Sorry maar ik laat me liever niet uit over de inhoud van de brief. Er staan nogal veel prive dingen in.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:06 schreef Disorder het volgende:
Wat staat er in die brief dan?
Dat dacht ik ook, die jongen is totaal verstrooid, ik heb gezegd dat het tijd nodig heeft. Maar ik wordt met iets opgezadeld dat gewoon te zwaar voor me is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:07 schreef Spyder het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een goed teken dat ie wel nog gewoon werkt en de kat niet vergeet...
globaal kan je er tochwel iets over vertellen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Sorry maar ik laat me liever niet uit over de inhoud van de brief. Er staan nogal veel prive dingen in.
Dat begrijp ik. Maar je kan toch wel uit de brief opmaken of hij iets van plan is of niet? Of interpreteer ik de inhoud van de brief verkeerd?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Sorry maar ik laat me liever niet uit over de inhoud van de brief. Er staan nogal veel prive dingen in.
Wat is daar het nut van? Afscheidsbrief is afscheidsbrief.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:10 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
globaal kan je er tochwel iets over vertellen?
Oke heel veel prive dingen wat er gebeurd is in zijn leven. Over zijn ouders etc. Hij bedankt mijn familie omdat we altijd voor hem klaarstonden. Er staat in waar hij gecremeerd wil worden. En een heel verhaal dat hij het geen laffe uitweg vindt. En dat hij veel van mijn zusje houdt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:10 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
Dat hij iets van plan was/is heeft TS al in de eerste post verteld. En ook dat hij de crisislijn van het RIAGG heeft gebeld en het nu dus waarschijnlijk niet meer van plan is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar je kan toch wel uit de brief opmaken of hij iets van plan is of niet? Of interpreteer ik de inhoud van de brief verkeerd?
Bedankt dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef RedWind het volgende:
Als je vreest voor zijn leven en als dit ook aantoonbaar in gevaar is, kun je hem via de huisarts verplicht laten opnemen. Dit zal hij zelf niet leuk vinden, maar als er anders weinig meer op zit...
een afscheidsbrief schrijf je niet als je even naar de hema gaat om worst te kopenquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van? Afscheidsbrief is afscheidsbrief.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:05 schreef Megumi het volgende:
Sterkte ermee TS. En hulp zoeken als dat kan.
Dat gaat niet zo makkelijk als je schrijft! Bovendien is TS toch geen familie van deze persoon?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef RedWind het volgende:
Als je vreest voor zijn leven en als dit ook aantoonbaar in gevaar is, kun je hem via de huisarts verplicht laten opnemen. Dit zal hij zelf niet leuk vinden, maar als er anders weinig meer op zit...
en dat vindt jij een oplossing?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef RedWind het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:49 schreef N-I-X het volgende:
[..]
en dat vindt jij een oplossing?
*mompelt iets over mosterd en maaltijd...*quote:Op woensdag 28 april 2004 00:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn niet jouw zaken!
Domme doefus, wat denk je wat er in een afscheidsbrief staat? De boodschappenlijst van komende week ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:10 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |