Alvast bedankt voor de heerlijke tipsquote:Op woensdag 28 april 2004 11:17 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en hoelaat eten we?![]()
Ach, in een worst of frikandel zitten wel viezere dingenquote:Op woensdag 28 april 2004 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat ik die darmpjes maar wel verwijder *ril*
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:51 schreef RetepV het volgende:
Ach, in een worst of frikandel zitten wel viezere dingen. Bloedworst: brrrrrrrrrrr
.
Van die hele dunne mie die doorzichtig wordt als je het kookt. Geeft een leuk effectquote:Op woensdag 28 april 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
glasmie?
En een klein handje ervan in hete olie geeft ook een leuk effect.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:17 schreef RetepV het volgende:
[..]
Van die hele dunne mie die doorzichtig wordt als je het kookt. Geeft een leuk effect.
Je hebt ook hele dunne mie die niet doorzichtig wordt als je het kookt. Maar het smaakt toch ietsje anders.
Ik heb 'm gejat van je...quote:Op woensdag 28 april 2004 13:45 schreef rvrb_ke het volgende:
Een heerlijk recept!
Schil jij je zout niet? Is dat weer te veel moeite? Maar dan weet jij niet hoe echt zout smaakt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef Bigs het volgende:
zout (met schil)
Ik heb geen samoeraizwaardquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:40 schreef Doekes het volgende:
[..]
Schil jij je zout niet? Is dat weer te veel moeite? Maar dan weet jij niet hoe echt zout smaakt!![]()
Oh, dan is het goed...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:48 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik heb geen samoeraizwaard![]()
Klinkt goed, morgen proberen!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:45 schreef rvrb_ke het volgende:
Ik heb overlaatst een heerlijke pasta gemaakt met tijgergarnalen...
Nodig
- tagliatelle (tweekleur: groen en wit)
- tijgergarnalen
- olijfolie
- tomatenpuree
- sambal
- peper en zout
- knoflook
- ui
- cayennepeper
- visbouillon
Maak een marinade van fijngesnipperde ui, knoflook, tomatenpuree, sambal, cayennepeper en olijfolie. Marineer hier de tijgergarnalen in.
Kook de tagliatelle gaar.
Bak de tijgergarnalen aan (ik gooi de tijgergarnalen + marinade in de pan).
Breng de visbouillon aan de kook.
Als de tijgergarnalen gereed zijn de garnalen uit de marinade uit de pan halen en warm houden.
Giet een scheut visbouillon in de pan en giet in door een zeef terug in een pannetje...
Maak van het marinade-visbouillon-mengsel een sausje (maïzena toevoegen om het wat te binden)
Saus en tagliatelle mengen en hierop de tijgergarnalen schikken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |