waarom dan een set weggeven..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Heeuj!, eerste wedstrijd gewonnen, gewoon geen blok op 12 en op de A,koekje eitje
3-1
beslissingswedstrijdenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben buitenaanvaller, speel in een team met 25+ en 50+, en er zitten een paar bij die even oud zijn als ik. We zijn net gepromoveerd naar de 4e klasse door middel van...hoe noem je dat.....er zijn 3 teams geeindigd als 2e dus we moesten daarna nog 2 wedstrijden van 2 sets tegen elkaar spelen om te bepalen wie er door mocht. Wij dusDe nummer 2 moest nog een p/dduel spelen tegen het team wat als derde was geeindigd van die wedstrijdjes.
Ik zit in Regio Mid-West, jullie?
Knieën... betonnen vloer zeker?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:09 schreef Catch22- het volgende:
Tegenwoordig heb ik vrij veel last van mijn knieen, dus ik denk niet dat het hem ooit nog wordt. Wel jammer, want ik vond het wel leuk.
Was midaanvaller trouwens (1m97)
De burgst...?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:26 schreef Irritinus het volgende:
Ik ben te vinden op Duinrell!
Gaan met een groep van 66 man van onze vereniging uit Breda.
Ben erop vrijdag ochtend heel vroeg alvast een veld afzetten voor alle tenten![]()
Ben dit weekend ook op het Open NK op gras in St. Anthonis geweest, alleen zijn we daar op maandag enigzins weggeregend en werd de boel afgelast en het weekend daarvoor 3-2 verloren van het nationale team van IJsland en Luxemburg die gasten kunnen lekker ballen iig.
Dit seizoen trouwens ook weer kampioen geworden net als vorig jaar dus gaan nu eindelijk Regiodivisie ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |