jawel, dat is de nacht voor koninginnedagquote:Op woensdag 28 april 2004 01:28 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Is er nu eigenlijk wel of geen koninginnenacht in Amsterdam?
(ik wil tijdig de stad verlaten richting Antwerpen nl)
Mogen de rommelverkopers er dan al zitten?quote:Op woensdag 28 april 2004 01:39 schreef Sm0keZ het volgende:
jawel, dat is de nacht voor koninginnedag
Lief dat mensen van plan zijn wat gratis vuurwerk te regelen tijdens dit feest.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:34 schreef Framoes het volgende:
Waar het om gaat is dat de geruchten gaan dat er een bomaanslag komt op koninginnedag in Amsterdam. Wat vind je er van, en geloof je het?
That's the spirit.quote:Op woensdag 28 april 2004 02:35 schreef Boomstam het volgende:
amsterdam is niet bepaald mijn stad. en als ik ergens heen ga is het Rdam of breda. ik denk dat ik met een stel halvezolen 3dvd's ga huren en thuis klem zuipen. scheelt weer 100 euries waar ik nooit genoeg van heb
Mooi zo, dat beschonken boerentuig wil ik niet eens in m'n stad..quote:Op woensdag 28 april 2004 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
That's the spirit.![]()
Allemaal naar Rotterdam of Breda!
Ach als die beschonken boerentuig er wel is, knap die stad tenminste nog een beetje op.. is weer eens wat anders dan hoeren, junks, criminelen en aso'squote:Op woensdag 28 april 2004 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mooi zo, dat beschonken boerentuig wil ik niet eens in m'n stad...
Ja tuurlijk, we hebben al zo weinig proleten in de stad,quote:Op woensdag 28 april 2004 09:02 schreef SoNoS het volgende:
[..]
Ach als die beschonken boerentuig er wel is, knap die stad tenminste nog een beetje op.. is weer eens wat anders dan hoeren, junks, criminelen en aso's
Ja precies. Dus voor iedereen: Opzouten, niet hierheen komen, wordt hartstikke druk hier, risico op aanslag, er is hier veel criminaliteit en een hoop aso's. Trekt allen den wandelscheoen aan en marcheert naar Rotterdam, of Breedjeda, not Amsterdam!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, we hebben al zo weinig proleten in de stad,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |