Voor 75 à 125 euro zeker?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:38 schreef pimpin het volgende:
Ik vind de ook niks, ik kan de echte krijgen voor niet al te duur, maar ga er niet in lopen. Ik vind ze echt fout en lelijk.
Broeken zijn zooooooooo 2003quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:22 schreef Ype het volgende:
Of spijkerbroeken, daar zie je ook echt zo'n 50% van de Nederlanders in lopen.
komen er een paar:quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:51 schreef Steijn het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld van zo'n broek?
heb die 2e laatst gezien ja, en tja.. je valt er wel mee opquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:53 schreef Jape het volgende:
[..]
komen er een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en die foto's die je net zag zijn waarschijnlijk ook heel erg nepquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:56 schreef boyv het volgende:
98% van alle Evisu-kleding die in Nederland gedragen wordt is nep, zegt genoeg.
als je sommige van die evisu-fans-cu2-sites ziet, dan hoop ik HEEL ERG dat die mensen niet echt bestaan inderdaad!quote:en die foto's die je net zag zijn waarschijnlijk ook heel erg nep
Schotse rokken worden het heeeeeeeeeeeeeeelemaal meid.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:52 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Broeken zijn zooooooooo 2003
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:00 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
en die foto's die je net zag zijn waarschijnlijk ook heel erg nep
Wederzijdsquote:Ga lekker dood met je flikkerbroeken
Ik heb het gevoel dat jij in die broeken loopt...???quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
Who gives a fuck
Als die mensen zo'n broek aan willen, dan trekken ze zo'n broek aan. En dan?
[..]
Wederzijds
Nee, nooit. En nu?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:04 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij in die broeken loopt...???
Gaat 'ie mij opfokken? Bring it onquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:06 schreef SwOoSh het volgende:
hij gaat je gewoon een beetje lopen opfokken
Oorlog!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gaat 'ie mij opfokken? Bring it on
wmb niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:08 schreef boyv het volgende:
[..]
Oorlog!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:08 schreef dorkboy het volgende:
in New York kun je die broeken op iedere straathoek kopen voor 400 dollar
Mensen die zich Skyscape noemen ook.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:14 schreef Skyscape het volgende:
Die jokers die deze kleding dragen zijn nog veel erger.![]()
Omdat elke keer als ik ergens uitga waar wiggers ook komen er honderd mongolen zijn die aan mij die teringbroeken proberen te verkopen. Verder haat ik mensen die in nep-merkkleding lopen, waarom dat zo is weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
wmb niet.
Maar wat rot jou dat nou als mensen een bepaalde broek aan hebben?
Dan zeg je dat je niet geïnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:15 schreef boyv het volgende:
[..]
Omdat elke keer als ik ergens uitga waar wiggers ook komen er honderd mongolen zijn die aan mij die teringbroeken proberen te verkopen.
Na een paar keer irriteert dat mij al.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je niet geïnteresseerd bent.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mensen die zich Skyscape noemen ook.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:04 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij in die broeken loopt...???
Blijkbaar ga je naar de disco's waar veel mensen komen die die broeken kopen. Je vindt het dus fijn om tussen de mensen te zijn die die broeken kopen, anders ga je daar niet uit....quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:19 schreef boyv het volgende:
[..]
Na een paar keer irriteert dat mij al.
Holy shit zeg, als jij ergens uitgaat waar ook wel eens gehandicapten komen zegt dat toch ook niet dat je het leuk vind om tussen die mensen te lopen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blijkbaar ga je naar de disco's waar veel mensen komen die die broeken kopen. Je vindt het dus fijn om tussen de mensen te zijn die die broeken kopen, anders ga je daar niet uit....
heb je wat tegen gehandicapten, kunnen die mensen niets aan doen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:24 schreef boyv het volgende:
[..]
Holy shit zeg, als jij ergens uitgaat waar ook wel eens gehandicapten komen zegt dat toch ook niet dat je het leuk vind om tussen die mensen te lopen.
Niet zo kwasi wijs doenquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij kunt niet lezen?
Als je ergens voor de lol heen gaat neem ik aan dat je het niet erg vindt om daar heen te gaanquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:24 schreef boyv het volgende:
[..]
Holy shit zeg, als jij ergens uitgaat waar ook wel eens gehandicapten komen zegt dat toch ook niet dat je het leuk vind om tussen die mensen te lopen.
Ik doe niet quasi-wijs, ik doe die broeken niet aan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:33 schreef Skyscape het volgende:
[..]
Niet zo kwasi wijs doen![]()
Kan wel degelijk lezen. Wie zegt dat, wat je schreef, de waarheid is?
Je kunt het best eerlijk toegeven ook al loop je voor lul.
TstsstsS, jIj B3nT zkr zO'n p3rSoOn dI3 nI3t e3n$ W3Et wát 'iE AaN tRktquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:41 schreef Ype het volgende:
Tsssssss Richard, jij ben zekur ook zown sneuü BaCoBoIj?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WaMoJeMaN??!?!?!?@!21231 Ik WeEt HeUsT wEl WaT vOoR kEiGoEiUh SmAaK iK hEb, mUhGoOl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
TstsstsS, jIj B3nT zkr zO'n p3rSoOn dI3 nI3t e3n$ W3Et wát 'iE AaN tRkt!!!!!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:46 schreef Ype het volgende:
[..]
WaMoJeMaN??!?!?!?@!21231 Ik WeEt HeUsT wEl WaT vOoR kEiGoEiUh SmAaK iK hEb, mUhGoOl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Is dat foute gezicht op je usericon van jouw? Zeg het maar menneke, het geeft niet! (1962 <-> menneke?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik doe niet quasi-wijs, ik doe die broeken niet aan.
Maar jij mag ook toegeven dat je een gigantische steenpuist op de rechterooglid hebt, ook al loop je voor lul
Ik vind het leuk "daar" heen te gaan, maar dat zegt niet dat ik al dat gezeik leuk vind. En omdat het gezeik niet opweegt tegen al het joleit (quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je ergens voor de lol heen gaat neem ik aan dat je het niet erg vindt om daar heen te gaanOf ga je uit om een verplicht nummertje uit te voeren?
WeL vUrMoEiUnD iNdErDaAt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
geen zin meer om zo te typen
OMG, je bent niet wijsquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:49 schreef Skyscape het volgende:
[..]
Is dat foute gezicht op je usericon van jouw? Zeg het maar menneke, het geeft niet! (1962 <-> menneke?)
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:49 schreef Skyscape het volgende:
[..]
Is dat foute gezicht op je usericon van jouw? Zeg het maar menneke, het geeft niet! (1962 <-> menneke?)
Blijkbaar vindt je het daar leuk, als je het niet leuk vindt ga je naar een andere disco. Hoef je helemaal geen topic voor te openen. Als ik mensen met lange haren irritant vindt ga ik niet naar een hardrockcafe...simpel tochquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik vind het leuk "daar" heen te gaan, maar dat zegt niet dat ik al dat gezeik leuk vind. En omdat het gezeik niet opweegt tegen al het joleit (;)) dat ik daar heb zegt nog niet dat ik het accepteer.
Jezus, wat ben je eigenlijk ook een pestkop he.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt je het daar leuk, als je het niet leuk vindt ga je naar een andere disco. Hoef je helemaal geen topic voor te openen. Als ik mensen met lange haren irritant vindt ga ik niet naar een hardrockcafe...simpel toch
Het is Klaagbaak, ik mag klagen over wat ik wil (behalve over Fok! dan).quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt je het daar leuk, als je het niet leuk vindt ga je naar een andere disco. Hoef je helemaal geen topic voor te openen. Als ik mensen met lange haren irritant vindt ga ik niet naar een hardrockcafe...simpel toch
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:53 schreef Ype het volgende:
[..]
Jezus, wat ben je eigenlijk ook een pestkop he.
Dan nog, kunt logisch denken. Als je iets niet leuk vindt heb je het recht om weg te gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:54 schreef boyv het volgende:
[..]
Het is Klaagbaak, ik mag klagen over wat ik wil (behalve over Fok! dan).
Jij opent zeker alleen topics voor intellectuelen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Moeten ze maar geen domme topics openen
Maar als ik iets niet leuk vind heb ik ook het recht om erover te klagen, nietwaar?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan nog, kunt logisch denken. Als je iets niet leuk vindt heb je het recht om weg te gaan.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Jij opent zeker alleen topics voor intellectuelen?
De beste klacht is om weg te gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Maar als ik iets niet leuk vind heb ik ook het recht om erover te klagen, nietwaar?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:03 schreef gelly het volgende:
Zeg, kap eens ff RQ en Ype.
Volgens mij besteed jij al je tijd aan het bedenken van pesterijen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De beste klacht is om weg te gaan.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:42 schreef Rio het volgende:
ik bdedoel dus eigenlijk ook dat het afzichtelijke wiggerkleren zijn
thugstylequote:Op dinsdag 27 april 2004 20:08 schreef SwOoSh het volgende:
nu ben ik jullie aan het opfokken
Fawakka aight.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:05 schreef Framoes het volgende:
WaT iS eR oMhOoG nEgEr? BeNeDeN mEt De HuIsJoNgEnS! TuIg StIjL!
ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef Me_Wesley het volgende:
meer dan een pagina over wiggers en hij is er nog niet?
dan moet ik het maar doen..
[afbeelding]
heeft iemand ooit contact gehad met de revu over de echtheid van die tekst? lijkt me namelijk gewoon een grap.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
OMG wat een kneus! Ik zal eens een colt .45 in z'n reet dauwen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Waarmee je jezelf, mede door je schrijffout, ook tot het illustere genootschap der kneuzen mag rekenen.quote:OMG wat een kneus! Ik zal eens een colt .45 in z'n reet dauwen!
Hoe kom je DAAR nu bij ?quote:Op donderdag 29 april 2004 13:34 schreef Mtijn het volgende:
Die tuupjes zijn meer balletjes in mijn ogen...
Ze kijken niet stoerquote:Op donderdag 29 april 2004 13:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kom je DAAR nu bij ?
Altijd toch weer op iemand z'n schrijfouten reageren he?quote:Op donderdag 29 april 2004 13:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Waarmee je jezelf, mede door je schrijffout, ook tot het illustere genootschap der kneuzen mag rekenen.
Lonsdalequote:Op donderdag 29 april 2004 13:54 schreef Steve-O het volgende:
Ken me wel ergere kleding voorstellen hoor.
Karl kani bijv.
Dat is geen kleding meerquote:Op donderdag 29 april 2004 13:54 schreef Steve-O het volgende:
Ken me wel ergere kleding voorstellen hoor.
Karl kani bijv.
Kleding kopen en verkopen bij het uitgaan???quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:15 schreef boyv het volgende:
Bleh wat haat ik dat. Lopen ze bij elke club/kroeg/disco/whatever te dealen in die Evisu-broeken (allemaal hetzelfde model natuurlijk). Zo van:
Ga eens naar Hoofddorp, ben ff de naam kwijt van die tent (Challenge misschien), maar daar lopen genoeg gasten rond die hun achterbak vol met Evisu hebben.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kleding kopen en verkopen bij het uitgaan???
Dat heb ik echt nog nooit van m'n leven meegemaakt. Heb er zelfs nooit van gehoord!
Mag ik vragen naar wat voor tenten jij gaat boyv? Wat is de gemiddelde leeftijd in die tenten en in welk gebied bevinden deze tenten zich over het algemeen?
Dan hoor je bij de groep, yoquote:Op donderdag 29 april 2004 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan Lonsdale(Behalve dan dat je dant anti-zwart ben)
Zit het lekker ofzo?
ik ookquote:Op donderdag 29 april 2004 22:36 schreef Eveli het volgende:
Wat je het nu pas voor de eerste keer is dat ik überhaupt van dit merk hoor? Zo nee, dan weet je dat nu.
* Mtijn hand opsteektquote:Op donderdag 29 april 2004 23:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ik ook![]()
serieus![]()
Mijn situatie is iets anders.. weet niet of je het gemerkt hebt, maar ik ben hier op Fok! tot wigger verheven.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:35 schreef Mtijn het volgende:
[..]
* skiczukie hand opsteekt
Ik ook...
als je homo bent.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:56 schreef skiczukie het volgende:
leuk plaatje..
ik denk datie sarcastisch was.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:08 schreef wise het volgende:
[..]
als je homo bent.![]()
ik draag geen Evisuquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:10 schreef skiczukie het volgende:
indd.. ik post het niet..
lol, niet zo interessant doen ajb.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:13 schreef skiczukie het volgende:
ik ook niet.. dat jij een plaatje van bernal opzoekt zegt genoeg
Wie ben jij? Leeuwarden?quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:17 schreef Woffel het volgende:
[..]
lol, niet zo interessant doen ajb.
Ik ben niet op de hoogte van "ins en outs", dezelfde kenmerken gelden voor al die andere replica-merkkleding die verkocht wordt (bv. op merkkledingheren.nl). En dat van die andere modellen weet ik gewoon toevallig.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:04 schreef matthijst het volgende:
Hey bovy, voor zo'n zeikerd ben je wel erg goed op de hoogte van alle Evisu ins en outs: "Een neppe broek zal iets van 50 tot 80 euro kosten... verkeerde merktekens en slecht afgewerkte naden.... zijn er veel neppe modellen die Evisu zelf nooit op de markt gebracht heeft, oa. 90% van de Longsleeve shirts."
Beetje verdacht.
Dat Nieuwe Revu artikel is wel echt volgens mij.
Wat rot jou dat nou als mensen zich daar aan ergeren?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
wmb niet.
Maar wat rot jou dat nou als mensen een bepaalde broek aan hebben?
Quote 'ie een post van dagen geleden om maar op mij te reagerenquote:Op vrijdag 30 april 2004 09:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wat rot jou dat nou als mensen zich daar aan ergeren?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Quote 'ie een post van dagen geleden om maar op mij te reageren![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hond poedel RQquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:21 schreef RichardQuest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |