Hehe heeft idd zijn voor en nadelen als je diep slaapt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:58 schreef FokCrash het volgende:
Ow, ik weet nog wel een truccie,
da's alleen een beetje saai![]()
Wante,...ik mot zo plat, morguh weer verry vroeg op........
Ik lig altijd zwaar in coma, dus da's oppassen da'k nie een paar uur door m'n wekker heen maf![]()
Klein nadeeltje is da'k dus ook nooit weet wat ik s'nachts allemaal meemaak, maar is wel lekker ongestoord zagen![]()

quote:Op woensdag 28 april 2004 00:16 schreef livEliveD het volgende:
Sweetygirl alvast voor morgenochtend:
Sterkte![]()
[afbeelding]

Omdat we zo van feesten en meets houden, kan er ook nog wel een verlovingsfeestje georganiseerd wordenquote:Op woensdag 28 april 2004 01:19 schreef psiii het volgende:
Lieve sweet slaap lekker XXX![]()
![]()
Binnenkort trouwen he![]()
Wat een lief plaatje

Succesquote:Op woensdag 28 april 2004 07:58 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ga nu naar school toe. Beetje stress dagen hiero maar ik spreek jullie vast later weer.
* aan iedereen![]()

lastig is dat héquote:Op woensdag 28 april 2004 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo ik heb mijn toren-dag (tarotkaart) weer gehad gelukkig. Er is wel aan me gesleuteld maar ik heb geen idee wat er nou weer anders is... ook is er iemand gisteravond bij me langs geweest.. maar wie?![]()

Hooiquote:Op woensdag 28 april 2004 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Moguh peeps!![]()
Hoe laat was dat?quote:Zo ik heb mijn toren-dag (tarotkaart) weer gehad gelukkig. Er is wel aan me gesleuteld maar ik heb geen idee wat er nou weer anders is... ook is er iemand gisteravond bij me langs geweest.. maar wie?![]()
Koninginneweer 2004 samenvatting: ze hebben nog geen ideequote:Weet iemand hier wat voor weer het vrijdag gaat worden? <- ook belangrijk!
Succesquote:Geerts begeeft zich nu naar de collegebankjes![]()

Yo Iteejer!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef iteejer het volgende:
Ik begrijp dat jullie in Groningen rond gaan hangen op Koninginnedag? Zelf ben ik daar ook alst goed is, kom ik jullie misschien wel tegen
Ik schat dat jullie in De Drie Zusters gaan zitten - standaardkroeg voor FokMeets in Groningen?

Goeiemiddagquote:Op woensdag 28 april 2004 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Moguh peeps!![]()
En succesquote:Geerts begeeft zich nu naar de collegebankjes

Ik weet wel dat jij het niet was want ik heb jouw ID-kaartje welquote:Op woensdag 28 april 2004 10:34 schreef The_Shining het volgende:
[..]
lastig is dat hé
vraag eens een naam, of visualiseer een naamkaartje waar de naam op staat
it wasn't me iig

Hoiquote:Op woensdag 28 april 2004 11:58 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Yo Iteejer!Het wordt geen officiële fokmeet, zelfs geen onofficiële
G-art wil de koningin aanbidden. Ik kom dus G-art aanbidden
Dat was al
Wie er nog meer heengaat weet ik niet
Maar ga je ook naar dat Ilse DeLangding? Want overal waar G-art gaat, ga ik ook....

Haai!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:35 schreef ReCreative het volgende:
Hooi
Rond half 10 inclusief na-effect tot ongeveer 10 uur.quote:Hoe laat was dat?
Damnquote:Koninginneweer 2004 samenvatting: ze hebben nog geen idee
quote:Succes

Dat is wel heel standaard ja. Iets te standaard?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef iteejer het volgende:
Ik begrijp dat jullie in Groningen rond gaan hangen op Koninginnedag? Zelf ben ik daar ook alst goed is, kom ik jullie misschien wel tegen
Ik schat dat jullie in De Drie Zusters gaan zitten - standaardkroeg voor FokMeets in Groningen?
Bquote:Op woensdag 28 april 2004 11:58 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Yo Iteejer!Het wordt geen officiële fokmeet, zelfs geen onofficiële
G-art wil de koningin aanbidden. Ik kom dus G-art aanbidden
Dat was al
Wie er nog meer heengaat weet ik niet
Maar ga je ook naar dat Ilse DeLangding? Want overal waar G-art gaat, ga ik ook....

Yoquote:Op woensdag 28 april 2004 12:21 schreef qu63 het volgende:
middag!!

dag dagquote:Op woensdag 28 april 2004 12:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yo![]()
En nu is het tijd om te werken. Tot vanavond![]()

Ook goeiemiddag!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goeiemiddag![]()
[..]
En succes![]()
Die cafe's zullen vrijdag wel uitpuilen denk ik.

woei!!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Idd geen officiele meet. Alleen voor genodigdenHeb nu RC, Qu en B op mijn lijstje staan en als er meer mee willen moeten ze maar bij mij gaan smeken enzo
Ik hou het liever bij een klein groepje.

Woeiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Hoi![]()
Hoest met de sidekick van G-art?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |