abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 juni 2004 @ 00:11:45 #26
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_19551135
[GEZOCHT] - V-bal 'partner' in Amlere om sa'vonds te trainen. Ik heb jaren geleden 3de divisie gespeels in de achterhoek en wil nu weer eens gaan ballen. Niet op 'echte' comp niveau (ben nu 34) maar wel zeg maar in de top end van het rec en/of beach v-bal. Op conditie komen is niet echt het probleem, dat komt wel goed, ik mis alleen iemand die regelmatig eens mee wil gaan trainen, lekker overspelen en op je eigen tempo (dus niet op een club waar je 30 minuten traint en dan 1uur lang rec. speelt).

Iemand ? ?
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_19556650
hey capetonian
wat had je dan ingedachten qua training? ik speel om dit moment in almere buiten en voor mij is het seizoen over maar ik wil toch best doorgaan met trainen (mijn nivo is alleen niet zo hoog 4e klas)
ik heb opzich best interesse!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:27:46 #28
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_19562963
Hola,

Overspelen, misschien een paar beachwedstrijden oganiseren om lekker te kunnen trainen. Het gaat mij om het stoppen, overspelen, smashen, ... ik heb lang niet gespeeld en wil oh zo graag weer eens een beetje op conditie komenik 'speel' zo'n 3 keer per jaar op Almerderzand als we daar een groot BBQ hebben, vorige jaar was en jongen bij die in Drenthe competitie speelt (vrij hoog..) en het was heerlijk om weer een beetje 'op tempo' te kunnen spelen.

Btw - ik woon in de regenboogbuurt.
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_19563284
Wel grappig dit topic. Vooral de opening erg sterk. Ik mis alleen de invloed van o.a. Cees van Zweeden in het spelletje (hij introduceerde de sport op basisschool "Comenius" te Den Haag).

Over volleybal is waanzinnig veel te schrijven en te vertellen.

Ikzelf volleybal nu 20 jaar en heb vreselijk veel gezien en meegemaakt: ballenjongen bij volleybal-interlands, statistieken bijhouden bij Jong Oranje, met z'n 2-en organiseren van beach toernooien (ruim 80 velden, verspreid over 1,2 km strand op Scheveningen!!), zelf volleyballen (2de divisie en lager)....... Ik volleybalde al toen met nog nooit van rally-point had gehoord!!!

En allerlei toernooien meegedaan: Haajraa, Assende (beiden al eerder genoemd), Middelbeers, Halle, WVV Wassenaar, het eerste toernooi op Duirnrell georganiseerd door (toen nog) PVC/Blokkeer en het eerste strandvolleybaltoernooi in Nederland georganiseerd door Kalinko!!

Ik voel me ineens heel erg oud..................
pi_19563800
dat lijkt mij eerlijk gezegt ook wel wat
ik zou misschien ook me trainer kunnen vragen die heeft zelf ook redelijk hoog gespeelt
en nu het seizoen is afgelopen en het mooie weer er weer aankomt is het wel perfect om ff lekker in de buiten lucht te spelen
ik ben alleen nog vrij jong en waarschijnlijk niet zo goed
maar ik kan er alleen maar van leren dus dat is ook weer goed voor mij
ik woon trouwens in eilandenbuurt dus dat is behoorlijk dichtbij
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:37:40 #31
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_19566456
@ Chubby, ... je hoeft je niet oud te voelen ;-)

@ Frozen., da's inderdaad wel grappig, mijn 'beste' vrienden wonen in de Maritius straat en in de Tahiti straat (tegenover de busbaan). Ach dat je jong en denkt minder ervaren te zijn maakt niet uit. Het gaat om dat je volley't. Overspelen met iemand die gewoon voor de lol volly't is ook wel te doen maar vaak ontbreekt de juiste techniek waardoor je steeds achter ballen aan moet rennen of ballen verkeerd krijg aangespeeld, een keer is het leuk maar als je maar 5 'fatsoenlijke' (lees: op een correcte manier toegespeeld) ballen krijgt en achter de rest aan moet lopen is het lol er snel af.

Ik woon zo goed als op de Spectrumdreef, een straat daarachter!
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_19566756
daar zit wel wat in natuurlijk wat je zegt
t is nou niet zo dat ik constant de bal verkeerd speel dat niet maar als de bal lastig aankomt (lees: harde smash) dan wil het nog wel is zo zijn dat ik m niet goed stop maar dat moet ik gewoon goed oefenen en dan gaat dat ook wel goed
waar ergens in de mauritiusstraat dan? (woon ik ook namelijk)
de spectrumdreef waar is dat ergens? dichtsbij eilandenbuurt of verder richting centrum almere buiten zeg maar?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 20:04:06 #33
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_19570181
Ik zal even geen nummer noemen , ... maar ze hebben een mini voor de deur staan ;-) ,
Ik woon aan jullie 'kant' van de Regenboogbuurt zeg maar. Weet je waar de halfpijp naas de busbaan staat aan de Regenboog kant van de weg? Ik woon om de hoek ;-)

Precies. En dat doe ik nu, de bal verkeerd sturen. Omdat ik eerder de bal probeer om met mij armen op te vangen en te sturen zondar dat ik ook mijn lichaam gebruik (achter de bal dus).

ik stuur je straks een mailtje.
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_19577005
ooo okey dan weet ik wel welk huis het is
ken alleen de namen niet hehe
als je een mailtje stuur kun je die het beste naar sandervdrhathotmaildotcom sturen anders moet ik wachtwoord enzo van me chello weer opzoeken

oooh bij de half-pipe dat is aardig in de buurt
bij mij wil dat overgens ook nog wel is gebeuren dat de bal de verkeerde kant op gaat
maar bij mij gaat het erom dat ik echt leuk speel enzo

[ Bericht 27% gewijzigd door fr0zen op 01-06-2004 23:41:51 ]
pi_19613361
Ik heb 5 jaar volleybalschool gehad.. Van mijn 11e tot 16e ofzo.. Toen wilde ik op stap en ben ik gestopt.. Toen kreeg ik ook de kans om eerste divisie mee te trainen met hajraa. En ben ik het jaar erop daar gaan spelen in t tweede team. Derde Divisie. Komend jaar wordt t weer derde divisie of tweede divisie bij hajraa...
pi_19822746
Eindelijk een goed topic over volleybal, zelf 12 jaar gedaan, nu gestopt vanwege driejaardurende nare terugkerende blessures....Wel hele mooie tijd. Over leuke tournooien gesproken: MJT-DOEZUM!!! 2004 was mooi....iemand bekend mee????
Alles komt goed, alles komt altijd goed
pi_19830919
ik doe het nu ook al een tijdje en heb ook zo nu en dan last van een terugkomende blessure (eigenlijk 2) 1tje is me linkerduim die moet zo nu en dan ingetaped worden en ik heb nog wel is last van me rechterschouder door een ongelukje tijdens t vliegeren maar ik ga net zolang door tot dat de dokter zegt dat het niet meer kan en dat kan wel ff duren aangezien ik vrijwel nooit naar de dokter ga

met toernooien heb ik weinig ervaring alleen toernooien die bij ons gehouden worden en van de mini's natuurlijk
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:03:54 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_19834001
Heb ontzettend veel toernooien gespeeld. Eentje maar in Nederland, toen ik nog B-jeugd was. Volgens mij heette dat toernooi het sudosa toernooi. Was in iedergeval in Assen en duurde ik geloof 2 dagen. Wij waren daar gewoon met ons eigen team gekomen ipv met het open club team, waarmee alle andere clubs wel waren gekomen. Ontzettend goed gespeeld, en niet eens laatste geworden! Wat hebben wij een lol gehad. in een 'gastgezin' slapen etc. Machtig.

Verder heb ik een jaar in Amerika gevolleybald. Ik zat in het varsity team van mijn highschool. We hadden vaak 2 of 3 daagse toernooien waarbij we of in een hotel sliepen met het hele team, of ergens in een lokaal van de school waar we speelden. Ontzettend veel lol gehad. Het mooie aan die toernooien daar is dat het gewoon veel prestigeuzer is dan de toernooien hier in Nederland. Het niveau ligt ook een stuk hoger dan bijvoorbeeld A-jeugd. Aan het eind van elk toernooi worden de beste spelers 'ge-eerd' en krijgt het winnende team een beker. Het allermooiste toernooi was het toernooi om het staatskampioenschap. Een 4 daags toernooi tegen de beste teams uit de staat. In een van de wedstrijden ben ik MVP, most valuable player, geworden. Geweldige ervaring. Uiteindleijk met mijn teampje 4de van de staat geworden. Nog een award gekregen aan het eind voor een van de talentvolste spelers.

Volleybal wordt ook erg anders gezien in de staten. Zowieso elke sport, het is veel belangrijk. Ik heb heir een groot knip en plakboek thuis liggen, met allerlei krantenartikelen erin van mijn volleybalcarriere daar. Een grote actiefoto van mij met een snelle aanval op midden, op de voorpagina van het sportkatern. Ik schrok wel even toen ik die krant zag smorgens! Ook tv en radio zijn bij bijna elke wedstrijd. Geweldig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_20156327
ik heb gister eindelijk me beachtvolleybal set binnen gekregen!! (mammoetsport! )
nu alleen nog ff wat beter weer en ik ga naar t strand met vrienden
bbq erbij enzo en dan maar tot s'avonds laat ff lekker volleyballen!
pi_20202104
is er toevallig iemand (uit almere) die vanavond geen voetbal gaat kijken en zin heeft om te volleyballen??? ik heb nog 1 iemand nodig en dan kunnen we 2 tegen 2 spelen op het strand
iemand??
pi_20204825
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 13:29 schreef fr0zen het volgende:
is er toevallig iemand (uit almere) die vanavond geen voetbal gaat kijken en zin heeft om te volleyballen??? ik heb nog 1 iemand nodig en dan kunnen we 2 tegen 2 spelen op het strand
iemand??
haha, al drie mensen die niet kijken ik vind volleybal leuk, heel leuk maar een kwartfinale ek-voetbal zal ik er niet voor missen
ach ja, het weer is wel beachvolleybalwaardig, dus waarom ook niet, timing is alleen waardeloos
pi_20205340
en het komt niet eens door het voetbal dat mensen niet kunnen/willen
maar de een is ziek en de ander werk enzo
en de rest neemt gewoon niet op maandagavond gaan we ook als het goed weer is en dan heb ik al 6 man
als ik niet nog iemand kan vinden dan gaat het vanavond niet door want met ze 2en is het ook niet leuk!
pi_20205444
fanatiek hoor! ga je nog beachtoernooien spelen dan?
pi_20205501
dat zou misschien wel kunnen gebeuren
alleen wel eerst ff zorgen dat t op t strand ook nog goed gaat
hehe
en als ik dat ga doen is het waarschijnlijk met me trainer samen denk ik
aangezien ik redelijk op hem in gespeeld ben en hij op mij dus dat zou wel mooi uitpakken
pi_23138713
schopje, aangezien het seizoen alweer in volle gang is is het nu wel weer relevant .

Ik heb met ons team pas 2 wedstrijden gespeeld, 1e met 3-1 gewonnen, 2e met 4-0 .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23185655
ik heb nu al meerdere wedstrijden gehad en de vorige met 4-0 gewonnen daarvoor hadden we meerdere wedstrijd met 1-3 verloren of gewonnen en we staan momenteel 5e alleen beide teams die op plaats 6 en 4 staan hebben 1 wedstrijd minder dus die halen ons wel weer in!
maar heb er weer zin in
  dinsdag 9 november 2004 @ 12:01:31 #47
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_23187947
wij staan 2, we hebben alles nog gewonnen. Maar degene die boven ons staat heeft 3 wedstrijden meergespeeld en 4 punten meer.
pi_23188328
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 12:01 schreef mirrie1986 het volgende:
wij staan 2, we hebben alles nog gewonnen. Maar degene die boven ons staat heeft 3 wedstrijden meergespeeld en 4 punten meer.
dus komt het er eigenlijk opneer dat jullie eerste worden na de eerst volgende wedstrijd ongeveer?
maar dan hebben jullie al flinke pauzes tussen de wedstrijden door gehad als zij al 3 wedstrijden meer gespeeld hebben of heb ik dat verkeerd?

en waar speel je ergens?
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:45:27 #49
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_23193450
we hebben nu 5 wedstrijden gespeeld, zij al 8(van hen hebben we ook gewonnen met 3-2) maar zij hadden 1x op een vrijdag en zaterdag een wedstrijd..
En in dat weekend hadden we geen wedstrijd..
Maar dit weekend moeten we tegen de nummer 3, zij hebben net zoveel punten als ons, maar 1 wedstrijd meer gespeeld.
pi_23194987
pff 2 wedstrijden in 1 weekend
ik heb nu 2 weekende vrij geloof ik dus wij gaan wel weer wat plaatsjes verliezen ben ik bang.
maar dan doen jullie het niet verkeerd!
succes verders!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')