Hij is best snel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
en rustig aan met die mooie MR2 he
ijsselmonde is zuid en ik les in noord... bij het vliegveld e.d. En sommige drukken stukken idd..quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:22 schreef New_Territories het volgende:
Vrouwtjetrouw, les je in de centrum van rotterdam? want ik les in IJsselmonde! Centrum is vet druk. IJsselmonde valt nog wel mee!
3 keer is scheepsrecht!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:02 schreef BMWM3 het volgende:
JAAAAA!!! Geslaagd voor de 3e keer44 van de 50 vragen goed!!
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:20 schreef Oxymoron het volgende:
Geslaagd![]()
Yes!
De vijfde keer heb ik het eindelijk gehaald.. Heel aardige examinator (JJ van Beek, BNOR Elden)
Dus mensen pas op.. ik ga volgende week de weg op.. (had ik nooit van mezelf gedacht, als autisme hebbende)
Ik hoop binnen 3 wekenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:59 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
zo na 2 dagen flink balen, heb ik er nu wel een beetje "vrede"mee!!
Kan het iig weer loslaten...
moeten er binnenkort nog mensen afrijden o.i.d.?????
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 3 weken
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Tussentijdse toets.. helpt het?
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 17 mei 2004 12:08 schreef Afunados het volgende:
Net m'n theorie gehaald, heb me kostelijk geamuseerd met al die mutsen die voor de vijfde keer opgingen en de voorrangsregels nog steeds niet snapten
Volgende maand spoedcursus, hoop eind juni m'n rijbewijs op zak te hebben
S6 in ieder gevalquote:Op maandag 17 mei 2004 12:18 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
spoedcursus via anwb? waar ga je rijden?
ik moet nog een uurtje overbruggen
nog maar ff mijn kamer opruimen ofzo ... grr
Dankje! Ja, doe een spoedcursus ANWB, en ga rondom Maastricht rijdenquote:Op maandag 17 mei 2004 12:18 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
spoedcursus via anwb? waar ga je rijden?
ik moet nog een uurtje overbruggen
nog maar ff mijn kamer opruimen ofzo ... grr
Dat is echt zooo verschillend van persoon tot persoon! Ik had veel meer zenuwen op het echte examen. Volgens mij liet mijn brein zich niet 'tricken' omdat die TTT niets uitmaakte voor de rest van m'n rijopleiding/portemonnee (heb hem wel gehaald overigens). Het examen maakte wel degelijk uit, en ik ben ook op zenuwachtigheid gezakt (nouja, zo omschreef hij het niet natuurlijk, maar het was wel zo in mijn optiek).quote:Op maandag 17 mei 2004 10:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1 woord
JA!
Het helpt je zeker
Ik moest eigenlijk 18 mei me TTT doen maar het is een week verschoven omdat een of andere mafkees zn theorie heeft verlopen morgen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:52 schreef Dezz het volgende:
[..]
Zelfde dag als ik dus, ik moet om 10.30, wel een relaxte tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |