Heerlijk hè, die kinderenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:10 schreef Angel22 het volgende:
Damey heeft ook iets gemaakt op de psz... het zit in een zelfgemaakte schoudertas en hij mocht niet zeggen dat er een ketting in zat![]()
![]()
Maar goed ik wacht braaf tot moederdag
* Bright gaat straks even langs de etosquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:36 schreef Karin het volgende:
Goed dat je het zegt ET, ga ik morgen even halen voor de oma's.
Je kunt zo'n gipsset kant en klaar kopen, met lijst en al. Ik denk dat het wel te vinden is op de knutselafdeling van de speelgoedwinkel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:07 schreef Bright het volgende:
Ja ja... Het begint te komen: M O E D E R D A G
Dus we (lees: papa's) moeten wat verzinnen.
Dit jaar is papa Bright ook aan de beurt, want z'n vrouw is moeder van een prachtdochter.
Mijn idee: een fotolijstje met daarin in gips een afdruk van een voetje en een handje van Elise.
Maar ja ... waar haal ik zo'n lijstje vandaan? En kan (mag) de baby zomaar met haar handje in het gips? Het mengsel maken is niet zo moeilijk; ook iets dikker dan gewoonlijk. Mocht het niet helemaal glad zijn, dan kan dat met een kwastje en wat vloeibaarder gips netjes worden gedicht. Dat lukt wel, maar ...
Ik weet nergens een lijstje die dik genoeg is om zo'n plakje gips in op te bergen. Ideeën?
Hebben jullie nog andere ideeën voor moederdag?
'k heb niet veel verstand van speelgoedwinkels (nogquote:Op woensdag 28 april 2004 07:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je kunt zo'n gipsset kant en klaar kopen, met lijst en al. Ik denk dat het wel te vinden is op de knutselafdeling van de speelgoedwinkel.
Ik weet niet hoe het nu zit, we hebben ooit zo'n ding gemaakt van mijn broertje, maar da's al weer 5 jaaar geleden.quote:Op woensdag 28 april 2004 07:54 schreef Bright het volgende:
[..]
'k heb niet veel verstand van speelgoedwinkels (nog), maar mijn idee is eigenlijk dat ze voornamelijk nog nintendo en soortgelijke dingen verkopen; is dat het speelgoed voor onze kinderen? bah!
Maar misschien zou ik daar eens kunnen kijken. Ik zit alleen met een tijdsprobleem; donderdagmiddag gaan we op vakantie en komen pas die vrijdag 5 mei terug ...
(ja, natuurlijk ben ik veel te laat met dit idee gekomen; papa's schuld!)
Ik werk er en ben blij dat ik nu een keer mag roepen dat we allemaal vreselijke onzin verkopen! Maar in de zomer zijn er wel leukere dingen bij vind ikquote:Op woensdag 28 april 2004 07:54 schreef Bright het volgende:
[..]
'k heb niet veel verstand van speelgoedwinkels (nog), maar mijn idee is eigenlijk dat ze voornamelijk nog nintendo en soortgelijke dingen verkopen; is dat het speelgoed voor onze kinderen? bah!
Zou graag willen maar het is een heel groot word documentquote:Op woensdag 28 april 2004 23:13 schreef Jessicaa het volgende:
Wat leuk babyfeet.
Sjowen!!!!!!!
Ja ik heb het op A4 papier uitgeprintquote:Op woensdag 28 april 2004 23:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat is net zo leuk joh! Dan kan je ook groter papier nemen
Al komen ze van mars, het gaat toch om het idee?quote:Op donderdag 29 april 2004 12:17 schreef Bright het volgende:
Leuk Lily! Die badparels komen vast van de Etos ('k zag ze in 't krantje staan)
Is goed hoor Loisquote:Op donderdag 29 april 2004 12:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Al komen ze van mars, het gaat toch om het idee?
Ik vind dit een erg leuk topic, ik heb alleen wel even het centraal (*jeuk*) eruit gesloopt.
dat hebben wij ook ooit eens gedaanquote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben ooit op school een ontzettend mooi cadeau gemaakt... het is denk ik niet zozeer iets voor de papa's en mama's van jonge kinderen (het kan namelijk ook voor vaderdag), maar meer voor de leeftijd dat de kids al stil zitten, ik zat in groep vijf of zes....... we moesten achter een laken gaan zitten en de juf heeft ons (de schaduw zeg maar) op papier geprojecteerd en dat netjes overgetrokken. Wij mochten het zelf uitknippen, maar dat kun je als ouder natuurlijk ook zelf doen. De uitgeknipte zwarte versie werd op wit papier geplakt met naam en datum. Mijn vader was er supertrots op en superblij mee en het ding heeft jaren in een lijst in de woonkamer gehangen.
Die van mij nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef Jessicaa het volgende:
Ik denk dat de meeste ouders ook het befaamde fotolijstje gemaakt van knijpers wel thuis heeft liggen
in een zelfgebreid geurzakje?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:21 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn moeder gehakte knoflook gegeven en een rolletje knoflookboter...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |