Nog nooit van gehoord manquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ken hem niet persoonlijk (die van BVV). Brothwell heb ik weleens zien voetballen bij de FC, maar ken hem verder ook niet.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Isaksson in de belangstelling van PSV! Geweldig!
De nationale keeper van Zweden, ooit keeper bij Juventus. Zeer talentvol.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef Marla_Singer het volgende:
[..]
heb ik iets gemist of wie is dat ?
Xie 'm nu pas...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:51 schreef Peregrijn het volgende:
Ben je hier blij mee Doc?
[..]
Baros is beter dan Kezmanquote:Op maandag 3 mei 2004 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV wil Baros met Kezman swappen
Zal je zien dat-ie niet komt en hebben van die PSV-fans al van die bedrukt shirts met "Calimero" achterop...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:58 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
[..]
Hij is zelfs al gespot in een shirt van PSV![]()
[afbeelding]
Bron: PSV-forum
Ik vind Alan Smith eigenlijk best slecht ...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:21 schreef BZ het volgende:
Alan Smith naar Liverpool volgens de BBC
Niet echt gunstig voor Kezman
Voor de Engelse competitie vindt ik Smith beter.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind Alan Smith eigenlijk best slecht ...
Dan kunnen ze beter Kezman nemen ...
Hij is ook niet echt wereldberoemd.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord manEffe op internet info zoeken
Ik denk dat ook voor de Engelse competitie Kezza beter is. Kezman is de perfect back-up voor Owen, terwijl ik Smith toch meer in de lijn van Heskey zie...quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de Engelse competitie vindt ik Smith beter.
Speelt ie nu niet bij Djurgardens?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Isaksson in de belangstelling van PSV! Geweldig!
Smith in de lijn van Heskey, haha. Dan ken je Smith niet goed. Dit seizoen heeft Smith in ieder geval geen goed gedaan. Maar ik blijf bij mijn eerder genoemde punt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ook voor de Engelse competitie Kezza beter is. Kezman is de perfect back-up voor Owen, terwijl ik Smith toch meer in de lijn van Heskey zie...
Heskey: 33 wedstrijden (waarvan groot deel inval beurten) met 6 doelpunten - 1 gele kaartquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Smith in de lijn van Heskey, haha. Dan ken je Smith niet goed. Dit seizoen heeft Smith in ieder geval geen goed gedaan. Maar ik blijf bij mijn eerder genoemde punt.
Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef Hawk het volgende:
Ok, nog een (zelf-bedachte) gerucht..."
Het Nederlandse tennistalent Stephanie Hertz [afbeelding]vertrekt bij de Amerikaanse topcoach Bollittieri wegens "verschil in inzicht over haar loopbaan". Ze gaat terug naar Eindhoven en nu komt het, ze is het vriendinnetje van Freddy Adu.
PSV gaat schijnbaar nieuwe methodes gebruiken om spelers naar Eindhoven te lokken.....
Maar P$V is toch de PEDO club?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.
Ik ben niet te overtuigen. Ik ga voor Smith. Bij een degradant je doelpunten maken is lastiger dan bij een om Europees voetbal spelende ploeg. Dan heb ik het over Heskey.Smith heeft z'n hoofd er meer bij na de winterstop, hij heeft na de winterstop geen kaart meer gepakt. SGE gebruikt Heskey gewoon als stormram als het nodig is, daar kan je Smith minder goed voor gebruiken. Bij een ploeg als Liverpool zou Smith meer opvallen en zou hij volgens mij de voorkeur boven Heskey krijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Heskey: 33 wedstrijden (waarvan groot deel inval beurten) met 6 doelpunten - 1 gele kaart
Smith: 33 wedstrijden (merendeel volledige wedstrijden) met 8 doelpunten - 5 gele kaarten
Nee, Smith is NIET de speler die LFC nodig heeft. Ik zou echt voor Kezman gaan. Ik denk echt dat-ie meer zou meer scoren dan Smith.
Hoeveel had Smith vorig seizoen gescoord? En hoeveel gele en rode kaarten?
Je zie ook dat SGE Heskey volgens mij ook eerder oproept dan Smith ...
Fons is weg Dquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar P$V is toch de PEDO club?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar P$V is toch de PEDO club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |