Is al uitquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:39 schreef bugeye het volgende:
Wanneer komt eigenlijk zijn videoclip uit?
ja is wel mooi zwart witquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Is al uit
Hele mooie clip trouwens
sollyquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:16 schreef R-Mon het volgende:
Bedankt voor de kick. Dacht ik wéér dat \\\'ie echt was doodgeschoten.![]()
ignorance is a blessquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:19 schreef Harry_Sack het volgende:
verdomme, ik dacht dat we van dat stuk verdriet waren verlost.. Heeft hij eindelijk de put bereikt die zovelen al hebben gezien, maar niet erkend?
Als nou de rest van dat zgn. hiphopzooitje eens leert om een echt instrument te bespelen in plaats van te investeren in draaiende wieldoppen..![]()
Of aan hiphopquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:20 schreef Scandalous het volgende:Oh wat hebben we hier allemaal een hekel aan Jay-Z
![]()
Ja echte muziek liefhebbers luisteren liever naar Frans bauerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:20 schreef Scandalous het volgende:Oh wat hebben we hier allemaal een hekel aan Jay-Z
![]()
je wordt toch doodziek van die overdubbed stemmen en dat neerslachtige monotone melodietje.. het is allang niet stoer of origineel meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ignorance is a bless
net zoals jij en vele anderen heb jij het over de muziek die op tv en de radio veel wordt gedraaid. :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je wordt toch doodziek van die overdubbed stemmen en dat neerslachtige monotone melodietje.. het is allang niet stoer of origineel meer.
Dat is toch ook Jay-z..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
net zoals jij en vele anderen heb jij het over de muziek die op tv en de radio veel wordt gedraaid. :\\\')
Ook enigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja echte muziek liefhebbers luisteren liever naar Frans bauer
Vertel me, wat heeft hij gedaan zodat jij hem nu een stuk verdriet vind?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:19 schreef Harry_Sack het volgende:
verdomme, ik dacht dat we van dat stuk verdriet waren verlost.. Heeft hij eindelijk de put bereikt die zovelen al hebben gezien, maar niet erkend?
Ja hiphop met een orkest gaat werkenquote:Als nou de rest van dat zgn. hiphopzooitje eens leert om een echt instrument te bespelen in plaats van te investeren in draaiende wieldoppen.
ja en.. je kijkt gewoon niet verder als je neus lang is laat ik het daar op houden .quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is toch ook Jay-z..
effe kijken, wat hebben we nog meer: 50 cent, nelly, outkast (toegegeven, \'t is iets intelligenter), usher, eamon, d12,..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja en.. je kijkt gewoon niet verder als je neus lang is laat ik het daar op houden .
Wat hebben die in godsnaam met Jay-Z te maken?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
effe kijken, wat hebben we nog meer: 50 cent, nelly, outkast (toegegeven, \\\'t is iets intelligenter), usher, eamon, d12,..
Dat is toch niet te pruimen man..
Nee, ik ben hogere standaarden gewend, ik kan me de la soul, Jungle brothers, arrested development nog herinneren... Maar ja, ik ben dan ook een beginnende ouwe lul..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vertel me, wat heeft hij gedaan zodat jij hem nu een stuk verdriet vind?
[..]
Ja hiphop met een orkest gaat werken
Ik snap niet waarom jij nou zoveel hebt te zeiken op het hiphop wereldje. Kan je het niet hebben dat de rappers succesvol zijn ofzo??
zelfde genre, moppiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat hebben die in godsnaam met Jay-Z te maken?
Krs-1 zegt je zeker nix .quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
effe kijken, wat hebben we nog meer: 50 cent, nelly, outkast (toegegeven, \\\'t is iets intelligenter), usher, eamon, d12,..
Dat is toch niet te pruimen man..
Ja, da\'s die neger met die giga-neus, die was ook wel okee, maar na 1998 zwaar op zijn retourquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Krs-1 zegt je zeker nix .
Dat zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Maar ja, ik ben dan ook een beginnende ouwe lul..
Eamonquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zelfde genre, moppie
Hij is natuurlijk zo\'n bedreiging voor de mensheid dat jij hem wel dood zou willen hebben :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:26 schreef devv05 het volgende:
Damn, elke x valse hoop als dit topic omhoog gekickt wordt
ja me 2quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Geen leuke topictitel Static![]()
![]()
Ik schrok
Uhh nee, hij maakt gewoon baggermuziek. Maar die relnegers zal ik idd niet missen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk zo\\\'n bedreiging voor de mensheid dat jij hem wel dood zou willen hebben :\\\')
of je bent jaloers omdat hij met Beyonce neuktquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uhh nee, hij maakt gewoon baggermuziek. Maar die relnegers zal ik idd niet missen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
of je bent jaloers omdat hij met Beyonce neukt![]()
Dat is een moeilijke zet zeg.. die is nog makkelijker dan Mariah Carry als je een neger bentquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |