Misschien een rare theorie:quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:07 schreef Spyder het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een goed teken dat ie wel nog gewoon werkt en de kat niet vergeet...
Vermoedde ik ook al. En ik trek de theorie nog een stapje verder door: dat hij de TS wil laten merken hoezeer de situatie hem raakt in de hoop dat TS het aan zusjelief vertelt, zusjelief medelijden/spijt krijgt en hem terugneemt.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef Hihat het volgende:
Misschien een rare theorie:
[...]
die theorie is helemaal niet zo raar, het komt veel voor dat het praten over zelfmoord gebruikt wordt als een 'drukmiddel'.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef Hihat het volgende:
Misschien een rare theorie:
you've made my point!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
Vermoedde ik ook al. En ik trek de theorie nog een stapje verder door: dat hij de TS wil laten merken hoezeer de situatie hem raakt in de hoop dat TS het aan zusjelief vertelt, zusjelief medelijden/spijt krijgt en hem terugneemt.
Euh, wie gaat een depressief iemand nou slaappillen voorschrijven...quote:Op woensdag 28 april 2004 22:24 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Even een update, die brief was voordat hij contact had gehad met het riagg, dus het gaat weer goet, hij is vandaag bij de dokter geweest en heeft wat pillen voor geschreven gekregen zodat hij beter slaapt.
Hartelijk dank voor jullie support, en tips![]()
Je moest eens weten hoe veel depressievelingen er aan de slaappillen zitten.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Euh, wie gaat een depressief iemand nou slaappillen voorschrijven...
Ja dit klinkt idd een beetje, ehm, tegenstrijdig..?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de hoeveelheid pillen dermate groot dat er geen zelfmoord mee kan worden gepleegd. Officieel hoort dat ook zo te gaan bij anti-depressiva. Overigens kan de patiënt de pillen wel opsparen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb de keren dat hij bij zijn positieven was veel met hem gepraat, hij had er spijt van omdat er zich meteen veel mensen zorgen om hem maakte, hij dacht dat hij helemaal alleen was en niemand meer voor hem klaar stond, hij heeft namelijk geen contact meer met zijn ouders omdat die zwaar alcolist zijn en hem uit huis getrapt hebben. Bij mij thuis hebben we hem opgevangen al die tijd, en nu woont ie op zijn eigen, maar nu dat het uit is dacht hij dat hij ons niet meer had. Die jongen ligt in Sittard, zijn stiefbroer is helemaal van utrecht afgekomen met een rotvaart, en samen hebben we met hem gepraat, maar als hij het overleeft vannacht dan heeft hij nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:15 schreef bergkampf het volgende:
hopelijk komt het weer goed met hm, en ziet ie uiteindelijk in dat het leven nog niet zo somber hoeft te zijn
Hij schreeuwt om aandacht, volgens mij had hij het ook niet willen doen, maar probeert hij op deze manier aandacht te krijgen en dacht als ik in het ziekenhuis ben komt het wel goed, nou niet dus, het is maar afwachten.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Erg vervelend, vooral voor jou. En opmerkelijk dat hij iemand opbelt terwijl het toch een serieuze poging lijkt te zijn, weet je waarom hij toch heeft besloten je te bellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |