Hey rschuil ik zit bij jou in de competitie! Onze ploeg uit emmeloord ben je vast nog niet vergeten na het bezoek bij onsquote:Op maandag 13 december 2004 19:30 schreef rschuil het volgende:
Tijd om dit forum weer eens nieuw leven in te blazen.... Nog interessante weetjes over volleybal?post ze hier.
Ikzelf speel al bijna meer dan 15 jaar dit spelletje en het verveeld me nog steeds niet. Heb in Sneek 1e divisie gespeeld, ben daarna richting Almere gegaan om mijn geluk te beproeven. Dit is helaas na 2 jaar elke dag trainen niet gelukt, ben daarom terug gegaan naar mijn "roots" (friesland), nieuwe studie begonnen en 2e divisie gaan spelen in Leeuwarden.
Helaas van mijn hobby niet mijn beroep kunnen maken. (studentenleven is ook niet mis)
mvrg Robert Schuil
ik speel in die competitie (wel 4e klas maar ok)quote:Op maandag 27 december 2004 15:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Zijn er hier ook mensen die in de competitie van noord holland (noord) spelen?
Tevoko iemand?.
Ja, jammer genoeg wel. Het was al met al toch een leuke wedstrijd om te zien, vooral de eerste set. Ik sprak beide coaches na afloop, en ze waren toch nog allebij erg tevreden. Ik ook, over het hele toernooi. Drie dagen erg druk, drie dagen in de sporthal. Gister na afloop eten met de organisatie en drie van de zes teams was ook erg gezellig. Wat kunnen die Zwisters drinken zeg! Jeetje!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:18 schreef tukkeronline het volgende:
Josh Muise kwam er gisteren tegen Benfica niet aan te pas, maar de finale was veruit de leukste wedstrijd van gisteren. Benfica was wel een maatje te groot voor Landstede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |