Goedzo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:46 schreef Mr_Knoxville het volgende:
in dat geval word ik dus een donor![]()
hoe zou jij het vinden is natuurlijk een beetje een vreemde vraag ( je bent tenslotte dood) maar stel dat dutroux nu iets aan zijn hart zou krijgen en een transplantatie hart nodig zou hebben. En het toeval wil dat hij jou hart zou krijgen toegewezen. De kans is te verwaarlozen in dit geval natuurlijk maar er lopen zat van dat soort figuren vrij rond, of moordenaars.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:50 schreef kalano het volgende:
idd erg goed
ik ben ook al donor
Net zo te verwaarlozen:quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:52 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden is natuurlijk een beetje een vreemde vraag ( je bent tenslotte dood) maar stel dat dutroux nu iets aan zijn hart zou krijgen en een transplantatie hart nodig zou hebben. En het toeval wil dat hij jou hart zou krijgen toegewezen. De kans is te verwaarlozen in dit geval natuurlijk maar er lopen zat van dat soort figuren vrij rond, of moordenaars.
owja?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:02 schreef Platina het volgende:
Verder zal een zware crimineel die jouw hart heeft gekregen natuurlijk opgepakt worden..
ik vrees dat die kans vele malen kleiner is (sowieso) welke persoon kan er nou zorgen voor vrede op aardequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net zo te verwaarlozen:
Iemand krijgt jouw hart als jij dood bent en zorgt voor vrede op aarde.. dan liever wel toch ?
Als die chirurg zijn hart op de goede plaats heeft, dan doet hij dat juist niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:01 schreef TilburgPosse het volgende:
Denk niet dat men Marc D. een nieuw hart zal geven. Als die chirurg zijn hart op de goede plaats draagt (...) dan plaatst 'ie er een bak ouwe zult in
personen met een strafblad danquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:31 schreef Platina het volgende:
Ja, als jij je hart doneert dan hoeft het niet te zijn dat het ziekenhuis weet dat een zware crimineel het krijgt.. Dus dat zou in de praktijk nooit werken.
het zijn en blijven jou en mijn organen, ik vind dat je het recht hebt om te bepalen aan wie je die organen af staat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:55 schreef Adelante het volgende:
lijkt me meer een r&p topic....
maar goed, als je selectief donorschap zou gaan toestaan,
waar wordt dan de grens getrokken? "Ik wil niet dat mijn
hart naar een allochtoon gaat." lijkt mij persoonlijk niet
echt de bedoeling van het donorschap
Dan sta je ze toch niet af... Maar dan ook niet komen zeuren als je er zelf ooit eentje nodig hebt...quote:Op woensdag 28 april 2004 00:05 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
het zijn en blijven jou en mijn organen, ik vind dat je het recht hebt om te bepalen aan wie je die organen af staat.
daar gaat het nu niet over (jij zou precies hetzelfde doen)quote:Op woensdag 28 april 2004 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan sta je ze toch niet af... Maar dan ook niet komen zeuren als je er zelf ooit eentje nodig hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |