme. Het motorgeluid is een stuk beter dan in NFSU1. En de besturing is ook dik in orde. Voor zover ik het na 1 race kan beoordelen ziet het er naar uit dat dit een topspel is. Ik zou zeggen voor EA op dit moment.
    pi_22893634
    Even wat screenshotjes gemaakt, 1e indruk is vooral bij dat Free roaming aspect van de game dat ze erg hebben geprobeerd om Vice City na te bootsen.

Het ziet er verder leuk uit, misschien iets betere graphics dan NFS:U.

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
    pi_22893790
    Bij Free Roaming kan je ook gelijk de Autoshop in. Dan kan je een andere 350Z kiezen.

Ik heb nog een keer gekeken en er zijn in totaal 3 andere modellen naast de standaard groene 350Z. De andere 3 zijn ook sneller

[ Bericht 29% gewijzigd door ElmarO op 26-10-2004 23:27:33 ]
    pi_22894179
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:07 schreef ElmarO het volgende:
    Ik heb nu 1 race gespeeld en het spel ziet er heel mooi uit. Ik speel op 1280×1024, 4×AA en 8×AF en world detail op z'n hoogst. Het is ook leuk dat het nu kan gaan regenen. Geeft het toch wat meer realisme. Het motorgeluid is een stuk beter dan in NFSU1. En de besturing is ook dik in orde. Voor zover ik het na 1 race kan beoordelen ziet het er naar uit dat dit een topspel is. Ik zou zeggen voor EA op dit moment.
    Wat voor systeem heb je? En inderdaad gewoon alles volopen zetten bij zulk soort spellen als je systeem dat toelaat. Heb zelf een 64 3400+ en Geforce 6800 GT (1024 ram)

Ik wil hem ook even spelen alleen die mirrors schieten niet op!
    pi_22894219
    Woh ik heb nu een gamershell link die gaat met 500 kb/sec
    pi_22894252
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:31 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Wat voor systeem heb je? En inderdaad gewoon alles volopen zetten bij zulk soort spellen als je systeem dat toelaat. Heb zelf een 64 3400+ en Geforce 6800 GT (1024 ram)

Ik wil hem ook even spelen alleen die mirrors schieten niet op!
    Ik heb een 64 3000+, X800 Pro en 1024 MB Ram. Dus dat moet jou toch ook wel lukken.
    pi_22894254
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:33 schreef Fillipe het volgende:
    Woh ik heb nu een gamershell link die gaat met 500 kb/sec
    welke? en continue? of ook inzakkend?
    pi_22894285
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

welke? en continue? of ook inzakkend?
    Nederlandse die al oranje was. En nee echt continue, zit nu op de 502 steady.

Zal ff de precieze link opzoeken.

http://www.gamershell.com(...)=8&a=1563708728928.6

Hij zegt dat die 99% vol zit, maar ik zit nu toch echt al op 50% van de demo echt snel
    pi_22894302
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:36 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Nederlandse die al oranje was. En nee echt continue, zit nu op de 502 steady.

Zal ff de precieze link opzoeken.
    Graag/ de mijne zit maar op 44kb/s
    pi_22894338
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb een 64 3000+, X800 Pro en 1024 MB Ram. Dus dat moet jou toch ook wel lukken.
    Ah inderdaad, komt wel goed en zit er een Anti Aliasing optie in het spel zelf?
    pi_22894362
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:37 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Graag/ de mijne zit maar op 44kb/s
    En werkt die bij jou ook goed?
    pi_22894405
    Vervloekt

Ik dus die demo downloaden... dacht nog... misschien firefox starten, IE verkloot het vast.
    En ja hoor, demo eindelijk klaar na een uur.
    Zit ik net te typen, gaat die IE hem verplaatsen vanuit zn temp naar de door mij gekozen dir, druk ik net op spatie in mn verhaaltje en cancel daarmee die overdracht.
    Naar de duivel met de programmeur die dit zo geregeld heeft
    Jupiler is goed
    pi_22894407
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:40 schreef Fillipe het volgende:

[..]

En werkt die bij jou ook goed?
    1ste seconde 550kb daarna 50kb

Maargoed, nu zijn er opeen 421 users te veel ingelogd
    pi_22894410
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:39 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ah inderdaad, komt wel goed en zit er een Anti Aliasing optie in het spel zelf?
    Ja er zit een Anti Aliasing op optie in het spel. Ik heb alleen nog geen Anisotropische Filtering in de opties kunnen vinden.

In Free Roaming kan je trouwens door middel van Power Slides NOS erbij krijgen. Ik kwam erachter nadat ik mijn NOS op had gemaakt en ik een powerslide maakte. Ik kreeg toen wat NOS terug.
    pi_22894439
    Oke bedankt,

Ik heb hem nu binnen en ga hem installen. Tot zo.
    pi_22894455
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ja er zit een Anti Aliasing op optie in het spel. Ik heb alleen nog geen Anisotropische Filtering in de opties kunnen vinden.

In Free Roaming kan je trouwens door middel van Power Slides NOS erbij krijgen. Ik kwam erachter nadat ik mijn NOS op had gemaakt en ik een powerslide maakte. Ik kreeg toen wat NOS terug.
    Burnout 3 style achtig!!
    pi_22894492
    Het wordt nu dus echt tijd voor een andere videokaart.
    pi_22894557
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Burnout 3 style achtig!!
    Yup. Je NOS is trouwens 2 balkjes. Eerst lichtblauw en daarna een donkerder blauw.
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:46 schreef SimtekF1 het volgende:
    Het wordt nu dus echt tijd voor een andere videokaart.
    Wat heb je nu dan?
    pi_22894646
    Een MX440

Ben wel benieuwd wat hij idd heeft
    pi_22894839
    Hier nog wat screens van de andere wagens.

pi_22894994
    cool man. Kan niet wachten totdat ik hem morgen avond speel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')