en steeds weer huil jequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:08 schreef Stuart het volgende:
Ken ik niet, maar klinkt niet als een gemis
Je kan beter deze nemen denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:07 schreef nikky het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*tomaten pillen van drion in gaat slaan*
ehm laten we het houden op een stukje Frans Bauer in het Groningsquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:08 schreef Stuart het volgende:
Ken ik niet, maar klinkt niet als een gemis
gaan ze daar weg van?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Je kan beter deze nemen denk ik![]()
haha gegarandeerd!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
gaan ze daar weg van?
*sniksnotter*
hebbequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:10 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
haha gegarandeerd!![]()
doe ff zegquote:
waarom is dat onderste deel van deze foto zo vaag,quote:
leuk bloesje heeft ze aan, om geil van te wordenquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Zeg nu zelf, die professionele uitstraling van die twee.
Rasartiesten zijn het!
"Mooi was die tijd (Lucas & Gea edit).mp3"quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:07 schreef Tokay het volgende:
Oh ja, daar waren JohnnyKnoxville en ik vroeger enorme fans van.
Prachtig, vol-kwakken dat dingquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:17 schreef Radio-silence het volgende:
hehe
ze hebben ook een gastenboek![]()
www.lucasengea.nl
hehehequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:19 schreef Golf het volgende:
[..]
Prachtig, vol-kwakken dat ding.
Oooooo, vandaar!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
hehehe![]()
alleen word het bericht eerst gecheckt voor het er wordt neergezet dus ik denk dat mijn bericht er niet komt te staan![]()
je bent zeker berucht!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:22 schreef Golf het volgende:
Ik kan er niets neerzetten.![]()
Totdat Lu en Gee het grote geld roken, he JK, toen zijn we afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Mooi was die tijd (Lucas & Gea edit).mp3".
Respect!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Kan dat gezeik over Lucas en Gea eens afgelopen zijn? Ze zingen geweldig en hebben een enorme uitstraling.
Dat gesodemieter altijd over mijn idolen.
Dan liever een echte artiest, die het doet voor de passie voor het lied, zoals Ries Droelvink!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:26 schreef Tokay het volgende:
Totdat Lu en Gee het grote geld roken, he JK, toen zijn we afgehaakt.![]()
Ik denk hè, dat als ie zo doorgaat dat ie het gaat maken, die Ries Droelvink.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan liever een echte artiest, die het doet voor de passie voor het lied, zoals Ries Droelvink!.
[afbeelding]
Je krijgt van zo'n klein fotootje al zin om mee te doen hè?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:52 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk hè, dat als ie zo doorgaat dat ie het gaat maken, die Ries Droelvink.
Ja, zij worden de eerste Westerse martelaren!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
of is dit het eerste fok condoleance topic?
Zo'n vitrage heeft m'n oma ook nog liggen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:14 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
leuk bloesje heeft ze aan, om geil van te worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |