Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt een achterlijk kind!
Wat denk je dat er in NL gebeurd, als je op school een tekening maakt van Willem A. die Bea van achteren neemt terwijl d'r kop d'r af ligt?!
Majesteitsschennis heet dat toch?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:38 schreef Posdnous het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Dat er alarmbellen afgaan bij die leraar dat zegt meer over die leraar dan over de het jongentje, het is een tekening!!! geen gedetaileerd plan om het WTC op te blazen. ze zouden die leraar moeten ontslaan het vrij denken en uiten van meningen van kinderen moet juist gepromoot worden, en niet onderdruktquote:Op woensdag 28 april 2004 10:30 schreef Sniper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Dat er heden ten dage alarmbellen afgaan bij in dit geval een leraar vind ik niet raar. Het inschakelen van de geheime dienst is wellicht wat overdone. Ik ken het "jochie" niet zoals de leraar. Wellicht is het een NRA fanaat.
Ik tik als....een rikketik.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:33 schreef more het volgende:
[..]
Jij tikt zeker niet helemaal?
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:45 schreef robh het volgende:
[..]
Majesteitsschennis heet dat toch?
Misschien werkt de vergelijking wat beter als we het afgehakte hoofd van Balkenende visualiseren terwijl hij in zn oogkas geneuktt wordt door Laura Bush met haar strap-on dildo.
Ik kan me voorstellen dat de leraar er dan wat van zegt, maar naar de directie stappen, laat staan de geheime dienst ... nee ...quote:Op woensdag 28 april 2004 09:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt een achterlijk kind!
Wat denk je dat er in NL gebeurd, als je op school een tekening maakt van Willem A. die Bea van achteren neemt terwijl d'r kop d'r af ligt?!
Fijn dat er nog landen zijn waar ze dit aanpakken!
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:45 schreef robh het volgende:
[..]
Majesteitsschennis heet dat toch?
Precies, laten ze daar maar achterna gaan!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:32 schreef more het volgende:
[..]
"Gewoon een 15 jarig jochie"! Als je anders ziet wat ze op die leeftijd al allemaal uitspoken, er loopt genoeg tuig van 15 jaar, en zelfs jonger rond.
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik tik als....een rikketik.
Ik wist niet de ze een tuinslang, waar flink wat waterdruk opstaat bij verdachten in de anus duwde? Of dat ze mensen met messen besneden, stroom op de geslachtdelen zetten, mensen aan hun handen aan het plafond laten hangen?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
In Amerika kennen ze nog gestapo-methodes.
Ik heb geen scanner en kan het jullie dus niet laten zien. Daarom verbaal.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:49 schreef more het volgende:
Wat denk je hier mee te bereiken?
de leraar is naar de directie gelopen die zijn weer naar de politie gegaan en die hebben de USSS ingeschakeldquote:Op woensdag 28 april 2004 10:50 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de leraar er dan wat van zegt, maar naar de directie stappen, laat staan de geheime dienst ... nee ...
Mwah misschien portret tekenaar voor Al Jazeera ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:11 schreef Re het volgende:
[..]
de leraar is naar de directie gelopen die zijn weer naar de politie gegaan en die hebben de USSS ingeschakeld
maar ja die jongen komt dus nooit meer aan een baan
Daar lul je natuurlijk niet over als geheime dienst. Maar ik heb documenten ingezien die mijn beweringen rechtvaardigen.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:55 schreef more het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet de ze een tuinslang, waar flink wat waterdruk opstaat bij verdachten in de anus duwde? Of dat ze mensen met messen besneden, stroom op de geslachtdelen zetten, mensen aan hun handen aan het plafond laten hangen?
We hebben het over vrijheidsbeperking, niet over martelingen.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:55 schreef more het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet de ze een tuinslang, waar flink wat waterdruk opstaat bij verdachten in de anus duwde? Of dat ze mensen met messen besneden, stroom op de geslachtdelen zetten, mensen aan hun handen aan het plafond laten hangen?
Kud.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:43 schreef F.U.B.A.R het volgende:
15-jarig jochie ondervraagd ...
Volgens mij deed de gestapo toch wel iets meer, dan alleen de vrijheid beperken.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
We hebben het over vrijheidsbeperking, niet over martelingen.
Jaja je hebt zeker inzage in de documenten van de CIA en FBI. Fantasie heb je wel!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Maar ik heb documenten ingezien die mijn beweringen rechtvaardigen.
Door dit krachtig ingrijpen denkt Bush zijn tweede termijn binnen te halen.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
CNN.com
Net of dat jochie een gevaar voor de president zou zijn. Jezus Christus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |